|
טעית. בעניין הטרנספר. | |||
|
|||
אתה מנסה להשוות בין ישראל של היום לגרמניה הנאצית כדרך משתמדים כאן ושם. ראה ערך: מיכאל שרון. הטרנספר היא פעולה שיכולה להיעשות (ונעשתה) ממניעים לאומניים או הומניטריים, מרצון לפגוע או מרצון לתקן, מרצון לשמור סיכסוכים או מרצון למנוע אותם. הטרנספר כשלעצמו אינו טוב או רע, אלא רק בהקשר המסויים בו הוא מבוצע. היו טרנספרים טובים ורעים במאה ה-20. טרנספר טוב למשל הוא גירוש 10 מיליון גרמנים מפולין בסוף מלחמת העולם השניה. עוד גרמנים גורשו מכמה נקודות במזרח אירופה. טרנספר טוב הוא גם העברת התורכים מיוון לתורכיה והיוונים מתורכיה ליוון. ויש טרנספר רע שנעשה מול עינינו היום של שחורים לא-מוסלמים מסודאן המוסלמית. וכל ארגוני השמאל וזכויות האדם בישראל אוטמים את עיניהם, אוזנם ופיותיהם כדרך הקופים בבג'ונגל חייהם. אז אין יוסלה הוא מורה הדור, ואין יוסלה הוא איש המוסר. אין יוסלה יכול ללמד ימנמנים מהו טרנספר. בטח לא שכל השמאלנים כאן, אני משער, בעד לטרנספר יהודים מכמה מקומות בארץ ישראל. גם כשההבדל בין המתיישבים היהודיים האלה למתיישבים אחרים בהיסטוריה הוא שהיהודים חוזרים למולדתם ההיסטורית בשעה שהאחרים כבשו בהתיישבותם שטחים חדשים לא להם (דרך אגב, גם הערבים בארץ ישראל הם מתיישבים חלקם הקטן ותיקים וחלקם הגדול חדשים). והבדל נוסף הוא שההתיישבות היהודית ב'שטחים' היא חדשה יחסית מבחינה היסטורית (למרות שבחלקים מ'השטחים' ישבו יהודים לאורך כל הדורות - כמו מזרח ירושלים [להוציא חלק קטן במסעי הצלב], חברון, והתיישבות ציונית קדומה בגוש עציון, למשל). 40 שנות התיישבות נותנת לשמאלני תחושה של זמניות, של מחטף. ולכן השמאלני ירצה לטרנספר יהודים כדי לממש את חלומו המדיני (ולא חשוב אם הוא טועה או לא, והוא טועה). כלומר, כדי להשיג הישג פוליטי מוכן השמאלני לטרנספר יהודים. אלא שבמקום לקרוא למהלך 'טרנספר' ולכווץ לעצמו את מיצי קיבתו, קורא לזה השמאלני ''פינוי-פיצוי'' (שגם זה בשקר, כי לאחר שאנס ופינה הוא לא רוצה לשלם על תענוגו). מכאן שהשמאלני מכשיר את הכלי שהוא מהלל לעצמו, ומקלס ומחרפן אותו כשהוא נטען על ידי הימנים למטרותיהם. ובמקום לנהל ויכוח פוליטי על משמעות הטרנספר והסיכוי להשגת שלום אמת יציב וברור, פוחד השמאלן רך הלבב, כמו ה'יוסלה', ומסיט את הויכוח לענייני מוסר, נאציזם ושאר ביצים שלוקות שלו שבהם הוא כנראה טובע. טרנספר יחזק את הדמוקרטיה משום שיוציא את הערבים מכלל המצביעים, טרנספר יחזק את היציבות כי הוא יגבש מדינה ערבית פלסטינית בירדן. גם בטווח קצר וגם בטווח ארוך. אנחנו צריכים לראות בטרנספר פתרון הומאני ויחידי לשאלת הסכסוך הישראלי-ערבי כאן. יש לנו ארץ ישראל - פלשתינה אחת וצריכים לחלק אותה לשתיים ולא לשלוש. הערבים שם ממזרח לנהר הירדן והיהודים כאן ממערב לנהר הירדן. אין צורך במדינה שלישית מפוצלת בתווך, כי היא תהיה מועדת לפורענות ותהיה כלי להמשך המאבק להשמדת ישראל. אז מה בדיוק לא הומאני בפתרון המוסרי הזה? הניסיון לצייר את היהודים כנאצים הוא פתטי ומלמד רק את האמת על אומרה. שמאלנים זקנים שחלומם לשלום עכשיו גז ונסדק, תם ולא נשלם, מכים ראשם על קיר בבכיה איך האמת מתה להם באמצע החיים. די לזריית החול בעיניים. עם כל הכבדות של הסוגיה הזאת, אנחנו השפויים, הצעירים והחכמים, חייבים למצוא את הדרך האחת שתוביל אותנו קודם כל לביטחון שעל בסיסו נוכל לבנות את השלום. וזו הדרך ואין בילתה. אינני מעריך כלל יוסלאים שמתיימרים לדבר בשם הפתח והחמאס על איזשהו ''אינטרס משותף לחיות בכברת ארץ זו במסגרת סידור מדיני שפוי'' כי זה נשמע לא שפוי ופלצני. ברור הוא שיוסלה אינו יודע מה חבריו אלה אומרים עליו. או קיי אז הוא לא שומע וקורא אותם בערבית. אבל מה עם הריח, יוסלה? לחמניה חמה לא תתקרר לנוכח אמירות שדופות כאלה של היוסלה, החורגות מהמציאות, מעבר לכל תקן. יתכן שאמונת שווא זו דוחקת ביוסלאים להפגין חיבה כלפיהם כדרך שיוסלאים קדומים יותר הביעו חיבה לנאצים בזמנם ועיוורו את עיני העם מלראות את רישעותם וזדונם. דקדנטיות זו של אנשי השמאל הקיצוני דוחקת אותם להתייאש מהציונות ולתאב אותה, כדרך שהמפגין הנוצרי הבלתי רישמי החדש מיכאל שרון עושה. או אדון פ. שכבר הקדים וירד ללוס אנג'לס ומרקס. וכדרך שביוסלה מציץ כבר הניצן ומפעה קולו בזימה. | |||
_new_ |
טעית. בעניין הטרנספר. | |||
|
|||
לו היית טורח לקרא את תגובותי כאן היית יודע שהפלטפורמה שלי רחוקה מאד ממה שאתה חושב עליה. לי יש אמת אחת בלבד: היהודים לא נועדו לשלוט בעם אחר או לגנוב את אדמתו, ועלינו לחזור לגבולות 1967. כל החוכמולוגיות בנוסח טרנספר, מחנות ריכוז וכו' הם פרי מוחם הקודח של אנטי-יהודים הרוצים להנציח את הכיבוש ולהחיש את חורבן ישראל. ולגבי דתו של מיכאל שרון, מה לך ולאמונתו? ממאמריו ותגובותיו כאן הוא נראה לי כאדם מוסרי, בעוד שאתה נראה לי כלחמניה מעופשת. | |||
_new_ |
כל אחד והאמת שלו . | |||
|
|||
אין לי מושג למה נועדו היהודים . ואילו אתה יודע למה הם לא נועדו . זו שאלה שמתאימה לחוג לפילוסופיה אבל אני לא אכנס לטיפשות שבהצהרה זו . גם הצהרתך שיש לך אמת אחת היא הצהרה מפוקפקת . מה שנשאר זו דעתך שיש לחזור לגבולות 67 . זו דעה שלך . לדעתי יש לפנות את ארץ ישראל מערבים ולהפוך את כולה למדינת ישראל . זו דעתי . | |||
_new_ |
הצהרתך, מר עירן, לא פחות מפוקפקת ואולי יותר | |||
|
|||
_new_ |
הצהרתך, מר עירן, לא פחות מפוקפקת ואולי יותר | |||
|
|||
למה אתה קופץ ? עניתי לאריך פ. לא לך . | |||
_new_ |
עוד הצהרה מפוקפקת של מר עירן | |||
|
|||
_new_ |
[•] עוד הצהרה מפוקפקת של מר עירן | |||
|
|||
רק לך מותר (-: | |||
_new_ |
כל אחד והאמת שלו? | |||
|
|||
פורסטר כותב: ''היהודים לא נועדו לשלוט בעם אחר...'' ועל כך עונה אריה עירן: ''אין לי מושג למה נועדו היהודים . ואילו אתה יודע למה הם לא נועדו . זו שאלה שמתאימה לחוג לפילוסופיה אבל אני לא אכנס לטיפשות שבהצהרה זו .'' וברור מתגובה זו של עירן שאין לו מושג (יוסלה יכול ל'התחכם' בשיטת עירן ולצטט את עירן כאומר, ''אין לי מושג...'') מהן הבעיות המוסריות שעמדתו מעלה, או שכפי שהעיד על עצמו אין ספור פעמים - אינו מרגיש כלום בעניין ההיבט המוסרי. ברור שההתחכמות הזאת לא מצליחה באמת לעקוף את הבעיה: ההיבט המוסרי של המשך הכיבוש, או במילים אחרות, הניוון והרקבון המערכתי-מוסרי שהשליטה המתמשכת בעם אחר גורמת לישראל. עירן עובר עכשיו מעין טירונות וויכוחים מתקדמת, ובהתאם מנסה כוחו בטענות שונות הקשורות לכיבוש - טענות שנשמעו באתר בעבר הלא כל-כך רחוק: הנסיון לטעון שאין כיבוש. נסיון נואל היות והמונח נמצא בשימוש נרחב בימין ובשמאל כאחד, ומכאן שיש לו מובן. כך גם הנסיון לטעון מעמדת הקורבן הנצחית - עשו לנו ולכן נעשה לאחרים - עמדה שאין בה לא הגיון ולא טעם, בייחוד בגלל שעמדת הקורבן רק מעלה ביתר חריפות את הצורך בקריטריונים אתיים-מדיניים ובלמידת לקח מפשעים נגד האנושות. פורסטר מבטא עמדה מוסרית ברורה העומדת בקנה אחד עם המסורת היהודית הארוכה של קידוש השם: למען האמונה ואחדות הנפש מוכן היהודי לוותר על קיומו בעולם הגשמי - אין לו ברירה, כי היהודי מוגדר ככזה על ידי האמונה ואחדות הנפש. היהודי מוכן להקריב כל קורבן למען ערכיו ואמונתו - כי בכך קיומו. עירן ודומיו מקריבים בהתלהבות רבה את ערכיהם ואמונתם למען הקיום הביולוגי, ובכך משמיטים את הבסיס ליהדות. עבור מי בדיוק עירן רוצה לקיים מדינה יהודית במזרח התיכון? האם עבור 'יהודים' כמוהו - יהודים שבמקרה יצא גורלם להוולד לאם יהודיה אך שבמעשיהם הם הורסים את כל שהוא יהודי? מה הטעם? הרי יהודים אמיתיים לא יהיו במדינה שכזו מלכתחילה, רק 'רפליקות' דמויות-יהודי שימשיכו להרוס מכל הבא ליד בשם הריבוי הטבעי וקיום הגזע. בכל חברה הגונה, לעירן ושכמותו - אלה שגס ליבם במוסר האנושי - יש רק תוחלת אחת: הם נדחים על ידי הגוף הבריא. | |||
_new_ |
ח ח ח ח ח ח ח . לא זכור לי שנכנסת לויכוח על מוסר . | |||
|
|||
_new_ |
המסכנות של הגזלן | |||
|
|||
וכרגיל, לעירן אין מה לומר עניינית בתגובה לטענות מסודרות. אך הוא מגיב בכל-זאת, ובלבד שלא יווצר הרושם, חס וחלילה שחסר-אונים הוא. הפחד הגדול של בריוני כל הזמנים: אובדן כוח והשפעה - פגיעה ב'כוח' לא ב'מוח' - אך את ימיו מבלה עירן בחיפוש נואש אחר רוחניות, או לפחות אחר הצדקה כלשהי לנוכחות הרוחנית המזערית שהוא מצליח לקיים כאן באתר, עם 'צדק' בתור רוח גבית, ו'בצקת חמה' בתור שומר ראש. אפילו כאן, באתר ווירטואלי, עירן נלחם מלחמת כיבוש לשליטה על הטריטוריה. הפה אומר 'אין כיבוש' אך המקלדת אומרת 'ללא הכיבוש אין לנו חיים'. ההזדהות הזאת עם המעמד ה'קלגסי' של ישראל בסופו של דבר חורצת את גורל ה'עירנים' למיניהם - דנים הם את עצמם לחיי גלות מוסרית בתוך עמם, אך גלות שאין עימה כבוד, רק הקלון של חסרי התואר, עובדי האלילים. | |||
_new_ |
יוסלה חסר המוסר , חסר ההגיון , ללא התחלה וקשקשן מרכזי . | |||
|
|||
_new_ |
יוסלה חסר המוסר , חסר ההגיון , ללא התחלה וקשקשן מרכזי . | |||
|
|||
עוד תגובה חסרת מובן. אחר-כך עירן יטען שהוא 'ניצח' בוויכוח, כאשר איננו מסוגל כלל לענות לעניין. חזות הכל אצלו מושגי המלחמה וההישרדות. מה שנשכח בדרך זו העובדה הפשוטה שמלחמות ישראל בשנים האחרונות אינן מלחמות הישרדות, והקונפליקט עם הפלסטינים הוא על כברת אדמה שאיננה חיונית לקיום ישראל. עד היום התגובה היחידה של עירן לאפשרות לדון בהיבט המוסרי של המצב הנוכחי היתה: ''הערבים רוצחים''. התחושה היא שעירן פשוט חסר את הכלים לדיון בבעיה, ומתוך תסכול זורק ביטויים מקטינים ללא אבחנה. אם עירן יקח עצמו בידיים וקצת יתאמץ, אולי יצליח לתפוס את קצה זנבו סוף סוף. | |||
_new_ |
יוסלה המסכן . כל דבריך נגועים בחוסר מוסר יסודי . | |||
|
|||
לא קיים אצלך הצעד הראשון של הגישה המוסרית . ''דין אחד לכולם'' . באשר לקיום ישראל , אינך רואה מעבר לקצה אפך . אפילו העבר חסר אצלך . אין לך כלים להתמודד עם המוטיב החשוב ביותר בהישרדות . ילודה מספקת . אתה סתם לחצן מקשים . | |||
_new_ |
כמו לכתוב על מים | |||
|
|||
פורסטר כותב: ''היהודים לא נועדו לשלוט בעם אחר...'' ועל כך עונה אריה עירן: ''אין לי מושג למה נועדו היהודים . ואילו אתה יודע למה הם לא נועדו . זו שאלה שמתאימה לחוג לפילוסופיה אבל אני לא אכנס לטיפשות שבהצהרה זו .'' וברור מתגובה זו של עירן שאין לו מושג (יוסלה יכול ל'התחכם' בשיטת עירן ולצטט את עירן כאומר, ''אין לי מושג...'') מהן הבעיות המוסריות שעמדתו מעלה, או שכפי שהעיד על עצמו אין ספור פעמים - אינו מרגיש כלום בעניין ההיבט המוסרי. ברור שההתחכמות הזאת לא מצליחה באמת לעקוף את הבעיה: ההיבט המוסרי של המשך הכיבוש, או במילים אחרות, הניוון והרקבון המערכתי-מוסרי שהשליטה המתמשכת בעם אחר גורמת לישראל. עירן עובר עכשיו מעין טירונות וויכוחים מתקדמת, ובהתאם מנסה כוחו בטענות שונות הקשורות לכיבוש - טענות שנשמעו באתר בעבר הלא כל-כך רחוק: הנסיון לטעון שאין כיבוש. נסיון נואל היות והמונח נמצא בשימוש נרחב בימין ובשמאל כאחד, ומכאן שיש לו מובן. כך גם הנסיון לטעון מעמדת הקורבן הנצחית - עשו לנו ולכן נעשה לאחרים - עמדה שאין בה לא הגיון ולא טעם, בייחוד בגלל שעמדת הקורבן רק מעלה ביתר חריפות את הצורך בקריטריונים אתיים-מדיניים ובלמידת לקח מפשעים נגד האנושות. פורסטר מבטא עמדה מוסרית ברורה העומדת בקנה אחד עם המסורת היהודית הארוכה של קידוש השם: למען האמונה ואחדות הנפש מוכן היהודי לוותר על קיומו בעולם הגשמי - אין לו ברירה, כי היהודי מוגדר ככזה על ידי האמונה ואחדות הנפש. היהודי מוכן להקריב כל קורבן למען ערכיו ואמונתו - כי בכך קיומו. עירן ודומיו מקריבים בהתלהבות רבה את ערכיהם ואמונתם למען הקיום הביולוגי, ובכך משמיטים את הבסיס ליהדות. עבור מי בדיוק עירן רוצה לקיים מדינה יהודית במזרח התיכון? האם עבור 'יהודים' כמוהו - יהודים שבמקרה יצא גורלם להוולד לאם יהודיה אך שבמעשיהם הם הורסים את כל שהוא יהודי? מה הטעם? הרי יהודים אמיתיים לא יהיו במדינה שכזו מלכתחילה, רק 'רפליקות' דמויות-יהודי שימשיכו להרוס מכל הבא ליד בשם הריבוי הטבעי וקיום הגזע. בכל חברה הגונה, לעירן ושכמותו - אלה שגס ליבם במוסר האנושי - יש רק תוחלת אחת: הם נדחים על ידי הגוף הבריא. 'יוסלה המסכן' וכו', רק תגובה אחת עניינית עדיין לא קיבלנו. | |||
_new_ |
כל אחד והאמת שלו . | |||
|
|||
אריה עירן כותב: ''גם הצהרתך שיש לך אמת אחת היא הצהרה מפוקפקת''. אם תצליח למצוא בארכיבי האתר דיון אחד בו ויתרתי על החזרה לגבולות 1967 או שבו הסכמתי שה' בחר בנו לרדות בעם אחר, אסכים איתך שהאמת האחת שלי היא, כדבריך, ''הצהרה מפוקפקת.'' כמובן שלא תמצא דבר. שיטת הויכוח שלך, בה אתה יוצר דחלילי קש פרי דימיונך כדי שתוכל יותר מאוחר לנתץ אותם, מביאה אותך כל פעם למבוא סתום. | |||
_new_ |
כל אחד והאמת שלו . | |||
|
|||
אני לא מטיל ספק בזה שלדעתך יש לך אמת אחת . אני מטיל ספק בזה שזו ''אמת'' . | |||
_new_ |
כל אחד והאמת שלו . | |||
|
|||
לו היית קורא ולומד את נביאי ישראל היית מבין את הגדולה הרוחנית של המוסר היהודי, מוסר שלא קיים יותר בקרב מתנחלי ישראל והקולוניסטים למיניהם. | |||
_new_ |
כל אחד והאמת שלו . | |||
|
|||
אתה רוצה ''להרוג אותי באמצעות סוכן'' . זה מאד פשוט . נביאי ישראל טעו מאד . | |||
_new_ |
[•] כל אחד והאמת שלו . | |||
|
|||
אריק, על תדבר מקליפורניה על הרוחניות של המוסר היהודי לפי נביאי ישראל. בכל מקרה, זה הרי הדבר האחרון שעושה לך משהו בלב. | |||
_new_ |
[•] כמוך מכיר אותי ואת ידיעותי והשכלתי . | |||
|
|||
[• הוסרו ביטויים לא ראויים.] ישעיהו – אַרְצְכֶם שְׁמָמָה, עָרֵיכֶם שְׂרֻפוֹת אֵשׁ; אַדְמַתְכֶם, לְנֶגְדְּכֶם זָרִים אֹכְלִים אֹתָהּ, וּשְׁמָמָה, כְּמַהְפֵּכַת זָרִים. א,ח וְנוֹתְרָה בַת-צִיּוֹן, כְּסֻכָּה בְכָרֶם; כִּמְלוּנָה בְמִקְשָׁה, כְּעִיר נְצוּרָה. א,ט לוּלֵי יְהוָה צְבָאוֹת, הוֹתִיר לָנוּ שָׂרִיד כִּמְעָט . רַחֲצוּ, הִזַּכּוּ--הָסִירוּ רֹעַ מַעַלְלֵיכֶם, מִנֶּגֶד עֵינָי: חִדְלוּ, הָרֵעַ. א,יז לִמְדוּ הֵיטֵב דִּרְשׁוּ מִשְׁפָּט, אַשְּׁרוּ חָמוֹץ; שִׁפְטוּ יָתוֹם, רִיבוּ אַלְמָנָה. {ס} גִּבּוֹר, וְאִישׁ מִלְחָמָה; שׁוֹפֵט וְנָבִיא, וְקֹסֵם וְזָקֵן. ג,ג שַׂר-חֲמִשִּׁים, וּנְשׂוּא פָנִים; וְיוֹעֵץ וַחֲכַם חֲרָשִׁים, וּנְבוֹן לָחַשׁ. ג,ד וְנָתַתִּי נְעָרִים, שָׂרֵיהֶם; וְתַעֲלוּלִים, יִמְשְׁלוּ-בָם. לֹא-אֶהְיֶה חֹבֵשׁ, וּבְבֵיתִי, אֵין לֶחֶם וְאֵין שִׂמְלָה; לֹא תְשִׂימֻנִי, קְצִין עָם. וְאַתֶּם בִּעַרְתֶּם הַכֶּרֶם, גְּזֵלַת הֶעָנִי בְּבָתֵּיכֶם. ג,טו מלכם (מַה-לָּכֶם) תְּדַכְּאוּ עַמִּי, וּפְנֵי עֲנִיִּים תִּטְחָנוּ: וַיְקַו לְמִשְׁפָּט וְהִנֵּה מִשְׂפָּח, לִצְדָקָה וְהִנֵּה צְעָקָה. {פ} עמוס כֹּה, אָמַר יְהוָה, עַל-שְׁלֹשָׁה פִּשְׁעֵי דַמֶּשֶׂק, וְעַל-אַרְבָּעָה לֹא אֲשִׁיבֶנּוּ: כֹּה, אָמַר יְהוָה, עַל-שְׁלֹשָׁה פִּשְׁעֵי עַזָּה, וְעַל-אַרְבָּעָה לֹא אֲשִׁיבֶנּוּ: כֹּה, אָמַר יְהוָה, עַל-שְׁלֹשָׁה פִּשְׁעֵי-צֹר, וְעַל-אַרְבָּעָה לֹא אֲשִׁיבֶנּוּ: יא כֹּה, אָמַר יְהוָה, עַל-שְׁלֹשָׁה פִּשְׁעֵי אֱדוֹם, וְעַל-אַרְבָּעָה לֹא אֲשִׁיבֶנּוּ יג כֹּה, אָמַר יְהוָה, עַל-שְׁלֹשָׁה פִּשְׁעֵי בְנֵי-עַמּוֹן, וְעַל-אַרְבָּעָה לֹא אֲשִׁיבֶנּוּ: א כֹּה, אָמַר יְהוָה, עַל-שְׁלֹשָׁה פִּשְׁעֵי מוֹאָב, וְעַל-אַרְבָּעָה לֹא אֲשִׁיבֶנּוּ: ו כֹּה, אָמַר יְהוָה, עַל-שְׁלֹשָׁה פִּשְׁעֵי יִשְׂרָאֵל, וְעַל-אַרְבָּעָה לֹא אֲשִׁיבֶנּוּ: עַל-מִכְרָם בַּכֶּסֶף צַדִּיק, וְאֶבְיוֹן בַּעֲבוּר נַעֲלָיִם. ז הַשֹּׁאֲפִים עַל-עֲפַר-אֶרֶץ בְּרֹאשׁ דַּלִּים, וְדֶרֶךְ עֲנָוִים יַטּוּ; וזה מיוחד בשבילך: טו וְהִכֵּיתִי בֵית-הַחֹרֶף, עַל-בֵּית הַקָּיִץ; וְאָבְדוּ בָּתֵּי הַשֵּׁן, וְסָפוּ בָּתִּים רַבִּים--נְאֻם-יְהוָה. {ס} | |||
_new_ |
[•] כמוך מכיר אותי ואת ידיעותי והשכלתי . | |||
|
|||
תודה על העתקת הכתוב. עתה קרא זאת, ונסה להבין את כוונת הנביא. | |||
_new_ |
טעית בכתובת. תדפוק בקליפורניה פעמיים | |||
|
|||
קראתי וגם ברור לי שהפלטפורמה שלך רחוקה משלי כמרחק ארץ ישראל מקליפורניה. אני בעד שיהודים יהיו כאן וערבים שם. שתי מדינות ולא יותר בארץ ישראל – פלשתינה. מה קשה להבין בזה? אמרתי שאנחנו לא צריכים לשלוט על עם אחד ואיננו גונבים אדמה של אף אחד. אז למה אתה מכניס את גבולות 67'? כל החוכמולוגיות בנוסח טרנספר, מחנות ריכוז וכו' הם פרי מוחך הקודח של אנטי-יהודים הרוצים להנציח את הכיבוש הערבי ולהחיש את חורבן ישראל. ואנחנו כאן לא ניתן לזה לקרות. ולגבי דתו של מיכאל שרון, לי ולאמונתו אין חלק בה! ממאמריו ותגובותיו כאן הוא נראה לי כאדם בלתי מוסרי בעליל, בלשון המעטה, והייתי יכול עוד להוסיף תיאורים עסיסיים עליו אבל אחוס עליו בעוד שאתה נראה לי כלחמניה מעופשת רחוקה ובלתי משומשת. היית מת להיות לחמניה חמה. | |||
_new_ |
מערכת פורום ארץ הצבי אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים. |