|
סיון ממשיך לשקר | |||
|
|||
דברי ההשמצה הנלוזים שלך על שולמית ליר פמיניסטית שמאלנית מיזרחית גאה,רק ההוכחה לנלוזות של דבריך. היא אינטרסנטית אבל אתה טאבולה ראסה מה? לך אין אינטרסים אתה הרי יצור מכוכב אחר איש הרי לא חזה במושלמות נוטפת כמוך מאז ומעולם. אתה אוסר עלי לצטט מדבריה, אבל נניח שאני אצטט מדבריך , או מישהו יצטט אותך מצטט אנשים האם אז זה בסדר, האם ציטוט אחד שלה שיקרי, האם היא פיברקה ולו בדל ציטוט? במאמר שלך אין ציטוטים מאנשים אחרים מספרים שלא אתה כתבת? הכל בהקשר שאתה מחליט שהוא הקשר נכון? תתביש לך איש , אתה מתדרדר רק נמוך יותר ויותר. | |||
_new_ |
וי ועי ואי | |||
|
|||
בכל יום יוצא מלאך מלפני הקב''ה לחבל את העולם, וכיוון שהקב''ה מסתכל בתינוקות של בית רבן ובתלמידי חכמים מייד נהפך כעסו לרחמים''... (כלה רבתי ב') | |||
_new_ |
אתה מפגין חוסר הבנה | |||
|
|||
הצגת אוסף הציטוטים מחוץ להקשרם הוא מעשה דמגוגי במיוחד כאשר הכוונה היא לשרת אך ורק תיזה אחת - הכותרת. כאשר מדובר בציטוטים של כמה עשרות מילים מכתבים של בן אדם שכתב הרבה אלפי מילים שמעידות אחרת הצגת ציטוטים של כמה עשרות מילים מחוץ להקשר בצירוף טענה שהן מייצגות את השקפתו גישתו של אדם (הרצל או בן גוריון) כאשר ידוע שהוא כתב עשרות אפלי מילים לפחות, היא מעשה דמגוגי לעילא. זה מה שעושה שולמית ליר. זו התייחסות לדברים הכתובים לא לאישיותה, לא למוצאה ולא להשקפתה של הגב' ליר. מכאן שהקישקוש שלך על השמצה חסר ביסוס לחלוטין. לא הייתי מתייחס לדבריה שולמית ליר כלל אם לא היית מעתיק אותם לכאן (אפילו שלא ציינת מקור מדוייק...). לצערי, גם שאר דבריך הם עדות לחוסר הבנה של דברי. | |||
_new_ |
תשמור על שפה נקיה | |||
|
|||
זה לא חוכמה שאתה מנאץ אותי ואני חייב לשמור על שפה נקיה, אתה חסר תרבות דיון, לכל אורך הזמן פה רוב הדיונים שאתה מקיים הם דיוני סרק , המון פנקסנות ושום יכולת לנהל ויכוח עם אנשים שלא רואים איתך עין בעין. ההקשרים הם תמיד סובייקטיבים שום ציטוט שהבאת במאמר שלך לא משרת תיזה הפוכה לזו של המאמר שלך , אז אל תלמד אותי מה ההקשרים ומה הכללים כשאתה לא בא בידיים נקיות. הנה עוד שקר שלך :''לא הייתי מתייחס לדבריה שולמית ליר כלל אם לא היית מעתיק אותם לכאן (אפילו שלא ציינת מקור מדוייק...).'' כתבתי בפירוש באדיבות הבלוג של שולמית ליר, אבל מה שלא אומר אתה תדביק לי כינויים , תנאץ ותקלל , ככה אצלך העסק מתנהל כבר הרבה זמן, אתה פשוט לא מסוגל לקבל שדרך ההבנה שלך אינה משהו מחייב , אין בה דבר חדש, היא בסה''כ מחניפה למימסד , היא מאשרת ש''הכל בסדר'' את התעמולה הזו אתה מגדיר כ''מחקר'' אתה מביא ציטוטים מחוץ להקשר ובלי חשבון ובתנאי שיועילו לטיעונים שלך..אבל למי שמנסה להביא ציטוטים שאינם מחניפים למימסד אותו אתה מיצג, שמורים לו אצלך קללות ונאצות והשמצות ושלל כינויים כמו שאתה מרגע מסויים איתי איבדת סבלנות והתחלת לקלל. גם בן גוריון היה צווחן אלים , כנראה שזה חלק מדרישות המחנה השבטי שלך. | |||
_new_ |
אם וכאשר אתה תשמור... | |||
|
|||
לכתוב שזה באדיבות הבלוג זה ציון של מקור לא מדוייק. מי שטוען שזה שקר, כנראה לא יודע מהו שקר.. למרות תשוקתך, זוהר בדשא, כל מה שהצלחת לעשות עד עכשיו זה להגיד בכל מיני צורות שמשמעות המאמר שלי לא משקפת את המציאות. מצד שני, לא הצלחת להפריך שום טיעון ספציפי שהופיע במאמר. גם הנסיון לגייס דברי דמגוגיה לא קידם את תשוקתך בכלום. אלו העובדות החשובות כל שאר האמירות שלך הן לכל היותר מסך עשן. | |||
_new_ |
דויד אתה לא חשוב | |||
|
|||
ואין שום סיבה שאני אנסה ל''ערער'' את הקביעות של המאמר שלך. כי הן לא מחדשות כלום, לא אמרת שום דבר מהפכני או חדשני ואו מעניין, ליטפת כרגיל את האגו הבורגני שלך ושל קבוצת ההתיחסות שלך. לגבי המקורות ציינתי את המקורות וציינתי את המקום לא היחידי אבל שממנו הבאתי את הציטוטים, זה כמו שאקח ציטטה מהמאמר שאתה כתבת נניח דברי איש שהוצאת מאיזה ספר ואעשה בהם שימוש, האם זה דמגוגי? אני מבטיח לך שאתה לא תטען שזה דמגוגי כי אתה טהור והכוונות שלך טהורות כל היתר ובמיוחד בחורה מיזרחית ואיש כמוני, מפוקפקים. אתה מנסה לטשטש את המשטמה שלך למיזרחית שמאבחנת את קבוצת היחוס הגזענית עליה גדלת , זה כמו שאני אנסה לדבר יידיש עם בחור מפולינזיה, הוא ייסתכל עלי בתימהון, אתה לא מבין בכלל על מה מדובר, זה גם איזשהו פער דורות , וגם דברים שבעיניך הם קודש, ובעיני לא , הם התחלת קו מחשבה חדש על המקום הזה. מה שיפה בחיכוך איתך זה שאני כאילו מדבר עם סבתא שלי וזה נחמד אבל רק במימד האנתרפולוגי, מעבר לכך תלמד שלא רק המבט שלך מסכם את הדברים ויש לך הרבה מה ללמוד מאנשים שאתה בז להם. ממילא הקבוצה שעליה אתה כותב היא היסטוריה, אבל וזה העתיד יעשה צריך לכתוב את ההיסטוריה הציונית בעיניים פחות מחמיאות , כי התוצאות כבר ידועות , וכשלון אולי אינו יתום, אבל לפאר כשלונות בהתרפקות קיטישית זה לא מהלך שאני מוכן לקבל, בפרספקטיבה הזו הציונות כשלה , גם בהבנת ההתהוות של האסון של השואה , ואתה לאורך כל המאמר ובהחלטות שאתה מקבל מראש מפאר את ההחלטות ובמיוחד את אלו של האנשים שאתה מנסה ליצג, אפילו אם אתה כבר מצליח להבין שמשהו לא בסדר אז אתה מגיע למסקנה שזה ככה , אי-אפשר אחרת , אולי הבעיה היא שאתה לא מסוגל להבין שאפשר אחרת , אולי זו הבעיה שלך , לא של ההיסטוריה והבנתה שלך אתה עצמך. השואה היא כשלון מחפיר של העם היהודי ,טענת הציונות שהיא מסוגלת ליצר אלטרנטיבה למצב היהודי ולהבטיח שלא יהיה אסון הוכחה כאשליות מעבר לכך מסתבר שגם כיום הקיום היהודי דווקא במקומות ה''ציוניים'' אינו דבר מובן מאליו , אולי בהפוך למה שמובטח לחיים יהודיים מחוץ לישראל. המסקנה שהייתה חייבת להופיע היא בחינה של הציונות עצמה , כסוג של הבטחה שהכזיבה, בזה אתה לא מסוגל ולא תהיה מסוגל לפקפק בדבר שבעינייך הוא קדוש ובעיני אחרים הוא סיבת הכשלון, אינך מסוגל להבין זאת. | |||
_new_ |
זוהר בדשא המשטמה שלך כבר לא חשובה | |||
|
|||
אתה ממשיך לחפש את הסיפור הדמיוני שלך מתחת לפנס ולא מצליח. יש לכך סיבה טובה: המניע שלך הוא משטמה עיוורת, מבחירה. לכן תוכן דבריך לא ממש חשוב מהרגע שהבהרת את המניע שלך. מה שחשוב, כאן בדיון הזה, שלמרות תשוקתך לא הפרכת דבר מהטענות שלי. גם לכך יש סיבה טובה, שמתועדת ברחבי הפורום. | |||
_new_ |
מערכת פורום ארץ הצבי אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים. |