|
הישוב סוסיה אל קדימה | |||
|
|||
אתה כותב : שתי נקודות עיקריות שמתאימות לנושא הדיון, בולטות במאמר: יש שני עמים בארץ והבטחה שלא נפר שיווי זכויות. והדעה חלוקה בעניין אחד בלבד- לאיזה עם זכות על הארץ. מי הבעלים , ומי הפולש. מי אוחז בזכות הבלתי מעורערת להיות כאן ומי לא. העם היהודי מאמין , והאמין במשך 2000 שנה בחובתו לארץ ישראל בתוקף צווי דתי אוניברסאלי. אם נקבל את העיקרון הזה הרי השאר ברור, שהרי אין סתירה בין הצווי הדתי לזבוטינסקי למשל שלא מוכן לגרש את הערבים.(עיקרון הצווי ''ואהבת את הגר'' ) בינתיים מי שגרשו ,שדדו, התעללו, הרסו ורמסו ערבים הם אנשים מהשמאל הציוני.אולם זהו אותו שמאל שמדבר כל הזמן על שווי זכויות (הפרט) כיצד תסביר את הסתירה? איך תסביר את השניות הנובעת מכך שרוב קיבוצי השומה''צ ישובים על קרקעות שמהן גורשו ערבים ונהרסו הכפרים ודווקא קיבוצים אלה הם נושאי הדגל של ה''מאבק בכבוש''? מדובר בסתירה פנימית איומה שיוצרת איזה צביעות מאוסה ? ביררת כבר אם לעקרון של זכויות הפרט והשוויון יש אישור כניסה בשער קיבוצי השומה''צ- נושאי דגל השמאליות? כשיקום קיבוץ היושב על אדמה ערבית וחבריו יגישו את מפתחותיו שצאצאי הפליטים הערביים ובעיניים מושפלות יגישו את מפתחות הקיבוץ לצאצאים, אבין כי המחנה עליו אתה נמנה הוא מחנה אמין ורציני. אבל כל עוד אתה כנציג מחנך, מכה על חזותיהם של אחרים הענין נראה לי מילים ריקות . | |||
_new_ |
הישוב סוסיה אל קדימה | |||
|
|||
מאתה יכול להמשיך ולנסות לעוות את הסיפור ההיסטורי כאוות נפשך. זה לא ישנה את הסיפור על מה שקרה וקורה ביהודה ושומרון: גזל, נישול כריתות, עקירות ושוד. זה שאתה מגלה שגם אחרים עשו דברים דומים לא משנה ולא משחרר מאשמה. אבל אתה כנציג מחנך וציבור שמכה על חזותיהם של אחרים, טענותיך נראות לי מילים ריקות. | |||
_new_ |
הישוב סוסיה אל קדימה | |||
|
|||
ההיצמדות לסוסיה לא תשנה את העובדה שלמעלה מ-400 קיבוצים יושבים על אדמות של כפרים ערביים (בצדק) אתה נטפל לקטנות מבלי להתיחס לגדולות הציונות האנטישמי פשוט חשפה את טלפיה כדי לנעוץ אותם בציונות הדתית. | |||
_new_ |
אתה מקשקש מדמיונך הקודח | |||
|
|||
אתה חוזר על תוויות וגידופים חסרי שחר בלי יכולת להציג משהו שתומך בכך. זה כמובן מעיד על רמת טיעון ירודה ועלובה. | |||
_new_ |
אתה מקשקש מדמיונך הקודח | |||
|
|||
לא מסכים אתך . | |||
_new_ |
זו נקודת המוצא שלך ולכן העובדות לא מפריעות לך | |||
|
|||
_new_ |
זו נקודת המוצא שלך ולכן העובדות לא מפריעות לך | |||
|
|||
ציטוטים מ''ארץ'' האנטישמי ומסמכים מזויפים אינן עובדות . | |||
_new_ |
הישוב סוסיה אל קדימה | |||
|
|||
אני מודה ומתוודה חשבתי לתומי שהתחלת לנהל דיון רציני תוך התייחסות לטיעונים (מרגיזים ככל שיהיו) גם הימין וגם השמאל (זוהר בדשא ) מבקשים ממך הסבר פשוט לשניות ההתנהגותית (לשון עדינה ) של אנשי השומה''צ היושבים על קרקעות של ישובים ערביים אך ממהרים לדוש את בשרם של היהודים ביוש בשוטים ובעקרבים על פעולות הרבה פחות חריפות (לא גרשו 90 כפרים ) אתה מבכר לענות בפראזות ובטיעוני כרס ובחזרה מונוטונית על הטיעונים נגדך כמו אותו חקיין שאין תשובה בידו. ברוך הבא סיוון הרגיל. | |||
_new_ |
סיוון מזכיר את מיסטר האמפרי | |||
|
|||
מהסידרה ''כן אדוני השר'' או ''כן אדוני ראש הממשלה'' שהיא סידרת המשך. האמפרי, מנהל לישכת השר, המומחה ב''הבהרת'' דברים פשוטים, כך שכל מושג פשוט ודרישה פשוטה, הופכים לתורה פילוסופית שלמה ובלתי מובנת. | |||
_new_ |
טענה מופרכת ולא רלוונטית בעליל | |||
|
|||
ראשית, התייחסתי בברור מה דעתי על העובדות היסטוריות באותה הצורה ולא מהיום. שנית, העובדות הללו שידועות מראשית הציונות לא רלוונטיות לדיון הנוכחי. שלישית, בשם הגנה על מעשים לא כשרים של יהודים בימינו, אתה מחפש אמצעי התקפה על יהודים שכבר לא חיים. אם העלאת הטענות הללו שוב ושוב אתה קורא נסיון לדיון רציני את מפספס בגדול: 1. ההצהרה שהיו עוד גנבים לא זיכתה שום גנב על מעשיו. 2. גם ההצהרה שהגנבים ''ההם'' היו הרבה יותר גנבים לא תזכה את הגנב כעת. 3. זה במיוחד לא משנה אם וכאשר החוק בהקשרים הללו השתנה לחומרה בצורה מובהקת. ----- הערה כללית, ברור לגמרי שכאשר מי מהכותבים כאן משתמש בשקרים וטיעונים לגופו של כותב במקום לדעותיו, אין הכוונה לדיון רציני. ברור לגמרי שכאשר מחפשים בעברו של משתתף דברים לא רלוונטיים לדעותיו שנכתבות כאן, אין הכוונה לדיון רציני. מה גם שזוהר בדשא נשוא תלונתך הצהיר מזמן שאין לו עניין בדיון רציונלי. | |||
_new_ |
דברי ה''זוהר בדשא'' - הוכחה חותכת לטענתי | |||
|
|||
הודעתו האחרונה של ה''זוהר בדשא'' (תגובה 100902) רצופה אלימות מילולית ושקרים (''באלימותו ובגדפנותו'' ), וטיעונים אישיים חסרי שחר. בעצם זהו עיקר התוכן של דבריו. הדברים הללו כמו ההודעות הרבות שקדמו להם הם הוכחה שהאיש לא מעוניין בדיון רציונלי (תגובה 100827) או דיון כלשהו. ממילא אין טעם לענות לקישקושיו. אני בספק אם ההסבר הזה לא ישנה את התנהלותו ואולי הוא יפעל להיפך. עד אז ברור שזה יהיה ביזבוז זמן להתייחס באופן ישיר לדבריו האלימים. | |||
_new_ |
מערכת פורום ארץ הצבי אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים. |