![]()
|
![]() |
![]() |
||
![]() ![]() |
|||
|
|||
לא יודע על מה מדובר בגשר שפירים . ביחס לגשר המכביה ידועים לי יותר פרטים . המתכנן תכנן גשר הבנוי מצנורות מים תקנייים . המבצע השתמש בגרוטאות של חלקי פיגומים אשר נפסלו לשימוש . אחרי שקרה האסון הזדרז הקבלן וסילק מן השטח את הגרוטאות שלו כדי שלא נתן יהיה לבדוק אותם . המתכנן לא העריך נכונה את מידת הרמאות המקובלת בענף הבניה בארץ ולא בדק באילו חומרים משתמשים . אגב מהדסי בנין המעורים בתחום מכירים את נהלי השחיתות המקובלים בענף ומשתמשים במקדמי בטחון של פי 10 ויותר . | |||
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
||
![]() ![]() |
|||
|
|||
הניתוחים הצליחו והחולים מתו. במה מותר המהנדס מההיסטוריון? | |||
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
||
![]() ![]() |
|||
|
|||
גשר שפירים סתם נפל לו באמצע כביש ירושלים תל אביב, הרג כמה נהגים, לא משהו רציני. למהנדסים היו הסברים מצויינים. | |||
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
||
![]() ![]() |
|||
|
|||
אם איני מערבב אירועים . מה שקרה , בעת בנין הגשר אשר היה בנוי מקורות בטון התקינו מערכת תמיכה אשר היתה אמורה לתמוך בקורה עד התקנתה הסופית. כמו במקרה של גשר המכביה הקבלן השתמש בפיגומים לא נאותים והקורה נפלה על מכוניות אשר עברו תחתיה . שים לב שהאחראי לתאונה הוא הקבלן אשר זכה במכרז כי הציע את המחיר הנמוך ביותר . מענין מי בחר בקבלן זה ומי פיקח עליו אם בכלל. | |||
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
||
![]() ![]() |
|||
|
|||
בטח איזה מהנדס אזרכי | |||
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
||
![]() ![]() |
|||
|
|||
הבוחר הוא מן הסתם איזה חבר מרכז או מממן שלו , כמקובל במקומותינו . | |||
![]() |
![]() |
![]() | ![]() |
מערכת פורום ארץ הצבי אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים. |