|
הפוסל במומו פוסל | |||
|
|||
כל מי שהיה אי פעם במסיק משתמש במסור. מרשק הגיש תלונה נגדית, כיוון שצפריר רונן ניסה לגנוב את המסור. אלה הן העובדות. העלילה כאילו הערבים בסיוע מרשק כורתים לעצמם את הזיתים היא אווילית. | |||
_new_ |
הפוסל במומו פוסל | |||
|
|||
אוי אוי אוי גנבו לפושע מרשק את כלי הפשע (מסור ) והוא רץ והגיש תלונה למשטרה. ומה ניתן לצפות ממשטרת ההתנתקות..... מרשקיסטים עלובים.:) | |||
_new_ |
הפוסל במומו פוסל | |||
|
|||
כל פעם שאתה בוחר בתשובה לא עניינית אתה מאושש את צדקת הטענות שאינך מסוגל לענות להן. | |||
_new_ |
הפוסל במומו פוסל | |||
|
|||
התשובה ענינית מאוד , מוצא חן בעניך או לא. | |||
_new_ |
מה לא ענייני בתשובתו? | |||
|
|||
אתה לא ענייני בתגובותיך. | |||
_new_ |
מה לא ענייני בתשובתו? | |||
|
|||
נא הדגם | |||
_new_ |
הינה הדגימות | |||
|
|||
''כל מי שהיה אי פעם במסיק משתמש במסור. מרשק הגיש תלונה נגדית, כיוון שצפריר רונן ניסה לגנוב את המסור. אלה הן העובדות. העלילה כאילו הערבים בסיוע מרשק כורתים לעצמם את הזיתים היא אווילית.'' וכבר אמרתי יותר מפעם בשנה האחרונה למה, איך, כיצד, איפה.... וכו'. | |||
_new_ |
הינה הדגימות | |||
|
|||
חלק מופיע כאן: http://www.makorrishon.net/show.asp?id=11951 לגבי כריתת ענפים במסיק, תצטרך להאמין או לשאול. לגבי אויליות הטענה, תצטרך שכל ישר. | |||
_new_ |
הינה הדגימות | |||
|
|||
מה אתה רוצה להוכיח בכתבה? שאתה סומך על 'מקור ראשון'? זו הפתעה בשבילי. אבל בדיוק ג ם משם אני לקחתי את הנתונים כשקבעתי את מה שקבעתי. אז מה בדיוק רצית לומר? | |||
_new_ |
הינה הדגימות | |||
|
|||
אמינותו של 'מקור ראשון' מפוקפקת בעיני בגלל הזדהותו המוצהרת. הנחתי שאתה לא תערער על חיזוקים לדברי המובאים משם. היוזמה בפתיל הזה היא שלך - טענת כי תגובותי אינן ענייניות, והבאת אוסף אמירות שהעליתי (שכולן היו ענייניות. אולי התכוונת לפקפק באמיתותן, ניחא). | |||
_new_ |
הינה הדגימות | |||
|
|||
אז תודה רבה לך שאתה מוסר לי את הכדור להטבעה ומסייע לי לנצח אותך. יש שם את כל האינפורמציה שתומכת בטענתי ושוללת את טענתך. יוזמה שיוזמה, היוזמה היא של זה ששלח את ההודעה הראשונה בדבר הזיתים. טענותיך בעיקרן אינן ענייניות כי הן אינן נשענות על עדות/עדויות, אלא על אמירות שלא תמיד מתייחסות בכלל לעניין הזיתים. עדיין לא הצלחתם להביא עדויות ממשיות שעומדות במבחן העובדות שמתנחלים הולכים וגוזמים את זיתי הערבים. מאחר שכל האירועים האלה מתנקזים לשולי התיישבויות יהודיות ביו''ש הרי שאין כאן קרב על זיתים, אלא יש כאן סכסוך על תחום ההתיישבות היהודית (מצגד הערבים) ועל הלגיטימיות של הישוב היהודי בשטחים (ע''י פעילי שמאל). וזה כל הסיפור. עכשיו אתה יכול לצאת ולגזום. | |||
_new_ |
הינה הדגימות | |||
|
|||
ידידי, אם נדמה לך שהטבעת, הסל שאתה תלוי ממנו נמצא במגרש אחר, ואין לך יריב לנצח או קהל שיריע. הדיון הזה החל סביב האמירה של גודרייך ''מרשקיסטים עלובים. שהעבירו את תחום פעילותם מניסור עצי זיית, ועלילת דם על היהודים .'' תגובה 91139 לאמירה הזאת עניתי שכל העיסוק במרשק היא עלילת דם, ולכן השימוש שלו במושג הזה הוא צבוע. | |||
_new_ |
הינה הדגימות | |||
|
|||
אני מקווה, ידיד, שכבר הבחנתי שאינני גודרייך. העיסוק במרשק הוא עלילת דם בדיוק כמו העסוק במתנחלים. לכל אחד יש את עלילת הדם שהוא ראוי לה. | |||
_new_ |
הפוסל במומו פוסל | |||
|
|||
המשטרה אמצה תרבות של שקר , כזב , רמיה , רשע ושנאה . זאת בהנחית המערכת המשפטית המושחתת של מדינת ישראל . השחיתות במשטרה היא כה עמוקה עד אשר הציפיות ממנה להגנה על האזרח הקטן שואפות לאפס . | |||
_new_ |
הפוסל במומו פוסל | |||
|
|||
המשטרה עושה את כל אשר ביכולתה בהנתן האילוצים של תקציב, תרבות הסמוך וסוג האוכלוסיה הבוחרת ומתקבלת להיות שוטרים פשוטים. השחיתות שהימין הביא לשלטון לא עוזרת ובודאי פושה גם שם במידה מסויימת. | |||
_new_ |
הפוסל במומו פוסל | |||
|
|||
עושה ככל יכותה לטייח . השבב בשפרעם ערך פוגרום ורצח חיל יהודי . הרוצחים ידועים . הם מהלכים חופשי . לא הוגש כתב אישום . מדינת ה.מוק . בכבימויו של אהרון ברק . | |||
_new_ |
הפוסל במומו פוסל | |||
|
|||
לא נכון במסיק זיתים לא נזקקים למשור אלא אם רוצים להעליל על מתנחלים . | |||
_new_ |
הפוסל במומו פוסל | |||
|
|||
ומתי לאחרונה היית במסיק? אני הייתי במסיק באוקטובר באזור בן שמן, ועזרתי להוריד חלק מהענפים. נחש במה השתמשתי. | |||
_new_ |
הפוסל במומו פוסל | |||
|
|||
טוב שהיית במסיק באוקטובר כי המנוול יואל מרשק היה ב''מסיק'' באפריל על נתפש ''מוסק'' עם משור חשמלי. אכן פנומן המרשק הזה, מצא זיתים על העצים באפריל. | |||
_new_ |
הפוסל במומו פוסל | |||
|
|||
אז הגיע לבצע דילול/שילוד ולא מסיק. | |||
_new_ |
הפוסל במומו פוסל | |||
|
|||
אז יש לי חדשות בשבלך יוביבי. שילוד עושים בסוף אוקטובר תחילת נובמבר לאחר המסיק. באפריל ישנה כבר פריחה וניצנים. מי ש''מוסר ''באפריל הם רק המרשקיסטים מעלילי עלילות הדם הנתעבים | |||
_new_ |
ערבים אף פעם לא דופקים את עצמם או את הזיתים | |||
|
|||
הם דופקים רק כלבים וגמלים וזה שיש להם מסור חשמלי זה בגלל שהם כל הזמן מסתובבים עם מסורים.גם לבית שימוש | |||
_new_ |
הפוסל במומו פוסל | |||
|
|||
שילוד עושים גם כשלעץ יש בעיות, או כשרוצים להשיג יבול גדול לא בשנה הקרובה אלא בזו שלאחריה. יתכן שיש לזה קשר לאי הודאות אם בשנה הקרובה יואילו בטובם המתנחלים בשטח לאפשר לבעלי המטעים גישה למטעיהם. חוץ מזה, אני לא מכיר את מרשק ולא דיברתי איתו מעודי. מה שכן, אני מניח שבחקלאות, יש עוד כל מיני פעולות שדורשות מסור. הטענה 'יש לו מסור, מכאן שהוא בא לייצר עלילה' היא כל כך טפשית שאני לא מאמין שצריך להסביר את זה כ''כ הרבה פעמים. | |||
_new_ |
הפוסל במומו פוסל | |||
|
|||
כולם רק גוזמים וגוזמים.... אין להם דברים אחרים לעשות בעולם. בינתיים לא הוכח בכלל שיש פגיעה בזיתי הערבים ביו''ש. אני טענתי, על סמך הגיון ומנהג של חקלאים, שהערבים גוזמים עצים כדי לטייבם אחת לכמה שנים. גיזום גדול הם עושים כאשר העץ מראה ''עייפות'' ופירותיו דלים. והגיזום הזה הוא עד לקו שמעל פיצול הענפים. והערבים מנצלים את המעשה הזה כדי לתקוף את מתיישבים (ואני חושד שזה בהנחיית ובסיוע גורמי 'שלום' ישראלים) ולהשיג הישגים תעמולתיים, תודעתיים. אחרת אי אפשר להבין ולהאמין למה לא נתפסו מתיישבים כורתים עצים? למה אין הוכחות ממשיות למעשים האלה (ה''הוכחה'' הטובה ביותר שמישהו הביא עד הלום היתה עקבות שמוליכות עד כביש מסויים), למה האירועים האלה מתרחשים אחרי סיום איסוף הזיתים ובתקופת הגיזומים למינהם? בינתיים אנחנו יודעים שמישהו גוזם זיתים. אין לנו הוכחה מרשיעה שמתיישבים עשו זאת. יש לנו הוכחות בפלסטינים עושים גיזומים בסוף הקיץ ככל חקלאי טוב. לכן, כל תיאוריות הגיזום של המתיישבים הן רק גוזמאות. | |||
_new_ |
הפוסל במומו פוסל | |||
|
|||
על סמך התנכלויות המתנחלים המדווחות ע''י התקשורת ומאושרות ע''י צה''ל, המסקנה הסבירה היא כי יש דברים בגו'. | |||
_new_ |
הפוסל במומו פוסל | |||
|
|||
לא השבת לטענתי. לעומת זאת דיווחי התקשורת לא נותנים את התמונה המלאה. הרי הם מדווחים לאחר מעשה ויכולים רק להעלות חשדות כמו שכל ילד בגן יכול. לעומת זאת, בדיקה אמיתית עוד לא ראיתי שהתקשורת עושה. צה''ל יכול לאשר כל ידיעה, בדיוק כמו שאני ואתה יכולים. אז תאשר את הידיעות ותמשיך הלאה. כי אין דברים בגו. | |||
_new_ |
הפוסל במומו פוסל | |||
|
|||
למיטב זכרוני (אין עלי את הקישורים כרגע) צה''ל מאשר קבלת תלונות תושבים וחיילים גם נוכחים במקרים ספציפיים של התנכלויות מתנחלים. לא ידוע לי על קיום או על אי קיום של עדויות ספציפיות לגבי כריתת זיתים, אבל, שוב לפי עקרון בסיסי, על סמך דרך הפעולה הידוע של קבוצה מסויימת של מתנחלים, האפשרות שהם כורתים עצי זית סבירה יותר מתיאוריות קונספירציה. | |||
_new_ |
הפוסל במומו פוסל | |||
|
|||
קבלת תלונות אינה עדות לאשמים. גם הגוזם הערבי יכול לגזום את שדהו בעיתו, לקחת את עצי הגיזום ולמכור אותם בעיר הקרובה לקראת הסקת החורף ולשלשל ממונו לכיסו. לאחר מכן הוא הולך ומתלונן במשטרה שמישהו גזם לו את העצים וחיבל בהם. ואם חיבל, אז בטח אלה היהודים. התלונה נרשמת והוא חוזר למשרדי הפת''ח או הרש''פ ושם מקבל בונוס על סיועו לתעמולת שחרור האדמה הכובשה. עכשיו הוא צריך לשבת בבית לספור את המצלצלין כשהיהודים רודפי השלום כבר ירדפו את המתנחלים וימשיכו לו את העבודה. בכך הוא הרוויח גם כסף וגם סיוע לעמו במלחמת התקומה נגד האוייב הציוני. בצה''ל ובמשטרה רושמים את התלונה. ומשם יוצאת הודעה מתוזמנת שערבים התלוננו שכרתו להם את הזיתים ואז עיתונאי YNET או ''הארץ'' מוסיפים כל אחד את הערותיהם והערכותיהם ה''מקצועיות'' ומתחילים לספר שהמתנחלים ידועים כאלימים. לפני שנה נערים יהודים רבו עם נערים ערבים וזה הוציא סכין והאחר זרק אבן וכו'. ואח''כ יובב קורא את הידיעה בעיתון ואומר לעצמו: שוב המתנחלים האלימים החארות האלה. צריך לזרוק אותם מהכיבוש ועשול לנו שקט ושלום. רק הימנים האלה מונעים את השלום ויתר הבלה בלה בלה השיגרתי הזה. והם באים לפורום וכותבים: אבל הוגשה תלונה למשטרה. יופי נחמה. תלונה במשטרה היא עדות לאשמה כשלהי של מישהו כלשהו. רק תראה מה קורה סביב חקירת מקרי הרצח וגניבות הרכב במדינה. הרי מול כל מקרה אתה צריך עדויות מרשיעות של ממש, ולא רק דיעה פוליטית כלשהיא. בינתיים עכבר העיר מוליד הר גדול של סיפורים שמזינים את עצמם ברכילות ובסיפורי בדים וככה אתה נשבה לדיעה שמראש היתה בלאו הכי נוחה לך. אבל אני כאן כדי לומר לך, מצטער אדוני. כדי להאשים מישהו בכריתת זיתים אתה צריך להביא הוכחות ולא רכילות. | |||
_new_ |
הפוסל במומו פוסל | |||
|
|||
התנכלות מתנחלים היא כנראה קונסיסטנטית. מספר הוכחות מצולמות לארועים כאלה: http://www.btselem.org/hebrew/Photo_Archive/One_Phot... בהנתן אופן התנהגות כזה, הטענה כי הם כורתים עצים אינה בלתי סבירה. קצת קשה לי לשפוט את סבירותה של התיאוריה שלך.http://www.btselem.org/hebrew/Photo_Archive/One_Phot... http://www.btselem.org/hebrew/Photo_Archive/One_Phot... אבל ההיתלות ההמונית תאוריית הקונספירציה המרשקית מאוד מחשידה. על ראש הגנב וגו'. | |||
_new_ |
הפוסל במומו פוסל | |||
|
|||
אתה רציני בטיעונים שלך? אתה בדקת את התמונות לפני שקבעת את מה שקבעת?! מוזר. מה עניין ה'הוכחות' לענייננו? מוזר שאתה מתעקש לבנות תאוריית קונספירציה כנגד המתיישבים עם תמונות כאלה. אני מציע לך לעשות שיעורי בית וגו'. אין ספק שבעניין 'על ראש הגנב וגו'' של מרשק אתה צודק. קשה ביותר להסביר מה עושה מסור מכני בריכבו בסמוך לשדה זיתים שבמחלוקת הגיזום. קיים חשד סביר למסורו, בדיוק כמו שתתפוס אדם עם אקדח סמוך למקום רצח ביריה. המשטרה היתה אמורה לחקור את העניין ולא השלימה חקירתה. וזה מוזר. | |||
_new_ |
הפוסל במומו פוסל | |||
|
|||
התמונות הן רק הדגמה לכך כי קיימים גורמים אלימים בקרב המתנחלים. אני לא יודע למה טרחתי באמת, כיוון שזו עובדה שאינה שנויה במחלוקת, כמו גם התנכלויות לערבים שמנסים לעבד אדמות. הדבר מצביע על כך כי האפשרות שמתנחלים אכן פוגעים בגידוליי ערבים היא לגמרי לא בלתי סבירה. לעומת זאת, המצאות מסור ברכבו של אדם הבא לבצע עבודות חקלאיות היא טריביאלית. | |||
_new_ |
הפוסל במומו פוסל | |||
|
|||
הדגמה שמדגמה. בת''א יש הרבה יותר מתנחלים אלימים. גם בשכם יש הרבה יותר מתנחלים אלימים. אז מה אתה רוצה לומר בזה? חביבי, הכל שנוי במחלוקת עד כי תביא לנו הוכחות שמתנחל יהודי כרת עצי זית למתנחל ערבי. אתה אומר פה דבר מעניין: ''הדבר מצביע על כך כי האפשרות שמתנחלים אכן פוגעים בגידוליי ערבים היא לגמרי לא בלתי סבירה. לעומת זאת, המצאות מסור ברכבו של אדם הבא לבצע עבודות חקלאיות היא טריביאלית.'' * שישי סיכוי נמוך שמתנחלים יהודים פגעו ''בגידולי'' (זיתים או לא זיתים?) הערבים. הייתי מוסיף ואומר שיש גם סיכוי נמוך שמתנחלים ערבים פגעו ב''גידולי'' הערבים. * אכם הסיכוי שימצא מסור אחד אצל יהודי לא מתנחל הבא לבצע ''עבודות חקלאיות'' היא ממש אבל ממש טריוויאלית. באמת, למה צריך מפגין יהודי ליסוע לשומרון עם מכסחת זיתים? כנראה לעזור לערבים לכסח להם את הזיתים. כי פשוט הגיע עונת כיסוח הזיתים. הכל חקלאות ולא התנחלות. | |||
_new_ |
הפוסל במומו פוסל | |||
|
|||
אתה יכול להפריח כמה עשן שאתה רוצה, אבל המקרה די פשוט. עובדות: 1. יש גורמים מתנחלים הנוהגים באלימות כלפי ערבים, ומונעים מהם גישה או פעולה בשטחים חקלאיים. 2. עצים של ערבים נכרתו. היפותזות: 1. מתנחלים כרתו עצים של ערבים. 2. יהודים באו לעזור לערבים לכרות לעצמם את העצים ולהאשים מתנחלים. עקרון תער אוקהם: הסבר 2 מורכב יותר ולכן היפותזה 1 סבירה יותר. | |||
_new_ |
תענה לעניין ואל תפריח עשן | |||
|
|||
מה בדיוק את רוצה לומר ב'עדויות' 1 ו-2 שלך? במה זה תומך בטענותיך ושולל את טענותי? מה בדיוק עושות את ההיפו-היפו שלך למשהו ממשי ואמין? אתה עוסק בחפיף של הלוגיקה. לפי תיאוריית ההפרכה של קארל פופר כל ההצעות שהעלאת מופרכות ופורחות ברוח ובעשן שאתה מפיץ, כי אין אינן עולות בקנה אחד עם העובדות. אלא הן מחוברות אך ורק ל'מה היית רוצה שיהיה'. וככה לא בונים תיזה. כדי להשתמש בעקרון 'תער אוקהם' אתה צריך להעלות היפותיזות שיש להן רגליים במציאות, או בשדות הזיתים. בינתיין אתה לא עומד במבחן הלוגי הזה. | |||
_new_ |
תענה לעניין ואל תפריח עשן | |||
|
|||
היפותזה = השערה, לא שאני לא חושב שאתה לא יודע, אבל ברור לי שבמסגרת הפרחת העשן נוח לך ליצור כמה שיותר מוקדים של רעש, ונחמד לסגור כמה. אם אתה חסיד כ''כ גדול של פופר, למה אתה ממשיך להצדיק את 'הקונספירציה המרשקית' כשאתה לא יכול להוכיח אותה? | |||
_new_ |
תענה לעניין ואל תפריח עשן | |||
|
|||
היפותיזה שמיפותיזה. אם יש לך ''הוכחות כל כך חותכות'' אז למה אתה לא פונה למשטרה ומציג אותן? כנראה שהמשטרה זקוקה לאנשי מעוף כמוך. העובדה שאתה מתעקש לטעון טענה כל כך חסרת בסיס (שהרי כבר נתפסו גוזמים ערבים, והסברתי זאת בהודעות קודמות) מראה שאתה מקובע בדעתך ושום עובדה לא תשנה אותה. ''אם אתה חסיד כ''כ גדול של פופר... '' זוהי דוגמית של טיעון קונספרטיבי שאתה מפיץ כדרך שאתה מפיץ על מתנחלים. אתה שם ''אם'' - כדי שתוכל בהמך ללכת צעד אחורה. * אתה קובע שאני חסיד, ולא סתם חסיד אלא גדול של פופר --* כן, אני חסיד גדול של פופר. אבל לא של הפופר הקטן, חיית המחמד שלך, אלא של קרל פופר. כלומר, קודם תשחיר את המתנגד לך, אח''כ תסמן את המטרה. * ''קונספירציה מרשקית'' - העובדה היא פשוטה. מרשק היה מיד לאחר גיזום זיתים במקום. במכוניתו של מרשק היה מכשיר גיזום מכני. מרשק האשים מתנחלים אף שלא ראה אחד מהם מבצע גיזום. יש לך הסבר למסור (לא האשמתי אותו, אלא רק החזרתי לך את הכדור להנחתה)? מצד שני אתה לא תפסת אף מתנחל עם מסור, ואתה כן מאשים אותם. אז תסתכל קצת יותר במראה. | |||
_new_ |
קישקוש | |||
|
|||
אתה ממשיך לקשקש סיפור שלא היה ולא נברא. המסור נגנב מטנדר שהיו עליו כלי עבודה במהלך יום העבודה. התוספת שלך ''מיד לאחר גיזום זיתים במקום'' היא מופרכת. המשמעות של דבריך הן שאתה מצרף לאירוע טענות מופרכות. למרות שאתה טוען ש''לא האשמת אותו...'' אתה שוב מסלף את העובדות. ----- מה היית אומר אם הייתי טוען שאתה היית שם עם המסור החשמלי מיד לאחר גיזום זיתים? מה היית אומר או כותב אם כל פעם שאין טענה רצינית אחזור ואטען את אותה הטענה עם התוספת (אני לא מאשים אותו...)? | |||
_new_ |
הפוסל במומו פוסל | |||
|
|||
התמונות אינם הדגמה לכלום. איפה בהן המתנחלים ? אתה כותב ''כייון שזו עובדה שאינה שנויה במחלוקת ...'' היא שנויה במחלוקת ועוד איך !! | |||
_new_ |
אתה רואה את העץ? | |||
|
|||
המתנחלים מאחרי העץ... תיאור השמאלני בכתבי הקודש: אִישׁ מֵרֵעֵהוּ הִשָּׁמֵרוּ, וְעַל-כָּל-אָח אַל-תִּבְטָחוּ: כִּי כָל-אָח עָקוֹב יַעְקֹב, וְכָל-רֵעַ רָכִיל יַהֲלֹךְ. וְאִישׁ בְּרֵעֵהוּ יְהָתֵלּוּ, וֶאֱמֶת לֹא יְדַבֵּרוּ; לִמְּדוּ לְשׁוֹנָם דַּבֶּר-שֶׁקֶר, הַעֲוֵה נִלְאוּ. חֵץ שוחט (שָׁחוּט) לְשׁוֹנָם, מִרְמָה דִבֵּר; בְּפִיו, שָׁלוֹם אֶת-רֵעֵהוּ יְדַבֵּר, וּבְקִרְבּוֹ, יָשִׂים אָרְבּוֹ. | |||
_new_ |
והנה תיאור המתנחבלים | |||
|
|||
א שִׁמְעוּ הַדָּבָר הַזֶּה, פָּרוֹת הַבָּשָׁן אֲשֶׁר בְּהַר שֹׁמְרוֹן, הָעֹשְׁקוֹת דַּלִּים, הָרֹצְצוֹת אֶבְיוֹנִים; הָאֹמְרֹת לַאֲדֹנֵיהֶם, הָבִיאָה וְנִשְׁתֶּה. ב נִשְׁבַּע אֲדֹנָי יְהוִה בְּקָדְשׁוֹ, כִּי הִנֵּה יָמִים בָּאִים עֲלֵיכֶם; וְנִשָּׂא אֶתְכֶם בְּצִנּוֹת, וְאַחֲרִיתְכֶן בְּסִירוֹת דּוּגָה. ג וּפְרָצִים תֵּצֶאנָה, אִשָּׁה נֶגְדָּהּ; וְהִשְׁלַכְתֶּנָה הַהַרְמוֹנָה, נְאֻם-יְהוָה. ד בֹּאוּ בֵית-אֵל וּפִשְׁעוּ, הַגִּלְגָּל הַרְבּוּ לִפְשֹׁעַ; וְהָבִיאוּ לַבֹּקֶר זִבְחֵיכֶם, לִשְׁלֹשֶׁת יָמִים מַעְשְׂרֹתֵיכֶם. ה וְקַטֵּר מֵחָמֵץ תּוֹדָה, וְקִרְאוּ נְדָבוֹת הַשְׁמִיעוּ: כִּי כֵן אֲהַבְתֶּם בְּנֵי יִשְׂרָאֵל, נְאֻם אֲדֹנָי יְהוִה. ו וְגַם-אֲנִי נָתַתִּי לָכֶם נִקְיוֹן שִׁנַּיִם, בְּכָל-עָרֵיכֶם, וְחֹסֶר לֶחֶם, בְּכֹל מְקוֹמֹתֵיכֶם; וְלֹא-שַׁבְתֶּם עָדַי, נְאֻם-יְהוָה. ז וְגַם אָנֹכִי מָנַעְתִּי מִכֶּם אֶת-הַגֶּשֶׁם, בְּעוֹד שְׁלֹשָׁה חֳדָשִׁים לַקָּצִיר, וְהִמְטַרְתִּי עַל-עִיר אֶחָת, וְעַל-עִיר אַחַת לֹא אַמְטִיר; חֶלְקָה אַחַת תִּמָּטֵר, וְחֶלְקָה אֲשֶׁר-לֹא-תַמְטִיר עָלֶיהָ תִּיבָשׁ. ח וְנָעוּ שְׁתַּיִם שָׁלֹשׁ עָרִים אֶל-עִיר אַחַת, לִשְׁתּוֹת מַיִם--וְלֹא יִשְׂבָּעוּ; וְלֹא-שַׁבְתֶּם עָדַי, נְאֻם-יְהוָה. ט הִכֵּיתִי אֶתְכֶם, בַּשִּׁדָּפוֹן וּבַיֵּרָקוֹן--הַרְבּוֹת גַּנּוֹתֵיכֶם וְכַרְמֵיכֶם וּתְאֵנֵיכֶם וְזֵיתֵיכֶם, יֹאכַל הַגָּזָם; וְלֹא-שַׁבְתֶּם עָדַי, נְאֻם-יְהוָה. {ס} | |||
_new_ |
תיאור מדויק של הפרות השמאלניות | |||
|
|||
כופר לא מבין את כתבי הקודש כמו שאינו מבין כל דבר מורכב אחר. הכופר יכול לעיין בכתבי הקודש, זה יכול לתקן את נישמתו. אבל לפרש... זה מחוץ ליכולותיו המוחיות. | |||
_new_ |
תירוצים עלובים | |||
|
|||
זה מתאר בדיוק רב את דעת הנביא עמוס על ההתנחלויות. כל השאר זה סיפורי סבתא. | |||
_new_ |
תירוצים עלובים | |||
|
|||
ציטטת את כתבי הקודש, ופירשת על פי שיטת סטאלין. לא מערבבים מין בשאינו מינו. נביא לא יכול לתקוף מצוות ועושי מצוות...... רק כופר יכול לתקוף צדיקים. | |||
_new_ |
הפוסל במומו פוסל | |||
|
|||
אין מת נחלים מתנכלים? | |||
_new_ |
הפוסל במומו פוסל | |||
|
|||
אין שמאלנים אנסים? | |||
_new_ |
הפוסל במומו פוסל | |||
|
|||
התמונות שאני ראיתי היו במתכונת של גיזום חקלאי . אף פעם לא ראיתי תמונה של עץ כרות . מה פשוט יותר מחיתוך העץ סמוך לקרקע . חתוך אחד וגמרנו . מדוע אם מי שהוא רוצה לחבל יבזבז זמן על עשרה חיתוכים בגובה ? למה להרים את המסור אם אפשר לחבל במאמץ הרבה יותר קטן ? | |||
_new_ |
הפוסל במומו פוסל | |||
|
|||
התמונות שאתה מציג אינם מתיחסים לזיתים ואינם מתקשרים למתנחלים . אין בהם בדל של הוכחה שהם בוצעו ע''י מתנחלים או אפילו ע''י יהודים או חיילי צהל . סתם עלילות דברים של חבורה אנטישמית חובבת ממון המטפחת עלילות כדי לקבל את התשלום החודשי המיוחל . | |||
_new_ |
הפוסל במומו פוסל | |||
|
|||
אבל סיפור מרשק הוא מבוסס מלפני ומלפנים? | |||
_new_ |
הפוסל במומו פוסל | |||
|
|||
עלילות הקיבוצניק האנטישמי יש בהם משום חשד כבד . המשטרה האנטישמית המושחתת לא עצרה אותו לחקירה , לא דרשה צו הרחקה כמקובל אצלה כאשר ערבוש כל שהוא מצייץ ביחס לציוני אמיתי . | |||
_new_ |
הפוסל במומו פוסל | |||
|
|||
מי זה צהל המאשר ? איזה קצינון המתחנף לעיתונאי אשר יעזור להתקדם במערכת הליקוקין של צהל המקרטע . | |||
_new_ |
מערכת פורום ארץ הצבי אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים. |