פורום ארץ הצבי Enter the forum
Articles
Discussions
About FAZ
FAZ people
columns
Links
Previous page
Bulletine Board

SearchFeedbackAdd to Favorites
RSS Feed
מה זה?
(נכתב בתשובה לדוד סיון, 24/11/13 11:03)
אדון סיוון נתתי את הקישור
(יום ראשון, 24/11/2013 שעה 11:15)
בתשובה לדוד סיון
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

אין לי כוח יותר

זה כבר דומה למשחק ילדים של מי גדול יותר

נתתי קישור תבדוק
_new_ הוספת תגובה



כדי שלא נתקשקש רצ''ב דוגמא
(יום ראשון, 24/11/2013 שעה 11:36)
בתשובה לisaac01@netvision.net.il
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

באתר אצל ספירו כאן
''
סיפור מעשה מתוך התלמוד הממחיש את החוויה היומיומית ביחס אל הגוי: רבי שילא, מחכמי בבל, העניש במלקות יהודי על שקיים יחסי מין עם גויה. הלך היהודי והלשין לשלטון הפרסי שרב שילא עשה דין לעצמו מבלי לקבל רשות מהמלכות. זימנו את הרב שילא לערכאות ושאלו אותו 'מדוע נתת מכות ליהודי זה?' רב שילא השיב: יהודי זה קיים יחסי מין עם אתון, מעשה שהיה אסור לפי חוקי השלטון הפרסי. שאלו את רב שילא האם יש לו עדים שיהודי זה אכן בעל אתון? אמר להם כן, נעשה לו נס ואליהו הנביא הופיע בדמות אדם והעיד. כשיצאו רב שילא והיהודי מבית הדין הפרסי, שאל היהודי את רב שילא, איך יתכן שאלוהים עושה ניסים לשקרנים? השיב רב שילא שאין זה שקר . קיום יחסי מין עם גויה נחשב כקיום יחסי מין עם חמור שהגויים כאמור ''בשר חמורים בשרם''. החליט היהודי להלשין לשלטון שרב שילא מתייחס אליהם כחמורים. כשהבין זאת רב שילא הכה אותו במקל והרגו בטענה של ''הבא להרגך השכם להרגו''. (תלמד בבלי, ברכות נח ע''א).

בימי הביניים התייחסו הרבנים לגויים כאל בהמות. כך למשל מסביר רבנו תם, נכדו של רש''י, מדוע אשת איש הנואפת עם גוי אין זה נחשב כניאוף עם יהודי: משום שביאת גוי לא נחשבת ניאוף וזנות שהרי הגוי נדון כבהמה ככתוב: ''אשר בשר חמורים בשרם'', וידוע ומוסכם שאין זנות לבהמה. (חידושי הריטב''א, מסכת כתובות דף ג עמוד ב).
באתר ''דעת אמת ''
'' סיפור מעשה מתוך התלמוד, הממחיש את החוויה היומיומית ביחס אל הגוי: רבי שילא, מחכמי בבל, העניש במלקות יהודי על שקיים יחסי מין עם גויה. הלך היהודי והלשין לשלטון הפרסי, על כך שרב שילא עשה דין לעצמו מבלי לקבל רשות מהמלכות. זימנו את רב שילא לערכאות, ושאלו אותו 'מדוע נתת מכות ליהודי זה?' רב שילא השיב 'יהודי זה קיים יחסי מין עם אתון' (מעשה שהיה אסור לפי חוקי השלטון הפרסי). שאלו את רב שילא האם יש לו עדים שיהודי זה אכן בעל אתון? אמר להם כן, נעשה לו נס ואליהו הנביא הופיע בדמות אדם והעיד. כשיצאו רב שילא והיהודי מבית הדין הפרסי, שאל היהודי את רב שילא: 'איך יתכן שאלוהים עושה נסים לשקרנים?' השיבו רב שילא שאין זה שקר, קיום יחסי מין עם גויה נחשב כקיום יחסי מין עם חמור, שהגויים כאמור ''בשר חמורים בשרם''. החליט היהודי להלשין לשלטון שרב שילא מתייחס אליהם כחמורים. כשהבין זאת רב שילא הכה אותו שוב במקל והרגו, בטענה של ''הבא להורגך השכם להורגו'' (ברכות נח ע''א).
גם בתקופת ימי הביניים התייחסו הרבנים לגויים כאל בהמות. כך למשל מסביר רבנו תם, נכדו של רש''י, מדוע אשת איש הנואפת עם גוי אין זה נחשב כניאוף עם יהודי: משום שביאת גוי לא נחשבת ניאוף וזנות, שהרי הגוי נדון כבהמה. ככתוב: ''אשר בשר חמורים בשרם'', וידוע ומוסכם שאין זנות לבהמה''. (חידושי הריטב''א, מסכת כתובות, דף ג עמוד ב)

המקור בתלמוד הוא בברכות פרק תשיעי ושם סיפור מתחיל כך''
רבי שילא נגדיה לההוא גברא דבעל נכרית.
אזל אכל ביה קורצי בי מלכא, אמר: איכא חד גברא ביהודאי דקא דיין דינא בלא הרמנא דמלכא.
שדר עליה פריסתקא, כי אתא אמרי ליה: מה טעמא נגדתיה להאי?
אמר להו: דבא על חמרתא.
אמרי ליה: אית לך סהדי? אמר להו: אין. אתא אליהו, אדמי ליה כאיניש, ואסהיד.
אמרי ליה: אי הכי בר קטלא הוא!

וכל הדיון הוא האם מותר לשקר למלכות (מכיוון שרבי שילא שיקר בקשר לנוכריה ולפירוש ) כדי להימלט מגזר דין מוות

אדון סיוון אני יכול להראות לך בכל משפט של ספירו את השקרים האי דיוקים, הדיסאינפורמציה, ההקשרים הלקויים ומה לא

ספירו שקרן מועד ונוכל
וכל זה נובע מ ''השקפת עולמו'' המתירה לו לשקר

מתוך פרקי אבות

''נתאי הארבלי אומר, הרחק משכן רע, ואל תתחבר לרשע, ואל תתיאש מן הפרענות ''

שבוע נפלא
_new_ הוספת תגובה



אדון isaac01 לא הצגת אסמכתא
דוד סיון (יום ראשון, 24/11/2013 שעה 13:37)
בתשובה לisaac01@netvision.net.il
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

הצגת קישור איננה אסמכתא ובמקרה שלך עליך להציג אסמכתאות.

כלל ראשון הוא שהטוען מציג אסמכתא ואז הקוראים יכולים לבדוק. תציג אסמכתאות ואז אבדוק.

אם אין לך כוח להראות שמישהו שיקר אל תאשים אותו בשקר ובודאי שלא ראוי שתכנה אותו שקרן.
_new_ הוספת תגובה



הבאתי לך גם קישור וגם העתקתי
(יום ראשון, 24/11/2013 שעה 14:35)
בתשובה לדוד סיון
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

כדי לא תגיד שלא קראת
וגם העתקתי את ספירו והראיתי כי הם זהים לחלוטין כולל השגיאות
אני לא מבין מה אתה רוצה
הבאתי קישור
העתקתי מתוך האתר
העתקתי את תגובת ספירו
הבאתי את הגמרא
מה אתה רוצה יותר?
_new_ הוספת תגובה



אם חסרה לך הגמרא
(יום ראשון, 24/11/2013 שעה 14:40)
בתשובה לisaac01@netvision.net.il
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

רצ''ב
ראה באמצע מתחיל הסיפור של רבי שילא (שורה 27 )
אני לא מבין מה חסר לך?
_new_ הוספת תגובה



אני מתחיל לחשוד שאתה בכלל
(יום ראשון, 24/11/2013 שעה 14:51)
בתשובה לisaac01@netvision.net.il
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

לא קורא ולא בודק ולא מתייחס
כדי שפעם אחת ולתמיד תראה אני חוזר על שכתבתי + הפניות

באתר אצל ספירו

תגובה 172096

להלן הקטע לדוגמא :

''סיפור מעשה מתוך התלמוד הממחיש את החוויה היומיומית ביחס אל הגוי: רבי שילא, מחכמי בבל, העניש במלקות יהודי על שקיים יחסי מין עם גויה. הלך היהודי והלשין לשלטון הפרסי שרב שילא עשה דין לעצמו מבלי לקבל רשות מהמלכות. זימנו את הרב שילא לערכאות ושאלו אותו 'מדוע נתת מכות ליהודי זה?' רב שילא השיב: יהודי זה קיים יחסי מין עם אתון, מעשה שהיה אסור לפי חוקי השלטון הפרסי. שאלו את רב שילא האם יש לו עדים שיהודי זה אכן בעל אתון? אמר להם כן, נעשה לו נס ואליהו הנביא הופיע בדמות אדם והעיד. כשיצאו רב שילא והיהודי מבית הדין הפרסי, שאל היהודי את רב שילא, איך יתכן שאלוהים עושה ניסים לשקרנים? השיב רב שילא שאין זה שקר . קיום יחסי מין עם גויה נחשב כקיום יחסי מין עם חמור שהגויים כאמור ''בשר חמורים בשרם''. החליט היהודי להלשין לשלטון שרב שילא מתייחס אליהם כחמורים. כשהבין זאת רב שילא הכה אותו במקל והרגו בטענה של ''הבא להרגך השכם להרגו''. (תלמד בבלי, ברכות נח ע''א).

בימי הביניים התייחסו הרבנים לגויים כאל בהמות. כך למשל מסביר רבנו תם, נכדו של רש''י, מדוע אשת איש הנואפת עם גוי אין זה נחשב כניאוף עם יהודי: משום שביאת גוי לא נחשבת ניאוף וזנות שהרי הגוי נדון כבהמה ככתוב: ''אשר בשר חמורים בשרם'', וידוע ומוסכם שאין זנות לבהמה. (חידושי הריטב''א, מסכת כתובות דף ג עמוד ב).

באתר ''דעת אמת ''

הקטע המועתק מהאתר

'' סיפור מעשה מתוך התלמוד, הממחיש את החוויה היומיומית ביחס אל הגוי: רבי שילא, מחכמי בבל, העניש במלקות יהודי על שקיים יחסי מין עם גויה. הלך היהודי והלשין לשלטון הפרסי, על כך שרב שילא עשה דין לעצמו מבלי לקבל רשות מהמלכות. זימנו את רב שילא לערכאות, ושאלו אותו 'מדוע נתת מכות ליהודי זה?' רב שילא השיב 'יהודי זה קיים יחסי מין עם אתון' (מעשה שהיה אסור לפי חוקי השלטון הפרסי). שאלו את רב שילא האם יש לו עדים שיהודי זה אכן בעל אתון? אמר להם כן, נעשה לו נס ואליהו הנביא הופיע בדמות אדם והעיד. כשיצאו רב שילא והיהודי מבית הדין הפרסי, שאל היהודי את רב שילא: 'איך יתכן שאלוהים עושה נסים לשקרנים?' השיבו רב שילא שאין זה שקר, קיום יחסי מין עם גויה נחשב כקיום יחסי מין עם חמור, שהגויים כאמור ''בשר חמורים בשרם''. החליט היהודי להלשין לשלטון שרב שילא מתייחס אליהם כחמורים. כשהבין זאת רב שילא הכה אותו שוב במקל והרגו, בטענה של ''הבא להורגך השכם להורגו'' (ברכות נח ע''א).
גם בתקופת ימי הביניים התייחסו הרבנים לגויים כאל בהמות. כך למשל מסביר רבנו תם, נכדו של רש''י, מדוע אשת איש הנואפת עם גוי אין זה נחשב כניאוף עם יהודי: משום שביאת גוי לא נחשבת ניאוף וזנות, שהרי הגוי נדון כבהמה. ככתוב: ''אשר בשר חמורים בשרם'', וידוע ומוסכם שאין זנות לבהמה''. (חידושי הריטב''א, מסכת כתובות, דף ג עמוד ב)

יש לציין כי בעל הספר ובעל האתר אחד הם

המקור בתלמוד הוא בברכות פרק תשיעי

רבי שילא נגדיה לההוא גברא דבעל נכרית.
אזל אכל ביה קורצי בי מלכא, אמר: איכא חד גברא ביהודאי דקא דיין דינא בלא הרמנא דמלכא.
שדר עליה פריסתקא, כי אתא אמרי ליה: מה טעמא נגדתיה להאי?
אמר להו: דבא על חמרתא.
אמרי ליה: אית לך סהדי? אמר להו: אין. אתא אליהו, אדמי ליה כאיניש, ואסהיד.
אמרי ליה: אי הכי בר קטלא הוא!

וכל הדיון הוא האם מותר לשקר למלכות (מכיוון שרבי שילא שיקר בקשר לנוכריה ולפירוש ) כדי להימלט מגזר דין מוות

אדון סיוון אני יכול להראות לך בכל משפט של ספירו את השקרים האי דיוקים, הדיסאינפורמציה, ההקשרים הלקויים ומה לא

ספירו שקרן מועד ונוכל
וכל זה נובע מ ''השקפת עולמו'' המתירה לו לשקר

מתוך פרקי אבות

''נתאי הארבלי אומר, הרחק משכן רע, ואל תתחבר לרשע, ואל תתיאש מן הפרענות ''
_new_ הוספת תגובה



אתה מתחיל להתקרב לבדל של אסמכתא!
דוד סיון (יום ראשון, 24/11/2013 שעה 17:21)
בתשובה לisaac01@netvision.net.il
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

א. סוף סוף עשית נסיון להציג אסמכתא לטענתך.

ב. הטענה שלך היתה שספירו העתיק מאתר ''דעת אמת''.
כעת הראית שבקטע אחד הדברים שהעלה ספירו דומים למה לקטע שכתוב באתר. אלא שכדי שתהיה לך אסמכתא סבירה עליך להראות שהקטע לא כתוב בספר ששישמש את ספירו.

ב. מאחר שכעת אתה טוען ש-''בעל הספר ובעל האתר אחד הם'' הרי שבהחלט יתכן שהקטע הובא מהספר כפי שספירו טען תחילה.

ג. טענתך שהקטעים הועתקו מהאתר לא הוכחה כי,
ג.1 לא הראית שלכל הטקסט שהציג ספירו יש העתק באתר, אלא רק לקטע אחד.
ג.2 לא הראית שאין קטע דומה בספר.

ד. יש בקטע שהצגת כעת מעין הטפה לשנאת הגוי על ידי השוואת הגוי לחמור או לבהמה. מכאן שבהקשר הזה ספירו לא שיקר.

ה. שתי טענות שלך נופלות חסרות אסמכתא מספקת.
_new_ הוספת תגובה



נתתי בהתחלה כבר
(יום ראשון, 24/11/2013 שעה 17:58)
בתשובה לדוד סיון
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

ואמרתי כי זה נמצא באתר וכתוב שם שזה מתוך ספרו של בעל האתר
תגובה 172109
2. לא תיתכן העתקה עם אותם שגיאות אותו פיסוק , וכיו''ב
ואפילו כך ספירו התיימר לדעת את החומר ורק להיעזר בספר של אותו איש, והינה כל שעשה זה להעתיק מהאתר
והלא אם היה יודע את החומר היה יודע כי כל הגמרא דנה במישור אחר והוא שרבי שילא שיקר למלכות ועשה נגד חכמים והשאלה שדנה שם הגמרא היא שבעצם אם לא היה משקר היה נידון לדין מוות והאם מותר לשקר במקרא זה
רצ''ב לדוגמא
כל מי שראה אי פעם את הגמרא הנ''ל יודע כי מה שהביא ספירו הוא שקר והטעיה
כמו כן מי שמבין מהקטע כי יש הטפה לשנאת הגוי ע''י השוואתו לחמור הרי חמור הוא בעצמו שלא למד ולא שנה , ולא מבין מדרשים, בשיטה זו ''כפה עליהם הר כגיגית -פרושו ששם על ראש ל כל בני ישראל הר בצורת גיגית - המסקנה לפי זה שהיו עושים צרכיהם מלמעלה- זו כנראה צורת הלימוד של אותו בעל אתר וספירו
אני רוצה לציין8 כי אם תבדוק את הויכוחים של הנוצרים עם היהודים בימי הבנים היית רואה שהשתמשו באותם גמרות לכאורה ובאותם טיעונים לצורך פוגרום ביהודים.

בנוסף אם אתה אומר שהקטעים לא הועתקו ואינם זהים שים משקפיים

ספירו שיקר בקשר למקור
ספירו שיקר בקשר ל''דעת תורה''
ספירו אינו יודע לפתוח ספר והתיימר לדעת הלכות תוך כאילו העזרות במקור מוסמך- ומתברר שנעזר באנטישמי

אתה יכול לכתוב מה שאתנה רוצה

את הידע שלך ושל ספירו אני מכיר
בורים ועמי ארצות
שקרנים ונוכלים
מתחזים

אתם יכולים לשקר לתמימים שאינם יודעים ולעצמיכם

ודרך אגב

תעמיד לעצמיך 10% מהדרישות שהעמדת לי(ועניתי עליהם)
תראה שאתה יודע
תוכיח בקיאות

אין לי ולו מילה טובה אחת
_new_ הוספת תגובה



isaac01, לא הצגת שום אסמכתא כי ספירו שיקר!
דוד סיון (יום ראשון, 24/11/2013 שעה 18:24)
בתשובה לisaac01@netvision.net.il
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

הדברים שהציג ספירו מהווים אסמכתא כי ביהדות יש הטפה לשנאת הגוי. לכן, isaac01, טענתך המקורית כאילו הוא שיקר מופרכת מיסודה.

במקום להודות בעובדה שטענתך הופרכה אתה, isaac01, ממציא טענות חסרות תועלת וגם בהן אתה טועה ומטעה. במקום להודות בכשלון אתה, isaac01, שוב חוזר לאלימות המילולית הנבזית של חסרי יכולת להציג טיעון תרבותי ענייני.

לפי גישתך המופרכת אפשר לטעון שאתה רוצח!!!
_new_ הוספת תגובה



בנוסף
(יום ראשון, 24/11/2013 שעה 18:25)
בתשובה לisaac01@netvision.net.il
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

אדם ישר היה בודק מקור ובודק האם הייתה תגובה על השמצות של אותו אתר ואותו איש

אף אחד מכם לא טרח לבדוק אלא הטיל גלליו כל מסורת ישראל

רצ''ב לדוגמא תשובות לטענות אותו האיש והאתר

אדם צריך קודם להיות ישר כדי להיקרא אדם
_new_ הוספת תגובה



בנוסף, isaac01, אינך מבין עקרון פשוט!!
דוד סיון (יום ראשון, 24/11/2013 שעה 18:55)
בתשובה לisaac01@netvision.net.il
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

עצם העובדה שיש אסמכתאות וציטוטים מדברי חכמי ישראל בדורנו ובדורות הקודמים שיש ביהדות הטפה לשנאת הזר מפריכה את טענתך החד משמעית שאין ולכן את טענתך שספירו שיקר.

בשביל שטענה זו כלפי ספירו תהיה נכונה היה עליך להראות שאין בדל של אסמכתא לדברים שכתב. לא עשית זאת. עובדתית כשלת. זה שאינך מודה בכשלון לא עומד לזכותך. אבל אתה, isaac01, ממשיך להכריז בראש חוצות את מה שהופרך.

כל זה בודאי לא מעיד על יושר וזה נאמר בלשון המעטה.
_new_ הוספת תגובה



אדון סיוון
(יום ראשון, 24/11/2013 שעה 19:05)
בתשובה לדוד סיון
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

לפני שתכתוב תלמד
תבין
ואז תהיה לך זכות לכתוב

כרגע מה שאתה עושה זה כתיבה ברוח

ביקשת אסמכתאות קיבלת

לך אין
_new_ הוספת תגובה



מילים לא יכולות לכסות
(יום ראשון, 24/11/2013 שעה 19:18)
בתשובה לisaac01@netvision.net.il
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

את הערוה

אדון ירון ידען למד שנה ופרש והתחבר לשונאי ישראל(מבחינת ארבעה נכנסו לפרדס)
הוא משתמש בידיעותיו בצורה סלקטיבית ומי שאינו יודע נופל בפח
בויכוחים שנאלצו היהודים להשתתף בכל הדורות היו מומרים להכעיס כאלה , שהביאו את אותן דברים תוך הוצאת ההקשר , ויהודים נשרפו על כך חיים
תלמד קצת יותר את הנושא ותראה היכן הגעת

הבעיה היא שאנשים דוגמת ספירו משקרים ביודעין כאשר הם משתמשים לכאורה במקורות אולם מתברר שלקחו מקבלן משנה אשר נותן מעטפת סדוקה

אדון ידען לא מתווכח עם ידענים אלא הוא מכוון לבורים ועמי ארצות

יכולתם לעשות 2 דברים פשוטים
1. לציין כי נלקח מספרו של אותו האיש ומיהו אותו האיש(ולא לציין למטא בקטן שנעזר בספרו של אותו האיש), ולא נבדקו המקורות לעומקם
2. לבדוק את המקורות בעצמיכם ללמוד אותם ואז לבוא בטענות

בחרתם בדבר שקר ועל כך אני מתרעם
_new_ הוספת תגובה



בחרת, isaac01, בדרך שמובילה לכשלון!!
דוד סיון (יום שני, 25/11/2013 שעה 4:43)
בתשובה לisaac01@netvision.net.il
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

הבדיחה היא, isaac01, ששוב מינית את עצמך לפוסק (תגובה 172146)למרות שכשלת בהצגת אסמכתאות ברמה מספקת לביסוס טענותיך.

מי שכמוך, isaac01, משתמש בידיעותיו המוגבלות בצורה סלקטיבית אל תטיף מוסר.

עובדה בוהקת: דוגמה חלקית איננה אסמכתא לטענה חד משמעית כמו שלך. זה נכון גם לגבי טענת ההעתקה וגם לגבי טענת השקר

''לפני שתכתוב תלמד ותבין....''

כמובן שהצגתי אסמכתאות:
1. ציטוט מדברי הרב מרדכי אליהו,
2. ציטוט מ''מעייני הישועה''.
3. אלה אסמכתאות שמפריכות את טענתך שספירו שיקר.

אלה לא האסמכתאות היחידות שישנן.

יכולת לבדוק את עצמך, isaac01, אבל בחרת שלא לעשות זאת ולכן כשלת. אם יש גורם להתרעמות שלך זו הבחירה שלך, isaac01, בדרך שמובילה לכשלון.
_new_ הוספת תגובה



[•] בקיצור אין לך כלום
(יום שני, 25/11/2013 שעה 7:36)
בתשובה לדוד סיון
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

חוץ ממילים נבובות

[•]...
שני הדברים היחידים שהבאת מראים שוב שאין לך כלל ידע בתורה ובהלכה ובקריאה
[•]...

מצטער אני כבר לא יכול לעזור לך

ניסיתי

[•]...
_new_ הוספת תגובה



יש לך, isaac01, הרבה טענות מופרכות והשמצות!!!
דוד סיון (יום שני, 25/11/2013 שעה 9:08)
בתשובה לisaac01@netvision.net.il
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

_new_ הוספת תגובה



על האמת והחוכמה,
(יום שני, 25/11/2013 שעה 9:48)
בתשובה לisaac01@netvision.net.il
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

כל הדברים שבעולם אפשר לחקותם, חוץ מן האמת, שכן אמת מעושה - שוב אינה אמת

כדי להציל את סדום שלא תהפך, היה צורך בעשרה צדיקים לפחות, ואילו כדי להפוך עולם ומלואו - די בשוטה אחד

מה בין חסיד למתנגד? חסיד מפחד מפני ה' יתברך, ומתנגד - מפני השולחן ערוך.

אין זה כי אם בית-אלוהים, וזה שער השמיים'' (בראשית, כ''ח, יז):
בכל מקום משיגים את אלוהים, אולם הכל תלוי לאיזה שער
הולכים.
דרך שער השמיים הוא נמצא מיד, אך דרך שערים אחרים,
מוצאים עוד עניינים בדרך.

אילו היה ה' יתברך מראה לך את פרצופך האמיתי - לא היית יכול להתקיים אפילו שעה אחת

גוי שלם עדיף מיהודי למחצה

הקוצקער
_new_ הוספת תגובה



יש לך, isaac01, הרבה טענות מופרכות והשמצות!!!
דוד סיון (יום שני, 25/11/2013 שעה 11:17)
בתשובה לisaac01@netvision.net.il
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

חבל, isaac01, שאינך לומד ומישם קמצוץ מכל מה שאתה מעתיק לכאן...
_new_ הוספת תגובה



אני משתדל ללמוד
(יום שני, 25/11/2013 שעה 11:48)
בתשובה לדוד סיון
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

אתה משתדל שלא ללמוד ולא לדעת
ולטעון לידיעה
במידה ומוכיחים לך אין זו הוכחה
או שזו השמצה
או הטענה הופרכה(אין לך מושג כלל מהי הפרכה)
וכיו''ב

אולי יעזור לך הפתגם

''גם אויל מחריש לחכם יחשב''

מצטער ברמה שהוכחת זה מה שניתן לחשוב עליך
_new_ הוספת תגובה



יש לך, isaac01, דמיון כאילו אתה לומד!!!
דוד סיון (יום שני, 25/11/2013 שעה 12:14)
בתשובה לisaac01@netvision.net.il
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

גם ההודעה הנוכחית (תגובה 172160), isaac01, מראה שאינך לומד ומישם קמצוץ מכל מה שאתה מעתיק לכאן...

בודאי, isaac01, שאינך משתדל ללמוד.

אולי יעזור לך הפתגם: שחצנות לא עוזרת ללמוד.

בכל מקרה לא הוכחת כאן דבר חוץ מהיכולת ובעיקר הרצון להציף אלימות מילולית ושנאה.
_new_ הוספת תגובה



עוד פתגם שאתה לא מכיר
(יום שני, 25/11/2013 שעה 12:20)
בתשובה לדוד סיון
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

אין לומדין תורה מפי הסוס
_new_ הוספת תגובה



חבל, isaac01, שאינך לומד ומישם קמצוץ מכל מה שאתה מעתיק לכאן!
דוד סיון (יום שני, 25/11/2013 שעה 12:57)
בתשובה לisaac01@netvision.net.il
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

_new_ הוספת תגובה



[•] מה לעשות
(יום שני, 25/11/2013 שעה 13:09)
בתשובה לדוד סיון
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

[• כדאי שתקרא טוב, טוב את כללי הפורום בדיון 1510.]

רק רציתי להראות לך את ה''ידיעות'' שלך
אין פתגם כזה - הוא הומצא ברגע בגינך ובשבילך

נו רק להוכיח לך את ידעתך ואת צורת ה''לימוד'' שלך

כפי שכתבתי והראיתי את המקורות
ספירו שיקר ביודעין- אין הלכה כזו מכאן שאין דעת תורה כזו
ספירו השתמש באתר אנטישמי (בעל האתר הוא בעל הספר) כאשר הציג עצמו כבעל ידיעה, ומתברר כי עתיק ללא בדיקה כלל הבאתי את ההוכחות מספר פעמים ואני יכול יותר

אתה משום מה משקר יחד אתו וכאשר מראים לך אומר שזו אינה הוכחה, או ההוכחה הופרכה ומשתמש במילים סתמיות לכסות את ערותך
אין לך ולספירו מושג במה שכתבתם אבל מקלדת רושמת והנייר נשאר חלק

שניכם שקרנים ונוכלים- לפחות במקרה הנ''ל

[•]...
_new_ הוספת תגובה



בנוסף חברתם לגרועים שבאנטישמים
(יום שני, 25/11/2013 שעה 13:29)
בתשובה לisaac01@netvision.net.il
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

תראה בבקשה ערך משפט פריז של המלך לואי ה9 (שנת 1240 לספירתם)

על אותן טענות בדיוק שרפו הנוצרים את התלמוד ושרפו יהודים חיים

מי שיזם את המשפט הנ''ל היו מומרים

חברת אתה וספירו למומרים

אולי נשמתו של לואי התשיעי חזרה?
_new_ הוספת תגובה



אתה, חברת לגרועים שבדמגוגים הנבזיים!
דוד סיון (יום שני, 25/11/2013 שעה 17:42)
בתשובה לisaac01@netvision.net.il
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

_new_ הוספת תגובה



אתה, isaac01, ממשיך בטענות מופכות!
דוד סיון (יום שני, 25/11/2013 שעה 17:47)
בתשובה לisaac01@netvision.net.il
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

1. כבר קודם טענתי שאתה מסתמך על הדמיון כדי להאשים אחרים. עובדתית הראית, isaac01, שאתה מעתיק לכאן ביטויים כדי ליצור רושם שאתה מבין משהו ובעיקר להטעות. כעת אפשר לסכם:
1.א העתקת, isaac01, לתוך משפט שיצרת ביטוי ''מפי הסוס'' בלי לציין את מקורו (http://news.nana10.co.il/Article/?ArticleID=201491),
1.ב הראית, isaac01, שאינך לומד ומישם ממה שאתה מעתיק לכאן.
1.ג שוב הוכחת, isaac01, שאינך לומד ומישם קמצוץ מכל מה שאתה מעתיק לכאן...

2. כמובן שהצגתי אסמכתאות שטענתך כלפי ספירו מופרכת:
2.1 ציטוט מדברי הרב מרדכי אליהו,
2.2 ציטוט מ''מעייני הישועה''.
2.3 אלה אסמכתאות שמפריכות את טענתך שספירו שיקר.

אלה לא האסמכתאות היחידות שישנן.

3. העובדה שאתה, isaac01, ממשיך לשקר, תוך שימוש בשפה אלימה, מלמדת שאין לך יכולת לקיים דיון, ושאין לסמוך על טענותיך בכלל.
_new_ הוספת תגובה



אמרתי שהמצאתי כדי להראות
(יום שני, 25/11/2013 שעה 18:08)
בתשובה לדוד סיון
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

לך את ''ידיעותיך''

אני לא צריך להעתיק

לא נתתי מקור כי מקורו הוא בהמצאה שלי לודא את האינטליגנציה שלך
אין ביטי כזה'' אין לומדין תורה מפי הסוס'' כנראה כדאי לאמץ את ההמצאה

תמשך בצורה שלך תגיע רחוק

אתה לא בודק כלום, ולא יודע כלום

ראה
וקטע מזה
על מנת לתת מקור לטענותיו, כי התלמוד מצווה על כפירה ועל איבה כלפי הנוצרים, וכי הוא מתיר ליהודי לרמות את הגוי, לגזול ממנו ואף להרגו, ציטט ניקולס דונין מן התלמוד מספר קטעים. בין שאר ציטוטיו, השתמש דונין באמרה ''טוב שבגוים הרוג''‏[2], שלפי מקורה עוסקת בדיני מלחמה ולא בהיתר הכללי להריגת גויים, ובאמרה ''אסור ליתן לגוי מתנת חנם משום 'לא תחנם', ואסור ליהודי לומר כמה נאה גוי זה''[דרוש מקור]. הוא ציין שבעיני התלמוד, גויים חשודים על רביעה של חיות או של זכרים, על עריות ועל שפיכות דמים.

תשובתם של הרבנים לגבי יחסו השלילי של התלמוד אל הגוי, הייתה שאין למתוח קו משווה בין הגויים שאליהם מתייחס התלמוד לבין הנוצרים, ועובדה היא שאכן יהודים סוחרים עם נוצרים גם ביום חגם של האחרונים, מתייחדים איתם, מלמדים אותם תורה, ועוד.

הרבנים הבליטו את עתיקותו של התלמוד, את היותו פירוש למקרא ולא תחליף לו.

לגבי הדברים בגנותו של ישו השיבו הרבנים כי המדובר הוא בישו אחר: ''כי לא הייתה כזאת מעולם שנולדו שני אנשים בעיר אחת ושם אחד להם ומתו במיתה אחת? הלא רבים כאלה בארץ!''. בכנותה של תשובה זו מוטל ספק רב[דרוש מקור].

רבי יחיאל התייחס ליכולתו של הנוצרי להיגאל, על פי הדת היהודית. הוא טען, שעל ידי קיומן של שבע מצוות בני נח יכול כל גוי, לרבות הנוצרי, להיגאל. לתפישה זו, ישנם אכן מקורות מבוססים במחשבה היהודית

זה שאתה לא יודע כלום אני יודע
זה שספירו ארכי שקרן ומביא ציטטות שגויות שגויים אימצו במשך ההיסטוריה אני יודע
זה שאתה מגן עליו אני גם יודע

נו מה המסקנות?

להתחבר לצאצאי רודפי היהודים למה?
_new_ הוספת תגובה



כרגיל, isaac01, מעתיק וטוען שהמציא!
דוד סיון (יום שני, 25/11/2013 שעה 18:29)
בתשובה לisaac01@netvision.net.il
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

אתה, isaac01, כרגיל מייחס לעצמך עודף יכולות וחוכמה, אבל נכשל בדברים הפשוטים.

על פי גישתך אתה, isaac01, ''ארכי שקרן'' ודמגוגיה היא עיסוק מרכזי עבורך.

לפי גישתך, isaac01, התחברת ''לצאצאי רודפי היהודים''...

המסקנה:
- אתה, isaac01, ''לא יודע כלום''.
- אתה, isaac01, ממשיך לא ללמוד ולישם קמצוץ מכל מה שאתה מעתיק לכאן!
_new_ הוספת תגובה



תפנה אותי בבקשה לפיתגם הנ''ל
(יום שני, 25/11/2013 שעה 18:35)
בתשובה לדוד סיון
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

יכול והשגתי דעת גדולים ללא מודע
_new_ הוספת תגובה



לא השגת כלום, isaac01, חוץ מהצגת גידופים נבזים!
דוד סיון (יום שלישי, 26/11/2013 שעה 3:06)
בתשובה לisaac01@netvision.net.il
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

_new_ הוספת תגובה



הנסיון שלך לא צלח!
דוד סיון (יום ראשון, 24/11/2013 שעה 17:31)
בתשובה לisaac01@netvision.net.il
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

א. הפעם הראשונה שהראית בדל של אסמכתא היתה ב-‏14:51 (תגובה 172137) שזה כרבע שעה אחרי מה שכתבת כאן.

ב. מה שהצגת ב-תגובה 172137 שני הקטעים אינם זהים.

ג. אחרי הודעות רבות עוד לא הצגת אסמכתא מספקת שספירו שיקר; לא הצגת אסמכתא שספירו לא הסתמך על הספר.

נשארת עם תאוותך בידך...
_new_ הוספת תגובה



אדון ספירו מוזמן להציג אסמכתא .
המפלגה הקטנה העניה וחסרת ההשפעה (יום ראשון, 24/11/2013 שעה 17:24)
בתשובה לדוד סיון
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

הויכוח ממש לא מעניין אותי ואני צוחק כל הדרך (לא אל הבנק) .
אבל issac01 הגיב על כתיבת ספירו כי האסמכתאות כולל מראי מקום אינם נכונים .
הוא טען כי הכתוב הוא בארמית ולא בעברית . איך נבדוק טיעון זה ? נקנה ספרים ?
מה שקראתי במקומות אחרים הוא , שהרמבם כתב ערבית . איך נבדוק אם ספירו לא שיבש את הכתוב ?

יש לך הצעות ?
_new_ הוספת תגובה



אז מה אם, isaac01, טען?
דוד סיון (יום ראשון, 24/11/2013 שעה 17:43)
בתשובה להמפלגה הקטנה העניה וחסרת ההשפעה
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

א. עד לרגע זה אדון isaac01 כתב הרבה מילים אבל לא הציג אסמכתא שספירו שיקר.
ב. מאחר ש-isaac01 טען שספירו שיקר חובת ההוכחה היא עליו.
ג. אני מסתפק בעובדות שאני מכיר שחלקן הצגתי כאן כדי לטעון שספירו לא שיקר כאשר כתב שבעלוני בית כנסת מטיפים לשנאת הגוי ולגזית רכושו.
ג. אם אתה רוצה לעזור ל-isaac01, במשהו אז תעזור לו.
_new_ הוספת תגובה



אז מה אם, isaac01, טען?
המפלגה הקטנה העניה וחסרת ההשפעה (יום שני, 25/11/2013 שעה 9:28)
בתשובה לדוד סיון
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

הבנתך לקויה .
1 - ספירו הביא ציטוטים ומראי מקום . האם הציטוטים מדוייקים ? לי אין הספרים ולכן אינו בודק .
2 - כשאני משווה דברי ספירו ודברי ISSAC אינני יודע מי הצודק ואין לי כלים לבדוק .
3 - פסיקות ועלונים שמחלקים בבתי הכנסת אינם מעניינים אותי .
4 - אני לא רוצה לעזור לא לגרמני ולא לדתי .

לכן אני צוחק .
_new_ הוספת תגובה



אז מה אם, המפלגה הקטנה העניה וחסרת ההשפעה, צחק?
דוד סיון (יום שני, 25/11/2013 שעה 11:23)
בתשובה להמפלגה הקטנה העניה וחסרת ההשפעה
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

לא הבנת...!
_new_ הוספת תגובה



אדון ספירו מוזמן להציג אסמכתא .
(יום ראשון, 24/11/2013 שעה 18:14)
בתשובה להמפלגה הקטנה העניה וחסרת ההשפעה
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

לא צריך לדאוג אריה
הראיתי את זה - מתחיל בשורה 27 ונגמר אחרי כ 3 דפים אח''כ
הגמרא דנה האם מותר ליהודי לשקר כדי להינצל מדין מוות (דין מלכות-) ומביאה לקרא קיצוני שבו ברור שרבי שילה משקר ואינו עושה נכון ואולם אם לא ישקר יעמוד לדין מוות ועל זה המחלוקות
רצ''ב
וקטע מועתק שמראה שזה בארמית
א''ר יוחנן לעולם ישתדל אדם לרוץ לקראת מלכי ישראל ולא לקראת מלכי ישראל בלבד אלא אפי' לקראת מלכי עובדי כוכבים שאם יזכה יבחין בין מלכי ישראל למלכי עובדי כוכבים רב ששת סגי נהור הוה הוו קאזלי כולי עלמא לקבולי אפי מלכא וקם אזל בהדייהו רב ששת אשכחיה ההוא צדוקי אמר ליה חצבי לנהרא כגני לייא אמר ליה תא חזי דידענא טפי מינך חלף גונדא קמייתא כי קא אוושא אמר ליה ההוא צדוקי אתא מלכא אמר ליה רב ששת לא קאתי חלף גונדא תניינא כי קא אוושא אמר ליה ההוא צדוקי השתא קא אתי מלכא אמר ליה רב ששת לא קא אתי מלכא חליף תליתאי כי קא שתקא אמר ליה רב ששת ודאי השתא אתי מלכא אמר ליה ההוא צדוקי מנא לך הא אמר ליה דמלכותא דארעא כעין מלכותא דרקיעא דכתיב (מלכים א יט, יא) צא ועמדת בהר לפני ה' והנה ה' עובר ורוח גדולה וחזק מפרק הרים ומשבר סלעים לפני ה' לא ברוח ה' ואחר הרוח רעש לא ברעש ה' ואחר הרעש אש לא באש ה' ואחר האש קול דממה דקה כי אתא מלכא פתח רב ששת וקא מברך ליה אמר ליה ההוא צדוקי למאן דלא חזית ליה קא מברכת ומאי הוי עליה דההוא צדוקי איכא דאמרי חברוהי כחלינהו לעיניה ואיכא דאמרי רב ששת) נתן עיניו בו ונעשה גל של עצמות ר' שילא נגדיה לההוא גברא דבעל מצרית אזל אכל ביה קורצי בי מלכא אמר איכא חד גברא ביהודאי דקא דיין דינא בלא הרמנא דמלכא שדר עליה פריסתקא כי אתא אמרי ליה מה טעמא נגדתיה להאי אמר להו דבא על חמרתא אמרי ליה אית לך סהדי אמר להו אין אתא אליהו אדמי ליה כאיניש ואסהיד אמרי ליה אי הכי בר קטלא הוא אמר להו אנן מיומא דגלינן מארעין לית לן רשותא למקטל אתון מאי דבעיתון עבידו ביה עד דמעייני ביה בדינא פתח ר' שילא ואמר (דברי הימים א כט, יא) לך ה' הגדולה והגבורה וגו' אמרי ליה מאי קאמרת אמר להו הכי קאמינא בריך רחמנא דיהיב מלכותא בארעא כעין מלכותא דרקיעא ויהב לכו שולטנא ורחמי דינא אמרו חביבא עליה יקרא דמלכותא כולי האי יהבי ליה קולפא אמרו ליה דון דינא כי הוה נפיק אמר ליה ההוא גברא עביד רחמנא ניסא לשקרי הכי אמר ליה רשע לאו חמרי איקרו דכתיב (יחזקאל כג, כ) אשר בשר חמורים בשרם חזייה דקאזיל למימרא להו דקרינהו חמרי אמר האי רודף הוא והתורה אמרה אם בא להרגך השכם להרגו מחייה בקולפא וקטליה אמר הואיל ואתעביד לי ניסא בהאי קרא דרשינא ליה לך ה' הגדולה זו מעשה בראשית וכן הוא אומר (איוב ט, י) עושה גדולות עד אין חקר והגבורה זו יציאת מצרים שנאמר (שמות יד, לא) וירא ישראל את היד הגדולה וגו' והתפארת זו חמה ולבנה שיעמדו לו ליהושע שנאמר (יהושע י, יג) וידום השמש וירח עמד וגו' והנצח זו מפלתה של רומי וכן הוא אומר (ישעיהו סג, ג) ויז נצחם על בגדי וגו' וההוד זו מלחמת נחלי ארנון שנאמר (במדבר כא, יד) על כן יאמר בספר מלחמות ה' את והב בסופה וגו' כי כל בשמים ובארץ זו מלחמת סיסרא שנאמר (שופטים ה, כ) מן שמים נלחמו הכוכבים ממסלותם וגו' לך ה' הממלכה זו מלחמת עמלק וכן הוא אומר (שמות יז, טז) כי יד על כס יה והמתנשא זו מלחמת גוג ומגוג וכן הוא אומר (יחזקאל לח, ג) הנני אליך גוג נשיא ראש משך ותובל לכל לראש אמר. רב חנן בר רבא אמר ר' יוחנן אפילו ריש גרגיתא מן שמיא מנו ליה במתניתא תנא משמיה דרבי עקיבא לך ה' הגדולה זו קריעת ים סוף והגבורה זו מכת בכורות והתפארת זו מתן תורה והנצח זו ירושלים וההוד זו בית המקדש:

ואח''כ צריך לראות את הגמרא והשאלות ,

דוגמא אחרת

נותן ספירו משפט
רבי שמעון בן יוחאי פסק: ''אתם [היהודים] קרויין אדם ואין הגויים קרויין אדם

זה המקור המלא

תניא וכן היה ר' שמעון בר יוחאי אומר, קברי עובדי כוכבים אינן מטמאין באהל, שנאמר: ''ואתן צאני צאן מרעיתי אדם אתם'' (יחזקאל לד,לא) אתם קרויין אדם ואין העובדי כוכבים קרויין אדם(מדובר על טומאת אוהל- ולא דבר אחר)
מעניין שלא שאלת את עצמך הלא אותה גמרה אומרת חביב אדם שנברה בצלם הכיצד?-ישנה סתירה
ראה תוספות יום טוב והרמבם ולהלן מקצת דבריו
חביב אדם שנברא בצלם חבה יתירה וכו' שנאמר ''בצלם אלהים עשה את האדם'' - ...ובכל אדם אמר ר' עקיבא. וכמו שהוא הראיה שממנו הביא, שהוא נאמר לבני נח לא לבני ישראל לבדם. ורצה ר''ע לזכות את כל אדם, אף לבני נח... ומעתה אני תמה למה זה רחקה הדרך מן המפרשים ולא רצו ללכת בה, לפרש דברי ר''ע שאמר מאמרו כלפי כל אדם, כי אם לישראל בלבד. ונסמכו במאמרם ז''ל: אתם קרויים אדם וכו'. והרי זה דרש על דרש. ובזה נכנסו בדוחק עניין הצלם ובפירוש הכתוב שהביא לראיה. אבל בעיני זו הדרך דרך סלולה ומרווחת, כי בא ר''ע להישיר לכל באי עולם ... להמשיך לבם אל רצון קונם וחפץ צורם, יזכרם לטובה. ושהם חביבים שנבראו בצלם .... כי זאת תורת האדם לעשות חוקי אלוהים ומשפטיו מצד אשר הוא צווה, כדברי הרמב''ם דהואיל שחבבו לבראו בצלמו, לכן מוטל עליו לעשות רצון קונו ...ולבני נח אמר ר''ע דבריו הללו
_new_ הוספת תגובה



ד''א לידיע כללית
(יום ראשון, 24/11/2013 שעה 20:03)
בתשובה לisaac01@netvision.net.il
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

גוי ועובד כוכבים(עכו''מ- עובדי כוכבים ומזלות) הם שני מושגים שונים בתכלית
מי שלוקח פסוק על עובדי כוכבים ומעביר את זה לגויים הוא נוכל
_new_ הוספת תגובה



[•] ובכלל...
(יום ראשון, 24/11/2013 שעה 21:53)
בתשובה להמפלגה הקטנה העניה וחסרת ההשפעה
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

[•]...
_new_ הוספת תגובה



הצנוז הבושלביק עובד
(יום שני, 25/11/2013 שעה 9:28)
בתשובה לushargil@gmail.com
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

שעות נוספות?
_new_ הוספת תגובה



הצנוז הבושלביק עובד
(יום שני, 25/11/2013 שעה 9:33)
בתשובה לisaac01@netvision.net.il
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

עברנו את מרטין לותר
נעבור כל פרובוקטור
_new_ הוספת תגובה




חזרה לפורום
מערכת פורום ארץ הצבי אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים.



© פורום ארץ הצבי