|
פשעים נגד האנושות ויצרי פרע קדומים | |||
|
|||
נראה שקיימים כאלה שסיבלו של הזולת והמצב אליו נידחקו קרבנות העוול, כגון הפלשתינאים, עקב נישולם מכל דבר וכל שעוללו להם שנים רבות בני עוולה, מפיח בהם יצרי פרע קדומים. תחת סולידריות עם קורבנות העוול, הם מגבים את הפורעים תוך מסע מכחישנות נירחב, מתוך הזדהות אינסטינקטיבית עם כל דאלים גבר. זאת במעין היפוך רגשי, שבו קרבן העוולות הופך לדמות מואררת, ואילו פורעים חסרי ערך ונטולי חוט שדרה הופכים למושא למעין תחושות פולחניות משונות ואטאויסטיות. בוודאי שאין כאן משהו נורמלי, אלא משהו אפל, המנוגד לכל מגמה של התפתחות הציויליזציה האנושית, המבוססת על בעלי רוח חופשית, וניזוקה מהתגודדויות פורעים ההופכים סדרי עולם. שימו לב למכחישנותה של שרת החוץ הישראלית בתגובה לפניית שר החוץ המצרי בפרשת טבח השבויים המצרים ב-1967 על ידי סיירת שקד עדות של קצינה ישראלית על טבח שבויים בסיני הפרע האטאויסטי והנחשל (אטאוויסטי: קדמוני, נחשל, עריץ ופורע) הגודם פעילות יצרנית, תוך החשכת כל ססגוניות אנושיות, כל פעילות שווקים תוססת: ראינו זאת במלחמת לבנון השנייה, בהחרבת תשתיותיה של לבנון שהחלו לפרוח אחרי סלוק הסורים אנו רואים זאת בחברון כיום קראו אודות התעמרות בחסיד אומות העולם בישראל, בשרות פולחן ביזרי של בצע חסרת גבולות | |||
_new_ |
לישראל היתה זכות מלאה לטבוח בחיילים המצרים. | |||
|
|||
מלחמת ששת הימים לא היתה סכסוך רגיל בין מדינות. במלחמה זו הצהירו הערבים על מטרתם להשמיד את מדינת ישראל, ולטבוח את אזרחיה היהודים. מלחמה נאצית ערבית. מי שמצהיר על מטרה שהיא פשע נגד האנושות, אינו נכלל בשום אמנה, ואין לו שום זכויות. | |||
_new_ |
טעות | |||
|
|||
אתה טועה, כמובן. החיילים שהשתתפו במלחמה הם חיילים; לא פושעי מלחמה. יש מספיק פושעים אמיתיים נגד האנושות שהתחמקו מעונש, ובכלל זה יאסר ערפאת, עלי אכבר האשמי רפסנג'אני והרשימה עוד ארוכה. לא צריך להוסיף לרשימה גם חיילים מן השורה שלא היו מודעים לשום דבר. | |||
_new_ |
טעות | |||
|
|||
גם החיילים הגרמנים שרצחו יהודים ובני עמים אחרים היו רק חיילים. חייל היוצא למשימת רצח עם אשם בדיוק כמו מנהיגיו, אין הפרדה ואסור להפריד. החיילים המצרים והאזרחים המצרים רצחו שבויים שלנו והתעללו בהם. הם הוכיחו לנו שמנהיגיהם לא לבד. גם מיליוני המצרים שצעדו ברחובות קהיר והריעו לזעקות ''איטבח אל יהוד'', לא ידעו מה הם רוצים? גם התיאורים לפרטי פרטים שנאמרו ברשתות השידור הערביות, מה יעשה לכל אחד ואחד מאיתנו לאחר הנצחון הערבי, לא היו ידועים לכל הערבים המסכנים? אין לתת הנחות לאף פושע ערבי. אין לא ידעתי ואין לא שמעתי. תירוצים כאלו מתאימים לגן ילדים. | |||
_new_ |
טעות | |||
|
|||
מה לעשות, אבל זעקות „איטבח אל יהוד” כמו גם „מוות לערבים” אינן חטא שדינו מוות. איש לא התייחס לחיילים גרמנים שנשבו בחזית כאל פושעי מלחמה. אין לפגוע בחייל לאחר שנכנע. עם זאת, אני די בטוח שאתה צודק בכך שהצד השני רצח ואינו מספר זאת. ידוע לי על גופות של חיילים ישראלים בחזית הסורית במלחמת יום-כיפור שנמצאו כפותים. כנראה שהמצרים היו קצת יותר אנושיים מהסורים, אך לא בהרבה. הבעיה היא שרק בצד שלנו אפשרי תחקיר שבודק מה באמת אירע. הצד השני לא יחקור זאת לעולם. הסיבה לכך היא שהם מחזיקים בגישה שלך, שלאויב אין זכות קיום. מזלנו שלא כולם כמוך. | |||
_new_ |
טעות | |||
|
|||
צעקות ''איטבח אל יהוד'' דינן הוא מוות. המציאות מוכיחה שצעקות אלו הובילו ומובילות לרצח יהודים. חיילים גרמנים חוסלו בכמויות. רק 5 אחוז מהשבויים הגרמנים שנלקחו ע''י בריה''מ הוחזרו בחיים. בנות הברית טבחו אזרחים גרמנים ויפנים, אז חיילים עושים עליהם רושם? בדעה של האויב מחזיקים אנשים כמוך, שניכם מזלזלים בחיי יהודים. | |||
_new_ |
פשעים נגד האנושות ויצרי פרע קדומים | |||
|
|||
>„אנו רואים זאת בחברון כיום”. מה שאנחנו רואים הוא שמלחמה היא הרסנית לחברה. הפלשתינאים פתחו במלחמה ואינם מוכנים לחדול ממנה. אז הם סובלים. איפה בדיוק הבעיה? > „קראו אודות התעמרות בחסיד אומות העולם בישראל, בשרות פולחן ביזרי של בצע חסרת גבולות”. קראתי. לא מצאתי שום התעמרות בחסיד אומות העולם בכתבה ההיא. שמא תוכל לפרט? | |||
_new_ |
בבקשה (מתוך הכתבה): | |||
|
|||
טנצר אוחז בתיאוריה הגיונית שיכולה להסביר מדוע 81 אלף איש נמצאים בפיגור תשלומי משכנתה, אך דווקא ליינר מפונה מביתו. הוא חושד שהבנק חפץ בדירה בשל המחירים המאמירים בשכונה המתחרדת הזאת. הדירה של ליינר יכולה להביא לבנק תשואה נאה. ליינר מביא חיזוק לתיאוריה: הוא מספר שמדי שבוע פוקדים את הבניין מתווכים ומחפשי דירות חרדיים המתדפקים על הדלתות בחיפוש אחר דירה פנויה. השכונה החרדית הסמוכה מלאה, והביקוש הגואה הזניק את מחירי הדירות בבניין של ליינר בעשרות אחוזים. | |||
_new_ |
עדיין לא מובן | |||
|
|||
אני מניח שליינר אינו היחיד המפונה מביתו. על פי החוק הוא חייב בתשלום. הוא אינו יכול לשלם וזה עצוב, אך גביית חוב אינה התעמרות. מלבד זאת, מי בדיוק בסיפור הוא חסיד אומות העולם? | |||
_new_ |
טוב, הכל טלית שכולה תכלת | |||
|
|||
_new_ |
טוב, הכל טלית שכולה תכלת | |||
|
|||
כן, אתה צודק. כשטועים – עדיף לומר משהו סתמי ולא להודות בטעות. | |||
_new_ |
לפי עדויות רבות, המתנחלים ביצעו פעולות פריעה רבות שמטרתן המאסת | |||
|
|||
חיי תושבי חברון הערבים. זאת במטרה להביא לבריחתם ההמונית מהעיר, במסגרת ''והורשת''. במשך שנים המתנחלים יוזמים פרובוקציות. אכן, קיימת מלחמה אם תרצה, אך זוהי בדיוק המסגרת במסגרת ''מגניבים'' המתנחלים את פעולות ההצקה שלהם, בהנחה שרקע המלחמה הכללי יסייע למיסוך המעשים החריגים הללו. | |||
_new_ |
לפי עדויות רבות, המתנחלים ביצעו פעולות פריעה רבות שמטרתן המאסת | |||
|
|||
של מי העדויות האלה? | |||
_new_ |
מה, המתנחלים לא עשו זאת? | |||
|
|||
בני ציפר: בחברון התברר לי סופית שהיהדות היא דת אלילית | |||
_new_ |
מה, המתנחלים לא עשו זאת? | |||
|
|||
האנטישמי מצא דת אלילית? השמאלני שרוצח אלפי יהודים ופוצע עשרות אלפים למען אליל ה''שלום'', מדבר על פגאנים? השמאלני המעריץ כל רוצח המונים, כל מי שידיו נוטפות דם של יהודי, מדבר על עובדים למולך? | |||
_new_ |
מה, המתנחלים לא עשו זאת? | |||
|
|||
כן, זה נחמד מדי פעם להיכנס לנשמה המעוותת של מישהו כמו בני ציפר ולראות איך אפשר להפוך את העולם על הראש, אבל יש איזה שהוא קשר לנושא הדיון? | |||
_new_ |
אולי הוא לא ממש משהו, אבל כאן הוא מצטט | |||
|
|||
עובדות פשוטות המקובלות על רבים וטובים. | |||
_new_ |
אולי הוא לא ממש משהו, אבל כאן הוא מצטט | |||
|
|||
כן וכבר שאלתי מה הסימוכין ל„עובדות” האלה. להזכירך – עובדות לא נקבעות על פי „רבים וטובים” ואפילו לא בהכרעה דמוקרטית. עובדות הן עובדות. | |||
_new_ |
הנה דוגמה | |||
|
|||
אתמול בחדשות דווח על מתנחלים מחברון שפלשו (בכוח) למבנה שלפי טענתם יש להם מסמכי בעלות. בעל המבנה טוען אחרת והמשטרה חוקרת עד לסיום החקירה הותר למתנחלים להישאר. מתוך הסיפור עולות שאלות: 1. האם מי שיש לו מסמכי בעלות רשאי לפלוש לנכס? 2 מה היית אומר אם מישהו היה נוהג כך בתל אביב? 2. מדוע הותר לפולשים להישאר בנכס? תזכורת ''ש-ר-מ-ו-ט-ה – מוסר יהודי?'' (דיון 4078). | |||
_new_ |
הגיון שמאלני מעוות להפליא. | |||
|
|||
''האם מי שיש לו מסמכי בעלות רשאי לפלוש לנכס?'' ממתי בעלים פולשים לנכסים השייכים שלהם? אם הנכסים שלי, אני נכנס אליהם באופן טבעי. הם שלי...מכיר? ושאר שאלותיך העקומות נובעות משאלתך המעוותת הראשונה. תגיד לי, איך העזת לפלוש לדירתך? מה היית אומר אם שכנך היה נוהג כמוך? מה פתאום השאירו אותך בדירתך? השנאה החולנית שלך מוציאה ממך דברי הבל ורעות רוח. | |||
_new_ |
הגיון שמאלני מעוות להפליא. | |||
|
|||
סיון הוא מכופף הבננות ולכן אל תיתמה ששאלותיו עקומות גם כן | |||
_new_ |
היגיון מטופש של עיוור | |||
|
|||
הפולשים שברו דלתות כדי להכנס. זו לא כניסה טבעית. השנאה החולנית שלך מוציאה מהמקלדת שלך שטויות, סתירות ודברי הבל. שאר דבריך נובעים מהתייחסותך המעוותת. | |||
_new_ |
היגיון מטופש של עיוור | |||
|
|||
הנכס שלי....... אני שובר דלת, שובר חלון, נכנס דרך הגג... בקיצור, נכנס לביתי איך שבא לי. | |||
_new_ |
הנכס במחלוקת הוא לא שלך | |||
|
|||
_new_ |
הנכס לא במחלוקת. הנכס שייך ליהודים. | |||
|
|||
_new_ |
הנה דוגמה | |||
|
|||
יש בעיה בניסוחים שלך. אם הבנתי נכון, יש נכס שהבעלות עליו שנויה במחלוקת. עד להכרעה מי צודק הוחלט להשאיר על כנו את המצב הקיים כעת ואתה שואל מדוע לא הופעל כוח כדי להחזיר את המצב למה שהיה לפני שבוע. האמת היא שאינני יודע מה נהוג לעשות במצב כזה. אני מסכים איתך שיש לנהוג כפי שהיו נוהגים בתוך הקו הירוק. ומדוע ניסוחיך בעייתיים? משום שאתה מציג שני צדדים. האחד „טוען” שיש לו מסמכי בעלות והשני הוא „בעל המבנה”. מנין אתה יודע שהוא בעל המבנה? הוא טוען לבעלות כפי שטוענים אלה שנכנסו, וההכרעה אמורה להיות משפטית ולא ציבורית. | |||
_new_ |
הנה דוגמה | |||
|
|||
אני מסכים שיש בעיה בניסוחים שלי. מדובר באירוע שהתרחש אתמול (פריצה לנכס תוך הסבת נזקים). לפי הדיווח מדובר בעצם בפלישה לנכס ושקיימים חילוקי דעות בנושא הבעלות. לפי העובדות שאני מכיר אם הפולשים היו פלשתינאים הם היו מפונים באותו היום. גם הבירור היה מהיר יותר. זהו הרקע לשאלות שלי. בתל אביב לא היו מרשים צעדים כוחניים כאשר קיימת מחלוקת כזאת. לכאורה אף אחד מאיתנו לא יודע למי הבעלות (לא ראינו שום מסמכי בעלות). יחד עם זאת ברור לי שזה לא תקין ולא ראוי לפעול בכוח באופן חד צדדי. | |||
_new_ |
לפי העובדות שאתה מכיר....LOL LOL | |||
|
|||
''אם הפולשים היו פלשתינאים הם היו מפונים באותו היום.'' ה''פלשתינאים'' המפונים הללו שורצים במאות אלפים בכל רחבי יהודה ושומרון, מקימים מבנים ובונים בתים על כל גבעה, לצד כל כביש, ובירושלים עצמה, מבלי לקבל אישור מאף אחד ובלי להיות בעלים חוקיים של שום דבר. והשמאלני הוזה לנו מציאות פנטזיונרית מארץ ההזיות. | |||
_new_ |
לפי העובדות שאתה מכיר....LOL LOL | |||
|
|||
''והשמאלני הוזה לנו מציאות פנטזיונרית מארץ ההזיות.'' ועל זה נאמר, סיון מכופף הבננות ''אבל יותר מכל הוא אוהב לכופף בננות מכופף הבננות... | |||
_new_ |
הנה דוגמה | |||
|
|||
לפי מיטב הידיעות עד כה המבנה נרכש ע''י חברה יהודית מאת בעליה כשהיה בעמאן, כי הוא חשש לחייו ולא רצה לבצע את העסקה בחברון. הבעלות הועברה כדין לחברה הרוכשת. בעלי הבניין לשעבר והמתנחלים משחקים את משחק הכניסה למבנה כדי לחפות על המוכר מפני אלימות הארגונים הפלסטינים. בכל המקרים הדומים בעבר הסתבר שהרכישה ו/או הבעלות של היהודים היתה כדין. נשאלת שאלה אחרת והיא האם לממשל הצבאי כדאי או לא כדאי להשלים את ההליך החוקי ולתת למתנחלים להמשיך ולחיות בנכס שלהם וצריך לבדוק זאת מול תגובת הפלסטינים. כי כפי שידוע, הפלסטינים חמומי מח ונוהגים להתאבד בפיצוץ על המטרות שלהם או לחילופין http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3116594,00.h... לפתוח באש ולא חשוב מה יקרה ומי ימות להם. צריך גם להבחין שהמתנחלים רוכשים כיום דירות בשטח שבין קרית ארבע למערת המכפלה כדי לבסס גרעין התיישבות רציני בין שתי הנקודות. יש הגיון במהלכים האלה בהנחה שבכל הסדר שלום עתידי יוכלו היהודים להישאר ולשבת בחברון - קרית ארבע. אני משער שאם ערבי היה רוכש נכס מיהודי בת''א הנכס היה של הערבי והיהודים בסביבתו הקרובה לא היו נוקטים צעדי אלימות. לכל היותר היו כמה שמעקמים את אפם. נדמה לי שבמרכז - צפון ת''א יש כבר כמה מאות משפחות ערביות שלא כולם נצר למשפחות המשת''פים לדורותיהם. | |||
_new_ |
כרגיל | |||
|
|||
בנתיים אתה מציג שמועות (מקום הקניה ומשחק הכניסה) שמתאימות להיגיון כלשהו. אשמח אם תציג עובדות שיאשררו את השמועות הללו. | |||
_new_ |
2 הערות | |||
|
|||
לפי הראיונות בעקבות הפרשה : 1. לא מדובר במצרים סדירים אלא בפדאין פלסטינאי 2. הפדאין לא נכנעו בצורה מסודרת - הם המשיכו לבצע פעולות צבאיות נגד שיירות וצרות אחרות | |||
_new_ |
מערכת פורום ארץ הצבי אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים. |