|
נפשות גודמות | |||
|
|||
שימו נא לב שהטקסטים של האשה הזאת - הינם צפידים, נוקשים, ומזכירים קצת פורנו קשה בנוקשות מילות השנאה שבהם. ויש בהם רק גלגול מוטיב יחיד, מוטיב של שנאה, איון והסתה שוב ושוב - מוקד יחיד באופן הנראה מאד מניפולטיבי בתועמלנותו השקרית וההיסטרית. דומה שזוהי נהמת נפשה של נפש-פרע גודמת העויינת את החיים. כמה שונה הדבר מטקסטים שהם ההיפוך המוחלט לכך, אוהבים ומחייבים את החיים, ובעלי כמה מוקדים, ולא תוקעים אותנו לפינה קיומית רעה, של רעיון-פרע יחיד שכולו גדימה ופרברסייה. אולי הכותבת השליכה כאן מעצמה, וכנראה לא בכדי אין היא אוהבת דבר המנוגד לחלוטין לתחושת קיום הסטרית וצווחנית הנשענת על פרוורסיות גדימה והטפות שנאה. יש גם עולם מחוץ להרמטיות הנוראה הזאת בה כלאה את עצמה . חיוב החיים, טיפוחם, ולא זעוות גדימת החיים של הימין המוקצן, מאחורי מיתוסים שיכורי כוח. אפסים קיומיים וננסים רוחניים המלבים בעצמם ותוך התגודדויות מרעים תחושת תעצומות היסטרית ובלתי שפוייה תוך התגודדות בחבורות ביזה ונישול, זן שהתפתח במקומותינו, אך גם בבוסנייה ובעוד מקומות בהם פיתחו תאווה לפשעים נגד האנושות, אנשים כאלה אינם נראים לי אנשים שיש לשעות למילותיהם ומקומם הטבעי הוא מאחורי סורג ובריח. יפה עשו שבבית הדין הבינ''ל בנירנברג, 1946, תלו גם את המסיתים והמדיחים, אנשים כאלפרד רוזנברג ויוליוס שטרייכר עד צאת נשמתם. | |||
_new_ |
נפשות גודמות | |||
|
|||
שימו נא לב שהטקסטים של האיש הזה - הינם צפידים, נוקשים, ומזכירים קצת פורנו קשה בנוקשות מילות השנאה שבהם. ויש בהם רק גלגול מוטיב יחיד, מוטיב של שנאה, איון והסתה שוב ושוב - מוקד יחיד באופן הנראה מאד מניפולטיבי בתועמלנותו השקרית וההיסטרית. דומה שזוהי נהמת נפשה של נפש-פרע גודמת העויינת את החיים. כמה שונה הדבר מטקסטים שהם ההיפוך המוחלט לכך, אוהבים ומחייבים את החיים, ובעלי כמה מוקדים, ולא תוקעים אותנו לפינה קיומית רעה, של רעיון-פרע יחיד שכולו גדימה ופרברסייה. אולי הכותב השליך כאן מעצמו, וכנראה לא בכדי אין הוא אוהב דבר המנוגד לחלוטין לתחושת קיום הסטרית וצווחנית הנשענת על פרוורסיות גדימה והטפות שנאה. יש גם עולם מחוץ להרמטיות הנוראה הזאת בה כלא את עצמו . חיוב החיים, טיפוחם, ולא זעוות גדימת החיים של השמאל המוקצן, מאחורי מיתוסים שיכורי כוח. אפסים קיומיים וננסים רוחניים המלבים בעצמם ותוך התגודדויות מרעים תחושת תעצומות היסטרית ובלתי שפוייה תוך התגודדות בחבורות ביזה ונישול, זן שהתפתח במקומותינו, אך גם בבוסנייה ובעוד מקומות בהם פיתחו תאווה לפשעים נגד האנושות, אנשים כאלה אינם נראים לי אנשים שיש לשעות למילותיהם ומקומם הטבעי הוא מאחורי סורג ובריח. יפה עשו שבבית הדין הבינ''ל בנירנברג, 1946, תלו גם את המסיתים והמדיחים, אנשים כאלפרד רוזנברג ויוליוס שטרייכר עד צאת נשמתם. | |||
_new_ |
אלחם ברשע היכן שהוא קיים. לאף צד אין מונופול מוחלט על הרשע | |||
|
|||
אלחם ברשע ובתרבות השקרים הנאלחת היכן שהם קיימים. לאף צד אין מונופול מוחלט על הרשע האנושי. וכך כתבתי בתגובה לכתבה ב''הארץ'': צירוף קטלני (מאת פרופ' זאב שטרנהל) הכותב טועה: נזילות המערכת הפוליטית ותרבות תעמולתית בישראל בניגוד להנחות היסוד המובלעות כאן בדבריו של פרופ` שטרנהל, בישראל המערכת הפוליטית היא נזילה וחסרת בסיס מעמדי-כלכלי או אידאי ספציפיים ויציבים, שכן בניגוד לאירופה אין לחבורות הפוליטיות בישראל אינטרס מעמדי המייצג שדרה חברתית כלשהי. מדובר בחבורות פוליטיות יותר מאשר במפלגות, או למעשה, אם לקרוא לילד בשמו, בכנופיות פוליטיות והווצרות קואליציות משונות, ולכן רק בישראל תתכן בתכיפות כזאת חברותא של ימין קיצוני לשמאל. הפוליטיקה הישראלית היא במהותה, יותר מכל דבר אחר, במה של יוזורפאצייה (עושק) והבריתות הפוליטיות הינם חברותות מזדמנות, לצורך הזרמת כספים להגמונייה יוזורפאטיבית ? מיסוי כבד וחסר תמורה, שוד סיוע החוץ, המגבית, הבונדס, ההשקעות הזרות ומילוות חוץ, כשהבנקים מצידם מחזקים מגמה זאת, של הזרמת אשראי לקבוצה צרה. הקפיטליזם בישראל הוא מנוון, רחוק הן מכלכלת שוק והן ממדינת רווחה, ועיקרו תאגידיות חונקת, קרטליזם חסרת הגבלות (שאינן כמעט נאכפות בישראל) שאין להמלט ממנו. תרבות היוזורפאציה אינה מגובה ידי בסיסי אידאולוגיה כלשהם בעלות מאפיינים יציבים, ומסתמכת למעשה על תרבות תעמולתית, למטרת הטיית אנרגיות ההמון הנחמס למטרות חיצוניות, תוך הן דמוניזציה של מטרות אלו, והן ביטוי מגמות איון ודריסה כלפיהם. ראו בהקשר זה את מאמרי: שתי תצורות היסוד של תרבות תעמולתית | |||
_new_ |
בבל''ת חסר תקנה | |||
|
|||
הרי כל הטקסט הזה הוא אנטי הטקסט עצמו. בלגאן נוראי הן במחשבה והן בביצוע. איכסה. יש מטורפים משני צדי המתרס. | |||
_new_ |
מערכת פורום ארץ הצבי אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים. |