|
דרך הבוסר | |||
|
|||
העובדה ששני הדברים מתקיימים אינה עדות לתקינותם אלא רק למקובלותם. מלבד זה שאני מסכים עם הבחנותיו של דוד אני גם מציע דרך תיקון מסויימת כדי שהדברים יהיו תקינים. | |||
_new_ |
דרך הבוסר | |||
|
|||
במקרה הזה תקינות היא דבר סובייקטיבי. עצם קיומם(ואיני חסיד שלהם)מוכיח על נחיצותם לממשל. | |||
_new_ |
דרך הבוסר | |||
|
|||
המקובלות היא סובייקטית..... התקינות לא. הם נחוצים ולכן הם מקובלים למרות אי תקינותם הברור. | |||
_new_ |
דרך הבוסר | |||
|
|||
מי שקובע,כרגע,ובמקרה זה,בהנמקות אלו,על תקינות או אי תקינות חוק ההסדרים ושיטת בחירת השופטים הוא אתה. לכן זה סובייקטיבי לחלוטין. עצם קיום חוקים והסדרים אלו במשך שנים ובממשלים שונים ומתחלפים מוכיחה על קבילותם ,כנראה כתוצאה מנחיצותם. | |||
_new_ |
דרך הבוסר | |||
|
|||
הלואי וזה הייתי אני.... אבל יש הבדל גדול בין 'קבילוּת'' לבין ''נחיצוּת'', וההבדל הזה נשאר גם אם אתה מדבר בשם הסובייקטיביות. לא כל ''קביל'' הוא גם ''נחוץ'' ולא כל ''נחוץ הוא ''קביל''. | |||
_new_ |
דרך הבוסר | |||
|
|||
וזאת על פי דעתך,דעתי או דעת אחרים. אך הממוצע המשוקלל של דעת הקהל (באמצעות נציגיהם,כמובן)מראה על נחיצותם ובמשתמע,קבילותם של חוקים ונוהלים אלו. | |||
_new_ |
מערכת פורום ארץ הצבי אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים. |