|
אתה, isaac01, משדר מצוקה! | |||
|
|||
- נגמרו לך הטיעונים ועברת לשימוש בדמגוגיה (שימוש בהכללות חסרות שחר). - ההתקפות האישיות לא יחפו על הבנה לקויה של המציאות שבולטת בהודעותיך האחרונות. - עובדות אלה מהוות אינדיקציה למצוקה קשה שאתה חווה. | |||
_new_ |
היכן מה שהוא כתב | |||
|
|||
המאמר שהבאת לא רשום שם ברמה מעבר לאנשים הרושמים בכל בלוג מה שרשום שם זה לא מה שכתב ההוא במאמר כפי שאמרתי הוא משקר ואתה מחפה עליו בשקרים נוספים אין בעיה להראות כי הכתבים זהים אך הם לא אך דמגוגיה מבית פרוודה ישנה כאן כמויות זו השיטה שלך מאז ומתמיד אבל להביא הוכחות, נייט בשביל מה אפשר לרשום מה שרוצים, המקלדת רושמת והנייר נשאר חלק | |||
_new_ |
יתרה מכך | |||
|
|||
אין לך מושג ואפילו לא שימצו של מושג בהלכה וכמה אמרות מהרבי מקוצק ''חסיד שוטה'' - כיצד? - הוא שהכריזו עליו מן השמים להיות טיפש. והלה עושה הרבה לפנים משורת הדין לצאת ידי גזירת שמים בטיפשותו, ומוסיף על טיפשותו. פרעה הרשע היה אדם! עשר מכות ספג, ועמד על דעתו. ואילו האפיקורסים של ימינו - פרעושים. לחץ אחד בעקבם ומיד יפלו מחוסרי אונים אלוהים נמצא במקום שנותנים לו להכנס | |||
_new_ |
ההלכה רלוונטית! | |||
|
|||
הנושא הוא טענתך שהופרכה. אין בינה ובין ההלכה כל קשר. | |||
_new_ |
[•] שטויות ושקרים | |||
|
|||
[• הערות למדיניות המערכת רק במייל אנא קרא את הכללים ב-דיון 1510] עוזרים תמיד כאשר ההוכחות שלך מופרכות אין לך הוכחה כלל, מכיוון שזה שקר כל היודע מעט תורה והלכה יודע שזה שקר (הסגנון ידוע היה ונמצא באירופה שנים- אתה יכול להימנות על הקורים כותבים-דורשים , של הפרוטוקולים של זקני ציון) ביקשתי שתראה ''דעת תורה'' האומרת שיש לנשל גוי ולהשתלט על רכושו הלא נכתב ([•]...) כי ''ניתן לומר כי חלק ניכר מהתכונות השליליות שהנאצים ייחסו ליהודים ייחס ומייחס הימין הקיצוני גזעני לשמאל. צריך רק לקרוא את מאמרי ההסתה נגד השמאל של בן דרור ימיני במעריב ותומכיו בתקשורת, את עלוני ''דעת תורה'' המחולקים מדי שבת בבתי הכנסת של המתנחלים שמטיפים לשנאת הגוי, גירושו והשתלטות על רכושו'' אני רוצה לראות ''דעת תורה'' כזו ד''א אינך יודע מה פירוש ''דעת תורה'' מחפה על שקרים בהוספת שקרים | |||
_new_ |
קישקוש בלבוש | |||
|
|||
בשום מקום לא התיימרתי להתייחס ולא התייחסתי לכל הקטע שאתה מציג כעת. כן התייחסתי לקטע הבא שכתבת כאן: שיחוס לעלוני התורה ''הטפה לשנאת הגוי וכו הינה שקר מתועב'' (תגובה 171970). המאמר מ''מעייני הישועה'' מגן על מהותו של מסמך שרבים יחסו לו גזענות, שנאת זר (גוי). המאמר מרחיק לכת כי הוא עושה זאת בהסתה נגד רבנים שביקרו את המסמך. כל זה מהווה בסיס מספיק למסקנתי ''לכן הטענה כאילו הוא משקר מוטלת בספק (תגובה 171989). הצגתי הסבר יותר מפורט ב-תגובה 171994). למרות תגובותיך הרבות עדין לא התמודדת עם העובדה הפשוטה הזאת. את התשובות לשאלות האחרות חפש במקומות אחרים. למשל ישנו הסבר של ספירו מדוע הוא כינה את העלונים האלה ''דעת תורה''. למשל במאמרים אחרים הוא מסביר את דעתו על מאמריו של בן דרור ימיני. חבל שבתגובותיך לדברים שאני כותב כאן אינך מתמודד עם מה שאני טוען. במקום זה אתה מחפש אצלי כל מיני תשובות שאין להן שייכות למסקנתי. מהודעתך כעת מסתבר גם שעדין לא הבנת מה טענתי, אחרת היית שואל שאלות רלוונטיות. | |||
_new_ |
כרגיל תשובה לשאלה שלא נשאלת | |||
|
|||
אולי התשובה טובה אבל לא לשאלה הזאת | |||
_new_ |
שוב ההודעה שלך מעידה שלא הבנת את הכתוב! | |||
|
|||
_new_ |
[•] | |||
|
|||
ותמשיך להיעלב תענה לשאלות ולדברים שנשאלו, שנכתבו , ושצוטטו ולא לדברים אחרים\\ כמו כן אם הנך טוען לגבי הבנתך לכימיה פיסיקה מתמטיקה וכו [•]... | |||
_new_ |
ודבר נוסף | |||
|
|||
כאשר אמרתי שספירו שקרן ציטטתי את הקטע הנ''ל ולא דברים אחרים שני ליצנים שאין להם ידע כל שהוא בתורה והלכה | |||
_new_ |
עדין לא הבנת את ההודעה שלי או שלא קראת!!! | |||
|
|||
1. בסוף תגובה 171989 כתוב: ''יש בציטוט הזה ביסוס לטענות נוספות נגד-בעד עלוני תורה. לכן הטענה כאילו הוא משקר מוטלת בספק''. 2. הדברים כתובים גם ב-תגובה 171998. מאחר והעובדות המתוארות בתגובות האלה נכונות הרי שהטענה כי הקטע הוא שקר מופרכת מיסודה. מאחר ואתה ממשיך לדבוק בטענתך המופרכת הרי שאתה ביודעין ממחזר שקר. | |||
_new_ |
תלמד לקרא לפני שאת כותב שטויות | |||
|
|||
_new_ |
תלמד לקרא לפני שאת כותב שטויות | |||
|
|||
מתי קראת את העלונים הבנת אותם יודע מהיכן המקורות מראה את ההקשר לכתוב שיש לגזול מהגוי אין לך מושג במה שאתה כותב חוץ מאשר לחפש משהוא באינטרנט שאין לך בזה שמץ של מושג (כבר ראיתי במדעים) אתה לא מעמיק ולא בודק משליך שמישהו אחר יאסוף את הצואה תראה לי בר סמכה בהלכה שכתב בעלון שבת שמצווה לגזול מגוי ולנשל אותו מאדמתו אתה ממשיך לשקר | |||
_new_ |
תלמד לקרא לפני שאת כותב שטויות | |||
|
|||
ולא רק זאת ישנם מס שיטות בתרי''ג מיצוות (המפורסמות , רמב''ם, רשי והתוספות, ואברבנל) איסור גזלה מגוי הוא איסור מהתורה לדעת כולם אתה מטיל רפש בדבר שאין לך מושג וקמצוץ של מושג | |||
_new_ |
ראה לדוגמה בבא קמא | |||
|
|||
''תניא: אמר ר' שמעון, דבר זה דרש ר' עקיבא כשבא מזפירין: מנין לגזל כנעני שהוא אסור? תלמוד לומר: (ויקרא כ''ה) 'אחרי נמכר גאולה תהיה לו' - שלא ימשכנו ויצא. יכול יגלום עליו? ת''ל: (ויקרא כ''ה) 'וחשב עם קונהו' - ידקדק עם קונהו''. ז''א עבד עברי שבאים לגאלו ממעבידו הכנעני קונים אותו בשוויו ולא פחות ולא יותר זה אחד המקומות שלמדו (ר''ע) שאיסור גזלה הן מגוי והן מישראל שויים הם ואומר על זה הרמב''ם כל הגונב ממון משוה פרוטה ומעלה, עובר על לא תעשה, שנ' (ויקרא י''ט י''א) 'לא תגנבו'... ואחד הגונב ממון ישראל, או הגונב ממון גוי עובד עבודה זרה, ואחד הגונב את הגדול או את הקטן לכתוב שטויות ולשסות מותר אתה לא מבדיל בין חופש השיסוי לחופש הביטוי(כמובן בקצה מסוים של האגנדה) | |||
_new_ |
והרב אליעזר מלמד הנחשב אחד | |||
|
|||
מהרבנים הקיצוניים ביותר ברבני יש''ע אסור לגנוב או לגזול מגוי אפילו דבר פעוט ערך (ב''ק קיג, ב). וכן אסור להטעות את הגוי. למשל, לבלבל אותו בחשבון כך שיחשוב שעליו לשלם ליהודי יותר ממה שצריך. וכן אם קנה היהודי מהגוי דבר מה בהקפה, והגוי שכח שהיהודי חייב לו כסף, חייב היהודי לשלם לו. | |||
_new_ |
יש לך, isaac01, שתי בעיות לפחות: | |||
|
|||
ההודעות שלך כבר מזמן לא ענייניות - אינך מתמודד עם העובדות שהצגתי כאן. 1. ליקויים בהבנת הנקרא. 2. אתה מנסה לחפות על זה באמצעות דמגוגיה, שקרים וטענות מופרכות. הכל קורה אצלך בגלל מצוקה שנובעת מכך שטענתך שספירו שיקר הופרכה. כמו העורב והזרזיר גם הדמגוגיה שוכנת קבע בביתך. | |||
_new_ |
זה זהה ל''עובדות'' | |||
|
|||
שהצגת בכימיה, פיזיקה, ביולוגיה וכד'' בדברים שאין לך מושג קלוש חוץ מאשר לנדוד באינטרנט ולהביא הקשרים ודברים שאין אתה מבינם גם כאן אין לך ידע ולו קלוש בהלכה מעולם לא למדת אבל מותר לך לחוות דעה אדון סיון כדי לחוות דעה צריך שתהיה לך כזאת לך למד אח''כ אולי יהיה ערך כל שהוא לדעתך כרגע אין לה ערך | |||
_new_ |
כשלת גם כאשר עסקת בפיזיקה וביולוגיה! | |||
|
|||
_new_ |
[•] | |||
|
|||
_new_ |
מערכת פורום ארץ הצבי אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים. |