פורום ארץ הצבי Enter the forum
Articles
Discussions
About FAZ
FAZ people
columns
Links
Previous page
Bulletine Board

SearchFeedbackAdd to Favorites
RSS Feed
מה זה?
(נכתב בתשובה לסתם אחד, 01/05/09 17:18)
ביקורת אינה יריה בגב!
דוד סיון (יום שישי, 01/05/2009 שעה 19:03)
בתשובה לסתם אחד
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

ביקורת שכתובה ברור שכל אחד יכול לקרוא ולכתוב נגדה
לא יכולה להיות יריה בגב.

ביקורת איננה סוס טרויאני, איננה הלשנה, איננה
דיבה וגם איננה השמצה. אם בכל זאת תטען שכן הרי
דבריך כאן ואתה ראויים לאותו גזר דין שניסחת כאן.
_new_ הוספת תגובה



ביקורת אינה יריה בגב!
סתם אחד (שבת, 02/05/2009 שעה 7:07)
בתשובה לדוד סיון
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

נכון מאד . אין הביקורת יריה בגב .
שים לב לכתוב
''האויב מבפנים , זה מה שמפריע לי ............אלה אשר בלכתנו קדימה יורים לנו בגב''
כאן לא מדובר בביקורת .

ישראל פועלת באופן לא רשמי לסיפוח זוחל . מעשי כמה וכמה קנאים יהודים לזכויות הפלסטינים הם היריה בגב .
המסתתרים כמו יוסלה הם סוס טרויני , אשר כל מטרתו הייתה להסתיר את אויבי טרויה .
הסילופים של יוסלה את דברי הכתובים הם השמצה .
לדיבה אישית לא הגענו , אך לדיבה לאומית הגיעו מזמן ישראלים רבים וזה כולל את אבנרי וספירו והמיליונרית ויוסלה .

אריה עירן .
_new_ הוספת תגובה



ביקורת אינה יריה בגב!
דוד סיון (שבת, 02/05/2009 שעה 8:12)
בתשובה לסתם אחד
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

ביקורת שכתובה ברור שכל אחד יכול לקרוא ולכתוב נגדה
לא יכולה להיות יריה בגב. מבקר אינו אויב מבפנים.

ההודעה הקודמת שלך (תגובה 131644) הגדירה קבוצה של
כותבי ביקורת כאויב מבפנים. אם ההגדרה הזאת נכונה
היא נכונה גם כלפיך.
_new_ הוספת תגובה



בתחום המישפט יש
סתם אחד (שבת, 02/05/2009 שעה 10:41)
בתשובה לדוד סיון
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

הגדרה של ניגוד אינטרסים . בפוליטיקה אין . ביחסים הבין לאומיים יש דבר דומה .
האויב הם הערבים בכלל והפלסטינים בפרט .
כאשר ישראלי מגונן על האינטרס הפלסטיני ועל עמדות הפלסטינים הוא אויב מבפנים . או בוגד .

אתה אוהב מראי מקום . נא הצג היכן דעתי הכתובה תואמת את האינטרס הפלסטיני שהם האויב .

אריה עירן .
_new_ הוספת תגובה



אתה מסתבך והולך!
דוד סיון (שבת, 02/05/2009 שעה 11:26)
בתשובה לסתם אחד
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

כבר קודם הבהרתי את עמדתי שכתיבת ביקורת אינה מזכה את
מי שכתב אותה בשמות התואר שהענקת. שקבעת. אם וכאשר תציג
מראי מקום כנדרש אולי תצא מן התסבוכת.

כבעבר, כאשר הצהרות חסרות שחר סיבכו אותך, אתה מסתבך
והולך. מאחר ועברת מדעה מופרכת לאישום משפטי, מי שצריך
להציג מראי מקום זה אתה שמפזר טענות משפטיות.
_new_ הוספת תגובה



אני לא מפזר טענות משפטיות . אינני משפטן .
סתם אחד (שבת, 02/05/2009 שעה 11:53)
בתשובה לדוד סיון
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

לדעתי דומה יהודי ישראלי שמדבר בעד זכויות ואינטרסים פלסטינים או ערביים למי שפועל בניגודי אינטרסים . זו דעתי .
------------------------------------------------------------------------------------------------------------

הערתי כי ניגודי אינטרסים הם עבירה . זה לא ''פיזור טענות משפטיות'' . אם אהייה חייב אחפש מראה מקום להערה זו .
_new_ הוספת תגובה



אתה עוד מסתבך
דוד סיון (שבת, 02/05/2009 שעה 12:44)
בתשובה לסתם אחד
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

ירדת מההגדרה המשפטית. זה כבר מצויין. עכשיו תראה שלכל
טענותיך (אויב מבפנים, יורים לנו בגב, פותחים את השער לסוס
טרויאני, משמיצים אותנו, מוציאי את דיבתנו ומלשינים) יש בסיס
כלשהו.

אחר כך תסביר איך דעתך הפרטית על מישהו הופכת אותו לעבריין.
_new_ הוספת תגובה



אתה עוד מסתבך
סתם אחד (שבת, 02/05/2009 שעה 13:09)
בתשובה לדוד סיון
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

סעיף 284 לחוק העונשין שכותרתו ''מרמה והפרת אמונים''.

אמנם הסעיף לא אוסר מפורשות ניגוד ענינים אבל אני חושב שהפסיקה פירשה אותו כך.

עבירה זו חלה רק על עובדי ציבור ולא על כל אדם.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
מי עבריין ?
אויב מבפנים, יורים לנו בגב, פותחים את השער לסוס
טרויאני, משמיצים אותנו, מוציאי את דיבתנו ומלשינים
אלא חטאים פוליטיים .
בישראל אלה אינם עבירות ולא חטאים . אפילו אזרח ישראלי שביצע חבלה טרוריסטית איננו בוגד על פי פסיקות .
ישראלי שביקר בארץ אויב ללא רשות , אינו בוגד , שוב לפי פסיקות .
תעמולה למען האויבים גם היא לא יריה בגב .
אנחנו רחמנים בני רחמנים . רחמנים הם מזונם של הרשעים .

אמר רבי אלעזר ''כל שנעשה רחמן על האכזרי, לסוף נעשה אכזר על הרחמנים''

זה המצב של יוסלה , של אבנרי , ספירו , המיליונרית , מ.ש. , ג'אד נאמן ועוד קומץ ונטילטורים .

אריה עירן .
_new_ הוספת תגובה



התחמקת (תגובה 131675)!
דוד סיון (שבת, 02/05/2009 שעה 13:40)
בתשובה לסתם אחד
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

1. לא הצגת מראי מקום.
2. לא הסברת איך דעתך הפרטית הופכת ביקורת לעבירה או מבקר לעבריין.

אתה מתקשה להתיר את הפלונטר שיצרת...
_new_ הוספת תגובה



ניגוד ענינים כעבירה פלילית .
סתם אחד (שבת, 02/05/2009 שעה 12:24)
בתשובה לדוד סיון
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

סעיף 284 לחוק העונשין שכותרתו ''מרמה והפרת אמונים''.

אמנם הסעיף לא אוסר מפורשות ניגוד ענינים אבל אני חושב שהפסיקה פירשה אותו כך.

עבירה זו חלה רק על עובדי ציבור ולא על כל אדם.
_new_ הוספת תגובה



אתה ממשיך להסתבך
דוד סיון (שבת, 02/05/2009 שעה 12:53)
בתשובה לסתם אחד
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

אתה חושב שמדובר בעבירה של ''מרמה והפרת אמונים''
אבל מיד טוען שזה לא רלוונטי כי ''עבירה זו חלה
רק על עובדי ציבור ולא על כל אדם''.
_new_ הוספת תגובה



היכן הבגידה של ג'אד הנאמן?
סתם אחד (שבת, 02/05/2009 שעה 21:54)
בתשובה לדוד סיון
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

אם אנחנו מדברים על היהדות ועל מדינה יהודית, הרי שלפרט היהודי על כל חשיבותו העצומה לאין שיעור - אין זכויות אלא רק מצוות (חובות?) בלבד.
מתוך זה שכל פרט ממלא את חובותיו - ממילא מתקיים התנאי שלכולם יש זכויות. את זה צריך להבין!

לפרט יש ערך עצום לאין שיעור וראינו זאת בפרשת עכן שמעל. מעילתו הביאה לכך שנאמר כי עם ישראל חטא ומעל, לא היחיד. בגלל מעילתו של עם ישראל נחלנו תבוסה במלחמה על העי. כלומר, הכלל, כל ישראל חברים (לשון חיבור) מחייב כל אחד מאיתנו. הכלל (כל) - הוא הלאום היהודי אשר קבל את המשמעות של עם אך ורק במעמד הר סיני ולא מתוקף או''ם. כל ישראל ערבים זה לזה.

לכן כשבא נאמן ומנסה לפצפץ את הלאומיות (והכוונה שלו היא ללאומיות היהודית) - זה נסיון לפצפץ את הכלל היהודי ואת המהות היהודית.ולכן גם את הפרט וזכויותיו (המצוות). אנשים אחרים שניסו לעשות זאת בעבר - פשוט התנצרו. הם הפכו לאזרחי העולם בלי שום בעיה. אבל אותנו הבדיל הבורא מכל האומות. זה מופיע בפרשת השבוע.

הייתי רוצה לראות אותו קורא את דבריו באיזה מסגד במכה או מדינה...או אפילו בסוריה. כל ''הגיבורים'' האלה הם גיבורים עלינו בארץ ישראל.
אם מישהו חשב לרגע שיש לדברים האלה איזה ריח של אוטנטיות של הומאניות, חופש הפרט והחידקל - הנה בא יוסלה ובדבריו הפריך הכל והפך את הדברים האלה להבל הבלים מדופלם כסגנונו. הוא הרי מאמץ את זה.

אני בטוח שהתשובה שלך, אם תהיה, היא - הפוסל במומו פוסל...
_new_ הוספת תגובה



לא הוספת דבר מהותי למה שכבר נאמר!
דוד סיון (יום ראשון, 03/05/2009 שעה 7:11)
בתשובה לסתם אחד
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

מאמר ביקורת על התנהגות הלאום אינו מפצפץ את הלאומיות.
אם כן אז זו לאומיות מופרכת. עירוב הבורא בסיפור לא רלוונטי כמו גם ההשוואה לנהוג בארצות אחרות.
_new_ הוספת תגובה



לא הוספת דבר מהותי למה שכבר נאמר!
סתם אחד (יום ראשון, 03/05/2009 שעה 8:43)
בתשובה לדוד סיון
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

איפה ראית ביקורת על התנהגות הלאום?
אני לא ראיתי
יש שם קביעה חד-משמעית,לא ביקורת,
אצלך יש ביקורת
אתה קובע על משהו שהוא לא רלבנטי לך - שהוא לא רלבנטי בכלל
_new_ הוספת תגובה



מדוע שאתנהג אחרת?
דוד סיון (יום ראשון, 03/05/2009 שעה 9:12)
בתשובה לסתם אחד
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

כותב המאמר קבע קביעות חד משמעיות ללא ספקות.
אריה עירן קבע קביעות משמעיות ללא ספקות.
מדוע שאנהג אחרת כאשר הם לא הציגו כל ביסוס?

אם וכאשר ינסו להראות שיש בסיס לקביעות שלהם יתכן
שאצטרך להראות שלא. בשלב הזה הם לא הרימו את הכפפה.

גם אתה עוסק בקביעות חד משמעיות. לכן אל תצפה ממני
שאנהג אחרת.
_new_ הוספת תגובה



מדוע שאתנהג אחרת?
סתם אחד (יום ראשון, 03/05/2009 שעה 12:25)
בתשובה לדוד סיון
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

נחזור לאלף
אם אתה מסכים אתי שאצל נאמן זה בסך הכל קביעה שרירותית
---למה אתה אומר בתגובה לעירן שזו ביקורת?
----וביקורת היא דבר לגטימי
----ולא בגדר בגידה או דברי נאצה...?
_new_ הוספת תגובה



אז תתחיל מ''א''!
דוד סיון (יום ראשון, 03/05/2009 שעה 15:02)
בתשובה לסתם אחד
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

תסביר את הקביעות השרירותיות שלך.
שעירן יסביר את הקביעות שלו.
_new_ הוספת תגובה



אז תתחיל מ''א''!
סתם אחד (יום ראשון, 03/05/2009 שעה 16:50)
בתשובה לדוד סיון
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

את שלי אתה לא רוצה להבין .

אריה עירן .
_new_ הוספת תגובה



תירגע, עירן, 'את שלך' אני מבין (תגובה 131657)!
דוד סיון (יום ראשון, 03/05/2009 שעה 17:10)
בתשובה לסתם אחד
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

_new_ הוספת תגובה



יורה לעצמו כדור בתחת
סתם אחד (שבת, 02/05/2009 שעה 9:02)
בתשובה לסתם אחד
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

אריה עירן,
הרי אצלך המרצע
לא מחזיק מעמד הרבה
זמן בתוך השק.

אתה מאשים
את אלה המגינים על זכויות
האדם בישראל,
בבגידה.

ואת מי שעושה צחוק
מהטקסטים הפסבדו-מדעיים
שלך,
שנועדו
בכלל
להכין את הקרקע לחיסול
ולגירוש התושבים הפלסטינים
של יהודה שומרון ועזה,

-את מי שמפרק לך את הצורה
המתחזה לתיאורטית וחושף
את מוגבלויותיך בכל הקשור
לפילוסופיה, ספרות, תורת המוסר
וכל שאר התחומים בהם אתה
אמנם טוען לחוסר נסיון בהצטנעות
מזוייפת אך ממשיך להרצות
הרצאות ארוכות שאין להן פשר,

-ואת מי שבניתוח ספרותי או לוגי פשוט
של הקפה שלאחר ארוחת הערב
מפשיט אותך וחושף את מטרותיך
ודיעותיך האמיתיות,

אתה מאשים בחוסר כנות
ובשנאה ליהדות.

אם היה מונח מתאים למישהו
כמוך שיורה לעצמו בתחת כדור
בכל פעם שהוא מתחיל לכתוב
על נושא כלשהו,

הייתי משתמש בו כדי לסבר את אוזנך.
השפה העברית עשירה במובנים
רבים, אך את המונח הזה לא הצלחתי
למצוא.
_new_ הוספת תגובה




חזרה לפורוםהסיפור המלא
מערכת פורום ארץ הצבי אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים.



© פורום ארץ הצבי