פורום ארץ הצבי Enter the forum
Articles
Discussions
About FAZ
FAZ people
columns
Links
Previous page
Bulletine Board

SearchFeedbackAdd to Favorites
RSS Feed
מה זה?
סתם אחד (יום רביעי, 22/04/2009 שעה 1:48) הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

אחמניג'אד ימח שמו
מדבר על חיסול ישראל,
לא במונחים של פעולה צבאית,
אשר איננה אפשרית גם בחלומות
הוורודים ביותר שלו בהקיץ.

אחמניג'אד מדבר על חיסול היישות
היהודית במזרח התיכון, בדיוק באותם
המונחים בהם אריה פרלמן מדבר על
היעדר תוקף ליישות הפלסטינית
ביהודה שומרון ועזה.

החיסול בהבל פה מקובל במקומותינו.
אריה עירן מנקנק את עזה כבר שנים לפני
שהצבא הישראלי יצא לטבוח בתושבי עזה.

מה לכם כי תלינו על אחמניג'אד?
עוד עכבר ששאג.
_new_ הוספת תגובה



לא מלינים על האידיוט הזה - מלינים על הפצצה
סתם אחד (יום רביעי, 22/04/2009 שעה 9:09)
בתשובה לסתם אחד
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

שנותנים לו לרכוב עליה.
בדיוק כמו שקוף שימפנזה נוהג ברחובות העיר משאית עמוסה חומר נפץ ...
_new_ הוספת תגובה



העכבר ששאג השמיד 10% מתושבי העולם
סתם אחד (יום רביעי, 22/04/2009 שעה 9:11)
בתשובה לסתם אחד
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

_new_ הוספת תגובה



ייייווווווווווווּ.... איזו לוגיקה !!!!
סתם אחד (יום חמישי, 23/04/2009 שעה 18:28)
בתשובה לסתם אחד
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

'ישות' פלסטינית לא קיימת
ולכן ישראל לא מאיימת להשמיד אותה.
הפלסטינים בועטים ומתפוצצים.
צה''ל מפוצץ את הצורה למתפוצצים בקרב הפלסטינים,
ומדלג על כלפלסטיני נקי כפיים
במידת האפשר.

הפלסטינים ואיראן גמרו אומר להשמיד את ישראל,
הפלסטינים מנסים ולא יכולים,
האיראנים לא יכולים ולכן לא מנסים, בינתיים,
זולת סיוע לגורמים הלוחמים בישראל.

אם וכאשר לאיראנים תהיה יכולת לפגוע בישראל
סביר שהיא תעשה את זה כמו שבכירים בה מבטיחים.
לא רק האחמד-המג'נון-ג'יהאד מבטיח את זה
אלא גם בכירים אחרים של איראן.
הפלסטינים כמו שנאמר רוצים, מנסים אבל לא יכולים,
ואח''כ באים לבכות לשופט שאין להם טנקים ומטוסים.

לכן לישראל אין ברירה אלא להשמיד את כל
מה שמהווה איום ישיר על קיומה וזה כולל:
מחבלים מתאבדים ושולחיהם, משגרי רקטות, משגרי טילים,
פצצות גרעיניות ומפעלים ליצור פצצות גרעיניות.
זו לא שאלה של צורך אלא שאלה של טיימינג.
_new_ הוספת תגובה



סתם אחד (יום חמישי, 23/04/2009 שעה 20:59)
בתשובה לסתם אחד
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

''לכן לישראל אין ברירה אלא להשמיד את כל
מה שמהווה איום ישיר על קיומה וזה כולל:
מחבלים מתאבדים ושולחיהם, משגרי רקטות, משגרי טילים,
פצצות גרעיניות ומפעלים ליצור פצצות גרעיניות.
זו לא שאלה של צורך אלא שאלה של טיימינג.''

אני נהנה לעתים לקרוא את התגובות
ההיסטריות של הפראנואיד היהודי המצוי.

העובדה הפשוטה היא ש'מחבלים מתאבדים'
מעולם לא היוו וגם לא מהווים כיום 'איום ישיר
על קיומה של ישראל', - גם לא 'שולחיהם'.

רקטות הקסאם שנשלחו לעבר עוטף עזה,
לא היוו 'איום ישיר על קיומה של ישראל'.

קיים כאמור אחמניג'אד יימח שמו,
שטוען שליישות היהודית במזרח התיכון אין
הצדקה מדינית או הסטורית. טענתו
תואמת מבחינת הסגנון והתוכן לטענה
שהעלה הפרלמן שאין ליישות הפלסטינית
תוקף - אין עם פלסטיני ביהודה שומרון ועזה
רק אוסף פליטים וערב רב של 'ערבים'.

מבחינה זו, אחמניג'אד, ויחסו ליהודים - כולל
הכחשת השואה - מזכירים את הדיונים הארוכים
בארץ הצבי בנושא היות ארץ ישראל 'ריקה' עד
לתחילת ישובה מחדש בידי יהודים. אחמניג'אד
עושה בדיוק את מה שעושים ה'פטריוטים' התועים
בארץ הצבי, בנסיונותיהם האומללים לתת תוקף
לזכות היהודית לארץ ישראל.

האיום הגרעיני שמתפתח באיראן, גורם לפתיחת הדיון
באיומי הרתעה במזרח התיכון. הודו ופקיסטן הן דוגמא
טובה למאזן אימה שכזה שמחזיק מעמד הרבה שנים
דרך תהפוכות ומלחמות קטנות. כך גם יהיה במזרח תיכון
של שתי מעצמות גרעין, ישראל ואיראן. ברור שקיום נשק
גרעיני בידי אחמניג'אד יימח שמו מנטרל את היכולת של
צה''ל לפעול כפי שפעל בשלושים שנה האחרונות כאילו
שהוא הצבא היחידי באיזור - בחופש פעולה מלא ללא ביקורת
משפטית או מדינית מפנים או מבחוץ.

ימים טובים לפנינו, כאשר יציאה למחיקת שכונות שלמות בעזה
על יושביהן תהיה בלתי אפשרית, בשל האיום האיראני. אולי אז
ישראל תחל את התהליך של לקיחת אחריות על מעשיה.
_new_ הוספת תגובה



יוסוף, עוד מסכה שירדה מפניך.
ע.צופיה (יום שישי, 24/04/2009 שעה 0:32)
בתשובה לסתם אחד
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

למרות שאתה באדיקות מצמיד לשמו של אחמדי הקטן את הכינוי החרדי ''יימח שמו'',הרי גילית לנו את מחשבתך האמיתית.
לא שלא ידענו עליה מקודם. אך טוב שאתה מודה.
אתה שמח שלאירן יהיה נשק גרעיני, כך ,לטעמך, תירתע ישראל מלנקוט ביד קשה כלפי מרצחים שפלים ועוזריהם.
כלומר: לפי ציפיותך, אם לאחמדי הקטן יהיה גרעין גדול אז יוכלו המרצחים לצאת מהמחילות ולהכות ביהודים.
טוב, לגבי תעמולתן פלשתינאי אתה לא חכם גדול וכמו חברך גם הבנתך במנטליות הישראלית קטנה יותר מהזרת של אחמדי הקטן.
_new_ הוספת תגובה



יוסוף, עוד מסכה שירדה מפניך.
סתם אחד (יום שישי, 24/04/2009 שעה 3:58)
בתשובה לע.צופיה
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

יוסלה דווקא לא 'שמח'
שלאחמניג'ד יימח שמו
יהיה נשק געיני.

יוסלה ניסה להראות
את קווי הדמיון בין הרטוריקה של
אחמניג'ד יימח שמו לבין הרטוריקה
של המאיינים בהבל פה את היישות
הפלסינית ב'ארץ הצבי'.

ואכן הבל פה בשני הצדדים של
המשוואה, והסרחון גדול.

רק מפתיע שהצופיה מוצא לנכון
לשתף את השני גרושים שלו במשחק
בנסיון נואל 'לחשוף' או 'לגלות'
דבר מה אודות מחשבתו של יוסלה.

כדי להצליח במשימה רצוי היה שהצופיה
ירכוש כלים רטוריים קצת יותר מושחזים.
כרגע ה'ניתוחים' שלו נקראים כמו הפתקים
שהיינו מעבירים בכתה ב' בשיעור.

אך זה בסדר, אני כבר רגיל לזה מ'שיחותי'
עם אריה עירן.

כאשר מנסים לעשות ניתוח עם סכינים חלודים
הסכנה היא לא רק שהפציינט ימות מזיהום,
אלא שגם המנתח לא יאריך ימים.
_new_ הוספת תגובה



יוסוף, עוד מסכה שירדה מפניך.
ע.צופיה (יום שישי, 24/04/2009 שעה 5:48)
בתשובה לסתם אחד
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

זה נכון.
דבריך הם אכן ברמה של כיתה ב'.
כשכותבים ברמה של כיתה ג' איך מבין ולא עונה לענין.
ובכלל ,זה בגלל שבכיתה ב' למדת ברמאללה.
_new_ הוספת תגובה



יוסוף, עוד מסכה שירדה מפניך.
סתם אחד (יום שישי, 24/04/2009 שעה 6:13)
בתשובה לסתם אחד
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

בעוד שעירן- אולי - מדבר על ביטול ישות פוליטית - לא אנשים חיים
יוסלה והאירני מתכוונים לביטולי אנשים יהודים חיים...יוסלה עוטף את זה כרעיון ערטילאי ומופשט, וזה מה שמחריד בתפיסת העולם שלו...
_new_ הוספת תגובה



יוסוף, עוד מסכה שירדה מפניך.
סתם אחד (יום שישי, 24/04/2009 שעה 7:31)
בתשובה לסתם אחד
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

אין שום דימיון בין הרצון המוצהר של אחמדיניג'ד להשמיד את ישראל וייצור נשק גרעיני לשם זה , לבין הצעתי לעודד הגירת פלסטינים בפיתוי כספי .

אריה עירן .
_new_ הוספת תגובה



סתם אחד (יום שישי, 24/04/2009 שעה 10:25)
בתשובה לסתם אחד
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

הפלסטינים שהרגת בהבל פיך, אריה,
רבים מהיהודים שהרג אחמניג'אד יימח שמו.

ושניכם זקוקים למרענן-פה.

מה שאחמניג'אד יימח שמו מבין,
ואותך גם הרבי מלובביץ' לא היה
מצליח ללמד, באלף השנים של הרייך
היהודי,

זה שחיסול יישות של עם, בהבל פה,
הוא כלי תעמולה אדיר, בעיתוי ובמינון
הנכונים, אך יש בזה טעם רק אם זה
משרת מטרה מדינית. לאחמניג'אד יימח
שמו יש מטרה מדינית שכזו,

אך לך, למרות שאתה מחסל את העם הפלסטיני,
יחד עם ידידך הפרלמן, בהבל פה, אין מטרה מדינית,
- רק הבל לשם הבל, שנאה לשם שנאה,
נקמה לכיפור על היעדר הישגים אמיתיים בחייך,
רצח לשם רצח וגניבה לשם גניבה.

וכל זה בשם המוסר היהודי אשר לו אין בעיניך
כל משמעות. זה לא רק הבל הבלים אלא גם
צביעות.
_new_ הוספת תגובה



יוסלה לא תצא מזה!
סתם אחד (יום שישי, 24/04/2009 שעה 17:26)
בתשובה לסתם אחד
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

גם הערבים מבטלים את הישות היהודית ולא מכירים במדינה יהודית.בנוסף האירני מצהיר שהוא רוצה לחסל את המדינה על תושביה ולכן הוא מייצר את הפצצה.חמס רוצה לזרוק את היהודים לים (כדי שיטבעו או יהפכו לדגים).אולי יום אחד הוא יתן את הפצצה לחמס כדי שיחגרו אותה סביב גופם בדרך לאוטובוס היהודי.
אתה בטוב ליבך נותן לזבל אשפתי כזה גושפנקא מוסרית כי אתה אומר שגם יהודים פה לא מסכימים ולא מקבלים לתת מדינה לפלסטינים (כעם או כבני-אדם) ולכן יש תיקו.
איש לא מאיים עליהם לכלותם.
את ההבדל הדק הזה לא תבין לעולם בהיותך שטוף בשנאה עצמית מעכלת ומעקלת
האם הפסקת כבר לכבות סיגריות על גב ידיך?
_new_ הוספת תגובה



כלל השלישי מן הנמנע .
סתם אחד (יום שישי, 24/04/2009 שעה 6:04)
בתשובה לסתם אחד
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

או הפלסטינים הם נציגי המאבק הכלל ערבי נגד ישראל .
או הפלסטינים הם גוף הנאבק לעצמו .
אין אפשרות שלישית .

או רק ישראל היא הבית הלאומי היהודי .
או הבית הלאומי היהודי הוא יותר ממדינת ישראל .
אין אפשרות שלישית .

והנה מופיע אחמדיניג'ד וטורף את כל הקלפים .

לאירן יש סיכסוך רב דורות עם הערבים . חילוקי דיעות בין השיעים והסונים בתוך החברה המוסלמית וגם שאיפות אימפריאליות של הפרסים לשלוט על המזרח התיכון . הניסיון לחזור לימי הזוהר של פרס הקדומה .

השיטה הפוליטית הקלאסית בסיכסוך מהסוג הזה הוא לנפח את הלאומנות על ידי בניית דימון דמיוני . רצוי שיהיה קטן ולא מסוכן שאינו יכול להחזיר מכה . זה מאפשר נאומים דמגוגיים מעוררי מוטיבציה .

בסיכסוך בין גרמניה לברית האנגלו-פרנקית מילא את התפקיד הזה העם היהודי .
זה לא חדש . הדימון היהודי היה בשימוש פעמים רבות . במסעות הצלב , במגיפת הדבר , במשבר החברתי ברוסיה , במרד האוקראיני ובכמה משברים קטנים יותר .

כעת בא אחמדיניג'ד ובחוכמה רבה נואם שוב ושוב נגד היהודים , בכך הוא בונה דימון אשר הנשק הגרעיני שהוא מכחיש את ייצורו מצד אחד ומשבח את ההצלחות בהכנתו מצד שני מהווה מטרתו .
אמנם המטרה האירנית היא דומיננטיות והנהגת העולם המערב-מוסלמי אך את תפקיד הקורבן הוא מייעד לישראל והיהודים בה .
זה אינו משחק .
אין סיכסוך אמיתי וטיבעי בין ישראל ואירן . המרחק בנינו רב ואין לנו גבולות משותפים . ישראל אינה מאיימת על אירן בשום צורה . אבל לאירן יש צורך לאיים על ישראל . לא בגלל הסכנה לאירן מצד ישראל אלא בגלל השרות שזה עושה לשאיפות האירניות .
לאחמדיניג'ד יש כוונות רציניות לתקוף את ישראל . הפלסטינים כלל לא מעניינים אותו הם רק התירוץ . הוא ינסה לפגוע בישראל כדי להראות לשאר הערבים מה כוחו .
אנחנו לא יכולים להמנע מהכוונה הזו על ידי הקמת מדינה פלסטינית .

התיקווה הערבית שמקורה בסעודיה שפיתרון הסיכסוך הישראלי-פלסטיני יאפשר איחוד הכוחות מול אירן לא ימנע את תקיפת ישראל . התנהלותו הפייסנית של אובמה כלפי אירן מנסה לבוא על חשבון ישראל .

לא נוכל להסכים לזה .

אריה עירן .
_new_ הוספת תגובה



מה בדיוק מפריע לך שמחסלים מחבלים?
סתם אחד (שבת, 25/04/2009 שעה 23:52)
בתשובה לסתם אחד
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

הרי זה מעשה אציל לחסל טרוריסט.

לא צריך שהם יהיו ''איום אסטרטגי'' כדי לחסל אותם. מספיק שהחיסול ימנע רצח ילדה קטנה.
בודאי שנצטרך לחסל רבים יותר כשהם ירכשו כלי נשר עם פוטנציאל הרג גדול יותר. באיזשהו שלב הם יכולים להיות גם איום אסטרטגי. לכן צריך להרוג אותם כשהם 'קטנים'.

האיום האיראני לא פותח שום דיון אלא דווקא סוגר תוכניות.
גם ארה''ב וגם ישראל סגרו על תוכניות תקיפה. חלק מהדברים מתואם גם עם כמה מדינות ערביות. עכשיו ממתינים למועד הראוי. בכל מקרה קו אחרון הוא דקה לפני שאיראן מייצרת אורניום מועשר ודלק פלוטוניום.

ברגע שיוחלט קרוב לודאי שארה''ב תתקוף את יימח שמו.

א. לבנטל
_new_ הוספת תגובה



מה בדיוק מפריע לך שמחסלים מחבלים?
סתם אחד (יום ראשון, 26/04/2009 שעה 0:58)
בתשובה לסתם אחד
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

קצת משעמם להתקל שוב ושוב
בתגובות אשר, לא רק שאינן ענייניות,
אלה מעליבות את האינטיליגנציה
של הקורא הממוצע.

הדגם הזה של כתיבה למכנה הממוצע
הנמוך ביותר, תוך שימוש בהערות גזעניות
בעליל ושאר קלישאות כביכול פוליטיות,
לחלוטין מיצה עצמו, כאן באתר ובשיח
הציבורי בכלל.

בולט גם ההיעדר המוחלט של דמיון או שאר רוח
אצל הכותבים שעושים שוב ושוב את הפוזה
המצ'ואיסטית הנדושה, וגוררים גם את השפת היומיום
למגרש האשפה של הימין הכוחני.
_new_ הוספת תגובה



מה בדיוק מפריע לך שמחסלים מחבלים?
סתם אחד (יום ראשון, 26/04/2009 שעה 5:56)
בתשובה לסתם אחד
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

קצת משעמם ?
מאד משעמם לקרוא שוב ושוב
את המבנה הקבוע של חוסר תגובה
לדברי הכותבים . את הדמגוגיה הזולה
של התייחסות לכל דבר מלבד הנושא .
מה הגיב הכותב המוכר לכולנו ?
שהכתוב משעמם
שהכתוב מעליב את האיטליגנציה הממוצעת
שהכתוב פונה למכנה המשותף הנמוך
שיש בו הערות גזעניות וקלישאות פוליטיות
שחסר דמיון או שאר רוח שגורר
למגרש האשפה .
ח ח ח ח ח ח ח ח ח ח ח ח ח ח ח ח ח ח ח
אלמלא הכרנו את יוסלה
שאינו מחסיר ריחוק מתבונה
פניה לרגשות מזוייפים ,
פוזה מוסרית ללא בסיס
התקפות אישיות במקום שלילת טיעונים
התייחסות לשגיאות כתיב במקום לתוכן הדברים
אלמלא כל אלה
ניתן היה לחשוב שהמגיב הוא

ענק רוחני .
_new_ הוספת תגובה



מדינת משטרה לכל דבר
סתם אחד (יום ראשון, 26/04/2009 שעה 11:45)
בתשובה לסתם אחד
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

ביום ששי האחרון נפצעו אחד עשר מפגינים בבילעין ובנעלין
לאחר שבשבוע שעבר נהרג מפגין תושב בילעין
בסאם אבו-רחמה שמו מפגיעת רימון גז שנועד לשימוש ארוך טווח
אך נורה מטווח של מספר מטרים ובכינון ישיר.

'הארץ' מדווח ש-
''כ-‏1,000 פלסטינים ופעילי שמאל הגיעו לכפרים כדי להפגין נגד תוואי הגדר ולמחות על הריגתו של המפגין באסם אבו רחמה בשבוע שעבר מפגיעת רימון גז. על פי דיווחי המפגינים בבלעין, נפגעו עד כה כ-‏10 מהם מירי כדורי גומי...
לפני חודש וחצי נפצע קשה אמריקאי מרימון גז בנעלין... במקביל התקיימה הפגנה של כ-‏100 איש ליד הכפר נעלין, שם פלסטיני אחד נפצע בראשו מפגיעת רימון גז... גורמים בצה''ל אמרו השבוע שירי רימון הגז שהרג את אבו רחמה, היה ככל הנראה בניגוד להוראות. מהממצאים בשטח, עולה שהחייל אשר ירה את הרימון ממטול, עשה זאת בכינון ישיר, ולא בכינון עקיף כפי שמורים נהלי הצבא לפיזור הפגנות.''

נראה שאחרי שצה''ל סיים את הטבח בעזה,
התפנו החיילים המגינים על ישראל להכות באוייב
הנורא - תושבי בילעין ונעלין ואנשי השמאל
המצטרפים אליהם בכל יום ששי. בחישוב באחוזים
(תודה לשיטת החישוב שהציע מכאל שרון) אחוז הנפגעים
קשה בהפגנה בנעלין ביום ששי האחרון הוא אחד מתוך
מאה מפגינים - הווה אומר אחוז אחד של נפגעים קשה
בהפגנה לגיטימית נגד עושק האדמות בידי צה''ל, מדינת
ישראל, ושאר מוסדות המדינה הכאילו דמוקרטית שלנו.
_new_ הוספת תגובה



ראעד סלאח טוען שאל אקצא נמצא על הר הביית
סתם אחד (יום ראשון, 26/04/2009 שעה 14:58)
בתשובה לסתם אחד
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

כבר 4000 שנה.
ואני טוען שהר הביית הוא המקום של בית המקדש של היהודים .
אני גם טוען שהשיקוץ הננקרא אל אקסא נמצא באיזור בו היה בית המקדש היהודי.

ומי צודק יוסלה?
_new_ הוספת תגובה



עוד פרק של התעמולן מראמאללה
ע.צופיה (יום ראשון, 26/04/2009 שעה 15:33)
בתשובה לסתם אחד
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

מי שמפר את החוק שלא ילין על שומרי החוק.
לא אנשי שמאל מפגינים בנעלין את בילעין אלא פלשתינאים אינטרסנטים ואנארכיסטים בינלאומיים שנודדים מהפגנה להפגנה.
אין שקר גדול יותר מהפגנות בילעין את נעלין.
עוד פרק של התעמולן מרמאללה.
_new_ הוספת תגובה



ובכינונה של מדינת פלסטין ביהודה שומרון ועזה ננוחם
סתם אחד (יום שני, 27/04/2009 שעה 13:50)
בתשובה לע.צופיה
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

את החוק מפרה ישראל מזה שנים ארוכות.
לאחרונה נוסף העושק הממוסד והמאורגן היטב
של אדמות פלסטיניות פרטיות באמצעות תוואי הגדר.

כאשר תושבי המקום הפלסטיניים מפגינים נגד
גניבת האדמות באמצעות גדר ההפרדה,
יורים בהם חיילי צה''ל ופוצעים והורגים בהם
ובמפגינים היהודיים המצטרפים אליהם.

את החוק מפר הצבא שאמור להגן על אזרחי ישראל.
את החוק מפר הצבא שאמור להגן על הסדר והחוק בשטחים.
את החוק מפרה המדינה - כפי שאכן קבע בית המשפט הגבוה לצדק
בעניין בילעין.

ההפגנות בבילעין ובנעלין הן שריד אחרון
להערכים של צדק ויושר עליהם נוסדה
מדינת ישראל.

הבורות של הקיקלופ שחושב עצמו לאיש שמאל
זועקת לשמים. על המצב בבילעין אינו יודע כלום,
אך העיקר הוא פותח את הפה.

נראה שהתנערותו של הצופיה מההתנחלויות
היא רק מהשפה לחוץ. כשזה מגיע לבילעין -שם
הממשלה והצבא גנבו את האדמות של תושבי
הכפר, פתאום זה בסדר.

נראה שהתנערותו של ... מהפגיעה בזכויות
אדם היא רק מהשפה לחוץ, כי כאשר זה מגיע
לפלסטינים, ולטבח שצה''ל ערך בתושבי עזה
בדצמבר 2008, משום מה הצופיה תומך בטבח.
_new_ הוספת תגובה



ובכינונה של מדינת פלסטין ביהודה שומרון ועזה ננוחם
סתם אחד (יום שני, 27/04/2009 שעה 14:37)
בתשובה לסתם אחד
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

בבלעין ונעלין הצטופפה כל הטינופת של העם היהודי עם הנופת של הערבים כדי להסית נגד מדינת ישראל והיהודים
יוסלה כמובן יתן לכך יד, אפילו ידו מלאה בכתמים של סיגריות מכובות.
זה טבעו.
טוב שיש יוסל'ס כאלה, רצוי במינון חלוש יותר - כי אז כולנו יודעים איפה הדרך האמיתית עוברת
בצד השני.
תמשיך יוסלה, אבל תן לנו לנוח קצת אחרי הצהרים.
לא כולנו אובססיבים כמוך
ותפסיק לכבות סיגריות על כף ידך.
היד היא סמל לשלום - לא מאפרה
_new_ הוספת תגובה



וסילוק הערבים עד האחרון שבהם ננוחם .
סתם אחד (יום שני, 27/04/2009 שעה 15:57)
בתשובה לסתם אחד
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

אדמות הכפר בילעין הן אדמות משפחת מתיתיהו החשמונאי .
הערבים שגרים שם הם פולשים לאדמה שאינה שלהם .

הטבח ברצועת עזה היה טוב אך בזבזני .
הגדר בזבזנית גם היא .

אריה עירן .
_new_ הוספת תגובה



וסילוק הערבים עד האחרון שבהם ננוחם .
סתם אחד (יום שני, 27/04/2009 שעה 18:43)
בתשובה לסתם אחד
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

שטויות. בספר מכבים א' מודה מר חשמונאי שמשפחתו גזלה את הנחלה ממשפחה שומרונית.
_new_ הוספת תגובה



וסילוק הערבים עד האחרון שבהם ננוחם .
סתם אחד (יום שלישי, 28/04/2009 שעה 4:44)
בתשובה לסתם אחד
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

נא לכתוב באיזה פרק ובאיזה פסוק , אם אפשר אז גם ציטוט .
_new_ הוספת תגובה



עוד גוש דביק וריחני
ע.צופיה (יום שני, 27/04/2009 שעה 17:32)
בתשובה לסתם אחד
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

פליטת יוסוף התעמולן מראמאללה.
הריח, יוסוף, הריח, זו הבעיה שלך.
_new_ הוספת תגובה



מדינת ישראל שוב עוברת על החוק - וחד העין מצטרף בהתלהבות
סתם אחד (יום שני, 27/04/2009 שעה 22:27)
בתשובה לע.צופיה
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

'טוב' לראות
כיצד צופיה ועירן
מיישרים קו, הרחק
מעבר לגבול של החוקיות
או המוסריות, יהודית או לא.

התגובות לדברי יוסלה בעניין בילעין
מדגימות את תחולת הקונצנזוס
הגזעני בעליל בישראל בצורה
'מושלמת'.

ואם שמתם לב, אף לא פרור של עובדה
או תגובה עניינית לעניין בילעין. וזה
מובן, היות וגם בית הדין הגבוה לצדק
מצא שנגרם עוול חמור לתושבי בילעין
בשל תוואי הגדר, והורה לשנות את התוואי.

יותר מאוחר נזפו שופטי בית המשפט העליון
במדינה על שאינה מקיימת את פסיקת
הבג''ץ.

ההפגנות בבילעין חוקיות, היות והן מתקיימות
על אדמות הכפר, ותמיד בצד הפלסטיני של הגדר.
הקצין 'התורן' בשטח מחליט מתי והיכן להכריז
על המקום כשטח צבאי סגור באופן שרירותי,
ורק כאמתלא על מנת להפעיל כוח כלפי המפגינים.
גם זה לא חוקי, כמובן.

מעניין שמפיהם של עירן וצופיה יוצאת אותה
פליטה מהבילה של קיא גזעני, ולא מילה אחת
של תגובה עניינית.

מתתיהו החשמונאי. הצחקת אותי מר פריהאוף ג'וניור.
בשם דמות מתקופת המקרא הינך מצדיק גניבת
אדמות של כפר שלוו, ואף מטיף לגירוש תושביו.
ה'דתיות' שלך, כמו ה'פטריוטיות' שלך,
מושתת על דיעות קדומות, ופחדים קיומיים שאין
להם כל קשר ללאומיות יהודית אמיתית.
ידעתי את זה מהרגע הראשון בו נתקלתי בתגובותיך
באתר. ולא התבדיתי.
_new_ הוספת תגובה



עוד גוש דביק
ע.צופיה (יום שני, 27/04/2009 שעה 22:29)
בתשובה לסתם אחד
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

איכס.
_new_ הוספת תגובה



[•] מדינת ישראל שוב עוברת על החוק - וחד העין מצטרף בהתלהבות
סתם אחד (יום שלישי, 28/04/2009 שעה 4:50)
בתשובה לסתם אחד
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

אתה מצדיק גניבת קרקע מהתקופה העותומנית .
אתה מצדיק בעלות בעזרת קושאנים מזוייפים .
אתה מנתק את הכפר בילעין מהטענה ללאומיות פלסטינית .
לא רק שאינך מוסרי , [•]...

אריה עירן .
_new_ הוספת תגובה



יוסלה נגד המכבים. חיפה,תל-אביב?
סתם אחד (יום שלישי, 28/04/2009 שעה 6:42)
בתשובה לסתם אחד
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

בשם איזו דמות של ערבי בידואיני שחי במדבר לפני אלף ארבע מאות שנים - המוסלמים מנסים לכבוש את העולם ולרצוח את כל היהודים שחיים היום בארץ
יוסלה - תתעורר
כי בשינה אתה פולט המון גזים
_new_ הוספת תגובה



יוסלה נגד המכבים. חיפה,תל-אביב?
סתם אחד (יום שלישי, 28/04/2009 שעה 10:32)
בתשובה לסתם אחד
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

המגיב הסתמי האחרון מבלבל בין 'מכבי' וה'צופים'. אני דווקא הייתי ב'מכבי'
למרות שלא הייתי ממשפחה רוויזיוניסטית.

אכן, צמצום האדם לכדי מערכת עיכול המייצרת גזים, הוא רעיון מעניין,
אך ליוסלה יש הרבה פחות גזים מאז שהפסיק לאכול מוצרים המכילים חיטה,
וגם הריח השתפר (אתה שאלת).

אריה עירן לעומת זאת כותב:

''אתה מצדיק גניבת קרקע מהתקופה העותומנית .
אתה מצדיק בעלות בעזרת קושאנים מזוייפים .
אתה מנתק את הכפר בילעין מהטענה ללאומיות פלסטינית .
לא רק שאינך מוסרי , [•]...''

ויוסלה (שעוקב בדאגה בשנים האחרונות אחר ההתדרדרות במצבו
של עירן ג'וניור) חושב לעצמו: מהיכן לוקח הלה את השטויות האלה?
ומדוע הוא מוצא לנכון לענות בכל הזדמנות.

יוסלה נעלב עד עמקי נשמתו מההאשמה שהוא מצדיק ''גניבת
קרקעות מהתקופה העותומנית''. ועוד יותר נפגע יוסלה - מההאשמה
שהוא ''מנתק את הכפר בילעין מהטענה ללאומיות פלסטינית''.

אך גם ממה שנותר מהדיון המעמיק של אריה עירן בנושא המוסר
ניתן ללמוד שהוא עקבי גם הפעם, היות ומהמלים ''לא רק שאינך מוסרי''
שהוא מפנה ליוסלה ניתן ללמוד שעבור עירן הגדרת המוסר האישי שלו
מותנית תמיד במה שאחרים עושים. וזה כמובן מאכזב.
_new_ הוספת תגובה



יוסלה חי באי הבנה עמוקה .
סתם אחד (יום שלישי, 28/04/2009 שעה 11:28)
בתשובה לסתם אחד
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

אין מה לעשות . מסבירים מסבירים והוא לא מבין .

והנה יצא קצה המרצע משקו של יוסלה.

כל המוסר כולו עוסק רק ביחסים בין בני אדם , אף כי יש המרחיבים גם לעולם החי .
ואז כותב יוסלה את מישפט הפלאים
''ניתן ללמוד שעבור עירן הגדרת המוסר האישי שלו
מותנית תמיד במה שאחרים עושים. וזה כמובן מאכזב''

אמור מעתה - ליוסלה יש מוסר שאין ענינו ''אחרים'' .
לדרגת התרוממות רוחנית כזו גם קאנט לא הגיע .
אפילו קאנט ענינו חוקים אוניברסליים .
אבל זה קטן על יוסלה . הוא יכול בלי ''אחרים'' .
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

אריה עירן .
_new_ הוספת תגובה



יוסלה חי באי הבנה עמוקה .
סתם אחד (יום שלישי, 28/04/2009 שעה 11:57)
בתשובה לסתם אחד
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

פילוסופיה אינך יודע (סילפת לחלוטין
את משמעות הציווי הקטגורי אצל קאנט),

על מוסר אתה פולט מספר
גידופים גזעניים (''הערבים רוצחים''),
וטוען במצח נחושה שבן שיחך
מסרב לדון בנושא (לא היה ולא נברא).

ההתלות שלך עם כל איזכור של המילה
'מוסר' במה שאחרים עושים, בין אם הם
'ערבים רוצחים', כלשונך, נאצים ושאר
רבי טבחים, או סתם קולגות שבבוגדנותך
אתה מסגיר פרטים אישיים מהיכרותך עימם
(כגון אורי אבנרי),
-בכל פעם שהוזכרה המילה 'מוסר' עברת
לתיאור של פשע שמישהו אחר ביצע, כסיבה
מספקת לכך שגם לך מותר לבצע פשע כזה
(כמובן בשם היהדות וקיום העם היהודי).

הבעיה היא שתפישתך את המושגים הפילוסופיים
המופשטים הקשורים בהכרח בדיון בשאלות מוסר
ובהגדרת המוסר בכלל היא כה שטוחה, שאינה
מאפשרת כלל דיון עמך מעבר ל'הערבים רוצחים'.

בהתחלה חשבתי שאתה סתם עושה תרגיל בעניין
זה, אך עם חלוף הזמן נראה שזה באמת העומק של
המים בבריכת המים העמוקים אצלך.
_new_ הוספת תגובה



יוסלה חי באי הבנה עמוקה .
סתם אחד (יום שלישי, 28/04/2009 שעה 12:46)
בתשובה לסתם אחד
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

לא עומק המים אצלי מהווה בעיה .
עיפוש המים אצלך הוא הבעיה .
אינך רואה כלל שאתה דוגל בדין אחד לכולם
דבר שאני דוחה ,
על פי הכללים שלך חשוב מאד מ-א-ד
מה עושים האחרים .
על פי הכלל שלך כשהערבים רוצחים
הם ראויים שיירצחום .
ואם הצו הקטגורי של קאנט מקובל עליך
לא עלי
הרי שמעשיהם השפלים של הערבים
ראוי שיהיו חוק אוניברסלי .

כך שאני מבין את הדברים מצויין . זה אתה שעיוור לכללים שלך .
את המוסר שלי פשוט אינך יודע כי לא כתבתי ולא הסברתי .
_new_ הוספת תגובה



סתם אחד (יום שלישי, 28/04/2009 שעה 13:12)
בתשובה לסתם אחד
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

אריה עירן כותב:
''אינך רואה כלל שאתה דוגל בדין אחד לכולם
דבר שאני דוחה .''

בדצמבר 2008 היתה לי שיחה דומה עם עירן. גם
אז טען שהוא דוחה 'דין אחד לכולם',

וגם אז עניתי לו:

אריה עירן משקר כשזה נוח לו.
עירן כתב אז:
''אני לא , לא , לא חסיד של דין אחד לכולם .
התבלבלת !''

ויוסלה ענה:

קצת מוזר,
היות ועירן כתב,
ב-‏9 בפברואר 2008
''לא קיים אצלך הצעד הראשון של הגישה המוסרית .
''דין אחד לכולם'' .

ועוד בעניין 'דין אחד לכולם', עירן כתב בעבר:

''במקום לעסוק ב''מוסר'' עדיף לעסוק ב''עקרונות פעולה'' . בהנחה שזה יהיה מקובל עליך , אני מציג עקרונות כאלה .
1-על כל בני האדם יש להכיל את אותם העקרונות .
2-על בני האדם יש להכיל את כל העקרונות .
לשני עקרונות אלה אפשר לקרוא בקצרה ''דין שווה לכולם'' .''

כמו תמיד,
אצל עירן,
יד ימין אינה יודעת
מה שיד שמאל עושה.

כאמור השיחה שלמעלה התרחשה
בדצמבר 2008.
וזה אופייני לעירן, שגם מושגים ועקרונות
אותם כבר הציג בפירוט רב בעבר,
הוא מכחיש, כאשר נדמה לו שזה
משרת את מטרותיו.

זה לא סתם היעדר עיקביות.
זה שימוש ישיר בשקרים מתי שזה נוח
לכותב.
_new_ הוספת תגובה



ברור שאינך מבין טקסט כתוב
סתם אחד (יום שלישי, 28/04/2009 שעה 16:10)
בתשובה לסתם אחד
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

אני לא מסכים לעיקרון של דין אחד לכולם . זה אני . א-נ-י .
אתה עובד לפי העיקרון הזה . זה אתה . א-ת-ה .

כאשר אתה מקבל את העיקרון הזה , א-ת-ה , אז
כאשר הערבים רוצחים מותר לי לרצוח אותם , לפי השקפתך . ש-ל-ך .

הרי הציטוט שא-ת-ה הבאת כתוב בו במפורש ''לא קיים אצלך הצעד הראשון של הגישה המוסרית ''דין אחד לכולם'' . זה על רקע שבו טענת שכך צריך להיות . א-ת-ה חסיד של דין אחד לכולם . א-ת-ה לא מקיים את הכלל ש-ל-ך .

ואתה מביא ציטוט נוסף שמחזק את הקודם ''בהנחה שזה יהיה מקובל עליך'' לא ע-ל-י מקובל . מקובל ע-ל-י-ך .

הבנת ? או שאתה צריך להסבר נוסף ?
כך מצטרפים לכשלים הלוגיים שלך גם אי-הבנת הנקרא .
את הסופרלאטיבים שאתה ראוי להם לא אפשר לכתוב כאן .

א-ת-ה חסיד של קאנט . לא א-נ-י .
אני לא מסכים לקאנט . אני לא מסכים לפרשנות של הלל הזקן .
אני לא חושב כך . אני חושב אחרת . עבורי המוסר הוא אחר .
אתה לא יודע מהו . לא כתבתי ולא הסברתי ולא ניראה לי שמוחך המלא סיד יבין .

אריה עירן .
_new_ הוספת תגובה



או ש... או ש...
סתם אחד (יום שלישי, 28/04/2009 שעה 21:37)
בתשובה לסתם אחד
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

ב-‏2008 כתב אריה עירן:

''בהנחה שזה יהיה מקובל עליך , אני מציג עקרונות כאלה .
1-על כל בני האדם יש להכיל את אותם העקרונות .
2-על בני האדם יש להכיל את כל העקרונות .
לשני עקרונות אלה אפשר לקרוא בקצרה ''דין שווה לכולם'' .''

אתמול כתב עירן:
''אינך רואה כלל שאתה דוגל בדין אחד לכולם
דבר שאני דוחה .''

וזה כמובן,
דבר והיפוכו.
לפני שנה עירן מציג את העקרון בפירוט,
ועכשיו הוא מצהיר שהעקרון הוא
''דבר שאני דוחה''.

תחליט אריה,
או ש... או ש...
אבל כמו ש... אי אפשר.

והיה עוזר אם היית
מפסיק להתעלל בקאנט
המסכן. במה זכה עמנואל
שיהודי, דור שני למהגרים
ישב בפלסטינה ויעשה שימוש
מעוות ברעיונותיו, במטרה
להצדיק פשעים נגד
האנושות.
_new_ הוספת תגובה



אני חייב להניח שאתה עיוור .
סתם אחד (יום רביעי, 29/04/2009 שעה 6:06)
בתשובה לסתם אחד
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

אחרי שציינתי והדגשתי שמדובר בך ולא בי .

שים לב
''בהנחה שזה יהיה מקובל עליך , אני מציג עקרונות כאלה''
המילה החמישית היא ''ע-ל-י-ך'' אתה , גוף שני יחיד .

וכך זה הולך לאורך כל הדיונים .
או שאתה עיוור או שאתה חסר הבנה .
על פי הדיעות ש-ל-ך אתה לא מוסרי .
_new_ הוספת תגובה



אני חייב להניח שאתה עיוור .
ע.צופיה (יום רביעי, 29/04/2009 שעה 6:09)
בתשובה לסתם אחד
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

הרי כתבתי: תעמולן פלשתינאי מראמאללה.
_new_ הוספת תגובה



סתם אחד (יום רביעי, 29/04/2009 שעה 9:20)
בתשובה לע.צופיה
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

גם ציפציפ רוצה להשתתף בחגיגה של עירן.
מדוע? כי עבור שניהם הדבר הכי גרוע שאפשר
לייחס למישהו זה שהוא 'ערבי' או 'פלשתינאי'.

זו גישה המבוססת על דיעה קדומה.
וכאשר עירן קורא לטרנספר ולחיסול 'ערבים'
והקיקלופ תומך בטבח האוכלוסיה בעזה
בדצמבר 2008, אז מה נותר ליוסלה לעשות
חוץ מלהשתאות כיצד הפכו שני ה'ליברלים'
האלה תוך שנות דור אחד לגזענים מובהקים.
_new_ הוספת תגובה



ע.צופיה (יום רביעי, 29/04/2009 שעה 10:27)
בתשובה לסתם אחד
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

ממקום מושבך אין לך מה להשתהות.
.
אתה בצד השני של המתרס.
ערבי ופלשתינאי אינם דבר גרוע כלל.
רוצח פלשתינאי שתופס מחסה בין נשים וילדים הוא דבר מבחיל.
תעמולן פלשתינאי הוא דרגה אחת לפני הרוצח.
_new_ הוספת תגובה



או ש... או ש....
סתם אחד (יום רביעי, 29/04/2009 שעה 12:41)
בתשובה לע.צופיה
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

האופן שבו אתה נאלץ לעוות את העובדות,
או, כפי שהיה בעת הטבח בעזה בדצמבר 2008
- הדחקה והכחשה מוחלטים
של העובדות, אינו מעיד על יכולתך לשפוט
או להשוות. דווקא הדמוניזציה של כל הפלסטינים
ככלל מעמידה אותך במגזר הצר והמסוכן
של היהודי הגזען שאפילו אינו מודע לכך.

הגזענות אצלך היא. מה שקוראים, לטנטית.
וכך גם הקונפורמיזם הפוליטי שמאפיין את עמדותיך.

אם אצל אריה עירן קנה המידה המוסרי
הוא 'אם אחרים מבצעים פשעים אז גם לי מותר',

אז אצלך קנה המידה לאימוץ עמדה פוליטית הוא
'מה עושים או מה חושבים רוב הציבור'.

בשני המקרים, שלך ושל עירן,
קנה המידה המוסרי מבוסס על קנה המידה
של מישהו אחר, בין אם עבריין אחר, או הקבוצה
בה אתה חי. היכולת של שניכם לעשות הבחנה
פשוטה ואישית בין טוב לרע, פגומה. וזה כמובן
פוגע בתפישת המוסר שלכם בכלל, כי אין מוסר
לא אישי.

בגלל זה החזרה שלך על הרעיון שיוסלה הוא
ערבי או פלסטיני, רק מבליטה ביתר שאת את
המידור של בני אדם שהינך עושה לפי מפתח
של גזע דת ולאום. זה גם מסגיר עד כמה אין
לך ענין בהגנה על זכויות האדם, בין של ישראלים
או של פלסטינים. הכרזותיך בעניין ההתנחלויות
לכן חסרות תוקף.

אתה נגד ההתנחלויות,
אך היית בעד טבח האוכלוסיה הפלסטינית בעזה
בדצמבר , 2008 ועדיין אתה מצדיק
את הטבח בכל הזדמנות.

או שאתה מגן על זכויות התושבים הפלסטינים להגנה בפני המתנחלים
ואז ההגיון מחייב שהיית יוצא נגד הטבח בעזה בשל הפגיעה החמורה
באוכלוסיה הפלסטינית שם,

או שאתה מטיף כפי שאכן עשית וממשיך לעשות לטבח האוכלוסיה בעזה,
ואז ההגיון אומר שעליך לתמוך גם בבריונות של המתנחלים ביהודה ושומרון.

או ש... או ש...
אבל כמו ש...
אי אפשר.
_new_ הוספת תגובה



יוסוף!
ע.צופיה (יום רביעי, 29/04/2009 שעה 16:03)
בתשובה לסתם אחד
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

לא משנה איזה תחפושת תלבש תמיד תשאר תעמולן פלשתינאי צר אופקים שמתיימר להבין את המנטליות נישראלית אך קו מחשבתך הפלשתינאי מסגיר אותך בכל שורה ושורה.
איני מייחס כל חשיבות למילותך או לדבריםן שאתה כותב כי ברור לי המניע שלהם.
כך גם עירן ואחרים ,כולם מנקודות מוצא שונות מגיעים לאותה מסקנה. יהודי אתה לא.
אז אל תברבר לי את המוח על העובדות שלך, התובנות שלך,המוסר שלך והצדק של, הכל מזויף ולא אמיתי.
אז תמשיך לכתוב שטויות,זה לעיתים משעשע אותי ואני מגיב ולעיתים ממש לא מעניין ואני מדלג.
ביי יוסוף.
_new_ הוספת תגובה



או ש... או ש....
סתם אחד (יום חמישי, 30/04/2009 שעה 6:16)
בתשובה לסתם אחד
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

יוסלה
הרגע
למעלה-
עין אומר לך שאין זה רע להיות פלשתיני וערבי.הוא כותב את זה ברור
אבל אתה קורא לא ברור
אולי אתה הקיקלופס?
הוא נגד רוצחים מתועבים שמסתתרים מאחורי נשים וילדים ורוצחים ללא הבחנה יהודים (גם את בני עמם)
אולי תקרא עוד פעם גם בשבילי ותנסה שוב להסביר?
תפסיק לכבות סיגריות על כפות ידיך...
_new_ הוספת תגובה



סתם אחד (יום רביעי, 29/04/2009 שעה 9:15)
בתשובה לסתם אחד
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

ב-‏2008 כתב אריה עירן:

''בהנחה שזה יהיה מקובל עליך , אני מציג עקרונות כאלה .
1-על כל בני האדם יש להכיל את אותם העקרונות .
2-על בני האדם יש להכיל את כל העקרונות .
לשני עקרונות אלה אפשר לקרוא בקצרה ''דין שווה לכולם'' .''

אתמול כתב עירן:
''אינך רואה כלל שאתה דוגל בדין אחד לכולם
דבר שאני דוחה .''

וזה כמובן,
דבר והיפוכו.
לפני שנה עירן מציג את העקרון בפירוט,
ועכשיו הוא מצהיר שהעקרון הוא
''דבר שאני דוחה''.

תחליט אריה,
או ש... או ש...
_new_ הוספת תגובה



אתה קיבלת לזה תשובה
סתם אחד (יום רביעי, 29/04/2009 שעה 16:54)
בתשובה לסתם אחד
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

קצת יותר למעלה .

(יום רביעי, 29/04/2009 שעה 6:06)
אחרי שציינתי והדגשתי שמדובר בך ולא בי .

שים לב
''בהנחה שזה יהיה מקובל עליך , אני מציג עקרונות כאלה''
המילה החמישית היא ''ע-ל-י-ך'' אתה , גוף שני יחיד .

וכך זה הולך לאורך כל הדיונים .
או שאתה עיוור או שאתה חסר הבנה .
על פי הדיעות ש-ל-ך אתה לא מוסרי
_new_ הוספת תגובה



סתם אחד (יום רביעי, 29/04/2009 שעה 18:58)
בתשובה לסתם אחד
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

ב-‏2008 כתב אריה עירן:

''בהנחה שזה יהיה מקובל עליך , אני מציג עקרונות כאלה .
1-על כל בני האדם יש להכיל את אותם העקרונות .
2-על בני האדם יש להכיל את כל העקרונות .
לשני עקרונות אלה אפשר לקרוא בקצרה ''דין שווה לכולם'' .''

שלשום כתב עירן:
''אינך רואה כלל שאתה דוגל בדין אחד לכולם
דבר שאני דוחה .''

וזה כמובן,
דבר והיפוכו.
לפני שנה עירן מציג את העקרון בפירוט,
ועכשיו הוא מצהיר שהעקרון הוא
''דבר שאני דוחה''.
_new_ הוספת תגובה



אדוני
סתם אחד (יום רביעי, 29/04/2009 שעה 19:42)
בתשובה לסתם אחד
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

אם אתה רוצה לשמוע ממני עליך להזדהות .

אריה עירן .
_new_ הוספת תגובה



להתפלל לא יעזור
סתם אחד (יום רביעי, 29/04/2009 שעה 22:11)
בתשובה לסתם אחד
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

ב-‏2008 כתב אריה עירן:

''...אני מציג עקרונות כאלה .
1-על כל בני האדם יש להכיל את אותם העקרונות .
2-על בני האדם יש להכיל את כל העקרונות .
לשני עקרונות אלה אפשר לקרוא בקצרה ''דין שווה לכולם'' .''

שלשום כתב עירן:
''אינך רואה כלל שאתה דוגל בדין אחד לכולם
דבר שאני דוחה .''

וזה כמובן,
דבר והיפוכו.
_new_ הוספת תגובה



תקרא בעיון את המקור ותראה שאתה טועה
דוד סיון (יום חמישי, 30/04/2009 שעה 6:26)
בתשובה לסתם אחד
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

בשלב זה ההודעה של עירן עליה אתה מסתמך מפברואר 2008 (תגובה 111926)
עוסקת למעשה בפרשנות של עמדתך. לכן יוסלה תצטרך לחפש מקור אחר לסתירות אצל אריה עירן.
_new_ הוספת תגובה



[•]קראתי בעיון את המקור, ועכשיו לאחר שבחרת להתערב, דוד, אתה טועה
סתם אחד (יום חמישי, 30/04/2009 שעה 7:19)
בתשובה לדוד סיון
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

דוד, ההתממות של עירן והנסיון שלו להגן על כבודו האבוד מובנים.
מה שלא מובן זה שאתה [•]..., אינך טורח לבדוק את תגובותיו של אריה עירן
מלפני כשנתיים (מחוץ לטווח החיפוש של האתר), כי שם היית מוצא דיונים
בהם עירן מציג את 'דין אחד לכולם' כאחד העקרונות של תפישתו.

הציטוט שהבאתי מ-‏2008 מראה בבירור שעירן מציג את העקרון
'דין אחד לכולם' כעקרון שהוא דוגל בו. וכדי למצות את הנושא מצאתי את
הלינק שהבאת בשלמותו ושם כותב עירן:

''...במקום לעסוק ב''מוסר'' עדיף לעסוק ב''עקרונות פעולה'' . בהנחה שזה יהיה מקובל עליך , אני מציג עקרונות כאלה .
1-על כל בני האדם יש להכיל את אותם העקרונות .
2-על בני האדם יש להכיל את כל העקרונות .
לשני עקרונות אלה אפשר לקרוא בקצרה ''דין שווה לכולם'' .
3-לכל מעשה יש לתת שכר או עונש על פי טיבו ועוצמתו .
4-אף כי לאדם יש עוצמה חסרת תקדים התהליך האבולוציוני חזק ממנו .
5-לצורך תיפעול עקרונות אלה יש לנסח את פרטיהם באופן שווה לכל נפש ובאופן שאינו אחר .''

הקטע שלמעלה אינו ''עוסק למעשה בפרשנות'' עמדתי שלי,
אלא מהווה מצגת העקרונות של עירן (בתקווה למצוא עמי קרקע
משותפת לשיחה).

על רקע זה, טענתו של אריה עירן
שהוא דוחה מכל וכל את העקרון של 'דין שווה לכולם'
היא שקרית.

וכנראה שהתממות היא מדבקת.
_new_ הוספת תגובה



  יוסלה אתה עוסק בדמגוגיה  (דוד סיון)
  יוסלה אתה עוסק בדמגוגיה  (ע.צופיה)
  ה- yes-man מכה שנית  (סתם אחד)
  יוסוף!! היה כדאי  (ע.צופיה)
  (ללא כותרת)  (סתם אחד)
  לא יוסלה, עד לרגע זה דברי בתגובה 131581 נכונים!  (דוד סיון)
  קרא לאט, פרשנותך שגויה.  (סתם אחד)
  [•] התוספת שתופסת  (סתם אחד)
  התוספת שתופסת את הצ'ופציק  (סתם אחד)
  אי הבנת הטקסט .  (סתם אחד)
  אתה, יוסלה, ממשיך לטעות!  (דוד סיון)
  עירן משקר, ודוד סיון מסיט את הדיון ליוסלה  (סתם אחד)
  יוסלה עברת את הגבול  (דוד סיון)
  דוד סיון טועה ומטעה, אריה עירן סתם משקר.  (סתם אחד)
  יוסלה   (סתם אחד)
  יוסלה משקר ועוסק בדמגוגיה  (דוד סיון)
  לא חשפת ולא בטיח. אם זה עוזר לאגו שלך אז בבקשה.  (סתם אחד)
  יוסלה משקר ועוסק בדמגוגיה (תגובה 131622)!  (דוד סיון)
  השקר של יוסלה  (סתם אחד)
  עירן סיון   (סתם אחד)
  יוסלה לא הבין , לא מבין ולא יבין לעולם .  (סתם אחד)
  (ללא כותרת)  (סתם אחד)
  יוסלה משקר ועוסק בדמגוגיה (תגובה 131596, תגובה 131622)!  (דוד סיון)
  יוסלה איפה הסמירקלקעס?  (סתם אחד)
  קשה ליוסלה בלי שקר ודמגוגיה (תגובה 131622), אז הוא ממשיך!!!  (דוד סיון)
  יוסופי !  (ע.צופיה)
  לא חשפת ולא בטטה. סתם חרטטה, - ואולי בלטה?  (סתם אחד)
  לא חשפת ולא בטטה. סתם חרטטה, - ואולי בלטה?  (ע.צופיה)
  קרא לאט, פרשנותך שגויה.  (סתם אחד)
  קרא לאט, פרשנותך שגויה.  (סתם אחד)
  קרא לאט, פרשנותך שגויה.  (ע.צופיה)
  קרא לאט...  (סתם אחד)
  קרא לאט...  (סתם אחד)
  קרא לאט...  (סתם אחד)
  עירן הופך את סיפור כבשת הרש על פניו  (סתם אחד)
  המיליונרית הופכת את סיפור כבשת הרש על פניו  (סתם אחד)
  ושוב הפעם סתירה בדברי עירן  (סתם אחד)
  ושוב הפעם יוסלה לא מבין   (סתם אחד)
  קרא לאט...  (ע.צופיה)
  קרא לאט...  (סתם אחד)
  קרא לאט...  (ע.צופיה)
  (קרא לאט...) שני שוביניסטים יוצאים לטייל  (סתם אחד)
  (קרא לאט...) שני שוביניסטים יוצאים לטייל  (ע.צופיה)
  (קרא לאט...) שני שוביניסטים יוצאים לטייל  (סתם אחד)
  (קרא לאט...)  (ע.צופיה)
  השוביניסטים בבילעין  (סתם אחד)
  (קרא לאט...) שני שוביניסטים יוצאים לטייל  (סתם אחד)
  [•] יוסלה הסלפן והשקרן  (סתם אחד)
  [•] .., מנסה להסביר לנו מה זה סילוף, האוף, האוף, האוף  (סתם אחד)
  התעיף יוסלה .  (סתם אחד)
  [•] .., מנסה להסביר לנו מה זה סילוף, האוף, האוף, האוף  (ע.צופיה)
  מה בדיוק מפריע לך שמחסלים מחבלים?  (סתם אחד)
  מה בדיוק מפריע לך שמחסלים מחבלים?  (סתם אחד)
  מעניין  (סתם אחד)

חזרה לפורוםהסיפור המלא
מערכת פורום ארץ הצבי אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים.



© פורום ארץ הצבי