![]()
|
![]() ![]() | |||||
נסים ישעיהו (יום שני, 12/08/2002 שעה 2:09) | |||||
![]() הצגת המאמר בלבד |
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
||
![]() ![]() |
|||
|
|||
ההתגברות על הרחמים, ומה אמור לבוא במקומם? מה פירוש 'להכות עד חורמה'? האם יש להשמיד את נשיו וטפיו של אוייב? כיצד מפרשת היהדות את המינוח 'שנאה' לשיטתך, וכיצד יש 'לנהוג באכזריות' עם האוייב במסגרת זו? | |||
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
||
![]() ![]() |
|||
|
|||
בלינקים המצורפים. קישורים: מאמרו של אלי אשד על הרצח הפוליטי והקשרו לימינו: http://stage.co.il/Stories/97606 מאמרו של יוסי גורביץ על הרקע ההיסטורי האמיתי למרד הגדול: http://www.haayal.co.il/story.php3?id=286 | |||
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
||
![]() ![]() |
|||
|
|||
שהפתיח ''ישנו רק יום אחד בשנה הנקרא על שם אישיות מסויימת''.לא ברור. .מה עם ''תענית אסתר''? מה שכן, הכנסת הרבה צבע לסביבתו של גדליה. אני עדיין תוהה עד היכן היתה תמימותו של צדיק זה. ישנה גם סברה שהוא נרצח ע''י ישמעאל בן נתניה בסעודת ראש השנה והצום ''שלו'' בעצם נדחה. ואם אנחנו כבר פה. מה דעתך על ירמיהו הנביא והשפעתו האישית או הסביבתית לייסוד האסכולות ''האקדמיות'' של הפילוסופים באתונה של יון העתיקה. (תיאוריה שיש לי אבל אני צריך עוד כמה פרטים לפתח את הנושא הזה.) | |||
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
||
![]() ![]() |
|||
|
|||
חוץ כמובן מכך שהוא חי בזמן הפילוסופים הראשונים . | |||
![]() |
![]() |
![]() | ![]() | ![]() |
מערכת פא"צ אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים. |