טלית של תכלת / טור שבועי | |||||
נסים ישעיהו (יום שני, 12/08/2002 שעה 2:09) | |||||
http://www.faz.co.il/thread?rep=7947 | |
ניסים, מהו בדיוק רעיון | |
אלכסנדר מאן (יום רביעי, 14/08/2002 שעה 22:39) | |
ההתגברות על הרחמים, ומה אמור לבוא במקומם? מה פירוש 'להכות עד חורמה'? האם יש להשמיד את נשיו וטפיו של אוייב? כיצד מפרשת היהדות את המינוח 'שנאה' לשיטתך, וכיצד יש 'לנהוג באכזריות' עם האוייב במסגרת זו? | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=8098 | |
גישה שונה לפרשת גדליה ולחורבן בית שני | |
ארז לנדוור (יום שישי, 16/08/2002 שעה 22:15) | |
בלינקים המצורפים. קישורים: מאמרו של אלי אשד על הרצח הפוליטי והקשרו לימינו: http://stage.co.il/Stories/97606 מאמרו של יוסי גורביץ על הרקע ההיסטורי האמיתי למרד הגדול: http://www.haayal.co.il/story.php3?id=286 | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=8251 | |
אלי: המאמר על גדליה . ממש מאלף. רק | |
מוטקה צביאלי (יום ראשון, 18/08/2002 שעה 14:52) בתשובה לארז לנדוור | |
שהפתיח ''ישנו רק יום אחד בשנה הנקרא על שם אישיות מסויימת''.לא ברור. .מה עם ''תענית אסתר''? מה שכן, הכנסת הרבה צבע לסביבתו של גדליה. אני עדיין תוהה עד היכן היתה תמימותו של צדיק זה. ישנה גם סברה שהוא נרצח ע''י ישמעאל בן נתניה בסעודת ראש השנה והצום ''שלו'' בעצם נדחה. ואם אנחנו כבר פה. מה דעתך על ירמיהו הנביא והשפעתו האישית או הסביבתית לייסוד האסכולות ''האקדמיות'' של הפילוסופים באתונה של יון העתיקה. (תיאוריה שיש לי אבל אני צריך עוד כמה פרטים לפתח את הנושא הזה.) | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=8258 | |
אינני רואה כל קשר בין ירמיה והפילוסופים | |
אלי אשד (יום ראשון, 18/08/2002 שעה 16:33) בתשובה למוטקה צביאלי | |
חוץ כמובן מכך שהוא חי בזמן הפילוסופים הראשונים . | |
מערכת פא"צ אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים. |