|
לשאת את הראש, לא לאבד אותו | |||||
טלית של תכלת / נסים ישעיהו (יום רביעי, 04/06/2003 שעה 5:54) | |||||
|
|||||
הצגת המאמר בלבד |
ואת כל דברי ה''נועם'' המתחסדים הללו אתה כותב בשבוע | |||
|
|||
בו מחליט היועץ המשפטי להעמיד לדין את מורך ה''רוחני'' באשמת הסתה לגזענות?? | |||
_new_ |
תגובה עניינית למופת, או טול קורה מבין עיניך. | |||
|
|||
קבל קישור אל תגובה שלך במקום אחר. ''היועץ המשפטי החליט''. נו טוב, הוא כבר גמר את הטיפול בעמותות של ברק, בטובות ההנאה של מצנע, בהלוואות של שרון ולא שכח את זהבה כמובן. גם כל המסיתים מהצד הנכון של המפה הפוליטית כבר טופלו. כל מה שנותר לו זה ''ההסתה'' של הרב גינזבורג. לא מסוגלים להתמודד רעיונית עם דבריו הגלויים ומפורסמים של הרב גינזבורג, אז מנסים לרתום את החוק כדי להשתיק אותו. יש להניח כי אילו יכולת להפריך את דברי בהתמודדות רעיונית היית עושה זאת. אין לך משהו חכם להגיד אז זה מה שאתה עושה? מסתבר שככה זה אצלך/ם, השמצות במקום התמודדות רעיונית עניינית. תודה. אני לא כתובת ל''דיונים'' מסוג זה. היום תפסת אותי ביום לא כל כך מוצלח אז עניתי לך, אבל אל תטרח להגיב כי לא אתייחס. ואל תשכח את הקישור. קישורים: תגובה עניינית: תגובה 28216 ובאותו עניין: תגובה 28320 | |||
_new_ |
זו שיטתם של הערב רב. | |||
|
|||
לצעוק ''אלימות אלימות''- ולהכות בכל הכוח. להכריז על תמיכתם בחופש הדיבור-ולסתום פיות. להתנגד ל'הטפה' ול'מסיונריות'-ולשטוף את המוח 24 שעות ביממה בכל כלי התקשורת.לטעון בעד שיוויון לכל שכבות העם-ולתמוך באליטות השמאלניות.לקבול על מענה לא עינייני-ולענות בהשתלחויות חסרות רסן. כך הם היו וכך הם יהיו עד השמדם עדי עד. | |||
_new_ |
אודי, על מי אתה אומר זו ''שיטתם?'' | |||
|
|||
מי זה שסותם פיות בפתיל הזה או בכלל בפורום? עצתי לך: קצת זהירות ומחשבה לפני שאתה כותב תגובות רק תועיל. ברוב הזמן המלל שלך הרבה יותר אלים מהרבה אנשים כאן בפורום. יותר טוב שלא תנסה ללמד אחרים לפני שלמדת בעצמך. | |||
_new_ |
לדוד - מה אתה קופץ ? | |||
|
|||
על ראש הגנב בוער הכובע? מי דיבר על הפתיל או הפורום? מדוע אתה חש צורך לקפוץ ולהגן? ועל מי? ידוע שבעם ישראל יש המון ערב רב שהסתפח אליו ביציאת מצרים ובמשך הדורות עד דורנו זה ש''השכיל'' ליבא מאות אלפי גויים אוכלי נבלות וטריפות,סרסורים ופרוצות שמורידים את העם לדרגת השפלים שבאומות. זה אולי כואב אולם זו האמת ובבוא היום יצטרך עם ישראל לעבור ''ניתוח'' כואב כדי להסיר מעליו את הנגע הממאיר הזה. | |||
_new_ |
אכן קשה לאמר, אך רבים ה''ירודים'' מקירבנו, במינונים | |||
|
|||
ם ובמגוון הניראים על פניו כעולים בממוצע על תופעות דומות בקבוצות לאום אחרות. נקודה זאת אגב ניתן לבדוק סטטיסטית, תוך הצבת משתנים רלוונטיים ובחירת מדגמים מייצגים. פרוייקט כזה חשוב הן לצורך הגדרה תיפעולית הניתנת לבדיקה של דפוסי נוכלות ואי יושר למיניהם תוך הגדרת משתנים חדשים - דבר העשוי להביא לאיתור מוקדם. והן לצורך פעילות משקמת. ניתן לסבור שקיימת מסה קריטית של ווקטור נוכלות (על המשתנים שלו), באופן שאז החברה והכלכלה ואיכויות החיים נעשים רגרסיביים ומושחתים באפקט דומינו מתפשט. מטבע הדברים, פעילות נוכלית לסוגיה אינה נראית מיידית ככזאת, ותכופות מופיעה במעטפת מכובדת. שהרי שקיפותה של הנוכלות משמיטה את הקרקע מאפשרות הפעלתה ה''מוצלחת''. פרוייקט מדעי רב שלבי חדשני מסוג זה, בו ישתפו פעולה פסיכולוגים קוגניטיביים, חוקרי מוח, פיזיולוגים, קרימינולוגים ואף פילוסופים עשוי להיות בעל עניין לקרנות מחקר רבות בעולם ובעל חשיבות חברתית-גלובלית מרכזית בפרשת הדרכים בה אנו נמצאים עם תחילת המילניום החדש. | |||
_new_ |
מיכאל, מדוע אינך כותב בעברית? | |||
|
|||
אנני יודע אם להסכים עם דבריך או לא כי לא הבנתי אף מילה. | |||
_new_ |
אודי: המדע מאפשר למצוא באופן ישיר פרטים הלוקים | |||
|
|||
בשחיתות למיניה ושאר מרעין בישין, מפיצים סאוב עמוק במעין אפקט דומינו, והופכים את החיים הראויים והצודקים וגם היצרניים והעמלים לקשים מנשוא. זאת תוך חילול היפוך בו הקאפו הופך למלך, והמסואב -לעצים כוח, שבכוחו להסית באמצעים אדירים כנגד- ולמחוץ את אלה שאינם משתפים פעולה עם אוייב המין האנושי, בעצם - ככל שניתן להגדיר קטגוריה כזו, שאמנם קיימת במשפט הבינלאומי מסוף מלחמת העולם השנייה. ואילו אתה מכליל לקבוצות רחבות ומעורפלות שהגדרתן רופפת, כגון ''ערב רב'' או ''האומה הזו והזו'', ועל כן אין ביכולתך לעשות דבר, עם כל הסימפטייה לשנאתך, שנאת אדם הגון, את השחיתות והסאוב והצביעות המתחסדת והמוחצת המכשירה את השרץ. לכן, עדיף באמצעות מחקר מוחי, פיזיולוגי והבנת תהליכי החשיבה והתפיסה והתפקוד האנושיים, לבנות כלים שיאפשרו באופן נקודתי לאתר ולזהות פרטים (ולא ציבורים; פרטים - ממש כמו שמבחן IQ מזהה עבור אדם מסויים את מנת המשכל שלו) שפגיעתם רעה במובנים שונים. פרטים כאלה שלעיתים מזינים ומעצימים, אם לנקוט בשפה עממית, את הרשעות והפרע והסאוב הקשה בעולמנו ככלבים שוטים מוכי שחין כפייתי (על דרך האנלוגייה ובשפה פופולרית ובהירה), אך במעין כשרון אינסטינקטיבי להרע. זאת כתחליף למהלומות באפלה כשם שאתה עושה, שהרי מהותה של שחיתות-העומק (ושל הרשע) היא הן החמקנות והן רתימת ההסתה והפרע כנגד מגלי פניה האמיתיים, ואלה מאפשרים את המשכת הרעה הכלכלית והחברתית והכאב האישי והמצוקה של רבים כל כך שמעשיהם כה ברוכים, דווקא (שהרי מהותו של הרע היא פגיעה בברוכי המעשה ובמקדמי החיים האמיתיים והראויים בכל מובן מחד, וקידום המסואבים והלא ראויים מכל בחינה מאידך). הנושא לא רק שאינו ערטילאי, אלא שנודעות לו השלכות כלכליות וחברתיות נירחבות; וניתן במונחי מניעת נזקים לנקוב בסדרי גודל של רבבות בליוני דולרים לטווחי זמן בינוניים, בכפר הגלובלי בו אנו נמצאים. | |||
_new_ |
ואוו, איזו הפתעה! | |||
|
|||
לא ציפיתי לתגובות בכלל ותראו מה קרה. כמה הבהרות: גם אם אני מסכים עם תיאור המציאות של מי מן הכותבים, ואני אכן מסכים בהרבה מקרים (סליחה שאינני מזכיר שמות כדי לא לפגוע במישהו אם אשכח להזכירו), אינני רואה מה התועלת להתעסק בשלילה. חוץ מכאב לב ועוד כמה כאבים זה לא מועיל לאף אחד. איזכור תופעות שליליות ראוי שייעשה, אם בכלל, רק כדי שנדע ממה להשמר ולא כסימון אויב או יעד לכיבוש. כך אני משתדל לנהוג ואני מקווה לא להיסחף לדיון בנושאים שליליים; חבל על הזמן שמתבזבז על כך. מה גם שכבר הזהירונו חז''ל: כל המתאבק עם מנוול מתנוול. ובעברית פשוטה, אם השתתפת בהיאבקות, אל תצפה לצאת נקי מאבק וליכלוך. ומשהו על הגדרת הרוע: בין אם מדובר ב-'ערב רב' ובין אם מדובר ב-'פורעים', מה שמניע אותם הוא אנוכיות צרופה. יש לכך סימוכין רבים במקורותינו ואפילו בפרשת השבוע הזה, שעדיין לא סיימתי לכתוב אודותיה. באופן אישי אני עוסק בבניית חלופה רעיונית חיובית ולא במאבק מול הרעיונות הכושלים השולטים במדינה ומובילים את כולנו לתהום. זו תכלית המאמרים השבועיים ולשם כך הוקמה תנועת 'אור ישראל'. הדרך היא, ככותרת המאמר, לשאת את הראש, לא לאבד אותו. לשאת את הראש זה להסתכל כלפי מעלה, על החיוב הקיים או המיועד; להביט על הכיעור, זה להסתכל כלפי מטה ואפשר כך, חלילה, לאבד את הראש. מי שרוצה להצטרף לתנועה, מוזמן. הגענו לשלב בו עלינו להתארגן בצדדים הטכניים וכל עזרה תתקבל בברכה. בברכה, נסים. | |||
_new_ |
ניסים: ''עד מתי רשעים יעלוזו''? לראשונה, אחר אלפי | |||
|
|||
שנות ציויליזציה יש תשובות. צבאית מצד אחד (גורג' וו. בוש במסע צלב שמעולם לא היה כמותו בהיסטוריה נגד הרשע הגלובאלי); ומדעית מצד שני. יש לקצור פירות 350 שנות מדע אמפירי מאז בייקון וניוטון והמהפכה המדעית. ומה מתאים יותר, מה אולטימטיבי יותר לרוח המדעית מאשר ביעור הנחשלות והרגרסיה ועקבות תקופות האבן והשמאן המקריב קורבנות בשם אלי דמים זועמים? המדע אינו ''פגאני'' ברוחו, אלא מונותאיסטי במבנהו בשאפו להאחדות (כפי שהראה עוד בייקון עם תחילת המהפכה המדעית במאה ה- 17). אכן, גם רוח הקירבון והרשע מרימה את ראש הנחש שלה כקאונטר ראקציה וניסיון השבה לקדמות ברברית, מזה כ- 30 שנה. רבים לאין שיעור יותר מעדיפים כיום אסטרולוגיה (ומגייה שחורה) על אסטרופיזיקה. אבל, אין לעצור את ההיסטוריה, מהרגע שאנשים טעמו את הטעם של רוח האדם כפי שנועד להיות. אגב, תגובותיך לעיתים כ''קומפרס'' לנשמה. | |||
_new_ |
מיכאל, אילו היה מדע צרוף, חף מאינטרסים | |||
|
|||
יתכן שיכול היה לפתור את הבעיות. במציאות, כידוע, הפוליטיקאים שולטים גם במדענים דרך תיקצובם וגם בין המדענים לא חסרים אינטרסנטים אנוכיים שעושים את המדע לצחוק. אבל את זה אתה וודאי מכיר טוב ממני. אופי האדם לא השתנה במאום במהלך אלפי שנות היסטוריה; גם הנטייה להתאבדות לאומית שלנו, אגב, אינה המצאה של רבין או שרון. דרכנו היא למצוא את שורשי הבעיה ולהציע טיפול שורש; טיפול בסימפטומים לא יועיל וחבל לבזבז עליו אנרגיות. ''עד מתי רשעים יעלוזו''? עד שנפסיק להתייחס אליהם. הרשע אינו מציאות עצמית, הוא העדר טוב. ברגע שנצליח להגביר טוב וחסד תוך התעלמות מהרוע, לא יהיה עוד רוע. זה קשה, אני יודע. אבל אין דרך אחרת שיכולה להצליח באמת; הכוונה שתצליח לאורך זמן. וגם בדרך זו הנצחון, אם זוכים לו, הוא בנקודות; אבל בקרוב מאד זה יהיה נצחון סופי ומוחלט. העולם כבר מוכן לכך, צריכים רק להיפטר מהרגלי חשיבה ישנים ולאמץ את החדשים. זה הרבה יותר קל היום מאשר בדורות שעברו. ונקודה מעניינת: אצל הגויים פסקה, כמעט לחלוטין, ההתנגדות ליהדות. ואם מזהים אותה שם, זו העתקה מיהודים. רק אצלנו ההתנגדות קיימת ובמלוא החריפות. לא כאן המקום ולא זה הזמן להאריך בנושא זה, אבל ברור לגמרי שכל התייחסות להתנגדות רק מעצימה אותה; אז בשביל מה? בברכה, נסים. | |||
_new_ |
ניסים: אכן התייחסויות לרשע מחזקות אותו- אונטולוגי | |||
|
|||
יית הרשע: שכן הרשע, כפי שאיזכרת, הוא בעיקר אפס והיעדר (כשם שנאמר: השטן אינו יכול ליצור מאומה וכל עיקרו קיטרוג, הסתה ונזקים). 2) וניתן גם להדגיש את הליכת זה שתפקודו הקיומי מבוסס-רשע כנגד סדרי היקום וניסיונו להפוך את הדברים על פיהם ולהקים-לאשש עולם העומד על ראשו ובלתי תקין, תכופות באמצעות הצבת הוירטואליה בכוח המילה והשקר הפתולוגי שמוקנים להם תהודה עריצה על ידי סוכני ואמצעי תקשורת ומקדמי תהודה חברתיים נוספים. 3) והרי זה החש עצמו כאפס קיומי וכהופכי ליקום כולו נידרש לאישורים חבורתיים ומנטרות ושטיפות מוח בלתי פוסקות להקים מאין את הערכתו העצמית ותחושת ממשותו האונטולוגית (אונטולוגיה = המעמד הקיומי; עד כמה ישות מסויימת קיימת במציאות, נוכחת ובעלת משקל). 4) אך כאן מתקיים לתפיסתי מה שנכנה: ''פרדוקס האישור'': - אישור מצד אלה הנוהים אחרי השרלטן ונוכל-העומק הקיומי חשוב כקליפת השום, והמשיא הוא הראשון לחוש זאת. שכן הוא מודע היטב לבלוף הענק המתריס כנגד סדרי היקום כולו אותו שקד להציב בבחינת אוהל הניצב על ראשו המחודד, שאין בו כל מחסה וכל פונקציונאליות. אך גם ברור לו שהנוהים אחריו הינם יותר בגדר חסידים שוטים. בוזו של השטן הקיומי מופנה בראש וראשונה לטמטומם ושיטיונם של הנוהים אחריו, שיטיון המתגלה ככזה באקט ההצמדות ללא כלום, ועוד בדבקות ומאמצי שיכנוע עצמי. דוגמא לכך הינו רב הטבחים יוסף דג'וגשווילי סטלין, שבז וצחק למחניפים לו (ותכופות גם ערף ראשם ביד קלילה תוך מחזות השפלה משונים כיד הדימיון השטני), והעריץ דווקא את מתנגדו האידאולוגי, האינטלקטואל הענק מיכאיל בולגקוב. - מכיוון שהכרת הנוהים אחריו ערכה כקליפת השום בעיני הפורע כנגד סדרי היקום ושרלטן הנוכלות הקיומית, הרי שמתייצבת לנגד עיניו, ממש באופן אובססיבי, מציק ובלתי מרפה, חשיבות הכרה אחת, שלה הוא ניזקק יותר מכל: הכרת היוצר הקיומי ואיש המעלה במובן זה או אחר, זה ההפוך לו קוטבית באוריינטצייה הקיומית. 5) על כן, הוא ינסה להורידו על ברכיו, להשפילו, לדכאו עד עפר, להביאו לעוני חרוף ולהשמיט את מקורות מחייתו, לנשלו מפירות תוצריו. וכל זאת למטרה אחת בשרות הערכתו העצמית והאונטולוגיה העצמית: לזכות לבסוף, או שוב ושוב להכרה ממנו. ''אני רומס איש בעל משקל המנוגד לאפסותי הקיומית - ergo (על כן ומכאן) אני זוכה לנוכחות בהכרתו''. המקורות יודעים לספר את סיפור המן שהתעלמות מרדכי ממנו נהפכת לו לאובססיה קשה. עד כדי תאווה רומסנית-שמדנית עזה מנשוא. כזה הוא המלחין הבינוני אנטוניו סאליירי, שניסה להשפיל את הקומפוזיטור הענק והנפלא מוצרט עד עפר (על פי המחזאי הסקוטי פיטר שפר, במחזהו ''אמדאוס'': לשמוט מקורות מחייתו, לבעול את אשתו, להשפילו, ולבסוף לחתור להשמדתו באמצעות הרעלה בארסן. וכל זאת על מנת לזכות לאישוש מצד ההכרה היחידה שלא סגדה לו (שכן סאליירי נהנה מיוקרה רבה, והכנסות גבוהות והשפעה, חרף אפסותו המוזיקלית). | |||
_new_ |
מיכאל,שכנעת אותי. אני הולך ללמוד סינית. | |||
|
|||
_new_ |
ניסים: אכן התייחסויות לרשע מחזקות אותו- אונטולוגי | |||
|
|||
הרצון לשמור על סידרי עולם כהוויתם ולא להופכם על ראשם מזכיר לי את ספרו המצויין של הסופר היהודי-גרמני ז''ל שטפן היים. הטיעון שלו הוא שסדרי העולם הקיימים רעים ביסודם. החזק שולט בחלש ומדכא אותו. השלטון שייך לשונאים ורשעים אלימים. היהודי הנודד, ההויה שאין לה מנוחה, הוא ''הרוח השולל תמיד'' שואף להפוך סדרי עולם ובכך לתקן את העולם. השטן טוב לו כאשר ''רב הסדר הטוב במקום מן המקומות'' | |||
_new_ |
דבריך נשמעים כמו פסאודו מדע | |||
|
|||
של תחילת המאה העשרים. משהו כמו אוגניקה. | |||
_new_ |
אתה כקגיל לא עונה אבל מעלה את דרגת האלימות | |||
|
|||
אין חדש תחת השמש. | |||
_new_ |
לדוד,מה זה ''כקגיל''? | |||
|
|||
_new_ |
כרגיל | |||
|
|||
_new_ |
אודי, יתמו חטאים ולא חוטאים. | |||
|
|||
כבר דיברנו על זה בעבר. כל יהודי הוא יהודי גם אם הוא טועה. גם אם מתרגזים, דבר מאד לא רצוי, לא צריכים לצאת מהכלים ולא לשבור אותם. שערי תשובה לא ננעלו ולא ינעלו לעולם, גם אם, למרבה הצער, מושג זה השתבש קשות בדורנו. בברכה, נסים. | |||
_new_ |
לנסים - מסכים. | |||
|
|||
אולם כוונתי לא היתה ליהודים אלא לערב רב,למינים ולמלשינים,לזדים,לאויבים ולשונאים ולמלכות הרישעה. | |||
_new_ |
ניסים, האם הרב גינזבורג כינה את גולדשטיין קדוש? | |||
|
|||
_new_ |
לאניקה | |||
|
|||
מצורף קישור. הנושא נדון בפורום זה בעבר אבל יש כאלה שלא ניתן לבלבל אותם עם עובדות. להם יש דעות. בברכה, נסים. קישורים: דברי הרב גינזבורג על ברוך גולדשטיין: תגובה 6939 | |||
_new_ |
ראשית כל - התנצלות - ניסים נטל קורה מבין עיני | |||
|
|||
שכן אם דרשתי תגובות עניניות - עלי להגיב כך גם בעצמי. דרכיו הנפשעות של ה''רב'' גינצבורג אינן שייכות למאמרו של ישעיהו, אולם מפאת העייפות אתייחס אליו רק מחר... באשר ל''אודי'' תגובותיך המתלהמות והאלימות הן לעולם לא לעניין כולל האיום ב''השמדת'' השמאלנים... ובאשר למה כתב גינצבורג - הנה קישור והנה ציטוט מופלא מאתר תנועת כ''ך עצמו שם מובאים הדברים בגאווה ולא בהתנצלות מגומגמת... Wed. August 15 - Rabbi Ginzburg to be tried for incitement קישורים:The police have been ordered to launch an investigation against Rabbi Yitzhak Ginzburg on charges of incitement to racism and incitement to .violence ,The head of the State Prosecutor's Office's special tasks division Talia Sasson, ordered the inquiry due to comments made in Ginzburg's latest Sefer, Tipul Shoresh (''Root Treatment''). Sasson's instructions come just two months after an investigation against Ginzburg on similar charges was launched following comments he made to the Jerusalem weekly newspaper Kol Hazman and the daily newspaper Ma'ariv. In both, he reiterated his support for Baruch Goldstein's pre-emptive strike in the Cave of the Patriarchs against the Arab .terrorists In Ginzburg's new Sefer he states that the land of Israel belongs only to the Children of Israel and that no goy (non-Jew) has the right to live in the area unless he is a convert or a righteous Gentile. The book calls for the Arabs to be expelled from Israel and for the land to be ''cleansed'' of foreigners, Ginzburg also calls on readers not to .employ or trade with Arabs Two Jerusalem attorneys, David Shonberg and Moshe Frankfurter, asked Attorney General Elyakim Rubinstein and State Prosecutor Edna Arbel to .prohibit publication of the Sefer and to embargo any copies printed They also demanded that any institution, yeshiva or NGO headed by Rav .Ginzburg be shut down It should be noted that although Kahanist do not support violence against fellow Jews, (except when the Torah calls for it) if they threaten to make the Torah illegal, if they dare arrest a Torah Jew for nothing more then stating the obvious commandments of removing .the goyim from Eretz Yisrael, then there is no solution, but violence גינצבורג: http://www.ynet.co.il/articles/1,7340,L-2643653,00.h... כך: http://www.newkach.org/kach/kachnews25.htm | |||
_new_ |
למרות ש''הבטחתי'' לא להתייחס | |||
|
|||
ללמוד על הרב גינזבורג או על כל אחד אחר ממה שמפרסמים עליו בעיתון או באתר וירטואלי שאינו בשליטתו, זה לפחות לא הוגן אם לא לומר יותר מזה. ישנן דרכים להכיר אדם ותדמיתו המתוקשרת אינה אחת מהן. בעיני על כל פנים. אבל כנראה, לא באמת רוצים להכיר. אחרת, האיש מקיים שיעורים בכל הארץ (הערב בסוזן דלל) וקלטות וספרים שלו נמכרים במקומות שונים. גם יש לו אתר אינטרנט. הבעיה עם הרב גינזבורג היא שאין מצליחים למסגר אותו. הוא דבק באמת שלו בלא פשרות, גם מול פיתויים כספיים מפליגים וזה דבר לא מקובל במחוזותינו. והאמת שלו היא התורה. אין לו דעות פרטיות במובן המקובל. כל עניין נבחן במשקפי התורה. ומשהגיע להכרעה, שוב לא ניתן להזיז אותו מעמדתו אלא אם כן חושפים בפניו היבט תורני שלא היה בפניו קודם. היחס שלי לזולת, מלמד קודם כל עלי עצמי. התרגלנו לשפוט אנשים על פי תדמית אשר לרוב הקשר בינה לבין המציאות הנו קלוש ביותר. כשלעצמי, כתיבתי אמורה לייצג אותי. נקודה. לא סיפרתי על עצמי דבר כי זה אינו רלבנטי לרעיונות שאני מבטא. מי שרוצה לדון אותי בקני מדה אחרים, בבקשה. רק שאותי זה לא מעניין ובד''כ אינני מתייחס לשיפוט כזה. אז לטובת מי שרוצה להכיר את הרב גינזבורג כפי שהוא באמת, מצורף קישור לאתר שלו. והעיקר שהיהודים יהיו טובים זה לזה. נסים. קישורים: המדד להערכת הזולת: תגובה 22356 האתר של הרב גינזבורג: http://www.pnimi.org.il/ | |||
_new_ |
ערימת קשקושים, מדובר כאן בשבח והבנה לרוצח | |||
|
|||
וכל השאר אינו שווה התייחסות. | |||
_new_ |
לאט לאט אבל בטוח... | |||
|
|||
...יתחיל העם הזה להבין שצדקו הרב כהנא ורחבעם ''גנדי'' זאבי הי'ד במשנתם כאשר טענו שאין פתרון למצב המסובך בארצנו כל עוד יושב ולו ערבי אחד על אדמת ארץ ישראל שבין הים לירדן. היות ולציונים מקימי המדינה לא היתה שום זיקה שורשית לאדמת הקודש אלא השתמשו בתנ'ך רק כאמצעי להצדיק את זכונתו עליה הרי שפעולות ממשיכי דרכם יכלו להביא רק לתוצאה אחת - קטסטרופה. מנהיגי עם ישראל בחרו ללכת בדרכי הגויים כאשר הם מובילים את העם בכחש ובהונאה, ונסיונם למחוק את זכר היהדות מהעם היהודי מובילים אותו לקראת שואה חדשה שתהיה נוראה מכל מה שידענו עד עתה. מי שעיניים לו בראשו יכול לראות את התחמשותם הבלתי פוסקת של מאות מליוני הערבים שסביבנו ובתוכנו ואת ההסתה ההולכת וגוברת בקירבם לעבר המטרה הסופית של האיסלם,היינו - השמדת העם היהודי. לשם כך הם משתמשים בכל ה''טריקים'' האפשריים,מפעולות טירור ועד הסכמה לדיבורים על שלום,אולם (וזאת יש לציין לזכותם) הם מעולם לא הסתירו או הכחישו שמטרתם הסופית היא לכבוש חזרה את כל שטחי פלסטין הכבושה,ולשיטתם - כל ארץ הקודש. הרב כהנא ו''גנדי'' הכירו היטב את הערבים על המנטליות שלהם ועל רצינות כוונותיהם וניסו להזהיר את העם מפני העמדת הפנים שהם השתמשו בה כדי ''להרדים'' את השכל הישר שלנו וכך מוליכים אותנו מנהיגנו הכופרים צעד אחר צעד אל האבדון ואין פוצה פה ומצפצף. חבל שאין לעם הזה עוד הרבה ברוכים,אולי מצבינו היה שונה. | |||
_new_ |
מערכת פא"צ אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים. |