פורום ארץ הצבי Enter the forum
Articles
Discussions
About FAZ
FAZ people
columns
Links
Previous page
Bulletine Board

SearchFeedbackAdd to Favorites
RSS Feed
מה זה?
''לך חפש מי ינענע אותך''
ענבל בר-און (יום חמישי, 22/02/2007 שעה 23:00)


''לך חפש מי ינענע אותך''

ענבל בר-און



המאמר פורסם גם באתר BSH.

ישנו סיפור על אדם שבלילה נדדה שנתו והוא היה מתהפך מצד לצד. שאלה אותו אשתו: ''ולמה כי תנוד שנתך?'' השיב לה האיש- אני חייב לפלוני כסף. התקשרה האישה באישון לילה לאותו פלוני ואמרה לו: ''בעלי לא ישיב לך את הכסף'' ושבה לבעלה ואמרה לו: ''עכשיו הוא, שנתו נודדת, אתה תוכל לישון בשקט''. משל זה דומה למעבר שערכה הרשות השלטונית מתורת הבטלות המוחלטת לתורת הבטלות היחסית. כאשר הרשות עשתה מעשה ופגם בצידו, קרי תוך הימנעות מהפעלת הכללים של המשפט המנהלי אשר נועדו להבטיח את תקינות ההליך המנהלי, על האזרח ''לחפש מי ינענע אותו'' או ''לשבור את הראש''. המעשה של הרשות תקף.

במשפט לא פעם, במטריות שונות, חל כלל מתחום תורת היעילות הכלכלית לפיו 'בעל הכיס העמוק' או 'בעל היכולת למזער את הנזק' הוא זה שעליו יוטל הנטל למזער או למנוע את הנזק. כך לדוגמא, כלל זה ממומש באופן מובהק בתחום דיני הנזיקין. דיני הנזיקין מטילים חבות נזיקית לא על האשם בהכרח, כמו על מי שביכולתו למנוע את הנזק באופן הטוב ביותר. כך למשל במדרג היררכי של גופים, אם הדרג הנמוך בהיררכיה ביצע בפועל את הנזק אך הדרג הגבוה הוא זה שבהנחיות ובנהלים שיקבע הוא זה שיכול למנוע את הנזק, שיטת המשפט שלנו תטיל את החבות הנזיקית על הדרג הגבוה בהיררכיה – בשל יכולתו למנוע את הנזק. הוא הדין בתחום דיני החוזים. יש ומטילים חבות בפיצוי לפי חוק החוזים-תרופות על מי שהיה ביכולתו למנוע את ההפרה, מכוח תורת היעילות הכלכלית. באותו אופן יש ודיני הראיות מטילים נטל ראייה על מי שהמידע מצוי ברשותו, הגם שהדבר סותרת את ההגיון הכללי העומד ביסוד הבאת הנטלים (כך למשל אם נאשם טוען לתחולת סייג לחבות פלילית, עליו הנטל להוכיח את הסייג, וזאת כחריג לעיקרון שבהליך פלילי על התביעה מוטל הנטל להוכיח את פרטי התביעה).

הרעיון הכללי הוא שיש להטיל נטל (אם מניעת נזק, אם מניעת הפרת חוזה, אם הבאת ראייה) על ה'כיס העמוק' או על הצד שביכולתו לממש נטל זה בצורה הטובה ביותר. הגיון זה מחייב כי כאשר הרשות- יש פגם במעשה המנהלי שלה, בין אם פגם בסמכות, בין אם פגם בקיום כללי הצדק הטבעי (אי-מתן זכות שימוע לאזרח שבעניינו מחליטה הרשות), ואם פגם אחר באופן הפעלת הסמכות (לדוגמא: פעולה לא סבירה של הרשות), הרי שהרשות הינה 'מונע הנזק הטוב ביותר'. לרשות מנגנוני פיקוח ובקרה, עובדים רבים אשר כל זמנם ( מ 9 עד 5 ) נתון לביצוע המעשה המנהלי, ברשותה קלסרים, משרדים, מאגרי מידע, תקציבים, יש בידה את כל האמצעים לבצע את המעשה המנהלי תוך קיום האינטרס של הציבור, וזאת לצד ובד בבד עם האינטרס של הפרט, שזכותו לא תיפגע. החזרה על אותן פעולות כלפי מספר רב מאד של אזרחים, במסגרת פעולתה, יכולה להביא את הרשות להפיק לקחים, ללמוד דרכים יעילות לבצע פעולה זו או אחרת ולפתח מיומנות ויעילות בעצם ביצוע המעשה המנהלי, מה שיביא לכך שבמינימום משאבים תבצע את המעשה.

לעומת זאת, האזרח, בבואו לממש זכות שלו אל מול הרשות נדרש לשנות סדרי בראשית. כל מי שאי פעם קיבל דו''ח תנועה מרשות, וניסה ליצור קשר עם משרדי הרשות כדי לטעון כנגד פגם בדו''ח, או כל מי שניסה אי פעם לפנות בוקר של עבודה כדי לעמוד בתור במשרדיה של רשות מסוימת, יודע כמה סדרי חיים עליו לשנות כדי להסדיר דבר קטן עם הרשות. מדובר בהפסד ימי עבודה, התמודדות עם פקידים, טרטור מפקיד לפקיד, המתנה מייבשת בטלפונים וכו'. זאת ועוד: מרבית האזרחים, הגם שחשים שנעשה להם עוול כאשר רשות מסוימת פעלה בעניינים שלא כדין, אינם בקיאים ב'מה עליהם לעשות' (אם יש להם קרוב משפחה או חבר משפטן, התמזל מזלם, אך כאמור, לא תמיד זה כך, וככל שהאדם מנוי על שכבה חלשה יותר כלכלית, כך לעיתים נדירות אין זה כך).

כיום, בשוק של תחרותיות גסה וחיסול הזכויות הסוציאליות אדם לעיתים יוותר על 'הסדרת עניין' עם הרשות ובלבד שלא יפסיד יום עבודה, כי השוק של היום נעדר סבלנות לעובד המפסיד ימי עבודה, או משחית שעות עבודתו לריק על 'המתנה בטלפון למענה מפקיד הרשות'. וכך מתרחש למעשה מצב, שבו אדם, אשר רשות החליטה החלטה שלא כדין בעניינו- הנטל עליו רב, הוא צריך לשנות מ'מושכלות היסוד של שגרת יומו' בהרבה, להתמצא בחוקים וכללים שכלל אינו יודע מה טיבם, להשחית לריק זמן המתנה וימי עבודה (מבוזבזים) וכו'.

הדעת נותנת שכאשר נפגם הליך של הרשות, הנטל יוטל על הרשות לתקנו. זוהי 'תורת הבטלות המוחלטת'. היא קובעת שכאשר רשות פעלה שלא בסמכות, או שלא לפי כללי הצדק הטבעי (היו תקופות במשפט שבהן הורחבה עילת 'היעדר הסמכות' גם לפגמים נוספים בהליך המנהלי כגון היעדר סבירות וכו'), ההחלטה 'בטלה מעיקרא' (VOID) והאזרח הנפגע מההחלטה אינו מחויב לה.

ההחלטה כלא הייתה.

הוא יוכל לתקוף את ההחלטה בדרך עקיפה, לדוגמא: אם נשלל רשיון מאדם שלא תוך מתן זכות שימוע, הוא רשאי להמשיך לנהוג שכן ההחלטה הינה VOID.

אולם כיום, בעיקר עקב המגמה שהחיל השופט זמיר בפסיקה בתחום זה, ההחלטה אינה VOID אלא VOIDABLE – קרי: על הנפגע מהחלטת הרשות לפנות לביהמ''ש ולבקש את בטלות ההחלטה (ראה לעניין זה ד. ברק-ארז, ''הבטלות היחסית במשפט המינהלי: על מחירן של זכויות'', ספר יצחק זמיר: על משפט ממשל וחברה (אריאל בנדור ויואב דותן עורכים, 2005) 285 וכן רע''פ 2413/99 גיספן נ' התצ''ר, פ''ד נה (4) 673).

בעידן השחיתות, התעשרות העשירים והפיכת יותר ויותר מבני המעמד הבינוני לעניים, זוהי גזירה שאין הציבור יכול לעמוד בה. מרבית האנשים, הגם שאינם נחשבים 'עניים' בפועל שכן יש להם דיור ראוי, ומשכורת סבירה למימון צרכי המחיה שלהם, אינם יכולים לשאת בנטל של שכירת עורך דין בשכר של כמה אלפי שקלים כדי לבטל החלטה פגומה של הרשות ע''י פניה לביהמ''ש. הם אינם עומדים בקריטריונים לקבלת סיוע של הלשכה לסיוע משפטי, מחד, אך מאידך, אינם יכולים לשכור עו''ד כדי לפנות לביהמ''ש לבטל החלטה פגומה של הרשות. נטל זה, כאשר הוא מוטל על האזרח הקטן, הינו בלתי אפשרי, ואילו היו מתחלפים הנטלים, כמו בשיטת העבר בה החלטה פגומה הייתה VOID, הרי שהנטל היה על הרשות להוכיח כי ההחלטה תקינה, והאזרח היה יכול להמשיך ולנהוג כאילו ההחלטה איננה קיימת, מעולם לא נוצרה. מה שבעבור האזרח הקטן פירושו עמידה אינסופית בתורים, הפסד ימי עבודה, טרחה מיותרת ליד הטלפון (כאשר במשרדי הרשות לא עונים) ושבירת קופת חסכון או חסכון מצורכי ילדיו כדי לממן עורך דין בכמה אלפי שקלים ולמעלה מזה, בעבור הרשות המנהלית יכול להיות פעולה של מה בכך.

הרשות המנהלית, אשר ממילא עוסקת בעניינים כגון אלו ביום יום וממילא מעסיקה פקידות ויועצים משפטיים, ברצותה לטעון כנגד אדם אשר התנהג כאילו החלטת הרשות הינה VOID בשל פגם בהליך, יכולה לעשות כן ללא טרחה מרובה. קרי, בנוסף לפגיעה הקשה בזכויות אדם שטומנת בחובה 'תורת הבטלות היחסית' היא מטילה נטל בלתי סביר על האזרח, ואינה עולה בקנה אחד עם תורת היעילות הכללית של המשפט, תורה אשר לפיה מוטל הנטל לבצע פעולה פלונית על מי שביכולתו בצורה המיטבית לבצע פעילות זו. דומה שהחלטה פגומה של הרשות צריכה להיות VOID, והנטל לטעון להיפך, ראוי שיוטל על הרשות שיש לה כלים מובנים לעשות כן, ולא על אזרח, אשר צריך להתרוצץ בבתי משפט ולבזבז כספים רק כדי לתקן החלטה פגומה של רשות, החלטה אשר בידי הרשות כלים טובים יותר לתקן, ומכוח עקרונות יסוד של הטלת נטלים על מי שיש בכוחו לקיימם, ראוי שנטיל על הרשות.




חזרה לפורום

הצגת המאמר בלבד
הדפסת המאמר קפל תגובות פרוש תגובות תגובה למאמר
 
 


מערכת משפטית מושחתת
לוי (יום שישי, 23/02/2007 שעה 7:36) הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

המגבלות הכספיות של אזרחים מהמעמד הבינוני ומטה אינן מאפשרות להם להתמודד עם הרשויות המושחתות .
רשויות מושחתות אלו בתמיכת הפרקליטות ושאר מרעין הבישין המשפטיים כולל בתי המשפט מנצלים אמצעי נבזה זה עד תום וסוחטים הודאות שקריות ועסקות טיעון נבזיות .
הנגישות של האזרח הקטן לצדק לא קיימת למעשה .
_new_ הוספת תגובה



נושא מדובר מאד, פתרונות אמיתיים לא ניתנים.
צדק (יום שישי, 23/02/2007 שעה 8:11) הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

פתרונות משפטיים, דיני הוכחות ודיני הטלת אחריות,
הם פתרונות שאינם מסייעים לציבור.
החוקים והנהלים הם בעצמם כלים המשמשים לדיכוי החלשים.

פתרון בסיסי חייב להיות שינוי בתרבות השרות, וחקיקה קשיחה המקלה על גילוי פגמים.
היפוך של 180 מעלות. נותני השרות מתרוצצים ולא האזרח.
נותני השרות מסבירים ונותנים לאזרח את זכויותיו ולא האזרח מחפש מהן זכויותיו.
האזרח הוא האדון, ונותן השרות משרת אותו.
המנהג הוא שהאזרח הוא העבד אותו מריצים ממקום למקום על פי פקודה.
_new_ הוספת תגובה



האזרח מול השלטון
ישראל בר-ניר (שבת, 24/02/2007 שעה 7:02) הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

המגבלות הכספיות של אזרחים מהמעמד הבינוני ומטה אינן מאפשרות להם להתמודד עם הרשויות גם כאשר אלו אינן מושחתות.

ההכרה בכך שההתמודדות בין השלטון לבין האזרח איננה התמודדות בין שווים, הביאה לכך שברוב המדינות המתוקנות ישנה מערכת שלמה של חוקים ותקנות ה''קושרות'' את ידי הרשויות ומגבילות את יכולתן של הרשויות לטרטר את האזרח. מדינת ישראל למרבה הצער איננה שייכת למדינות המתוקנות בתחום הזה.

ההכרה בכך שמערכת החוק, בנוסף להיותה כלי למניעת פשעים ועבירות, נועדה להגן על האזרח מפני שרירות לבו של השלטון, איננה קיימת בישראל. הרשויות בישראל רואות במערכת החוק כלי לאכיפת השלטון ותו לא.
_new_ הוספת תגובה



האזרח מול השלטון
ע.צופיה (שבת, 24/02/2007 שעה 7:22)
בתשובה לישראל בר-ניר
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

יש ממנונים על תלונות הציבור, יש מפקחים למיניהם(בנקים,שוק ההון וכו..)יש בית משפט לתביעות קטנות ועוד עמותות שונות המתיימרות להגן על הציבור משרירות לב השלטונות.
אין מדינה בעולם שהאזרח מוגן לחלוטין משרירות לב הפקידות השלטונית. זו אוטופיה.
''פרשת רמון'' מנקודת מבטה של המתלוננת מוכיחה עד כמה נאכף החוק בישראל.
_new_ הוספת תגובה



האזרח מול השלטון
לוי (שבת, 24/02/2007 שעה 19:40)
בתשובה לע.צופיה
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

כמי שהתנסה בענין בדרך כלל הטרטורים נמשכים חודשים ומי שאינו כתבן גדול מתיאש .
_new_ הוספת תגובה



האזרח מול השלטון
ע.צופיה (שבת, 24/02/2007 שעה 19:59)
בתשובה ללוי
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

אאין מה לעשות הביורקרטיה היא מחלה עולמית
_new_ הוספת תגובה



האזרח מול השלטון
לוי (שבת, 24/02/2007 שעה 20:33)
בתשובה לע.צופיה
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

הייתי מעורב בניסוח של שני חוקים נקיים מפוליטיקה לחלוטין . זכויות האזרח נטו .
כחבר בצוות הצעתי סעיפים אשר יגנו על האזרח הקטן מחד ויגבילו את סמכויות הרגולטור .התברר שהמשפטנים מטעם השלטון ניסו ללא הפסק לטרפד את המגמה . באחד השלבים אמרתי להם שהם חותרים לכך שהאזרח הקטן יהיה חסר אונים . המשפטנים כעסו עלי מאוד וראו בי גורם מפריע .
אחד החוקים הגיע לגמר ויצא מסורס .
השני לא הגיע לגמר . במידה מסוימת אולי בגלל הנסיון שצברתי בחוק הראשון .
מן הסתם יחלצו אותי מן הצוות והזרימה תמשיך .
_new_ הוספת תגובה



האזרח מול השלטון-תפקידה של העתונות
אבי גולדרייך (שבת, 24/02/2007 שעה 21:40)
בתשובה ללוי
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

לעתונות והתקשורת תפקיד חשוב ועקרוני בהגנה על האזרח מפני שרירות השלטון .

באירופה לפחות לתקשורת כח עצום.
הם גם עושים את העבודה כמו שצריך- הם פשוט קורעים פוליטיקאים לגזרים כשצריך.

יש לי הרבה נסיון בהקשר זה,ואני ממש מעריץ את העתונות האירופית.

בארץ המצב בושה וחרפה.
_new_ הוספת תגובה



האזרח מול השלטון-תפקידה של העתונות
א. פרקש (יום ראשון, 25/02/2007 שעה 13:59)
בתשובה לאבי גולדרייך
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

מה שונה בישראל? התקשורת לא קרעה לגזרים את ביבי?
האם התקשורת לא הגנה על האתרוג?

גם לנו יש תקשורת גזרנית.
_new_ הוספת תגובה



סוף סוף פעם אחת אתה צודק
עמיש (יום ראשון, 25/02/2007 שעה 14:07)
בתשובה לא. פרקש
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

אכן התקשורת שותה את הדם לכל מי שרק אפשר בכל התחומים של הזירה הציבורית.

אבל גולדרייך כרגיל רוצה ללמוד מהגויים.
_new_ הוספת תגובה



סוף סוף פעם אחת אתה צודק
לוי (יום ראשון, 25/02/2007 שעה 19:57)
בתשובה לעמיש
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

המאפין את התקשורת הישראלית האנטישמית היא שפתאום כל התקשורת מדברת בקול אחד .
זו תופעה הנפוצה במדינות מפגרות מהעולם השלישי החמישי וכו' .
_new_ הוספת תגובה



גויים VS עמישראל
אלכסנדר מאן (יום ראשון, 25/02/2007 שעה 22:30)
בתשובה לעמיש
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

מה רע בללמוד מהגויים?
_new_ הוספת תגובה



אלכס, כתוב ''מציון תצא תורה''
ישראל בר-ניר (יום שני, 26/02/2007 שעה 0:21)
בתשובה לאלכסנדר מאן
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

_new_ הוספת תגובה



כמה פעמים ביום
אלכסנדר מאן (יום שני, 26/02/2007 שעה 1:49)
בתשובה לישראל בר-ניר
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

היא יוצאת?
_new_ הוספת תגובה



צופיה, אתה צודק בכך
ישראל בר-ניר (יום ראשון, 25/02/2007 שעה 0:33)
בתשובה לע.צופיה
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

ש''אין מדינה בעולם שהאזרח מוגן לחלוטין משרירות לב הפקידות השלטונית'', אבל המרחק בין ''מוגן לחלוטין'' לבין מה שהולך בארץ הוא כמרחק בין מזרח ומערב.
_new_ הוספת תגובה



האזרח מול השלטון
עמיש (שבת, 24/02/2007 שעה 8:01)
בתשובה לישראל בר-ניר
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

במסגרת ההגינות הידועה שכחת את הבג''ץ.
_new_ הוספת תגובה



האזרח מול השלטון
ע.צופיה (שבת, 24/02/2007 שעה 9:58)
בתשובה לעמיש
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

השיכחה היא תכונה מובנת אצלו, כמו אצל ביבי אלילו.
_new_ הוספת תגובה



מאידך
עמיש (שבת, 24/02/2007 שעה 10:34)
בתשובה לע.צופיה
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

בגץ עולה כסף ככה שהוא לא ממש זמין לכל אזרח
_new_ הוספת תגובה



מאידך
יובב (שבת, 24/02/2007 שעה 11:19)
בתשובה לעמיש
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

1,507 ש''ח - לא סכום עתק
_new_ הוספת תגובה



לא מדוייק
עמיש (שבת, 24/02/2007 שעה 12:57)
בתשובה ליובב
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

עיקר ההוצאה זה שכ''ט עו''ד שמכין את העתירה.
_new_ הוספת תגובה



לא מדוייק
ע.צופיה (שבת, 24/02/2007 שעה 14:50)
בתשובה לעמיש
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

יכול להגיע בקלות ל-‏50000 ש''ח ,אלא אם כן יש לך מקרה שעשוי להתפרסם בתקשורת ואז עוכי הדין נלחמים עליך.
_new_ הוספת תגובה



צופיה, תסיר את המגינים המכסים את העדשות במשקפת
ישראל בר-ניר (יום ראשון, 25/02/2007 שעה 0:54)
בתשובה לע.צופיה
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

ממנה אתה צופה על המתרחש. זה הצעד הראשון לראיית המציאות כפי שהיא. לגופו של עניין, קרא את תשובתי לעמיש - היא מכוונת אליך באותה מדה.

על סמך מה אתה מסיק שנתניהו הוא ה''אליל שלי''? לדעתי הוא היה כשלון טוטלי כראש ממשלה ואכזבה רבה. למזלו של נתניהו באו אהוד הראשון ובעקבותיו אהוד השני והוכיחו שיכול להיות [הרבה] יותר גרוע.

עצם העובדה שאתה לא מסוגל לקרוא לאדם שאינך מסכים עם דעותיו בשמו (נימוס אלמנטרי אם לא שמעת על כך עד היום), מראה שכנראה אין לך מה שהוא של ממש לבקר אותו עליו.
_new_ הוספת תגובה



האזרח מול השלטון
לוי (שבת, 24/02/2007 שעה 19:36)
בתשובה לעמיש
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

פניה לבגץ עולה כ-‏3000 שח .
שכירת עורך דין ליצוגך בבגץ תעלה לפחות כ-‏5000 שח .מין הון להון הלכה משכורת חודשית .
_new_ הוספת תגובה



האזרח מול השלטון
יובב (שבת, 24/02/2007 שעה 21:53)
בתשובה ללוי
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

מאיפה הבאת 3000?
באתר כתוב 1500
_new_ הוספת תגובה



עמיש ידידי, מה שייך קדחת לתחת?
ישראל בר-ניר (יום ראשון, 25/02/2007 שעה 0:46)
בתשובה לעמיש
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

כלל לא שכחתי את הבג''ץ. הבג''ץ הוא אחד התורמים המרכזיים לבעיה. משיקולים של הגינות (אתה בטוח שהמושג ברור לך לחלוטין?) לא התייחסתי אליו במפורש.

יש לך מושג אלמנטרי מה כרוך עבור אזרח מן השורה בהגשת בג''ץ? אולי כדאי שתנסה פעם, זה קצת ימתן את ההשתלחות הלשונית שלך.

אתה נתפס ל''קלות'' בה גופים כמו מרץ, ''יש גבול'', ''גוש שלום'', ''התנועה לאיכות השלטון'' וגופים קיקיוניים דומים, שולפים בג''צים כל שני וחמישי. להם אין כל בעיה לממן את פעילותם, יש להם מקורות בשפע - זרים ומקומיים - ששמחים לתרום לכל דבר שנראה להם כפוגע בישראל. יתרה מזאת, חלק מהפעילים באירגונים האלה הם בעצמם עורכי דין שעושים את העבודה ללא תמורה (pro bono). זה לא מצבו של אזרח סתם.
_new_ הוספת תגובה



שטויות
עמיש (יום ראשון, 25/02/2007 שעה 0:50)
בתשובה לישראל בר-ניר
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

אני הגשתי בגץ וזכיתי בלי כל טרחה מיותרת, פניתי לעו''ד, הצגתי את המסמכים ואת הסיפור וכל העסק נגמר תוך 48 שעות.
גם לא עלה הרבה.
יש מאות פניות מסוג זה בשנה לבגץ, בלי שום קשר לשום גוף פוליטי משום סוג שהוא.
_new_ הוספת תגובה



אני לא מכיר את העו''ד שלך.
ישראל בר-ניר (יום ראשון, 25/02/2007 שעה 0:59)
בתשובה לעמיש
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

אצל שלי, בכל פעם שאני רק עובר את הדלת, המונה מתחיל לעבוד, ובכל פעם שאני שולח לו דוא''ל שאיננו בדיחה אני מקבל חשבון.

אולי אתה מצאת את הצדיק היחיד בסדום הרשעה. בפעם הבאה כשאזדקק לשרותי עו''ד בארץ, אפנה אליך לקבלת הפרטים . . .
_new_ הוספת תגובה



שטויות
לוי (יום ראשון, 25/02/2007 שעה 6:54)
בתשובה לעמיש
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

נסיוני האישי הוא שונה כל אמירת שלום של עורך דין משמעה 2000 שח .
איזה ענין משפטי מסתדר תוך 48 שעות ? אולי איזו התקפה אנטישמית . הזמן הנפוץ הוא חודשים ושנים .
_new_ הוספת תגובה



שטויות
עמיש (יום ראשון, 25/02/2007 שעה 7:36)
בתשובה ללוי
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

פשוט למדי. מרגע שהבנתי שהתרופה לבעיה שלי היא משפטית אספתי את המסמכים ופניתי לעורך דין. העתירה הוגשה תוך יום, השופט התורן בבגץ קבל את העתירה וסרב להוציא החלטה ללא תגובת הצד הנתבע אשר התבקש להגיב תוך 48 שעות, התגובה התקבלה וההחלטה היתה לטובתי. הנתבע (במקרה זה רשות מקומית) ביצע את ההחלטה באופן מיידי ושלום על ישראל.

התשלום הנמוך נבע מהעובדה שפניתי אל עו''ד צעיר ומתחיל, יש כאלה רבים מאד המוכנים לעבוד תמורת שכ''ט צנוע אך הוגן.
אם אתה דווקא רוצה שפרקליט צמרת יטפל בענייניך זו זכותך, אתה גם רשאי לשלם כמה שהוא מבקש.
לכל אדם שמורה הזכות להסתפר אצל הספר השכונתי עבור 50 שקל או אצל ספר צמרת תמורת 500 שקל, כל אחד רשאי לאכול פלאפל בעשרה שקלים בקרן הרחוב או להכנס למסעדת יוקרה ולשלם 300 שקל. הכל עניין של שכל ישר וסדר עדיפויות.
_new_ הוספת תגובה



שטויות
לוי (יום ראשון, 25/02/2007 שעה 11:05)
בתשובה לעמיש
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

היתה לך פרוטקציה .
החלטת הבגץ בנושא בחירות הערבים במזרח ירושלים נתקבלה ''במקרה'' אחרי שהבחירות התקימו .
כמה תרגילים מסריחים מסוג זה נדונו אפילו אחרי שנים .
היו מקרים שנתקבלה החלטה ללא הנימוקים והנימוקים פורסמו רק כעבור שלוש שנים ויותר .
אתה רואה כדאי להיות סמולני .
_new_ הוספת תגובה



שטויות,
עמיש (יום ראשון, 25/02/2007 שעה 12:14)
בתשובה ללוי
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

סתם שטויות מחוצפות.
אני חייב להוסיף כי אני עצמי כלל לא השתתפתי בכל ההליך פרט לפגישה עם עורך הדין, הוא עשה את כל העבודה, התרוצץ בין תל אביב לירושלים, הודיע לי על ההחלטה ושלח לי את הניירות לאחר זמן מה.
אני באתי למשרדו ונתתי לו צ'ק.
בכל חיי ראיתי שופט ובית משפט רק פעם אחת על עבירת תנועה.
_new_ הוספת תגובה



עמיש, הסיפור שלך לא כל כך מתקבל על הדעת
ישראל בר-ניר (יום שני, 26/02/2007 שעה 0:19)
בתשובה לעמיש
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

אני מתבטא בעדינות לשם ההגינות.

ישנם תעריפי מינימום שלשכת עורכי הדין קבעה, ואף עורך דין, צעיר או וותיק, איננו רשאי לגבות מלקוח שכר טרחה פחות מהתעריף (עו''ד ש''מעיז'' לתת הנחות יאבד את רשיונו לעסוק בעריכת דין).

לוח הזמנים שאתה מתאר נשמע כמו מדע בדיוני. אם הדברים באמת התרחשו כפי שאתה מתאר צריך להכניס את זה לספר השיאים של גינס.
_new_ הוספת תגובה



תתבטא חופשי מר ברניר
עמיש (יום שני, 26/02/2007 שעה 7:42)
בתשובה לישראל בר-ניר
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

אל תגביל את עצמך.
רק בשביל הספורט אני מוכן להתערב אתך על סכום נכבד, לאחר מכן אשלח לך במייל עותק מכל המסמכים. תוכל לבחון את מועד הכנת העתירה, את מועד קבלת ההחלטה וכל דבר אחר שיעלה בדעתך.
אני לא זוכר אם שמרתי את הקבלה של העורך דין, סביר שכן אבל לא בטוח.
אני מציע את הדוקטורים סיוון ורבינוביץ כבוררים במחלוקת, אם אכן לא תסכים להודות בטעותך ולשלם את מלא הסכום.

לחילופין אני אהיה מוכן לקבל ממך מאמר התנצלות בפאץ באורך 400 מילה ובתנאי שלא יכלול אף אמירה היכולה להשתמע כאי הקפדה על העובדות + התנצלות על כל שאר המקרים בהם הטלת ספק בישרי ובהגינותי.
_new_ הוספת תגובה



שטויות
לוי (יום ראשון, 25/02/2007 שעה 20:05)
בתשובה לעמיש
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

בגץ מופצץ ב 12000 תיקים בשנה חברינו עמיש משום מה זכה לטיפול מהיר מחוץ לתור וענינו טופל במהירות שיא . כדאי לפנות למבקר המדינה שיברר מה קרה כאן .
_new_ הוספת תגובה



כרגיל קשקשן
עמיש (יום ראשון, 25/02/2007 שעה 21:43)
בתשובה ללוי
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

אתה מבלבל בין בגץ לבין בית המשפט העליון.
בגצים מתקבלים במהירות, כמעט על המקום, בכל עתירה.
יש מקרים בהם ההחלטה לוקחת זמן אבל לרוב זה כמעט מיידי.
_new_ הוספת תגובה



כרגיל קשקשן
לוי (יום ראשון, 25/02/2007 שעה 22:04)
בתשובה לעמיש
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

לסמלנים זה כמעט מידי לציונים יכול להגרר כמה שנים .
בגץ אנטישמי .
_new_ הוספת תגובה



כרגיל קשקשן
יובב (יום ראשון, 25/02/2007 שעה 23:16)
בתשובה ללוי
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

מי אנטישמי?
הגוף האחרון במדינה שמגן על זכויות האזרח?
או אולי זה הקהל ששם את לובשי השמלות הסניליים המנאצים והמחרפים מעל החוק?
אולי אלו המקדשים רגבי עפר במחיר דם חיילים צעירים, המתים למען העלוקות הבני ברקיות, אולי אלה האנטישמים?
_new_ הוספת תגובה



כרגיל קשקשן
צדק (יום ראשון, 25/02/2007 שעה 23:26)
בתשובה ליובב
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

מגינים על זכויות הרוצחים הערבים, השמאלנים האנטישמים,
סוטי המין למיניהם, תומכי טרור, מעלילי עלילות דם....
_new_ הוספת תגובה



כרגיל קשקשן
יובב (יום ראשון, 25/02/2007 שעה 23:36)
בתשובה לצדק
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

מגינים על זכויות אדם באשר הוא אדם.
לא אנשי ה'צדק' ששמים את עצמם ודומיהם מעל שאר העולם, רק בגלל שהם אוזקים עצמם ברצועות עור כל בוקר, מנשקים ספרים בעודם פולטים נאצות, ריר ושאר סוגי הטינופת המצטברת בתוכם על כל סביבתם.
_new_ הוספת תגובה



בג''ץ מאשר הרעבת ילדים יהודים
צדק (יום שני, 26/02/2007 שעה 0:22)
בתשובה ליובב
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

בג''ץ מאשר הרעבת ילדים יהודים......

אותו הבג''ץ שדרש מהממשלה לספק ארוחות לילדים ערבים. בתביעה אחרת.

-----

בג''ץ דואג למרצחים הערבים:
המדינה אחראית לפצות את הפלסטינים

מישאל חשין:
''השופט אהרן ברק מוכן שיתפוצצו 30-50 אנשים אבל שיהיו זכויות אדם. אני לא מוכן. הוא חושב כך, אני חושב אחרת. לשמחתי הרבה אני הייתי ברוב''

------

בג''ץ מאשר את דר שטירמר,''ג'נין ג'נין''.
''אין בכך שסרט כולל שקרים כדי להצדיק את פסילתו להקרנה. המועצה אינה מוסמכת להכריע מהי אמת ומהו שקר, אינה מצויידת בכלים הדרושים לכך ואין לה מונופולין על האמת.''

-----

בג''ץ בנושא גירוש של מחבל מביתו:
''נקודת המוצא העקרונית הינה, כי הוצאתו של אדם ממקום מגוריו והעברתו הכפויה למקום אחר פוגעת קשות בכבודו, בחירותו ובקניינו. ביתו של אדם אינו רק קורת גג לראשו אלא גם אמצעי למיקומו הפיזי והחברתי של אדם, של חייו הפרטיים ויחסיו, מספר זכויות אדם בסיסיות נפגעות בשל עקירתו הלא רצונית של אדם מביתו והעברתו למקום אחר''

ומה היתה פסיקתו של אותו בג''ץ אנטישמי בנושא גירושם של אלפי יהודים כולנו יודעים.

-----

שני משפטים. ימני מורשע ושמאלני מזוכה.
בית המשפט העליון מצא את עצמו במצב מביך מאוד, כשפעיל הימין הקיצוני, מרדכי אקסלרוד הגיש לבית המשפט הוכחה לפיה כשמוגש כתב אישום בנסיבות זהות לשלו, רק כלפי נאשם ערבי המזוהה עם השמאל, בית המשפט העליון קובע שיש לזכות את השמאלן בגין אותן נסיבות אשר על פיהן דווקא הורשע פעיל הימין הקיצוני. החוק לא שונה. רק זהות הנאשמים והשתייכותם הפוליטית. כעת נאלץ בית המשפט העליון לחזור בו ולהודות באפליית נאשמים על רקע פוליטי, והשופט ברק ביקש מהיועץ המשפטי לממשלה לחלץ אותו מהתסבוכת בדרך של הסכמה אשר תייתר את הדיון בפרשה המביכה

בית המשפט במלוא שיפלותו השיפוטית.

------------

ההתעללות המינית הקבוצתית הסתיימה ללא הרשעה.

ועכשיו אותה השופטת נגד מפגינה כתומה.

השופטת דנה מרשק מרום שלחה את הנערה בת ה 16.5 לבדיקה פסיכיאטרית בתגובה על סירובה להישפט בבית משפט אשר מתנגד לחוקי התורה.
ציטוט מהחלטת מרשק: ''אמנם אין בפני כל חומר פסיכוסוציאלי או אחר על צביה, אך לנוכח חזרתה על סיסמאות ברוח חוסר רצונה לשתף פעולה עם המערכת שהולכת על פי חוקי הגויים ובניגוד לחוקי התורה אני רואה לנכון להשתמש בסמכותי לפי סעיף 15 בחוק לטיפול בחולי נפש ולהורות על בדיקה פסיכיאטרית של צביה.''
אכן, לדעתה של דנה מרשק-מרום מי שרוצה את משפט התורה זקוק לפסיכיאטר.
כידוע, ברוסיה הסובייטית מי שביקש לעלות, לדוגמא, לישראל- היה נשלח ע''י בית המשפט הרוסי לפסיכיאטר. כי זה לא נורמלי לרצות לעזוב את גן העדן הקומוניסטי.

שופטת הדואגת לאנסים ממשפחות ''טובות'' ומתעללת ביהודיה.
אלו שופטיך שמאלני.............

-------

בית משפט פוליטי ומסוכן לדמוקרטיה-

השופטת ניצה מימון במשפט נגד פעילות שמאל:
''הנאשמות פעלו מתוך אידאולוגיה חיובית והומניטרית, מתוך שאיפה למנוע פגיעה בתושבי האזור (הפלסטינים) וללא כוונה לפגוע בביטחון''

סיוע של בית המשפט לטרור השמאלני והערבי, ולבגידה במולדת.
-------
_new_ הוספת תגובה



בג''ץ מאשר הרעבת ילדים יהודים
יובב (יום שני, 26/02/2007 שעה 9:02)
בתשובה לצדק
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

אני לא יודע למה אני מתייחס, כי תגובתך בטח תהיה השיקוץ הרגיל, אבל מילא.

חלק מהלינקים לא עובדים ולכן לא התייחסתי.

המדינה אחראית לפצות את הפלסטינים
אתה מביא מקור דפוק שמופיעה ממנו רק פסקה אחת מפסק הדין, שתרומתה להחלטה לא ידועה. הרעיון ברור: בחוק הפיצוי היה סייג כך שלא חל על 'פעולות מלחמתיות', ולכן משאיר פתח לתבוע על פעולות אחרות. ביהמ''ש פוסק לפי החוק, לא לפי מה שבא לו. לאחר הפסיקה הורחב החוק ל'כל פעולה באזור עימות'.
לפי הפסקה עושה רושם שהמדינה טענה בין השאר שאין לה זמן להתמודד עם כל התביעות, שזו אמירה מפגרת - מחר יפילו לך את הבית ויטענו שאין להם זמן לבוא לביהמ''ש להסביר.
ככלל לא צריכה להיות בעיה עם תביעת נזיקין כזו, כיוון שאם היתה הצדקה בטחונית לפעולה הצבאית, ביהמ''ש יפסוק לטובת המדינה. למשל ''הראיות הוצגו בפני שופט בית המשפט העליון סלים ג'ובראן, שקבע בהחלטתו כי ביטחון המדינה גובר על הזכויות של בעלי המתקן'' http://www.bambili.com/bambili_news/katava_main.asp?...
אם לא היתה הצדקה בטחונית לבצע פעולה, ובגלל הפעולה נגרם נזק לקכוש או חיי אדם, תפקידו של ביהמ''ש להגן על אוכלוסיה מפני התנהגות קלגסית שרירותית, שהיא לא מפתיעה בילדים בני 19.

האמירה של חשין לא מצביעה על כלום, חוץ מעל קיום ריבוי דעות, שזה ההפך מטענתך.

בג''ץ מאשר את דר שטירמר,''ג'נין ג'נין''
אני מבין שפשיזם נוקט בצנזורה. דמוקרטיה לא. אלא אם כן ניתן להראות נזק ממשי, אפשר להגיד הכל. זו אחת הסיבות שנותנים אפילו לך לדבר.

הוצאתו של אדם ממקום מגוריו והעברתו הכפויה למקום אחר פוגעת
חסר פסק הדין המלא. בכל מקרה לא רלוונטי להתנתקות - החלטה של מדינה על נסיגה משטח מחייבת את האזרחים. לחילופין יכלו להשאר ולנסות להתמודד עם הפלסטינים בלי צה''ל.

ההתעללות המינית הקבוצתית הסתיימה ללא הרשעה - בימ''ש לנוער, איך זה קשור?

''הנאשמות פעלו מתוך אידאולוגיה חיובית והומניטרית''
תזכיר לי כמה שנים יושבים בבתי סוהר נוער הונדליזם הכתום, שמכה חיילים ושוטרים ופוגע ברכוש המדינה...
_new_ הוספת תגובה



בג''ץ מאשר הרעבת ילדים יהודים
לוי (יום שני, 26/02/2007 שעה 9:34)
בתשובה ליובב
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

הנוער הכתום לא היכה ולא מכה חיילים ושוטרים . זו עלילה אנטישמית .
_new_ הוספת תגובה



נו באמת
יובב (יום שני, 26/02/2007 שעה 11:57)
בתשובה ללוי
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

הם לא ישבו על גגות, בעטו והתיזו חומרים לא ברורים?
הם לא שרפו טיוליות?
לא פיזרו 'נינג'ות'?
הם ברברים קדושים וזכים...
_new_ הוספת תגובה



נו באמת
צדק (יום שני, 26/02/2007 שעה 12:15)
בתשובה ליובב
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

אתה מתכוון לרוצחי בילעין?
_new_ הוספת תגובה



נו באמת
לוי (יום שני, 26/02/2007 שעה 16:42)
בתשובה ליובב
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

ישיבה על הגג אינה עבירה .
התיזו מים והחוליגנים במדים השחורים בפקודת מפקדיהם המושחתים הפיצו שקרים .
לא שרפו טיוליות .
השוטרים הם החוליגנים הברבריים .
הכתומים אזרחים הגונים .
_new_ הוספת תגובה



נו באמת
יובב (יום שני, 26/02/2007 שעה 19:44)
בתשובה ללוי
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

אל תשקר.
לא יפה.
_new_ הוספת תגובה



נו באמת
לוי (יום שני, 26/02/2007 שעה 20:33)
בתשובה ליובב
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

אני דובר אמת .
המשטרה אמצה תרבות של שקר , כזב , רמיה , רשע ושנאה . ועדת זיילר חשפה טפח וכיסתה טפחיים .
_new_ הוספת תגובה



נו באמת
יובב (יום שני, 26/02/2007 שעה 21:06)
בתשובה ללוי
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

יש סרטים שמראים את הפושטקים נאבקים עם שוטרים.
גם הם משקרים?
_new_ הוספת תגובה



נו באמת
לוי (יום שני, 26/02/2007 שעה 21:24)
בתשובה ליובב
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

יש סרטים שמראים את החולגנים מהשטרה משליכים ילדים דרך החלון עם הראש למטה והרגלים למעלה .
ישנן תמונות בהם נראים ילדים וילדות יושבים על הרצפה וחוליגנים במדי משטרה שחורים מנפצים את ראשיהם .
חשוב לציין שהתקשורת הישראלית האנטישמית הצניעה תמונות אלו אבל הן הופיעו באתרים זרים .
הגדיל לעשות אתר רוסי בו נראים הפרשים האמיצים דורסים ילדים ומפליאים מכותיהם באלות .
הכיתוב היה ''הפוגרום אינו של קוזקים רוסיים אלא של שוטרים יהודים'' .
סר הביטחון וסר המשטרה אסרו על שוטרים וחיילים להעיד בוועדת הכנסת כדי שלא יספרו שהפקודות לפצח ראשים מקורם במערכת הפוליטית האנטישמית בגיבוי המערכת המשפטית המושחתת .
נבלות סרוחות בערבון בלתי מוגבל .
_new_ הוספת תגובה



נו באמת
יובב (יום שני, 26/02/2007 שעה 21:32)
בתשובה ללוי
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

מן הסתם ברוטליות של המשטרה ינה מוצדקת.
אבל עצם הנוכחות של הנוערע הזה שם היא עברה פלילית, שלא לדבר על עימות עם כוחות בטחון.
מי שמתחיל עם שוטר, שלא יתפלא שכואב לו.
_new_ הוספת תגובה



העבירה הפלילית החמורה ביותר היא טפשות.
צדק (יום שני, 26/02/2007 שעה 21:53)
בתשובה ליובב
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

השניה בחומרתה היא רשעות.

הנוכחות של הנוער במקום לא היתה אסורה.
המקום לא הוכרז שטח צבאי סגור.
מחסומים צבאיים ומשטרתיים לא עצרו את הנערים המגיעים,
מעשה המוכיח שיש איסור........

האלימות היתה מתוכננת מראש, באישור המנהיגות הפוליטית,
ובהסכמת המשטרה והפרקליטות הפושעת.
האלימות היתה מסודרת ומוסדרת.
ברור שנערכו אימונים לצורך אלימות יעילה.
מסדרונות של שוטרים מכים היו ביציאה מכל מבנה,
נער שלא הוכה מספיק לטעמם, הוחזר אחורה כדי לעבור את המסדרון האלים שוב.
כל אהבל עם עבר פסיכי ראה בשידור הישיר מעמונה,
את האלימות הברוטאלית והבלתי נחוצה של המשטרה.
אפילו רופא של המשטרה השתתף בהכאה של פצועים!!

הפושעים במדים השחורים מתחרים בגרועים שבאנטישמים.
_new_ הוספת תגובה



שקרים ושטויות
יובב (יום שני, 26/02/2007 שעה 23:07)
בתשובה לצדק
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

שטח צבאי סגור הוגדר ב-‏13/7.
מועצת ישע ארגנה הפגנה שכל מטרתה הפרת החוק.
כל הסתננויות הנוער היו בניגוד לחוק.

התנהגות אופינית:http://www.nrg.co.il/online/1/ART/974/939.html

כרבע מהנפגעים בעמונה היו מכוחות הבטחון, מה שמעיד על אלימות מתנחלים פרועה.
אם כוחות הבטחון היו סופגים כזאת כמות נפגעים בפעולה אחרת, היית מראשוני המנאצים שמסבירים למה היה צריך לרסס את כולם.
_new_ הוספת תגובה



שקרים ושטויות
צדק (יום שלישי, 27/02/2007 שעה 7:02)
בתשובה ליובב
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

אם הי שטח צבאי סגור איך לא הוגשה אף תלונה על שהיה בשטח צבאי סגור?
איך זה שאף אדם בשטח עצמו לא שמע את הידיעה הסודית הזו?
על פי החוק חייבת לבוא הודעה קולית ברורה המודיעה לשוהים
כי הם מפרים צו אלוף ועליהם לעזוב את המקום.
האם יש איזשהו שען חרש ששמע הודעה כזו? אפילו לא צפרדע !!

---

מוטי יוגב אל''מ במילואים:
''הייתי מג''ד ביחידה מובחרת במחנה הפליטים ג'בליה שברצועת עזה, בעת שפרצו אירועי האינתיפאדה בדצמבר 1987. שר הביטחון דאז, יצחק רבין ז''ל, הורה להכות בידיים וברגליים. מעולם לא בראשים. פגיעת אלה בראש עלולה לגרום למוות – תוצאה שלא רצינו בה כנגד מתפרעים ערבים שאינם חמושים. זה היה מוסר הלחימה גם כשהייתי מג''ד צנחנים בשכם, ומפקד חטיבת 'אפרים' בטול-כרם ובקלקיליה.''

''שמעתם כבר על כך שחיילים ושוטרים לא משתמשים במגע פיסי נגד נשים ערביות מסיבות צניעות?''

פרקליטות ומשטרה פורעי חוק ושקרנים.

ח''כ אלדד נענה על-ידי ראש מח''ש, עו''ד הרצל שבירו, כי אין בידי מחלקתו כל חומר הנוגע לאלימות הקשה שננקטה נגדו. אולם באמצעות הליך משפטי שבו תבע אלדד את מדינת ישראל התברר כי בידי משטרת ישראל אכן ישנו חומר מצולם המתעד את האירוע האלים שבו נפצע אלדד, וחומר זה אף הועבר לעיונו בעקבות התערבות בית המשפט.

תיאורים ועדויות של האלימות המשטרתית המתוכננת והעבריינית.

http://www.makorrishon.net/show.asp?id=17344 תלונה למבקר המדינה.

_new_ הוספת תגובה



סגור פתוח...
עמיש (יום שלישי, 27/02/2007 שעה 7:48)
בתשובה לצדק
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

העיקר שאני נהניתי איך שקרעו לכם את הצורה
_new_ הוספת תגובה



סגור פתוח...
לוי (יום שלישי, 27/02/2007 שעה 16:20)
בתשובה לעמיש
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

בדומה לגיבורי הס.ס. שפעת נחת מהתעללות ביהודים .
כל הכבוד לאנטישמיות הישראלית הצליחה במשימה .
הגשימה את היהודי החדש שונה ישראל .
_new_ הוספת תגובה



שקרים ושטויות
יובב (יום שלישי, 27/02/2007 שעה 8:17)
בתשובה לצדק
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

צו האלוף פורסם באמצעי התקשורת.
את מועצת ישע והכתומים החוק לא מעניין - ההפגנות וההסתננויות היו בניגוד בוטה לחוק, ולא מתוך אי ידיעה.

אני לא בעד אלימות משטרתית - כל מעשה שהוא מעבר לסביר צריך לחקור.
אבל כמו שאני מבין איך נוצרת ההתעמרות במחסומים ובפלסטינים (חם, צפוף, מסריח, אנשים דוחפים, מבקשים עזרה בניגוד לפקודות => שנאה)
אני מבין איך עולים לשוטרים על העצבים והם מתחילים להכות.
_new_ הוספת תגובה



שקרים ושטויות
צדק (יום שלישי, 27/02/2007 שעה 8:39)
בתשובה ליובב
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

ליצן, החוק קובע שיש לכרוז בשטח ולהודיע על כך.
הודעה בכלי התקשורת היא חסרת תוקף כלשהו.
אבל השמאלני ממשיך עם המנטרות החלולות שלימדו אותו הקומיסרים של ''שלום אכשוא''.

''אני לא בעד אלימות משטרתית - כל מעשה שהוא מעבר לסביר צריך לחקור''
אתה לא בעד אלימות משטרתית, אבל מצדיק אותה כל הזמן.
כמו במשפט: ''אני מבין איך עולים לשוטרים על העצבים והם מתחילים להכות'',
כמו שיצחק רבין עלה על העצבים וחיסלו אותו. אין עצבים באלימות מתוכננת יש רק פשע.
''צריך לחקור'' אבל השקרים והטיוחים של הפרקליטות אינם חלק מהענין עבורך.

גימגומים עראפתיים לא משנים את דמותך.
תומך באלימות ובפריעת חוק של גורמים הממונים על אכיפתו.
_new_ הוספת תגובה



שקרים ושטויות
יובב (יום שלישי, 27/02/2007 שעה 11:59)
בתשובה לצדק
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

באמת? לכרוז? במגפונים? איפה בכל ישוב וישוב או גם בחורשות ובגבעות של המסתננים?
אבל החוק בעצם קודם למגפונים. אולי החוק קובע שצריך לעבור עם עגלה וחמור ושלושה כורזין?
הודעה בתקשורת היא הדרך הפשוטה והאפקטיבית ביותר. כל השאר שטויות.

אני לא מצדיק את האלימות. אני מבין את סיבותיה, אבל מה שנעשה בניגוד לסביר דרוש חקירה וענישה במידת הצורך.

אבל מי שמפר את החוק באופן פרוע לא יכול לפלבל בעיניו, להזעק על הפרות חוק ולדרוש ישום החוק. טובל ושרץ בידו.
_new_ הוספת תגובה



שקרים ושטויות
צדק (יום שלישי, 27/02/2007 שעה 12:28)
בתשובה ליובב
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

כן, לכרוז במקום, זה מה שהחוק קובע !!
רק טמבל יחשוב שהודעה בכלי התקשורת יכולה לספק,
מה עם מי שלא מקשיב להם? מה עם מי ששומע תחנה טורקית?
תירוצים והסברים עלובים של מצדיק אלימות ואלימים.

(ולידיעתך חסר השכלה, מערכות כריזה עבדו כבר במלחמת העולם השניה.)

''אני לא מצדיק את האלימות. אני מבין את סיבותיה, אבל מה שנעשה בניגוד לסביר דרוש חקירה וענישה במידת הצורך.''
שוב גמגומים עראפתיים. דיבורים ריקים ללא מסקנות הם חסרי ערך.

''אבל מי שמפר את החוק באופן פרוע לא יכול לפלבל בעיניו, להזעק על הפרות חוק ולדרוש ישום החוק. טובל ושרץ בידו.''
מעניין מאד...
אז למה השמאלנים צווחים וצורחים כמו בהמות כאשר פוגעים בערבים המשליכים אבנים?
למה הם צווחים וצורחים כאשר פוגעים בפורעים רוצחים, ערבים ישראלים?

כרגיל משפטים של צבועים........
_new_ הוספת תגובה



שקרים ושטויות
יובב (יום שלישי, 27/02/2007 שעה 13:14)
בתשובה לצדק
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

שאני אבין, אתה טוען כי הכרזת האלוף כי מדובר בשטח צבאי סגור לא תקיפה כי לא עברו עם כריזה?
1. ממתי אכפת לך בדיוק מה קובע החוק?
2. מנין לך שלא היתה כריזה?
3. והמסתננים הגיעו לגוש קטיף בטעות? הם לא שמעו על הפינוי?

לא דיבורים ריקים ולא בטיח. אני אמרתי שוב ושוב שאני לא מצדיק התנהגות שאינה הולמת ושאם יש צורך שתטופל.

הצווחות והצריחות הן 100% במחנה שלך...
_new_ הוספת תגובה



שקרים ושטויות
צדק (יום שלישי, 27/02/2007 שעה 14:27)
בתשובה ליובב
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

החוק קובע חובת כריזה במקום עצמו, לפני כל פעילות פיזית.
(צריך חוק לדבר אלמנטרי, אזהרה לפני פעולה? השכל נשאר בבוידם?)

1. לי תמיד חשוב מה קובע החוק. השאלה היא האם ל''אביר החוק'' איכפת.

2. האירוע כולו היה בשידור חי, זוכר?
לאחר האירוע הועלתה הטענה הזו כלפי המשטרה בכל זירה אפשרית.
המשטרה התחמקה, תירצה, מעולם לא אמרה ''כרזנו''.

3. לפשע הטרנספר מותר להתנגד בכל דרך. חוקי נירנברג אינם חוק.

---
''לא מצדיק'' ו''תטופל'' הם קשקוש.
התקפה על פורעי החוק מהמשטרה והפרקליטות, היא המינימום.
איך מטפלים כאשר המטפל, הפרקליטות, הוא הפושע בעצמו?
כדאי שתבקש מאל קאפונה לטפל בחייליו המשתוללים....

----
השמאלנים הצווחנים נשמעים בכל פעם שרוצחים ופורעי חוק ערבים,
נענשים ונפגעים מידי צה''ל והמשטרה.
_new_ הוספת תגובה



שקרים ושטויות
יובב (יום שלישי, 27/02/2007 שעה 16:29)
בתשובה לצדק
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

אתה מאוד קונסיסטנטי:
חוק הכרזת שטח צבאי - חוקי וצריך לדקדק בפרטיו.
חוק פינוי - נירנברג! צריך להתנגד לו באלימות.

המשטרה מכה בערבים - מצויין.
המשטרה מכה במתנחלים - 'נאצים נאצים!'

מי שבורר בין חוק לחוק ומפלה בין אדם לאדם, אין לו בסיס לעמוד עליו.
_new_ הוספת תגובה



שקרים ושטויות
לוי (יום שלישי, 27/02/2007 שעה 16:32)
בתשובה ליובב
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

המערכת המשפטית המושחתת של מדינת ישראל מפלה בין יהודי לסמלני .
איפה ואיפה הוא מעשה תועיבה .
_new_ הוספת תגובה



שקרים ושטויות
צדק (יום שלישי, 27/02/2007 שעה 16:44)
בתשובה ליובב
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

העקביות היא נר לרגלי, וממילא היא קלה לדבקים באמת ובצדק.

להכרזת שטח צבאי סגור יש נוהל מסודר,
החייב להיות מופעל בהדרגה עד לסילוק המסרבים.

חוקי נירנברג אף פעם לא נחשבים לחוק,
בדיוק כמו שחוקי ההפרדה הגזענית בארה''ב לא נחשבו לחוק.
ואתה בודאי תמכת בפורעי חוק כמו מרטין לותר קינג...
(אתה ממש קונסיסטנטי...)

המשטרה מכה פורעים ערבים המחבלים ברכוש ציבורי ומנסים לרצוח יהודים.
המשטרה מכה בברוטליות מתנחלים מפגינים היושבים על הארץ.

מי שמשקר ומסלף עובדות אין לו בסיס לעמוד עליו.
_new_ הוספת תגובה



שקרים ושטויות
יובב (יום שלישי, 27/02/2007 שעה 18:23)
בתשובה לצדק
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

לא היית מזהה צדק אם היה מכה על ראשך באלה.

אתה יכול לקשקש עד מחר על נירנברג וזה לא ישנה כלום: נסיגה משטחים היתה ותמשיך להיות החלטה לגיטימית של ממשלה ישראלית שפויה.
מי שעומד בדרך הוא פורע החוק.

מרטין לותר קינג פעל לשינוי החוק במרי אזרחי, בלי לשפוך צואה על שוטרים.
החוקים שקינג פעל נגדם היו מנוגדים לחוקה האמריקאית.
התוצאה היתה אכיפת החוקה על המדינות המפרות.

הכתומים שרפו טיוליות, פזרו נינג'ות, פעלו באלימות נגד שוטרים.
החוק שהם פעלו נגדו אינו מנוגד למגילת העצמאות וחוקי היסוד - ההיפך הוא הנכון.
לא נראה לי שיש כתום שפוי שחלם לרגע שהחוק יבוטל, מה שהופך את הפעולות לאלימות פרועה נטו.

המשטרה מכה פורעי חוק נקודה.

הסילופים אינם בצד שלי.
_new_ הוספת תגובה



שקרים ושטויות
לוי (יום שלישי, 27/02/2007 שעה 19:27)
בתשובה ליובב
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

הכתומים לא שרפו טיוליות.
לא פזרו נינג'ות .
לא פעלו באלימות נגד שוטרים .
הם לא פעלו נגד החוק .
המשטרה פעלה בניגוד לחוק .
המשטרה החוליגנית התעללה בכתומים .
דבריך רצופים שקרים .
_new_ הוספת תגובה



שקרים ושטויות
יובב (יום שלישי, 27/02/2007 שעה 21:59)
בתשובה ללוי
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

נינג'ות
אלימות,ניקוב גלגלים, שריפת טיולית
הצתת מצלמות וראדארים
מי פה משקר?
_new_ הוספת תגובה



שקרים ושטויות
לוי (יום רביעי, 28/02/2007 שעה 6:55)
בתשובה ליובב
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

המשטרה נגועה בשקר , כזב , רמיה , רשע ושנאה .
התקשורת הישראלית אנטישמית ונופלת בפח היקוש של מערכות השלטון המושחת .
_new_ הוספת תגובה



שקרים ושטויות
יובב (יום רביעי, 28/02/2007 שעה 8:41)
בתשובה ללוי
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

לא התייחסת למעשי האלימות הנפשעים של החבר'ה שלך.
_new_ הוספת תגובה



שקרים ושטויות
לוי (יום רביעי, 28/02/2007 שעה 11:22)
בתשובה ליובב
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

אין מעשי אלימות נפשעים .
יש הגנה עצמית מפני חוליגנים מסוממים .
_new_ הוספת תגובה



הנה מעשה אלימות שלא היה
דוד סיון (יום רביעי, 28/02/2007 שעה 11:53)
בתשובה ללוי
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

ש-ר-מ-וּ-ט-ה (דיון 4078).
תוכל כמובן לראות את הסרטון... על המעשה הנפשע.
_new_ הוספת תגובה



הנה מעשה אלימות שלא היה
לוי (יום רביעי, 28/02/2007 שעה 18:59)
בתשובה לדוד סיון
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

בלבול ביצים אנטישמי .
מנפחים איזה שרמוטה ומתעלמים מרצח יהודים .
רק אתמאל נרצח תושב בת עין .
אנישמיות ישראלית מושחתת המובלת ע''H הסמול כאשר המשטרה המושחתת בצרוף הפרקליטות המושחתת נגררים אחריהם .
_new_ הוספת תגובה



אתה, לוי, מנפח ומגדף
דוד סיון (יום רביעי, 28/02/2007 שעה 19:23)
בתשובה ללוי
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

פשע הוא פשע אם המבצע הוא מתנחלת מופקרת או לא.
פשע הש-ר-מ-ו-ט-ה אין לו שום הצדקה.
מי שכמוך מנסה לתרץ או להצדיק זאת כאילו טוען
שהכתומים ''סיממו אות[ה] לקראת המבצע המתועב'' (תגובה 94531),
כאילו עוסק ב''הגנה עצמית [של] חוליגנים מסוממים (תגובה 94518)...

במקום לשלוח את עצמך לפסיכולוגים אתה שולח את אלו
שהציבו מראה מול פניך.
_new_ הוספת תגובה



אתה, לוי, מנפח ומגדף
לוי (יום רביעי, 28/02/2007 שעה 19:41)
בתשובה לדוד סיון
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

אתה לא חושב שישנם פשעים חמורים ופחות חמורים .
אתה מכניס לאותה קטגוריה שרמוטה ורציחות סידרתיות ?
חביבי המערכת השלטונית המושחתת של מדינת ישראל כדי לקדם את פשעיה סיממה את העוסקים במלאכת ההתעללות ביהודים כדי שיקל עליהם להתגברר על רגשות החמלה הטבעיות שלהם וירוצצו ראשי ילדים . ידרסו גברים וילדים מבלי שירגישו ריגשי קבס .
זו השיטה המקובלת על עברינים המאמללים את פיקודיהם ע''י הפיכתם למתמכרים לסמים . במקרה של הגרוש וההגליה הפעילו על השוטרים והחיילים את מכבש הפיטורין והמאסר .
_new_ הוספת תגובה



אתה, לוי, מנפח ומגדף
דוד סיון (יום רביעי, 28/02/2007 שעה 21:01)
בתשובה ללוי
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

אין ספק שיש פשעים חמורים וחמורים יותר. בין אלו ישנם גם הפשעים שאתה מוכן לחיות אותם, או שאתה פשוט מכחיש או שמאשים בגידופים וחירופים את השליח. אתה הרי לא מעוניין לדון בדברים בצורה רציונלית.

אתה לא מקבל שממשלת ישראל והכנסת הן בעלות סמכות לעשות
את הדברים שבגינם אתה מגדף ומחרף. אתה לא מקבל מרות השלטון הדמוקרטי. בקיצור לממשלה מותר לעשות רק מה שאתה מאשר, אחרת היא ממשלת פשע. המשמעות הפשוטה היא שהבעיה היא לא פשעים חמורים או חמורים פחות אלא התנגדותך לדמוקרטיה אמיתית, התנגדותך לפעולות שלטוניות ראויות...

בקיצור הגידופים שלך הם לא תיאור מצב אלא דרך לא רציונלית חסרת תועלת.
_new_ הוספת תגובה



אתה, לוי, מנפח ומגדף
לוי (יום רביעי, 28/02/2007 שעה 21:13)
בתשובה לדוד סיון
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

בלבול ביצים בערבון בלתי מוגבל .
שרון המושחת והאנטידמוקרטי עשה מעשים אשר לא יעשו בתמיכת :
מערכת משפטית מושחתת .
כנסת עברינית .
משטרה חוליגנית .
צבא של תוחסלקרים .
תקשורת אנטישמית .
ללא תמיכה זו באגפים לא היה מצליח .
שוחד ועברינות היו כלי הנשק העיקריים שלו .
יהי זכרו מקולל .
_new_ הוספת תגובה



אתה, לוי, מחרף ומגדף תגובה 94540
דוד סיון (יום חמישי, 01/03/2007 שעה 7:38)
בתשובה ללוי
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

בקיצור שפתך מוגבלת לגידופים וחרפות וטיעוניך הם
מחוץ למגרש הרציונלי. אתה נגד דמוקרטיה אמיתית.

מ. ש. ל.
_new_ הוספת תגובה



אתה, לוי, מחרף ומגדף תגובה 94540
לוי (יום חמישי, 01/03/2007 שעה 20:19)
בתשובה לדוד סיון
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

לא נכון .TTG
_new_ הוספת תגובה



אתה, לוי, מחרף ומגדף תגובה 94540
דוד סיון (יום חמישי, 01/03/2007 שעה 21:47)
בתשובה ללוי
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

בקיצור שפתך מוגבלת לגידופים וחרפות וטיעוניך הם
מחוץ למגרש הרציונלי. אתה נגד דמוקרטיה אמיתית.
_new_ הוספת תגובה



אתה, לוי, מחרף ומגדף תגובה 94540
לוי (יום חמישי, 01/03/2007 שעה 22:09)
בתשובה לדוד סיון
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

אני בעד דמוקרטיה אמיתית
לא סמולנית .
לא אנטישמית .
לא צבועה .
לא סמולנית .
לא עממית .
_new_ הוספת תגובה



אתה, לוי, מחרף ומגדף תגובה 94540
דוד סיון (יום שישי, 02/03/2007 שעה 6:50)
בתשובה ללוי
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

משמעות הדברים שאתה כותב כאן היא הפוכה - אתה לא בעד דמוקרטיה.
ההסבר היותר מפורט הוא בתגובה 94540. נסה להתייחס לדברים באופן
יותר רציני מאשר 'לא נכון' ו-'כן נכון', כפי שעשית עד עכשיו, ואז תראה
שהטענה שלי היא נכונה: אתה לא בעד דמוקרטיה.
_new_ הוספת תגובה



אתה, לוי, מחרף ומגדף תגובה 94540
לוי (יום שישי, 02/03/2007 שעה 7:10)
בתשובה לדוד סיון
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

אני בעד דמוקרטיה .
_new_ הוספת תגובה



לפי דבריך אתה לא בעד דמוקרטיה
דוד סיון (יום שישי, 02/03/2007 שעה 7:22)
בתשובה ללוי
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

משמעות הדברים שאתה כותב היא הפוכה (תגובה 94624).
_new_ הוספת תגובה



לפי דבריך אתה לא בעד דמוקרטיה
לוי (שבת, 03/03/2007 שעה 21:31)
בתשובה לדוד סיון
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

היא לא הפוכה .
_new_ הוספת תגובה



ודאי שהפוכה
דוד סיון (יום ראשון, 04/03/2007 שעה 5:03)
בתשובה ללוי
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

המשמעות של דבריך היא שאינך תומך בדמוקרטיה (תגובה 94557).
_new_ הוספת תגובה



שקרים ושטויות
יובב (יום רביעי, 28/02/2007 שעה 18:40)
בתשובה ללוי
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

הצבא והמשטרה הם חוליגנים מסוממים?
_new_ הוספת תגובה



שקרים ושטויות
לוי (יום רביעי, 28/02/2007 שעה 19:00)
בתשובה ליובב
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

סיממו אותם לקראת המבצע המתועב .
_new_ הוספת תגובה



שקרים ושטויות
צדק (יום רביעי, 28/02/2007 שעה 0:23)
בתשובה ליובב
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

מתוך כתב התביעה נגד סלובודן מילושביץ בבית הדין הבינלאומי בהאג:
''עקירתם בכוח של אזרחים מקבוצה אתנית אחת,מאדמתם ובתיהם,ומסירת השטח המטוהר לקבוצה אתנית אחרת הוא פשע נגד האנושות ומבצעיו הם פושעים''

החוקים שקינג פעל נגדם אושרו ע''י בית המשפט העליון !!
תמציא היסטוריה כדי להתאים אותה לטיעוניך ההזויים.

היהודים אנסו נשים אריות, רימו את הגרמנים, וניסו להשתלט על העולם.
כמו שזה נכון, כך עלילות הדם שלך נכונות.

''המשטרה מכה פורעי חוק נקודה.''
אז למה אתה צווח וצורח כאשר מכים פורעים ערבים?
_new_ הוספת תגובה



שקרים ושטויות
יובב (יום רביעי, 28/02/2007 שעה 8:49)
בתשובה לצדק
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

''עקירתם בכוח של אזרחים מקבוצה אתנית אחת,מאדמתם ובתיהם,ומסירת השטח המטוהר לקבוצה אתנית אחרת הוא פשע נגד האנושות ומבצעיו הם פושעים''
מעניין שזה מה שעשינו ב-‏48, זה מה שנחנו עושים היום בשטחים וזה בדיוק הטרנספר שאתה מציע לערביי השטחים.

איזה חוקים שקינג פעל נגדם אושרו ע''י בית המשפט העליון?

בבילעין משתמשים בכדוי גומי ובמהומות אוקטובר השתמשו באש חיה ובצלפים.
למה אתה לא מוחה על האלימות המשטרתית שם?
_new_ הוספת תגובה



שקרים ושטויות
צדק (יום רביעי, 28/02/2007 שעה 9:10)
בתשובה ליובב
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

מה אתה קופץ ל-‏48?
תישאר צמוד לנושא הפשע המדובר.

אני מבין שאתה מסכים עם בית המשפט בהאג,
ומקבל שהטרנספר היה פשע נגד האנושות?
(דרך אגב, אני מקבל קביעה זו בשלמותה, מה שיוצר בעיה קשה לשמאלני)

''איזה חוקים שקינג פעל נגדם אושרו ע''י בית המשפט העליון?''
כל חוק הפרדה שניסו לפסול.
המאבק החל בתביעות משפטיות שעלו עד לבית המשפט העליון,
וכולן נידחו על ידו והשאירו את חוקי האפליה על כנן.

שינוי החוקים החל מלמטה, בפעילות הלא חוקית של מרטין לותר קינג וחבריו.
העבריינות של מרטין לותר קינג, יציאתו נגד הבג''ץ ראויה לגינוי מקיר לקיר....

''בבילעין משתמשים בכדוי גומי ובמהומות אוקטובר השתמשו באש חיה ובצלפים.''
בבילעין מפגין האויב ומפגינים בוגדים.
לאויב אין זכות הפגנה, ודינם של בוגדים הוא מוות.
זו לא הפגנה, זו מלחמה באויב.
ערביי ישראל השתוללו ניסו לרצוח יהודים ורצחו יהודי אחד.
הם השתמשו בנשק חי, סגרו כבישים מרכזיים, כיתרו ישובים יהודיים,
הרסו רכוש ציבורי רב, הסיתו להשמדתה של ישראל, הניפו דגלים של אירגוני טרור.
בקיצור, אויב רצחני לכל דבר וענין שיצא יותר מדי בזול.

(כמה זבל שפכתם על ''שרמוטה'', כמה שקט של בית קברות נשמע מהשמאלנים,
כאשר מדובר ברוצחים וברברים ערבים. צביעות שלא תיאמן)

על זכות הפגנה אני תמיד אגן.
לא אגן על מי שרוצה להשמיד אותי, רק כי הוא קורא לרצונו הפגנה.
_new_ הוספת תגובה



הגזענות
סתם אחד (יום רביעי, 28/02/2007 שעה 10:17)
בתשובה לצדק
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

אפילו את הגזענות של המתנחלת (שירקה את ה''שרמוטה'') אינך מצליח לגנות

אתה לא מוכן להכיר בחוק בקשר לזכויות של אזרחי המדינה. אתה עושה זאת באמצעות גזענות. לכן לא משנה מה אתה כותב
כי גזענות וצביעות הם הבסיס לכך.
_new_ הוספת תגובה



שקרים ושטויות
יובב (יום רביעי, 28/02/2007 שעה 19:14)
בתשובה לצדק
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

אני אמביוולנטי לגבי הפעולות שנעשו ב-‏48.

אתה מצהיר שאתה מצדיק פשעים נגד האנושות. כל פשע או רק טרנספר?

''המאבק החל בתביעות משפטיות שעלו עד לבית המשפט העליון,
וכולן נידחו על ידו והשאירו את חוקי האפליה על כנן.''
אתה יכול להיות יותר ספציפי?

הגישה שלך מפרידה באופן גורף בין אנשים על רקע 'הוא מהקבוצה שלי או לא'. אם הוא מהקבוצה שלי יש לו זכויות יתר ולא חלים עליו איסורים. אם הוא מהקבוצה השניה אין לו זכויות ואסור לו לעשות מה שמותר לי.
לי מותר להפגין. לאחר אסור.
לי מותר לתמוך בכהנה. לו אסור לתמוך בסלאח.
אתה מבין שזאת לא דמוקרטיה, נכון?
_new_ הוספת תגובה



שקרים ושטויות
צדק (יום רביעי, 28/02/2007 שעה 22:03)
בתשובה ליובב
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

מאיפה המצאת את הטענה הדבילית הזו,''אתה מצהיר שאתה מצדיק פשעים נגד האנושות.''?

אני טוען שאני מסכים עם דבריו של בית המשפט בהאג,
ושמאלני התומך בביצוע פשעים נגד האנושות, שואל אם אני כמוהו........
אין גבול לטמטום?

''אתה יכול להיות יותר ספציפי?''
לא, אינני יכול. אך העובדה הזו ידועה ומוכרת,
ומצוינת כמעט בכל סרט דוקומנטרי על התקופה.
מקרים מוכרים..איסור כניסת שחורים לבית ספר באלבמה שהגיע עד לשליחת צבא.
האשה השחורה שסירבה לפנות את מקומה באוטובוס, לאדם לבן.

----

הגישה שלי מפרידה בין מפגין, לבין אויב ובוגד המכנים את מלחמתם בשם הפגנה.
אני מבין היטב שזוהי דמוקרטיה.
בדמוקרטיה לא נותנים לאויב להפגין.
בדמוקרטיה בוגדים נמצאים בכלא או מתנדנדים בקצהו של חבל תליה, לא מפגינים.
_new_ הוספת תגובה



שקרים ושטויות
יובב (יום רביעי, 28/02/2007 שעה 22:54)
בתשובה לצדק
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

אתה כותב שטרנספר הוא פשע נגד האנושות, אבל תומך בטרנספר לערביי השטחים.
זה לא הצדקה של פשעים נגד האנושות?

''החוקים שקינג פעל נגדם אושרו ע''י בית המשפט העליון !!''
''המאבק החל בתביעות משפטיות שעלו עד לבית המשפט העליון,
וכולן נידחו על ידו והשאירו את חוקי האפליה על כנן.
שינוי החוקים החל מלמטה, בפעילות הלא חוקית של מרטין לותר קינג וחבריו.
העבריינות של מרטין לותר קינג, יציאתו נגד הבג''ץ ראויה לגינוי מקיר לקיר....''

נתתי לך הרבה צ'אנסים איכשהו לנסות לברר את העובדות ולצאת מזה בכבוד, אבל בחרת להמשיך להשפריץ שטויות.

הקריירה הפוליטית של קינג אמנם התחילה באלבמה ב-‏1955. האקט הראשון היה ארגון החרם נגד חברת האוטובוס שגרמה למאסרה של רוזה פארקס, האישה השחורה שסרבה לציית לחוקי ההפרדה. שים לב - מדובר בחרם - פעולה לגיטימית ב-‏100% - לא יציאה נגד חוק או פעולה בלתי חוקית.
ביהמ''ש העליון האמריקאי *אסר* על הפרדה גזעית בבתי ספר עוד ב-‏1954 (בראון נ.משרד החינוך).
ב-‏1956 ההחלטה נאכפה בקלינטון, טנסי ע''י המשמר הלאומי ובטקסס ע''י הריינג'רס.

ואסיים בדבריך שלך: ''תמציא היסטוריה כדי להתאים אותה לטיעוניך ההזויים.''

''הגישה שלי מפרידה בין מפגין, לבין אויב ובוגד המכנים את מלחמתם בשם הפגנה.
בדמוקרטיה לא נותנים לאויב להפגין.''
בקיצור אין לך מושג מה זה דמוקרטיה.
_new_ הוספת תגובה



שקרים ושטויות
צדק (יום רביעי, 28/02/2007 שעה 23:12)
בתשובה ליובב
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

לא כתבתי שטרנספר הוא פשע נגד האנושות.
כתבתי שאני תומך בהודעת בית המשפט בהאג:
''עקירתם בכוח של אזרחים מקבוצה אתנית אחת,מאדמתם ובתיהם,ומסירת השטח המטוהר לקבוצה אתנית אחרת הוא פשע נגד האנושות ומבצעיו הם פושעים''

החרם על חברת האוטובוסים מוכר, אך לא ציינתי אותו כי איננו קשור.
חוקי ההפרדה לא מנו סעיף אחד, אלו חוקים רבים מאד.
ואתה מספר לי על חוק אחד.........והנה ההסטוריה מסודרת.
מתי בוטלה ההפרדה במסעדות, במדרכות, בשירותים, בתורים....?
מתי אפשרו לשחורים לבחור, להיבחר, לשאת נשק....?

---
בדמוקרטיה שלך בוגדים מפגינים ואויבים מפגינים.....
ובודאי תוכל להוסיף, רוצחים מפגינים, סוחרי סמים מפגינים, סרסורים מפגינים...
דמוקרטיה לפושעים ועבריינים בנוסח השמאל הסהרורי.

דמוקרטיה כזו ודאי שאינני מבין. לא שמעתי על יצור כזה.
_new_ הוספת תגובה



שקרים ושטויות
יובב (יום חמישי, 01/03/2007 שעה 0:04)
בתשובה לצדק
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

תזכיר לי בבקשה מה הפתרון שלך לנוכחות 3-4 מיליון ערבים בא''י.

''החוקים שקינג פעל נגדם אושרו ע''י בית המשפט העליון !!''
ההפרדה במסעדות ובשירותים, חופש הבחירה - אלה חוקים שאושרו בביהמ''ש העליון?

ב''דמוקרטיה שלי'' חופש הביטוי אינו נתון להחלטת של גזענים חשוכים שכל מי ששונה מהם הוא 'בוגד' או 'מסומם'.
וזה מעניין שדוקא אתה מזכיר את ההפגנות של קינג - הרי אם נחליף את המילה שחור בערבי, אתה היית מסביר שאלה הפגנות של בוגדים שצריך לרסס.
_new_ הוספת תגובה



שקרים ושטויות
צדק (יום חמישי, 01/03/2007 שעה 0:25)
בתשובה ליובב
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

הפתרון שלי הוא שהערבים יחזרו לארצותיהם.

בית המשפט העליון לא מחוקק חוקים.......
הוא דחה את העתירות שהוגשו נגד חוקי הפרדה.

בדמוקרטיה שלך חופש הביטוי ניתן לפורעי חוק מהמחנה שלך.
החוק קובע שהשמאלנים בוגדים, המציאות קובעת שהערבי הוא אויב.

מרטין לותר קינג היה אזרח אמריקאי שפעל לטובת ארה''ב,
ולא ערבי המחפש להשמיד את המדינה היהודית.
הבדל קצת קטן, אבל עדיין ניתן להבחנה.
_new_ הוספת תגובה



שקרים ושטויות
יובב (יום חמישי, 01/03/2007 שעה 8:49)
בתשובה לצדק
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

ואם הם לא רוצים - תשתמש בכח?

איזה עתירות נדחו? מתי?

וחופש הביטוי אינו ניתן לפורעי חוק מהמחנה שלך?
''החוק קובע שהשמאלנים בוגדים'' - מתי תהיה רציני?

לדעת תושבי הדרום קינג סיכן את קיומה של אמריקה.
במה אתה שונה מהם?
_new_ הוספת תגובה



שקרים ושטויות
צדק (יום חמישי, 01/03/2007 שעה 10:59)
בתשובה ליובב
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

אם הם לא רוצים ללכת, אני אדאג לעורר את רצונם.

אלו עתירות נדחו אינני זוכר במדויק.
אך עתירות רבות הוגשו וכולן נידחו.
אני זוכר תיאורים של ויכוחים חריפים עקב דחיית העתירות.
הרי בית המשפט העליון בארה''ב ממונה ע''י פוליטיקאים.
ורוב השופטים היו בעלי דעות ברורות בנושא השחורים.

חופש הביטוי אינו ניתן לימניים כלל. הם נרדפים על התבטאויות.
החוק קובע שהשמאלנים בוגדים. זו עובדה !!

לדעת הנאצים היהודים סיכנו את גרמניה...
טענה זהה בדיוק לטענה שהבאת.

טענות מסוג זה זהות לטענות שלך. שתיהן טענות שקריות.
_new_ הוספת תגובה



שקרים ושטויות
יובב (יום חמישי, 01/03/2007 שעה 12:35)
בתשובה לצדק
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

איך בדיוק לעורר את רצונם?

עד שלא תביא דוגמאות קונקרטיים, טענותיך די חלושות.

ימנים נרדפים על התבטאויות? ושמאלנים?

עובדה שמובדה. קשקשן.

ולדעת צדק הערבים מסכנים את ישראל.
טענה זהה לטענה שהבאת.
_new_ הוספת תגובה



שקרים ושטויות
צדק (יום חמישי, 01/03/2007 שעה 17:00)
בתשובה ליובב
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

דואגים שלא יהיה להם יותר מדי נוח כאן.

דוגמאות תחפש לבד. כל סרט דוקומנטרי על התקופה מספר את העובדות הללו.

ימנים נרדפים על התבטאויות. ימנים מוזמנים לחקירות ומטורטרים על התבטאויות.
שמאלנים מסיתים לרצח ופורעי חוק בפרהסיה, לא מוזמנים לחקירות.

לטענת המציאות הערבים מסכנים את ישראל, הערבים רוצחים,
הערבים אומרים שמטרתם היא השמדת ישראל.
רק מי שמרחף בענני נוצה יכול לטעון אחרת.
_new_ הוספת תגובה



מישהו זימן אותך לחקירה פעם?
מיקל גליל (יום חמישי, 01/03/2007 שעה 17:20)
בתשובה לצדק
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

אתה מסית ומפיץ גזענות באמצעי התקשורת ההמוניים. מישהו זימן אותך לחקירה פעם?
_new_ הוספת תגובה



שקרים ושטויות
יובב (יום חמישי, 01/03/2007 שעה 18:30)
בתשובה לצדק
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

''דואגים שלא יהיה להם יותר מדי נוח כאן.''
היינו כפיה, ובזה ענית על ההגדרה של פשע נגד האנושות.

הטיעונים שלך אינן 'עובדות' עד שלא תביא תימוכין. הקושי שלך למצוא מובאות מעיד על 'אמיתותן' של ה'עובדות'...

שמאלנים מסיתים לרצח? למשל?

ערבים תושבי ישראל אומרים שמטרתם היא השמדת ישראל?
_new_ הוספת תגובה



שקרים ושטויות
לוי (יום חמישי, 01/03/2007 שעה 20:29)
בתשובה ליובב
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

ארץ ישראל שייכת לעם ישראל .
ערבים פלשו לתוכה ודחקו את בעלי הבית באמצעות חקיקת חוקים מפלים , גזל , שוד ורצח .
במידה ויטיבו מעשיהם ויפסיקו להציק ליהודים יורשו לתגורר בארץ ישראל .
במידה ויציקו ליהודים נאלץ לסלק אותם .
צעד כזה הוא מוסרי והוגן .
_new_ הוספת תגובה



שקרים ושטויות
יובב (יום חמישי, 01/03/2007 שעה 21:17)
בתשובה ללוי
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

אתה קצת מתבלבל - הרומאים גרשו את היהודים, לא הערבים.
אבל כבר ראינו שההסטוריה והעובדות לא ממש מפריעות לך לטוות תאוריות הזויות.
_new_ הוספת תגובה



שקרים ושטויות
לוי (יום חמישי, 01/03/2007 שעה 21:40)
בתשובה ליובב
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

היו רבים שגרשו את היהודים מארץ ישראל .
בין הרבים האלה היו גם ערבים אשר התנכלו ליהודים הצרו את צעדיהם ולא אפשרו להם להשאר במולדתם .
_new_ הוספת תגובה



[•] מה דעתך על אכיפת החוק על הערבים?
צדק (יום שישי, 02/03/2007 שעה 8:41)
בתשובה ליובב
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

[• כללי המערכת אוסרים העתקה.]
_new_ הוספת תגובה



שקרים ושטויות
לוי (יום שלישי, 27/02/2007 שעה 16:25)
בתשובה ליובב
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

המערכת הישראלית האנטישמית המשומנת השתילה את האנטישמיות לתוך מוחם הדפוק של השוטרים .
התהליך תאם את את פיתוח האנטישמיות הנוצרית ארוכת השנים ויצא העגל הזה .
_new_ הוספת תגובה



נו באמת
לוי (יום שני, 26/02/2007 שעה 21:56)
בתשובה ליובב
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

מי שפונה לחוליגן ועוד חוליגן המגובה ע''י מערכת משפטית עברינית ופיקוד אנטישמי המונהג ע''י מפיונרים סובל .
חביבי , הייתי נוכח בהפגנה .עמדתי רחוק והשקפתי על הנעשה בצד עמד בעל חזות יהודית אשר דיבר עם מי שהוא . נגשו אליו חמישה חוליגנים הפילו אותו ארצה . גררו אותו לעבר הכביש תוך כדי בעיטות ואגרופים . השכיבו אותו על הכביש והמשיכו במכות ובעיטות .
אמת לא ירו בו כפי שאולי כוכבי הס.ס. היו מסיימים .
חלאת אדם .
ההכשרה שקיבלו היתה מושלמת .
קראתי שכדי להתקבל למאפיה המעמד היה נשאל מי הוא החבר הטוב ביותר שלך ?
המעמד נקב בשם כל שהוא .
הסנדק - לך רצח אותו .....
לא ,אני לא מתפלא . בתקופת הפוגרומים גם היהודים ברוסיה ובפולין לא התפלאו .
בתקופת השואה אולי היו כמה יהודים שהתפלאו , אך עם נקיפת הזמן הם כבר לא התפלאו יותר .
_new_ הוספת תגובה



הסיפורים שלך
סתם אחד (יום שלישי, 27/02/2007 שעה 5:20)
בתשובה ללוי
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

הועתקו מסיפורי המפגינים בבילעין נגד הקיר אבל שם גם יורים על המפגינים. שאל את אורי אבנרי
_new_ הוספת תגובה



הסיפורים שלך
לוי (יום שלישי, 27/02/2007 שעה 16:29)
בתשובה לסתם אחד
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

דברי לא העתקו משום מקום .
סיפורי הבדים מאפינים את הנבלות הסמולניות
_new_ הוספת תגובה



בג''ץ מאשר הרעבת ילדים יהודים
צדק (יום שני, 26/02/2007 שעה 9:48)
בתשובה ליובב
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

אין שום משמעות לסייגים בענין הפיצויים.
מדינה נורמלית לא משלמת פיצויים לאויביה ולא הופכת כל פעולה צבאית לענין משפטי.
בית משפט שמאלני ושונא ישראל עושה זאת.

האמירה של חשין מצביעה על הסכנה שמהווה בג''ץ לקיומה של המדינה.
שופט המעדיף זכויות מרצחים על חיי יהודים הוא בוגד. ובגידה איננה דעה.

בשם הדמוקרטיה ובאותם הטיעונים אתה ובג''ץ מאשרים את ''דר שטירמר''.
אני מבין שאתה לא פאשיסט ואתה בודאי תסכים להפצתו של דר שטירמר.
כי:''אין בכך שסרט כולל שקרים כדי להצדיק את פסילתו להקרנה. המועצה אינה מוסמכת להכריע מהי אמת ומהו שקר, אינה מצויידת בכלים הדרושים לכך ואין לה מונופולין על האמת.''

----

אין צורך בפסק הדין המלא. ההבדל בין הקטע המצוטט בנושא גירוש המחבל,
לבין התירוצים בעזרתם אישרו שמאלני בג''ץ את פשע הטרנספר,
מספיק לכל אדם נורמלי להבחין בצביעות הזועקת לשמים.

-----

משפט האונס הסתיים עם הרשעה. הנאשמים הודו. העובדות ברורות.
שיתוף פעולה פושע בין הפרקליטות והשופטת הביא לאי הרשעתם הפורמלית.
מעניין שפשע חמור כזה לא מפריע לך ולא מפריע לכל הדואגים לזכויות הנשים.
כנראה בגלל שהאנסים הם לבנים, עשירים, ושמאלנים.
איך מכנים את העבריינים החלאתיים ''בני טובים''.......

אותה השופטת שנתנה לאנסים ללכת הביתה מתעללת במפגינה יהודיה.
המוסר השמאלני העברייני בבית משפט של סדום.

------

אני לא צריך להזכיר לך שום דבר. הבולשביקים עושים זאת ללא הרף.
צריך להזכיר לך ששופטת אינה רשאית להביע דעות פוליטיות.
את שלטון החוק האמיתי אתה תמיד שוכח.

====================
=========================

שני משפטים. ימני מורשע ושמאלני מזוכה.
הנה הדף שהקישור שלו לא עובד:
קרא היטב ותראה את השיפלות של בית המשפט במלוא כיעורו.

בית המשפט העליון הסתבך שוב בהעדפת נאשם שמאלני על פני נאשם ימני על בסיס אותו סעיף-חוק

דוד הכהן 18.10.2005

בית המשפט העליון מצא את עצמו במצב מביך מאוד, כשפעיל הימין הקיצוני, מרדכי אקסלרוד הגיש לבית המשפט הוכחה לפיה כשמוגש כתב אישום בנסיבות זהות לשלו, רק כלפי נאשם ערבי המזוהה עם השמאל, בית המשפט העליון קובע שיש לזכות את השמאלן בגין אותן נסיבות אשר על פיהן דווקא הורשע פעיל הימין הקיצוני. החוק לא שונה. רק זהות הנאשמים והשתייכותם הפוליטית. כעת נאלץ בית המשפט העליון לחזור בו ולהודות באפליית נאשמים על רקע פוליטי, והשופט ברק ביקש מהיועץ המשפטי לממשלה לחלץ אותו מהתסבוכת בדרך של הסכמה אשר תייתר את הדיון בפרשה המביכה

יום לאחר רצח ראש הממשלה לשעבר, יצחק רבין ז''ל, אמר פעיל הימין הקיצוני דוד אקסלרוד, בראיון ברדיו: ''כמו שאמר חבר שלו ערפאת, כל כלב ביג'י יומו, מה אתה רוצה''. לשאלת הכתב אם לא הצטער על כך שיהודי נרצח, השיב: ''המונח לא נכון. זה לא יהודי נרצח. זה בוגד חוסל. חיסול אוייב זה דבר חיובי''.

בעקבות הדברים הוגש נגד אקסלרוד כתב אישום פוליטי למעשה, המייחס לו עבירה על סעיף 4(א) לפקודת מניעת טרור, תש''ח-‏1948, לפיה: ''המפרסם, בכתב או בעל-פה, דברי שבח, אהדה או עידוד למעשי אלימות העלולים לגרום למותו של אדם או לחבלתו, או לאיומים במעשי אלימות כאלה... ייאשם בעבירה''.

בבית משפט השלום זוכה אקסלרוד, אלא שערעור המדינה לבית המשפט המחוזי התקבל. אקסלרוד הורשע ונגזרו עליו מאסר על תנאי וקנס בסך 3,000 שקל.

בקשתו של אקסלרוד לרשות ערעור לבית המשפט העליון נדחתה והקנס שהוטל עליו שולם.

אבל כשנה לאחר מכן התקבל באותו בית המשפט העליון ועל בסיס אותו חוק ממש, פסק דין הפוך (דנ''פ 8613/96 ג'בארין נ' מדינת ישראל) בו התקבלה פרשנות המתחייבת מנוסח סעיף 4(א) לפקודת מניעת טרור. באותה פסיקה קבע ברק בעניינו של ג'בארין, את ההיפך ממה שקבע בעניינו של אקסלרוד, כי תחולת הסעיף קבועה בלשון הסעיף בלשון ברורה מאוד, והיא מוגבלת לפרסום דברי שבח ועידוד למעשי אלימות של ארגון טרור, בעוד שלא ניתן להרשיע אדם בגין הסעיף אם אותה אלימות לא היתה של ''ארגון טרור'' כהגדרתו בחוק.

פרשת ג'אברין

במהלך השנים ‎1990 ו‎1991- פרסם ג'בארין, עתונאי מאום-אל-פחם, שלושה מאמרים. באחד מהם כתב ג'בארין, בין היתר:

''האמת לאמיתה, אגיד לך, ידידי, שכל אימת שאמרתי: 'הידד, הידד' והשלכתי אבן, השתלטה עלי התחושה שהנצחון קורא לנו: 'הוסיפו לזרוק, הגבירו סבלנות, יותר לתרום ולהתעקש, ואהיה לכם השחר, שאתם מצפים לבואו מזה זמן רב'. לא אכחיש, ידידי, שכל אימת שצעקתי 'הידד, הידד' והשלכתי בקבוק תבערה, אני מרגיש, שאני עוטה הוד ותפארת, אני מרגיש, שמצאתי את זהותי ושאני לוקח חלק בהגנה על הזהות הזאת ושאני אדם ראוי לחיות חיים מכובדים. תחושה זאת מעוררת בתוכי רגשות יפים''.

בעקבות פרסום שלושת המאמרים הואשם ג'בארין בתמיכה בארגון טרור.

בית המשפט העליון, בראשות השופט ברק, זיכה את ג'בארין. כך כתב בית המשפט בפסק הדין:

''הפקודה נחקקה כדי להילחם בארגונים טרוריסטים. תכלית זו נלמדת מקריאת הפקודה כמכלול, מהרקע לחקיקתה ומההיסטוריה החקיקתית שלה. יחד עם זאת, ההלכה היא שיש ליתן לחוק משמעות מעודכנת, בהתאם למציאות המשתנה (ראו א' ברק בספרו הנ''ל, בעמוד ‎264; וכן, לדוגמה, ע''א ‎2000/97 לינדורן ניקול נ' קרנית, קרן לפיצוי נפגעי תאונות דרכים (דינים עליון נז' ‎354), פיסקה ‎17).

אם כן, האם אין זה רצוי, נוכח השינוי הנטען באופי הפעילות הטרוריסטית במהלך הזמן, לפסוע בתלם אותו מציעה המשיבה, ולהרחיב את גבולות התפרסותו של האיסור הקבוע בסעיף ‎4(א) מעבר לגבולות שהותוו לו מלכתחילה? דעתי היא, שיש להימנע מכך. הפקודה מתמודדת עם טרור מאורגן, ולא עם מעשי אלימות הננקטים על ידי יחידים. היא מטפלת בסיכון הטמון בהתחברותם יחד של חבר בני אדם הנוקטים בפעולותיהם מעשי אלימות המסכנים חיי אדם. התארגנויות מסוג זה, במידה ואין גודעים אותן בעודן באיבן, עלולות להתפשט כסרטן בגוף החברה, לסכן את יסודותיה ויתכן שאף לחבל ביסודות המשטר. לאור חומרתה של סכנה זו, בעיקר בתקופה של מצב חירום, מובן השימוש באמצעים החמורים בהם נוקטת הפקודה לביעור נגע זה. הבהרתי לעיל, כי על רקע זה יש להבין את חומרתם המיוחדת של האמצעים הננקטים בה, כפי שהדבר משתקף אף במהות האיסור הקבוע בסעיף ‎4(א). פריצת גדרו של סעיף ‎4(א) על מצבים נוספים, שהוא לא התיימר לטפל בהם, עלולה להפר את האיזון הקבוע בו, המאפשר פגיעה חמורה בחופש הביטוי, אולם רק לצורך טיפול בתופעה קיצונית של ארגונים טרוריסטים....

הפקודה חולשת רק על מצבים בהם מעורבים ארגונים טרוריסטים. אין היא מתייחסת לפעילות אלימה, מכל סוג שהוא, אשר אין לה זיקה לארגונים אלה. לפיכך, אין סעיף ‎4(א) מתפרס על פרסומים הכוללים דברי שבח, אהדה או הזדהות למעשים אלימים אשר בוצעו על ידי אנשים אשר אינם משויכים לארגון טרוריסטי. הגבלת יריעתו של סעיף ‎4(א) באופן האמור, שומרת על האיזון הקבוע בו בין חופש הביטוי לערך המוגן בו. איזון זה מסיר את החשש מפני פגיעה בלתי מידתית בחופש הביטוי; הפגיעה היא מידתית בהתחשב בסיכון המיוחד הטמון בארגונים טרוריסטים...

אין ספק, כי יידוי אבנים וזריקת בקבוקי תבערה הם פעולות העלולות לסכן חיי אדם. אך השאלה היא, האם מאמרו של ג'בארין, המשבח ומעודד מעשי אלימות, מתייחס למעשי אלימות של ארגון טרוריסטי?

מעשי האלימות מהסוג שתואר במאמר הנ''ל ננקטו, במהלך האינתיפאדה, הן על ידי יחידים והן על ידי התארגנויות הנכנסות בגדר ההגדרה של ''ארגון טרוריסטי''. אבנים ובקבוקי תבערה הושלכו באופן בלתי מאורגן, על ידי יחידים, ובכללם ילדים, אשר פעלו על דעת עצמם. אולם פעולות אלה בוצעו גם על ידי קבוצות בעלות תשתית מסודרת אשר נקטו פעולות אלימות למימוש מטרותיהם. הבהרתי לעיל, כי לשם החלתו של סעיף ‎4(א) לפקודה אין די בכך שמעשי האלימות המתוארים בפרסום יהיו מן הסוג המאפיין פעילות טרוריסטית, אלא נדרש שהם יהיו מעשים של ארגון כזה. האם סעיף ‎4(א) חולש על פרסום מהסוג בו עסקינן, פרסום המשבח ומעודד מעשי אלימות הננקטים הן על ידי יחידים והן על ידי ארגונים טרוריסטים, ואשר בו עצמו אין כל אינדיקציה, במפורש או במשתמע, פעולות של מי מהם הוא מבקש לעודד ולשבח, וכאשר הדגש בו הוא על מעשי האלימות עצמם, ללא קשר למיהות מבצעיהם?

דעתי היא, שסעיף ‎4(א) אינו חולש על פרסום כאמור. הטעם לכך נעוץ בתכליתו של סעיף ‎4(א). הבהרתי לעיל, שאין תכליתו לאסור פרסום המעודד, משבח או אוהד מעשי אלימות מהסוג המאפיין פעילות טרוריסטית. הוא מיועד, כיתר חלופותיו של סעיף ‎4, למנוע תמיכה בארגונים טרוריסטים, וזאת כחלק מהמערך הכולל בפקודה אשר תכליתו לחסל את תשתיתם של ארגונים אלה. על מנת שפרסום יכלל בגדר סעיף ‎4(א), נדרש, לדעתי, שיובן ממנו כי הוא תומך במעשי אלימות של ארגון טרוריסטי. אמנם, לא נדרש כי הפרסום יכיל התייחסות מפורשת לארגון כזה. די בכך שישתמע ממנו כי הוא תומך במעשי אלימות הננקטים על ידו. לדוגמא, פרסום המשבח מעשה אלימות, מבלי להתייחס למבצעיו, כאשר ידוע לכל כי העומד מאחורי המעשה הוא ארגון טרוריסטי, יכנס בגדר סעיף ‎4(א) לפקודה. אולם, פרסום המשבח ומעודד מעשי אלימות, שאין להבין מתוכנו כי הוא נועד לתמוך בארגון טרוריסטי, אלא הדגש בו הוא על תמיכה במעשי אלימות עצמם, ללא קשר למיהות מבצעם, אינו נכלל בגדר האיסור הקבוע בסעיף ‎4(א). ''

הפקודה למניעת טרור - רקע היסטורי

הפקודה למניעת טרור חוקקה בצלו הכבד של רצח הרוזן ברנדוט, שליח עצרת האומות המאוחדות, ועוזרו, הקולונל הצרפתי סרו, בירושלים ביום ‎17.9.48.

רצח זה החיש את חקיקת הפקודה, אך היה לחקיקתה רקע רחב יותר והוא נסיונה של הממשלה הזמנית, לאחר קום המדינה, להביא לידי פירוקן של המחתרות היהודיות. ימים ספורים לאחר הרצח, ביום ‎20.9.48, הותקנו תקנות שעת חירום למניעת טרור, תש''ח‎1948-. ביום ‎23.9.48, נתכנסו חברי מועצת המדינה הזמנית לישיבתם התשע עשרה, ובמסגרתה בוטלו התקנות הנ''ל וחוקקה תחתן הפקודה למניעת טרור. הישיבה נפתחה בהודעת ראש הממשלה דאז, דוד בן גוריון, בדבר הרצח וגינוי חריף של המעשה (המקור: פרוטוקול הישיבה של מועצת המדינה הזמנית מיום ‎23.9.48, מועצת העם ומועצת המדינה הזמנית, פרוטוקול הדיונים, כרך א' בעמוד ‎31).

מהודעתו זו, המפורטת להלן, אנו למדים על התכלית שלשמה חוקקה הפקודה למניעת טרור:

''לאחר התייעצות עם חברים אחדים של הממשלה - אותם החברים שיכולתי להשיג בליל שבת ובשבת בבוקר - פניתי למשרד המשפטים, שיכין מיד תקנות שעת חירום נגד ארגונים טירוריסטיים, שעל פיהם אפשר יהיה להעניש לא רק את מבצעי הטירור - לכך מספיקים החוקים הקיימים - אלא גם חברי הארגון הטירוריסטי, אם גם הם גופם אינם משתתפים במעשי הטירור, ואת עוזריהם ומעודדיהם בכסף או בתעמולה או באיזה סיוע אחר.

במוצאי שבת נתכנסה הממשלה במשרד הבטחון, שמעה ממני דו''ח מפורט על הפעולות האלה והחליטה להמשיך בהם בכל המרץ, עד שיתגלו הפושעים ויבואו על ענשם והארגונים הטירוריסטיים ייעקרו משרשם. הממשלה דנה באותו ערב על הצעת תקנות לשעת חירום נגד ארגונים טירוריסטיים, שהוכנה על ידי משרד המשפטים, אישרה אותה ביסודה, והטילה על ועדה של שלושה שרים, לנסחה ניסוח סופי לשם פרסום בעתון הרשמי כתקנה לשעת חירום. הממשלה שקלה, אם לדחות את פרסום התקנות עד ישיבת מועצת המדינה והגיעה לידי מסקנה - שהדחיה אסורה ויש לפעול מיד, ועליה לפרסם את התקנות בתוקף הסמכות שיש לה כתקנות לשעת חירום, אולם עם כינוס מועצת המדינה מגישה הממשלה את התקנות לאישור המועצה כדי שהתקנות ייהפכו לפקודה מטעם מועצת המדינה''.

מהדברים האמורים עולה, כי פקודת מניעת טרור חוקקה על מנת להילחם בתופעה של ארגונים טרוריסטים. רקע היסטורי זה מחזק את המסקנה על פי האמור בפקודת מניעת טרור בכללותה, כי הפקודה עוסקת אך ורק בעבירות המתייחסות לארגונים טרוריסטים ולא בעידוד פעולתם של יחידים.

הרשעתו דוד אקסלרוד למרות היעדר עילה חוקית

בלחץ של השמאל, מייד לאחר רצח רבין הפרקליטות הגישה שרשרת כתבי אישום בעבירות שעניינן חופש ביטוי - ביניהם מתנחלים כדוד אקסלרוד, דוד בלחסן ואריה בר-יוסף, ששיבחו את הרצח לאחר מעשה.מאז הרצח הוגשו כ-‏20 כתבי אישום בעבירות הבאות: תמיכה בארגון טרור, המרדה, הסתה לגזענות, פגיעה ברגשי דת, לשון הרע. העבודה רוכזה בידי צוות מיוחד שהוקם במשרד המשפטים, בראשות מנהלת המחלקה לעניינים מיוחדים טליה ששון ובהשתתפות הפרקליטה ליאורה חביליו ממחוז ירושלים ונציגי שב''כ, משטרה ופרקליטות צבאית.

ביום עיון, שקיימו משרד המשפטים והמכון הישראלי לדמקורטיה בפברואר 1998, נדונה שאלת הטיפול הפלילי במסיתים. ''אני חושב שזאת איוולת לחשוב שאפשר לטפל באופן יעיל באלימות, בלי לטפל באופן יעיל באלה שמצדיקים את האלימות'', אמר אז הפרופ' קרמניצר.

''מערכת המשפט הישראלית נכשלה כישלון חרוץ באכיפת החוק על יהודים בכל הנוגע לפגיעות בערבים'', אמר קרמניצר, ובפרקליטות הביעו הסכמה ומייד פעלו להשתיק את כל העבר הימני של המפה הפוליטית במדינה ולהוציאה אל מחוץ לחוק למעשה.

כך גם בעניינו של אקסלרוד: יום לאחר רצח ראש הממשלה לשעבר, יצחק רבין ז''ל, אמר פעיל הימין הקיצוני דוד אקסלרוד, בראיון ברדיו: ''כמו שאמר חבר שלו ערפאת, כל כלב ביג'י יומו, מה אתה רוצה''. לשאלת הכתב אם לא הצטער על כך שיהודי נרצח, השיב: ''המונח לא נכון. זה לא יהודי נרצח. זה בוגד חוסל. חיסול אוייב זה דבר חיובי''.

בעקבות הדברים הוגש נגד אקסלרוד כתב אישום פוליטי למעשה, המייחס לו עבירה על סעיף 4(א) לפקודת מניעת טרור, תש''ח-‏1948, לפיה: ''המפרסם, בכתב או בעל-פה, דברי שבח, אהדה או עידוד למעשי אלימות העלולים לגרום למותו של אדם או לחבלתו, או לאיומים במעשי אלימות כאלה... ייאשם בעבירה''.

בבית משפט השלום זוכה אקסלרוד, אלא שערעור המדינה לבית המשפט המחוזי התקבל. אקסלרוד הורשע ונגזרו עליו מאסר על תנאי וקנס בסך 3,000 שקל.

בקשתו של אקסלרוד לרשות ערעור לבית המשפט העליון נדחתה לאחר שבית המשפט העליון ''לא מצא'' עילה לזכות את אקסלרוד בגין דברים שאמר בשבח פעולה נוראית אומנם, אבל של איש בודד ולא של ארגון טרור כנדרש על פי החוק.

עם זיכויו של ג'בארין ועל סמך הנימוקים לזיכויו של ג'בארין, אקסלרוד הגיש בקשה לעריכת משפט חוזר.

השופט אהרן ברק -אשר עמד בראש ההרכב אשר זיכה את ג'בארין- קיבל לידיו את בקשתו של אקסלרוד לקיום דיון נוסף על סמך ההלכה ההפוכה אשר נתן בית המשפט העליון כשדן בעניינו של אחר אשר שיבח את הטרור הפלסטיני וזוכה כאמור.

אהרון ברק נכנס למלכוד קשה מהסתירה המהותית בפסיקות בית המשפט, והורה מייד ליועץ המשפטי לממשלה למנוע מבית המשפט העליון את המבוכה הקשה הכרוכה בקיום דיון נוסף כמתחייב.

ברק ביקש מהיועץ המשפטי לממשלה להסכים מראש לזיכויו של אקסלרוד מבלי לקיים דיון נוסף, כדי לא לחייב את בית המשפט העליון להסביר את פשר הסתירה הקיצונית בין שתי הפסיקות השונות בעלי התשתית העובדתית והחוקית הזהה לחלוטין.

אתמול הורה אהרון ברק ליועץ המשפטי לממשלה, מני מזוז, להעביר את עמדתו לזיכוי אקסלרוד בלי משפט חוזר ובלי דיון נוסף (הליך שלא קיים על פי החוק!), בתוך כשבועיים, בטרם יורה על הזיכוי.

================
_new_ הוספת תגובה



קישקוש האיש זוכה על ידי בג''ץ
דוד סיון (יום שני, 26/02/2007 שעה 10:07)
בתשובה לצדק
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

_new_ הוספת תגובה



קישקוש האיש זוכה על ידי בג''ץ
צדק (יום שני, 26/02/2007 שעה 10:21)
בתשובה לדוד סיון
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

ליצן, ומה כתוב בכתבה?

''אתמול הורה אהרון ברק ליועץ המשפטי לממשלה, מני מזוז, להעביר את עמדתו לזיכוי אקסלרוד בלי משפט חוזר ובלי דיון נוסף (הליך שלא קיים על פי החוק!), בתוך כשבועיים, בטרם יורה על הזיכוי.''

הזיכוי ללא משפט נועד לכסות את ערוות בית המשפט האנטישמי.
הפשע הוא ההרשעה הראשונית לעומת הזיכוי של הפורע הערבי.
האפליה הבוטה והזועקת לשמים של חסרי מוסר שמאלנים לבושים בגלימות.
_new_ הוספת תגובה



הגידופים שלך מעידים על רמת כבוד עצמי ירודה
דוד סיון (יום שני, 26/02/2007 שעה 11:25)
בתשובה לצדק
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

מה שקובע הוא פסק הדין האחרון: הזיכוי נועד לזכות.

כפי שכתב יובב, אוסף הדוגמאות והציטוטים מחוץ
להקשרם לא מהווה אסמכתא לשום טענה מבוססת.

חוסר המוסר של דבריך בוהק וזועק לשמים.
_new_ הוספת תגובה



הגידופים שלך מעידים על רמת כבוד עצמי ירודה
צדק (יום שני, 26/02/2007 שעה 12:13)
בתשובה לדוד סיון
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

מה שקובע הוא הפשע והאפליה הגזענית של בית המשפט.
תיקון הפשע לאחר שהובאה בפני הפושע הוכחה לגזענותו,
נעשית עבור הפושע בעצמו ולא עבור הצדק.

מעניין ששופטים גזענים כאלו לא מפריעים ל''אבירי חוק'' כמוך.
שופטים גזענים כאלו לא מפריעים ל''אנטי גזענים'' כמוך.

כמה מילים נבובות מספיקות עבורך כדי לכסות על ערוות המשפח.
_new_ הוספת תגובה



גידופיך, צדק, הם מצגת של מוסר ירוד תגובה 94393
דוד סיון (יום שני, 26/02/2007 שעה 13:18)
בתשובה לצדק
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

כאשר החוק מוצא חן בעיניך אתה משמיץ את השופטים
כאשר החוק לא מתאים לאג'נדה שלך החוק הוא הבעיה.
עוד אחת מהסתירות שמפוזרות בדבריך לרוב.
_new_ הוספת תגובה



בג''ץ מאשר הרעבת ילדים יהודים
יובב (יום שני, 26/02/2007 שעה 16:01)
בתשובה לצדק
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

''מדינה נורמלית לא משלמת פיצויים לאויביה ולא הופכת כל פעולה צבאית לענין משפטי.''
אנחנו שולטים באוכלוסיית השטחים 30 שנה.
במסגרת הפעילות הזאת קורה שחיילים עושים נזק לא הכרחי במסגרת צבא הכיבוש, לא במסגרת פעולה צבאית.
אין סיבה שהמדינה תאפשר מעשי התעמרות או רשלנות כלליים.
שוב - שלא במסגרת של פעולה צבאית.

''בית משפט שמאלני ושונא ישראל עושה זאת.''
חוסר היכולת שלך להבחין בין עיקר לתפל והקטלוג של כל דבר שלא נראה לך כ'שונא ישראל' הם מאפיינים אינפנטיליים פרימיטיביים.

''האמירה של חשין מצביעה על הסכנה שמהווה בג''ץ לקיומה של המדינה. שופט המעדיף זכויות מרצחים על חיי יהודים הוא בוגד. ובגידה איננה דעה.''
קשקושים חסרי משמעות

''אתה בודאי תסכים להפצתו של דר שטירמר''
אם גורם נזק (מסית לאלימות, ממריד וכד') ו/או יש יכולת פשוטה לסווג את כל דבריו כשקר - אוסרים פרסום.

''ההבדל בין הקטע המצוטט בנושא גירוש המחבל, לבין התירוצים בעזרתם אישרו שמאלני בג''ץ את פשע הטרנספר, מספיק לכל אדם נורמלי להבחין בצביעות ''
מה עניין שמיטה להר סיני? ההתנתקות לא היתה ענישה פלילית או צבאית. להיפך - למרות המעשים הפליליים והנפשעים של מתנגדי ההתנתקות, הקלו איתם מאוד.
בנוסף, כיוון שאתה מאמין באפליה (ההבדל בין נזיקין על רכוש פלסטיני לרכוש יהודי) אין לך רגל לעמוד עליה: אם מותר להפלות לטובה מותר גם להפלות לרעה - וזאת בדיוק הסכנה שהגישה הימנית מביאה.

''משפט האונס הסתיים עם הרשעה. הנאשמים הודו. העובדות ברורות. שיתוף פעולה פושע בין הפרקליטות והשופטת הביא לאי הרשעתם הפורמלית.''
לא בקיא בפרטים. תקרא את פסק הדין - השיקולים אמורים להיות מובאים שם.
אבל אתה בעצם לא תקרא - הרי העובדות רק יפריעו לך.

''את שלטון החוק האמיתי אתה תמיד שוכח''
ההיפך. זה בדיוק ההבדל בינינו - אתה מפעיל את שלטון החוק רק שנוח לך, ואצלך חוק אחד לא' וחוק שני לב'.
ידוע הרי שלך מותר להתנגד באלימות למשטרה, לא לעשות צבא, להשתמט ממיסים...

מסכים שהתמונה שמצטיירת מהמקור שהבאת לגבי אקסלרוד/ג'ברין נראית תמוהה. אין לי כרגע הזמן למצוא זויות אחרות לנושא.
_new_ הוספת תגובה



לא שלושים יובב
עמיש (יום שני, 26/02/2007 שעה 16:18)
בתשובה ליובב
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

ארבעים. תכניס לך טוב טוב לראש, ארבעים
_new_ הוספת תגובה



לא שלושים יובב
יובב (יום שני, 26/02/2007 שעה 19:45)
בתשובה לעמיש
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

אח הנוסטלגיה...כשהיינו כובשים צעירים ויפים, עם בלורית ו-‏0.55...
_new_ הוספת תגובה



בג''ץ מאשר הרעבת ילדים יהודים
צדק (יום שני, 26/02/2007 שעה 17:26)
בתשובה ליובב
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

''אנחנו שולטים באוכלוסיית השטחים 30 שנה.
במסגרת הפעילות הזאת קורה שחיילים עושים נזק לא הכרחי במסגרת צבא הכיבוש, לא במסגרת פעולה צבאית.''
סיפורים מיותרים. אויב הוא אויב, נקודה !!
לא נותנים לאויב פתח לטרטור הצבא, שום פתח שהוא.
רק בוגדים מאפשרים לאויב להילחם בצבא באיזושהי דרך.
זו דוגמה נוספת בה בית המשפט מעדיף שישפך דם יהודי ולא יפגעו זכויות המרצחים.

''חוסר היכולת שלך להבחין בין עיקר לתפל''
העיקר הוא אחד ואין בלתו. חיי היהודי מעל כל שיקול שבעולם.

''אם גורם נזק (מסית לאלימות, ממריד וכד') ו/או יש יכולת פשוטה לסווג את כל דבריו כשקר - אוסרים פרסום.''
השופטת אומרת שהשקר מותר, ''אין בכך שסרט כולל שקרים כדי להצדיק את פסילתו להקרנה'',
עלילת דם נגד יהודים מותרת. דר שטירמר הוא חוקי וכשר באישור הבג''ץ.

---
''ההתנתקות לא היתה ענישה פלילית או צבאית''
הטרנספר היה פשע נגד אזרחי ישראל. הוא חמור בהרבה מענישה חוקית של רוצח יהודים.
המוח שלך מעוות בצורה שלא תיאמן.
ועל הרוצח הערבי מתפלסף בג''ץ במילים ''נוגעות ללב'' על זכויותיו ועל הסבל שיגרם לו.

---
''לא בקיא בפרטים. תקרא את פסק הדין - השיקולים אמורים להיות מובאים שם.''
ליצן הבאתי לך קישור... http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-2902599,00.h... ..

בקישור מוסבר היטב, וכל הצדדים מודים שהתבצע פשע.
אינך מסוגל לקרוא כתבה קצרה...ואתה מקשקש על פסק דין.

----
''זה בדיוק ההבדל בינינו - אתה מפעיל את שלטון החוק רק שנוח לך''
אני מניח שששמאלני שהוא בעד ''שלטון החוק'' יהיה חרד הרבה יותר
כאשר שופט פוגע בשלטון החוק מאשר אזרח הפוגע בשלטון החוק.
אזרח פוגע בעצמו ובעוד כמה בסביבתו. שופט מחסל אלפים ומיליונים.
ככל שהפושע במעמד גבוה יותר ניזקו גדול יותר.
סדרי עדיפויות, שמאלני, סדרי עדיפויות.

--------
''אין לי כרגע הזמן למצוא זויות אחרות לנושא''
תרגום: אין לך זמן למצוא תירוצים ''טובים''.
_new_ הוספת תגובה



כרגיל קשקשן
לוי (יום שני, 26/02/2007 שעה 7:05)
בתשובה ליובב
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

הבגץ מגן על זכויות הבהמה והחיה . בעיקר החיה .
_new_ הוספת תגובה



כרגיל קשקשן
לוי (יום שני, 26/02/2007 שעה 7:02)
בתשובה ליובב
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

להסיר ספק הבגץ הוא האנטישמי .
הוא אנטישמי מפני שהוא מעדיף אינטרסים של שונאי ישראל על פני אינטרסים של בני ישראל .
_new_ הוספת תגובה



כרגיל קשקשן
יובב (יום שלישי, 27/02/2007 שעה 16:33)
בתשובה ללוי
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

מיעוט אינו מייצג את האינטרסים של הרוב. כושי לבקן אינו מייצג את האינטרס הכושי.
אתה אינך מייצג את ה'אינטרסים של בני ישראל' - אתה מייצג אינטרסים של מיעוט קטן.
_new_ הוספת תגובה



כרגיל קשקשן
לוי (יום שלישי, 27/02/2007 שעה 16:39)
בתשובה ליובב
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

דמוקרטיה מכירה בזכויות של מעוטים ואוסרת לדרוס אותם .
הגרוש מגוש קטיף לא עמד במבחן הצבעה .
שרון הדפוק שיחד לכל הכיוונים שיקר ורימה את הבוחרים .
זו אינה דמוקרטיה זו שחיתות במיטבה .
_new_ הוספת תגובה



כרגיל קשקשן
יובב (יום שלישי, 27/02/2007 שעה 18:16)
בתשובה ללוי
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

אתה טענת ''הבגץ הוא האנטישמי .... מפני שהוא מעדיף אינטרסים של שונאי ישראל על פני אינטרסים של בני ישראל .''
אז סיכמנו שאתה לא כשיר לייצג את האינטרסים.

דמוקרטיה אכן מכירה בזכויות המיעוט, אבל עד למחיר מסויים.
אם 5% מהאוכלוסיה ירצו להתיישב על הירח, זה לא אומר ששאר ה-‏95% צריכים לממן את זה.
הנסיגה עמדה במבחן ההצבעה בבחירות האחרונות.
_new_ הוספת תגובה



כרגיל קשקשן
לוי (יום שלישי, 27/02/2007 שעה 19:33)
בתשובה ליובב
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

אתה סיכמת מה שעלה בדעתך אני לא מסכים עם דבריך .
אני כשיר לא פחות ממך ליצג אינטרסים .
החוליגן השמן העמיד את העם בפני עובדה מומרת . מעשה הנבלה הקולוסלי לא אפשר החזרת המצב לקדמותו .
הכל מסכימים שמעשה הנבלה החמיר לאין שיעור את מצבה של ישראל .
אף אחד לא יודע כיצד לתקן את המצב .
_new_ הוספת תגובה



הגידופים ממשיכים תגובה 94489
דוד סיון (יום שלישי, 27/02/2007 שעה 20:02)
בתשובה ללוי
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

הכל מסכימים שאתה מגדף בלי סוף ובלי תועלת.
אבל אתה ממשיך עם ''חוליגן'' למשל...
_new_ הוספת תגובה



הגידופים ממשיכים תגובה 94489
לוי (יום שלישי, 27/02/2007 שעה 20:05)
בתשובה לדוד סיון
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

מענין שאתה מכנה עצמך ''הכל'' .אולי תבקש עזרת פסיכולוג .
_new_ הוספת תגובה



הגידופים ממשיכים תגובה 94489
דוד סיון (יום שלישי, 27/02/2007 שעה 21:02)
בתשובה ללוי
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

אם זו הסיבה אז אתה הראשון שצריך לבקש את עזרת הפסיכולוג. ראה את המקור לביטוי בתגובה 94486
בצירוף הגידופים שלך (''חוליגן'' למשל).

אני רואה אותך מסתבך בין גידופים בהודעות חסרות שחר.
_new_ הוספת תגובה



הגידופים ממשיכים תגובה 94489
לוי (יום רביעי, 28/02/2007 שעה 6:59)
בתשובה לדוד סיון
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

איני מסתבך בשום דבר .
_new_ הוספת תגובה



הגידופים ממשיכים תגובה 94489
דוד סיון (יום רביעי, 28/02/2007 שעה 8:05)
בתשובה ללוי
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

בודאי שאתה מסתבך: גם גידופים וגם סתירות.
_new_ הוספת תגובה



הגידופים ממשיכים תגובה 94489
לוי (יום רביעי, 28/02/2007 שעה 11:24)
בתשובה לדוד סיון
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

לא מסכים אתך .
_new_ הוספת תגובה



הגידופים של לוי ממשיכים תגובה 94489
דוד סיון (יום רביעי, 28/02/2007 שעה 11:49)
בתשובה ללוי
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

בודאי לכן התחלת לטעון שטויות בקשר לפסיכלוגים...
_new_ הוספת תגובה



הגידופים של לוי ממשיכים תגובה 94489
לוי (יום רביעי, 28/02/2007 שעה 19:03)
בתשובה לדוד סיון
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

זו היתה עצה ידידותית .
_new_ הוספת תגובה



חיסול גוש קטיף והעברת כל הטפילים
עמיש (יום שלישי, 27/02/2007 שעה 20:10)
בתשובה ללוי
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

שגרו שם למדינת ישראל היה מבצע הצלה גדול ומבורך.
זה שגם נהניתי ממנו מאד זה רק הידור מצווה, בסך הכל זה הקדימון ליציאה מכל השטחים הכבושים ויהיו לנו עוד עמונות שבהם נראה לכם מאיפה משתין הדג.
_new_ הוספת תגובה



חיסול גוש קטיף והעברת כל הטפילים
לוי (יום רביעי, 28/02/2007 שעה 7:04)
בתשובה לעמיש
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

גם חיילי הס.ס. נהנו מרצח יהודים .
מצאת להדמות להם.
כבר למדנו למי עלה השתן לראש וגרם לו להתרגע .
בינתיים זכה בפיס במליון וחצי שקל כדי שינוח בשלום ובנוחיות על משכבו .
_new_ הוספת תגובה



כרגיל קשקשן
יובב (יום שלישי, 27/02/2007 שעה 22:01)
בתשובה ללוי
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

לא התנגדת, אז הסקתי שאתה מסכים שכושי לבקן לא מייצג את דרום אפריקה...

הכל מסכימים שמעשה הנבלה החמיר את מצבה של ישראל?
איך זה מסתדר עם הרוב שהצביע בעד נסיגה נוספת?
אתה מחובר למציאות?
_new_ הוספת תגובה



כרגיל קשקשן
לוי (יום רביעי, 28/02/2007 שעה 7:08)
בתשובה ליובב
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

איזה רוב הצביע . הסקנד דריבר הצהי מה שהצהיר בפקודת החתיכה הכושית וכשהבין שזה לא בר ביצוע מסמס את זה .
_new_ הוספת תגובה




חפש בתגובות שבדיון זה:     חיפוש מתקדם...

חזרה לפורוםהדפסה עם תגובותתגובה למאמר


מערכת פא"צ אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים.



© פורום ארץ הצבי