|
הנחות באוויר? | |||
|
|||
בר-ניר: ''הימנעות מאמצעי ענישה קולקטיבית במקרה הזה משמעותה היא מתן חסינות למיעוט השולי הזה... במקרה של מחבלים מתאבדים מה שקובע הוא מניעת הפיגוע''. אפשר בקלות להסכים שמניעת פיגועים היא מטרה טובה מאד (לא כל כך משנה איזה). אבל: 1. אבל על סמך מה אתה קובע ש''מניעת ענישה קולקטיבית היא מתן חסינות...''? 2. האם ברגע שנמנעת הענישה קולקטיבית (הסעות ו''איחוד מש''') נגמרו אמצעי הביטחון? אלו רק חלק קטן מהשאלות שעולות בעקבות קריאת המשפט הפסקני הזה. | |||
_new_ |
הנחות באוויר? | |||
|
|||
דבר אחד לא מסתדר לי עם הגישה שלך: מצד אחד אתה טוען שיש לאפשר לכל פלסטינאי(ת) ש(ת)ירצה, להתחתן עם ערבי(ה) ישראלי(ת) ולהגר לישראל. מצד שני אתה דוחק בנו לוותר על יהודה ושומרון בטיעון דמוגראפי. כיצד אתה מיישב את שתי הגישות? ואולי כשמחצית הפלסטינאים כבר יהיו בישראל תוותר גם על הגליל והנגב באותה טוענה דמוגרפית? | |||
_new_ |
לא זו לא הגישה שלי | |||
|
|||
_new_ |
מה לא ברור לך רמי? | |||
|
|||
אני מניח שאתה לא רמי נוי. מדברים על מספרים ומנסים להסתיר את השימוש השקרי שעושים בהם. זה קו חשיבה אופייני. ג'ורג' אורוול כינה את זה ''כפל חשיבה'' (double think) היכולת לחשוב בו זמנית דבר והיפוכו מבלי להרגיש את הסתירה. | |||
_new_ |
מי עושה שימוש שקרי במספרים? | |||
|
|||
_new_ |
מערכת פורום ארץ הצבי אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים. |