![]()
|
![]() |
![]() |
||
![]() ![]() |
|||
|
|||
האם כוונתך שהמאמץ להבנת האדם בעצם יוצר את הבעיה? ''....בהבנתה את התנהגות האדם משום שהבנת האדם מאיימת עליו והוא מנטרל אותה על ידי פיתוח תובנות חדשות, מאימות עוד יותר'' | |||
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
||
![]() ![]() |
|||
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
||
![]() ![]() |
|||
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
||
![]() ![]() |
|||
|
|||
''האדם הנבון''. | |||
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
||
![]() ![]() |
|||
|
|||
מציג כאן זה תחום של חקר אבסורדים בהתפתחות האדם/היהודי/החברה. האם זה תחום מוכר באקדמיה? | |||
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
||
![]() ![]() |
|||
|
|||
בוודאי שהתחום הזה מוכר. טול לדוגמא את תחום הרפואה: האנטיביוטיקה ניטלה מחלות רבות כמו דלקת ראות ושחפת. אבל היא גם המריצה הופעת חיידקים אלימים הרבה יותר המחוסנים מפני האנטיביוטיקה והם גורמים למחלות קשות בהרבה, עד כדי כך שיש צופים מגפות קשות כתוצאה מכך. נושא זה ודומיו נחקרים באקדמיה. | |||
![]() |
![]() |
![]() | ![]() |
מערכת פורום ארץ הצבי אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים. |