|
[•] חברה טראסק | |||
|
|||
יענקלה ויחזקאל ועירן ולוי ומי האפסיים לא צריכים לדאוג ליוסלה. מה שיותר מעניין אלה ההתבטאויות השונות של הנ''ל שיש להן מרכיבים מובהקים של לשון הרע. יוסלה חוזר וטוען שהנ''ל הם גזענים יהודיים, ומביא את דבריהם כהוכחה, יום אחר יום, כי הנ''ל גאים בדיעותיהם ועמלים על תפוצתן. בחברה מתוקנת היו אוסרים על הטפה לטרנספר המוני. בחברה מתוקנת היו אוסרים על הסתה גזענית כדוגמת כתיבתו של עירן. בחברה הגונה הדברים לא היו נאמרים כלל בידיעה שהם מביישים את אומרם. אך הנ''ל אינם אנשים הגונים בעליל. עירן הוא יהודי המטיף לטרנספר ואפילו מנסה כוחו בהכחשת הכיבוש. והוא גאה בכך. כאשר מדינה שלמה ןממשלתה מונעים על ידי 'עסקת הנדל''ן של המאה' - ארץ ישראל השלמה - מה לנו כי נלין על איזובי הקיר עירן וחבורת הרחוב שלו. כבר לא מדובר ביהדות או בהישרדות: הכל בצע כסף ומשפח. אך יש עדיין בתי דין בישראל, וחוקי לשון הרע, ואני מציע ליענקלה וליחזקאל ולעירן הספונים בצפיפות ליד המקלדת שיבלו פחות זמן בסיוטי הלילה על יוסלה, ויעברו על הגידופים ןההשמצות שכתבו בחדשים האחרונים. לא הכל עובר חביבי. - דין אחד לכולם. | |||
_new_ |
[•] יענקלה ויחזקאל ועירן ולוי | |||
|
|||
אזובי הקיר לא יוכלו כנגד ארץ ישראל השלמה ובתי הרע בישראל לא יוכלו להוציא דין כי השמאלנים מושחתים וקונים את השלטון בכסף ואת השופטים בבקשיש דין אחד לכולם | |||
_new_ |
הצביעות של עירן | |||
|
|||
עירן הוא זה שכתב ''דין אחד לכולם'', אך מטיף באופן שיטתי להחלה של חוקים מפלים על בסיס דת, גזע ולאום על האוכלוסיה הפלסטינית. עירן הרי יודע שאם ישראל תמשיך להחזיק ביהודה ושומרון כפי שהוא רוצה, עיוותי החוק ביחס לפלסטינים יהפכו לעוד יותר מקובעים במערכת המשפטית הישראלית. הפתרון של עירן הוא פשוט להחריד: יש לגרש את כל הפלסטינים מארץ ישראל לאלתר. זה מזכיר למישהו את ההגיון של פתרון סופי אחר בעבר הלא רחוק? גם שם קיוו להשיג גרמניה נקייה מיהודים והומואים וצוענים - וכמובן מאמנים וסופרים 'דקדנטיים'. עירן אינו מרוצה בעליל מהניתוחים של אופיו בידי יוסלה. אך זה הרי בלתי נמנע אם יוסלה ואחרים באתר רוצים להבין את דיעותיו והצעותיו של עירן. הצעותיו מעוררות אסוציאציות של זמנים ומשטרים אחרים (הפאשיזם האיטלקי למשל), וכל תגובה נוספת של עירן למאמרים באתר רק עוזרת לצייר תמונה עוד יותר מלאה של האיש מאחורי הדיעות. ומדוע האיש מעניין? שוב, האיש מעניין ראשית, כי הוא מייצג ישראלים רבים אחרים, ושנית בגלל שלכל דעותיו משותפת ההדחקה של המצפון האנושי - מה ש'מאפשר' לעירן להטיף לפשעים עתידיים נגד הפלסטינים ולהמשך העבריינות הישראלית במסווה הכיבוש וה'שמירה על הסדר והבטחון'. רק לאחרונה, ההתנפלות של עירן על הסופרים והפילוסופים היא דוגמא לדגם המוכר של הפשיזם הפוליטי - הצרת הצעדים והחיסול האנשים בחברה שתפקידם הוא המחשבה היוצרת וביקורת החברה. עירן מצטרף בכך למקום הלא מכובד השמור לצוררים הגדולים של היהדות בעבר, - כי הרי בכל משטר בהסטוריה שפעל להגבלת חופש הדיעה וחופש התנועה היהודים היו הראשונים להפגע, כי אחוז היהודים בקרב אנשי הרוח - שנואי נפשו של עירן - היה תמיד גבוה יותר מאשר חלקם היחסי בחברה בה חיו ופעלו. עירן פשוט אינו מבין שהוא נטל על עצמו את תפקיד 'שורף הספרים'. הוא רואה עצמו כאיש ישר, משכיל, בעל עקרונות מוסר וכו'. אז מהיכן כל הרעל הזה? ומדוע עירן ממשיך להכחיש אפילו את הדברים שהוא עצמו אמר ועשה? משהו פתולוגי. יוסלה לא יכול להשתחרר מהתחושה שגזענים ושוביניסטים כדוגמת עירן, משהו לא בסדר איתם, ושיש משהו פתולוגי ביכולת שלהם 'לכבות' ולהדליק את המצפון ואמת המידה המוסרית שלהם כאילו לפי הזמנה. משהו רקוב בממלכה הזאת. | |||
_new_ |
לחמניה חמה מתרשם | |||
|
|||
שיש לך בעיה אישית מול עירן. לחמניה חמה ממליץ לך להיוועץ עם הפסיכיאטר הקרוב למקום מגוריך. | |||
_new_ |
[•] חברה טראסק | |||
|
|||
ביום 30/11/47 התחילו הערבים של המנדט הבריטי בארץ ישראל מלחמה נגד היהודים . זה התחיל ברצח 8 נוסעי אוטובוס יהודים בפתח-תקווה . אלה היו אזרחים לא חמושים . מלחמה זו לא הסתיימה מעולם . אין הסכם שביתת נשק בין הערבים והיהודים של פלסטינה(א''י) . | |||
_new_ |
[•] חברה טראסק | |||
|
|||
אתה חושב שיוסלה לא יודע את האמת? האמת לא מענייננת אותו אלא רק האידיאולוגיה שלו. | |||
_new_ |
בחורבן לבנון ננוחם ! | |||
|
|||
ֶאומרים טְרֶסְט trust ולא טראסק. אני בעד לדבר לעיניין. לבקר את הרעיון/נושא ולא את הכותב. | |||
_new_ |
יחזקאל ההסטוריון הידוע | |||
|
|||
''בשנותיה הראשונות של העיר תל-אביב, היה אחוז גבוה של התושבים אנשים צעירים, יחסית, והרבה רווקים ורווקות, שרצו לבלות את זמנם בנעימים. כמובן שאתרי-בילוי כפי שיש היום, לא היו בנמצא; אפילו לא בדמיון הפרוע ביותר. צעירים אלה התאגדו והפכו להיות חבורה, אשר הציבה לעצמה מטרה ''לעשות חיים''. חבורה זו נקראה ''חברה טראסק'' - TRASK -ואשר פרושה היה '' חברת בלגן'', אבל במובן הטוב של המילה. אנחנו גרנו בקרית מאיר - שכונה שהיתה אז מחוץ לעיר והיום היא במרכזה: מול ככר רבין, באלכסון. שכרנו 2 חדרים בדירת 3 חדרים ובחדר השלישי גרו בעלי הדירה – זוג ללא ילדים. המטבח, האמבטיה והשירותים היו משותפים וכל אחד בתורו דאג לנקיונם. לבעלי הדירה - הזוג אשריאלי - ASRIELI - היה חבר בשם שמעון קורמן - - KORMAN -שהיה רווק והשתייך לחברה טראסק. הוא היה בא לדירה לעיתים קרובות. תמיד היה לבושו נקי, ללא רבב, ומגוהץ למשעי. לבושו היה תמיד חקי או לבן - האופנה באותם ימים היתה קצת מוגבלת.'' [מזכרונותיה של ברכה קסטן] תמיד יש מישהו שקופץ בראש. באתר הזה יש חבורה שלמה של קופצים בראש, בעלי פיוזים קצרים, ורמת תודעה של יצור ממשפחת הרכיכות. מה שמשותף לבני חבורה זו התגובה האוטומטית לכל איזכור של הסכמים מדיניים במזרח התיכון. יענקלה ויחזקאל ועירן ולוי וצדק וגולדרייך הם מבחינה פוליטית כמו נגזרות נייר של אותה הדמות של הישראלי המכוער, ש'מתגבר' על מצפונו ובלבד שלא יצטרך לוותר על השטחים. הטריטוריאליסטים היהודים האלה קרובים מבחינת ההגדרה המילונית לתנועות הפשיסטיות שהכרנו בעבר, והם אכן מתנהגים לפי הדפוס המוכר של הוויתור על האישיות של הפרט למען המדינה והלאום. וכאן באתר הם נוהגים כחבורת רחוב לכל דבר. אין פלא לכן שיוסלה מעלה קווים לאופיים של משתתפים אלה: הם שוביניסטים מתנשאים ביחסם לנשים הכותבות או מוזכרות באתר (ראה ההשמצות של עירן על ציפי ליבני וענבל בר-און, וה'עזרה' שקיבל מגולדרייך בעניין זה), הם פונים למשתתפים אחרים בלשון קירבה והקטנה שלא לצורך. הם מחזיקים בדיעות גזעניות לכל דבר [הם מגדירים את העמים השכנים לישראל (ה'ערבים' בלשונם) כ''רוצחים'' ו''גנבים''], והם מטיפים, כדוגמת עירן ה'נאור' לטרנספר של מליוני התושבים הפלסטינים של ארץ ישראל. וכל זה על מנת לפנות מקום ליהודים שעוד לא נולדו. תורת גזע יהודית למהדרין, ששים שנה אחרי השואה. ןמה שבאמת מסגיר את אופיים הפוליטי של הגזענים היהודים החדשים האלה, זה הבוז שהם רוחשים לסופרים ולפילוסופים (ראה ההשתפכויות של עירן בנושא). יוסלה מתנצל בפני שלונסקי ואלכסנדר פן, על שהשתמש לחינם בהכינוי 'חברה טראסק' בהקשר של חבורת הגזענים היהודים שבכאן - שונאי הספרות השירה והפילוסופיה. | |||
_new_ |
יחזקאל ההסטוריון הידוע | |||
|
|||
זה לא מסתדר אצלם שהרוצחים והגנבים הם בני עמנו היושבים מעבר לקו הירוק. | |||
_new_ |
יחזקאל ההסטוריון הידוע | |||
|
|||
הרוצחים והגנבים יושבים בתל אביב, רמת השרון, תומכי וחברי מפלגות השמאל... | |||
_new_ |
הרוצחים והגנבים? | |||
|
|||
''הרוצחים והגנבים יושבים ב[קרית ארבע, חברון], תומכי וחברי מפלגות ה[ימין הפשיסטי]...'' | |||
_new_ |
הרוצחים והגנבים? | |||
|
|||
דבריך אינם מעוגנים במציאות . | |||
_new_ |
שוב אינך רואה את התמונה השלמה | |||
|
|||
דברי הם הדגמה של משמעות דברי קודמי, צדק. אני מסכים איתך שדבריו אינם מציאותיים. | |||
_new_ |
שוב אינך רואה את התמונה השלמה | |||
|
|||
אתה אינך מסכים איתי מה מניע אותך לשקר ? | |||
_new_ |
אלו שקריו של צדק | |||
|
|||
_new_ |
הרוצחים והגנבים? | |||
|
|||
רוצחים וגנבים זו לא תכונה לאומית אלא אישית. ו'לשמחתי' היא קיימת גם אצל שמאלנינו היקרים במידה העולה על מתיישבי ''קרית ארבע, חברון'' וה''ימין הפשיסטי''..... | |||
_new_ |
יופי נחמה, כמעט תפסת את העניין | |||
|
|||
_new_ |
חצי הודעתך כהודעה | |||
|
|||
_new_ |
הרוצחים והגנבים? | |||
|
|||
רוצחים וגנבים יכולה להיות תכונה ציבורית ולאומית....... ראה את העמים העתיקים שחיו על רצח ושוד כמו המונגולים, כמו חלק משבטי חצי האי ערב. מאחר והציביליזציה התקדמה קימעה בנושאי מוסר בזכות היהודים, ברור לכל אדם שאיננו שמאלני הזוי, שהרוצח והגנב אינם רק המבצעים בפועל אלא גם התומכים, המעודדים, והשותקים שתיקה רועמת. האם חברה או ציבור הם רוצחים וגנבים? המבחן הוא פשוט מאד. חברה המהללת רוצחים וגנבים היא כולה רוצחים וגנבים. (ערבים) חברה שאיננה מעמידה לדין רוצחים וגנבים היא כולה רוצחים וגנבים. (ערבים) ציבור התומך ברוצחים וגנבים הוא כולו רוצחים וגנבים. (ערבים ושמאלנים) ציבור המעודד רוצחים וגנבים הוא כולו רוצחים וגנבים. (ערבים ושמאלנים) ציבור השותק שתיקה רועמת כלפי מעשי רצח וגניבה הוא כולו רוצחים וגנבים. (שמאלנים). תמשיך לבדוק כל קריטריון מוסרי שהוא, ותראה שהציבור השמאלני הוא כולו רוצחים וגנבים. | |||
_new_ |
הרוצחים והגנבים? | |||
|
|||
''ציבור השותק שתיקה רועמת כלפי מעשי רצח וגניבה הוא כולו רוצחים וגנבים [- הימנונים]. תמשיך לבדוק כל קריטריון מוסרי שהוא, ותראה שהציבור ה[ימנוני] הוא כולו רוצחים וגנבים''. | |||
_new_ |
הרוצחים והגנבים? | |||
|
|||
מי זה הציבור הימנוני ? | |||
_new_ |
הציבור הימנוני? יש הגדרה בהודעה הקודמת | |||
|
|||
_new_ |
הציבור הימנוני? יש הגדרה בהודעה הקודמת | |||
|
|||
לא מוצא . | |||
_new_ |
הציבור הימנוני? יש הגדרה בהודעה הקודמת | |||
|
|||
תפתור את הבעיה (''לא מוצא'') שלך לבד. | |||
_new_ |
הציבור הימנוני? יש הגדרה בהודעה הקודמת | |||
|
|||
גם לא תמצא.... שם. | |||
_new_ |
צדק, אל תביא עוד טיעונים בעניין זה | |||
|
|||
כי גם אני עוד מעט אקרא לפלסטינים חבורת רוצחים וגנבים.... | |||
_new_ |
צדק, אל תביא עוד טיעונים בעניין זה | |||
|
|||
הכרת האמת כהוויתה היא הצעד הראשון והחיוני לפתרון בעיה כלשהי. התעלמות מהאמת מביאה לפתרון בעיה שאיננה קיימת במציאות, כלומר, אי-פיתרון מוחלט, ויצירת בעיות וסיבוכים נוספים. | |||
_new_ |
ספר על עצמך -יוסלה ! | |||
|
|||
לא אוסיף להתווכח עם השם ''יוסלה ''. יוסלה תן לנו פרטים אמיתיים כמו-- שם פרטי,עיר,גיל,סטטוס | |||
_new_ |
נו, יוסלה אני עדיין מחכה | |||
|
|||
יוסלה אני עוד מחכה. מה קרה ? אתה יודע לחרוץ מישפט על כל דבר. אתה קובע ומחליט לכולם. אבל מפחד להגיד מי אתה ומה אתה ?! | |||
_new_ |
רק על עצמי לספר ידעתי | |||
|
|||
יוסלה עדיין מחכה שאריה עירן יתנצל בפני ענבל בר-און על שתקף אותה ללא פרובוקציה. | |||
_new_ |
תגובה פבלובית של היוסלה | |||
|
|||
ככלב השב אל קיאו, כן תגובותיו הפבלוביות של יוסלה. פנינים נדושות ועלובות, גסות רוח של תועמלן רפה שכל מילים החוזרת על עצמה אצל היוסלה. רכיכות, פשיסטים, גזענים, שוביניסטים,גזענים... סערות מוסריות של בולשיט מרוכז- המיץ של הזבל השמאלני תרכיז כל הגועל הטמון בזן ההולך ונעלם של התועמלנים נוסח ספירו , יוסלה, אורי אבנרי ושאר חסרי החוליות. יוסלה, כנראה אתה מקרה אבוד, אינך מסוגל לנהל ווכוח או שיחה אינטלקטואלית... ''השמאל במיטבו'' | |||
_new_ |
מערכת פורום ארץ הצבי אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים. |