פורום ארץ הצבי

(נכתב בתשובה לסתם אחד, 31/05/09 4:04)

http://www.faz.co.il/thread?rep=132856
ומה יהיה על הבנת הנקרא?
יובל רבינוביץ (יום ראשון, 31/05/2009 שעה 15:40)
בתשובה לסתם אחד

>>''אתחיל בכך שהעם הפלשתינאי לא רצה מדינה ואינו רוצה בה.''
>
>אם התזה שלך מבוססת על המשפט שלמעלה בתור הנחת היסוד שלה. אז מה הטעם להמשיך לקרוא.

המשפט אינו הנחת יסוד אלא מסקנה. מייד לאחר ניסוחו מובאים מראי המקום וההוכחות.

מכאן ואילך אתה טוחן שוב את הטיעונים אם יש או אין עם פלשתינאי ואם יש לו זכויות ומה אמר כל אחד וכן הלאה.

כאמור – אלה טיעונים רלוונטיים למאמר אחר. המאמר הנוכחי עוסק במשהו שבחרת לא להתייחס אליו.

גם לא בדיוק הבנתי איך סעיף 7 נגזר מסעיף 7, אבל ממילא נגזר עלי לא להבין את הלוגיקה שלך.

http://www.faz.co.il/thread?rep=132860
סתם אחד (יום ראשון, 31/05/2009 שעה 16:02)
בתשובה ליובל רבינוביץ

''אתחיל בכך שהעם הפלשתינאי לא רצה מדינה ואינו רוצה בה.''

אם זו המסקנה,
אז מדוע המשפט מתחיל
ב- ''אתחיל בכך ש...''?

http://www.faz.co.il/thread?rep=132862
סתם אחד (יום ראשון, 31/05/2009 שעה 16:19)
בתשובה לסתם אחד

ותודה על ההגהה. ה-‏7 אכן השתרבב בטעות.

ואם אכן זו המסקנה,
אני במקומך הייתי דואג למבנה הטיעון שלך
כי השיטה של רתימת העגלה לפני הסוסים
כבר התעייפה מרוב שימוש בידי חובבי ארץ
ישראל השמנה.

http://www.faz.co.il/thread?rep=132912
הבנת הנקרא, זוכר?
יובל רבינוביץ (יום ראשון, 31/05/2009 שעה 22:29)
בתשובה לסתם אחד

נו, אם החלטת לרדד את הדיון לרטוריקה של כתה ג', אעשה עוד מאמץ לנסח את הטיעון כך שאפילו אתה תוכל להבינו.
אפשר לומר: א' מתקיים, היות שמתקיימים ב' ו-ג'.
אפשר גם לומר: היות ש-ב' ו-ג' מתקיימים, הרי שגם א' מתקיים.

סדר הטיעונים במשפט אינו אינדיקטור לתקפות או אי-תקפות שלו.

מערכת פורום ארץ הצבי אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים.