פורום ארץ הצבי

(נכתב בתשובה לדוד סיון, 13/12/08 7:35)

http://www.faz.co.il/thread?rep=125593
אני מקווה שתהיה שם
סתם אחד (שבת, 13/12/2008 שעה 8:16)
בתשובה לדוד סיון

כוונתי היתה בראש ובראשונה להשמעת קול ברור נגד גילויי גזענות בכל מקום
בין אם בהפגנה באום אל-פאחם או באתר ארץ הצבי. אני רואה במה שמתרחש
באום אל-פאחם ובחברון את המקבילה של מה שמתרחש לעיתים בארץ הצבי.
ומה שעומד לרועץ לפתרון הבעיה בשני המקומות זו ההססנות של החברה להוקיע את
הביטויים הגזעניים באופן ברור ונמרץ. מה שתורם להרעת המצב הרע בלוא הכי היא
החפיפה בין השיח הגזעני לבין השיח הפוליטי. נוצר מצב שבו יש מעין היתר רבני
להשתמש בביטויים גזעניים בהקשר של המאבק על המשך ההתנחלויות, וסחף
דומה קיים גם בשיח החילוני ברובו הפוליטי, כפי שאנו רואים באתר, כאשר רבים
מהתומכים בהמשך הכיבוש הישראלי מתבלים את דבריהם בביטויים גזעניים
בחסות ההקשר הפוליטי. וזה סחף מסוכן. הקיטוב בישראל בין רוב יהודי למיעוט
ערבי, ובין אזרחי ישראל לבין הפלסטינים יושבי השטחים, יכול להתנסח ברובו
במונחים פוליטיים חריפים ככל שיהיו, מבלי להכנס לנושא הבין גזעי. אך ברגע
שהניסוחים הגזעניים משתלטים על הוויכוח הפוליטי-מדיני- חברתי, נהרסת
האפשרות לאיזשהו דיון ענייני.

התחילו בזה הדוברים הנמרצים מדי של הימין המתנחל כבר בשלב די מוקדם.
מושקוביץ ז''ל טרח ימים כלילות בדמוניזציה של הפלסטינים, כשכל מטרתו
בכך היתה ליצור בסיס להמשך שהותו בשומרון. אריה עירן משתמש בניסוחים
הגזעניים הבוטים ביותר כדי לשכנענו שזה בסדר לגרש כארבעה מליון תושבים
פלסטינים לעבר הירדן. אפילו ידידנו ה'עין' מצרף ובאמת שלא לצורך את רשימת
המכולת שלו של פשעי האומות הערביות, כתגובה למאמר של ספירו על
חטאי ישראל.

הוויכוח הפוליטי בישראל ימשיך בוודאי, אך אם ימשיך להתדרדר לפסים
הגזעניים הנוכחיים, דרכו של מרזל תהפוך לדרך המלך. והדרך לעצור את
ההתדרדרות הזאת אינה דרך החוק אלא התגובה האישית בכתיבה ובדיבור.

זה גם לא עוזר כאשר במקרים רבים נותנים לגיטימיות להתבטאויות גזעניות
בשם הסימטריה או ההדדיות כביכול של 'שתי דיעות' מנוגדות במסגרת דיון
זה או אחר. הנימוק של ההדדיות במקרים כאלה אינו רלוונטי כלל, כי אין
סימטריה מובנית בין מתנחל הטוען שארץ ישראל ניתנה לו בהיותו יהודי,
וזה מקנה לו את ה'זכות' לנשל תושב פלסטיני מהאדמה שירש מאביו, לבין
יהודי אחר שטוען שמעשה כזה הוא פשע חמור. וויכוחים מסוג כזה עברו
מזמן את גבול התיאוריה הפוליטית והם מתקיימים בTWILIGHT ZONE של
הגזענות הלטנטית. כי הדרך היחידה להצדיק גניבה ישירה של ביתו של אדם
היא על ידי ביטול זכויותיו העקרוניות כאדם. ואת ההשמדה הזאת ניתן להשיג
רק באמצעות הכלי הישן המוכר של הסטיריאוטיפ הגזעני: הערבים הם עם
נחות ורצחני שאין לו הסטוריה אמיתית במזרח התיכון (או כמו שעירן טוען
בדרך האופיינית לו כל כך: הערבים באו לארץ ישראל כדי להתפרנס מפיתוח
הארץ בעקבות היהודים) ולכן מותר וצריך להורישם.

התנעת המכונית והנסיעה לאום אל-פאחם יכולה להיות מובנת גם כמטפורה.

http://www.faz.co.il/thread?rep=125601
אפילו שקע מארינה ליד הפיליפינים אינו עמוק דיו
סתם אחד (שבת, 13/12/2008 שעה 10:13)
בתשובה לסתם אחד

כדי לתאר את עמקות ניבלותך .
עבריין מיקלדת שכמוך , שנחבא כמו תמנון בעומק נקיק ימי , שמתמיד לתקוף בלי ביסוס עובדתי , שמתיימר להיות מוסרי , שחסר היגיון ולוגיקה , שטוען לקאנטיזם , ראוי רק לתקיפה בלתי פוסקת עליו ויותר מזה על דיעותיו ועל ריגשותיו .
תחילה הופתעתי מכתיבתך המתונה על מרזל אנד קומפאני , ולפתע מי מופיע ? שמי !
הפלא ופלא . מעולם לא הבעתי דיעה על מרזל בכתובים . אבל אתה בשיפלות הצלחת לחבר אותי .
על פי כתיבתך אתה האדם הבלתי מוסרי ביותר שאני מכיר . יגאל עמיר יותר מוסרי ממך .
ואל תשכח להביא בולבוסים , מר ''ביקרתי בגרמניה כאורח רשמי'' . מר ''אני לא אבנרי'' .

http://www.faz.co.il/thread?rep=125604
AIN'T NO MOUNTAIN HIGH ENOUGH...
סתם אחד (שבת, 13/12/2008 שעה 11:15)
בתשובה לסתם אחד

יוסלה כתב,
''אריה עירן משתמש בניסוחים הגזעניים הבוטים ביותר כדי לשכנענו שזה
בסדר לגרש כארבעה מליון תושבים פלסטינים לעבר הירדן.''

מה בזה לא נכון או לא מדויק?

ורק כדי להעמיד דברים על דיוקם: ביקרתי בגרמניה
כחבר במשלחת סטודנטים ישראלית, כך שזכינו
לאירוח רשמי. והיה טוב אם היית מניח לאובססיה
שלך עם אורי אבנרי להירגע קצת.

גם את מקור הטענה החוזרת שאני ''טוען לקנטיזם'' קשה
לי להבין. הרי את היחוס לתורת קאנט אתה עצמך העלית.
אז איכשהו בהזיותיך טענתך שאני מסתמך על קאנט הפכה
ל'קנטיזם' שלי.

ובנוגע למוסר הקלוקל שלי:
שאלתי אותך כבר מספר פעמים ישירות האם
עקירתם של כארבעה מליון תושבים פלסטינים מארץ ישראל,
במטרה 'לפנות מקום' ליהודים שעדיין לא נולדו, זו פעולה מוסרית?
ובכל פעם התחמקת מתשובה, לבד מפעם או פעמיים
שבהן הגבת בביטויים כגון ''הערבים רוצחים''. וקשה לי להבין
האם כיוונת בכך למענה ענייני או שפשוט התרגזת וזה נפלט
לך?

זמן מה לאחר שהעליתי את ההיבט המוסרי של הכיבוש המתמשך,
ושל תכניותיך בנושא הילודה והטרנספר, התחלת לטעון בתגובות
שונות שלך שאתה פנית ושאלת אותי לניסוח עמדתי בנושא המוסר
ושאני סירבתי לענות בעניין זה. ובכן, גם בהזדמנות זאת הפכת את
היוצרות. וקשה לי להבחין האם הבלבול הזה הוא אצלך או שיש
לו איזשהו בסיס עובדתי? הרי אנשי עובדות אנחנו.

כן, וכמעט שכחתי (א-פרופו הקשר בין המאמר למעלה ואיזכור
שמך בתגובתי): האם ההזמנה ששלחת לכולנו להשתתף ב'קומזיץ'
של שריפת הבתים החברון, משייכת אותך מבחינה אידיאולוגית לחבורתם
של המרזלים, או שאתה מה שנקרא 'קבלן פרטי' בעניין זה?

http://www.faz.co.il/thread?rep=125610
AIN'T NO MOUNTAIN HIGH ENOUGH...
סתם אחד (שבת, 13/12/2008 שעה 12:53)
בתשובה לסתם אחד

מצחיק . מאד מצחיק .
למה ?
כי ההתחלה של הביקורת הנוכחית נגדי מתחילה באמירה לא נכונה מבחינה לוגית .
אין הר מספיק גבוה - שגיאה לוגית .
הלאה
אתה אינך מאשר בפה מלא ובאמירה ברורה שראוי להגדיל את העם היהודי למימדיו שלפני השואה .
וגם
כדי לפסול את הטענה שלי אתה טוען שאני לא מציג את מספר ילדי - זה כשל לוגי .
ועוד
אני לא משתמש בביטויים גזעניים להוכחת טענותי , אלא כדי להרגיזך . אפרורפו בולבוסים .
וגם זה
טענותי נגד הפלסטינים מבוססים על הצגת דבריהם כשקרים . על החלטת חבר הלאומים . על דחיית הערבים את החלטה 194 וגם 181 . על פרוץ הנאכבה עם רצח 8 אזרחים יהודים ביום 30/11/47 . על 1921 , 1929 1936-19239 . על סורת הפרה בקוראן . על הגדרת פליטי 1948 כפליטים 60 שנה אחרי . על טרור נגד אזרחים .

וזה אתה שטוען למומחיות בקאנט ובמוסר שלו . יחד עם אריסטו .
ומדיון על המוסר אתה התחמקת בעבר וגם כעת .

והעיסוק האובססיבי בשם משפחתי הישן פריהאוף תוך הסתתרותך צאחורי אנונימיות אף הוא ניבזי ולא רלוונטי .

ובכלל אין קשר לשמי עם מרזל או עם הזמנתך לטוזיק עם בולבוסים .

והדיספרופורציה הזועקת לשמיים בהשואת 4 בתים שרופים בחברון עם 30.000בתי יהודים שרופים בגרמניה .
ובנוסף
הדיספרופורציה בין מעשי ברוך גולדשטיין ו1500 קורבנות הטירור הפלסטיני .

בסיכום אתה גזען אנטי-יהודי במסווה של טהרן מוסרי .

http://www.faz.co.il/thread?rep=125611
AIN'T NO MOUNTAIN HIGH ENOUGH...
סתם אחד (שבת, 13/12/2008 שעה 13:43)
בתשובה לסתם אחד

אייענע 'יוסלה' מומחה לקאנט....
בכל מקרה זה לא ניחן בפוסטים שלו.
'יוסלה' חוזר באובססיה על דמגוגיה בגרוש,
והוא מנסה להסביר כל טענה שלו נגד הימין הישראלי
ב'מראי מקום' מהסוג הכי פחות מתאימים: הוא מרחיק עדותו
ל''ליל הבדולח' (שכשלעצמו זה ביטוי של הנאצים לפרעות ט''ז
בחשוון תרצ''ט), משווה בין הנאצים לציונים כמעט בכל פוסט,
תומך בפלסטינים שעושים טרור ובתנאי שהטרור הוא נגד
יהודים (כי לדעתו יש להם עילה והעילה 'טובה') ומתנגד
לטרור פלסטיני בפלסטינים (לא כי הטרור הוא רע מכל
בחינה, אלא שזה רע לעמדותיהם של הפלסטינים נגד הציונים).

הצורך של ה''יוסלה'' להשוות כל אירוע בישראל לנאציזם הגרמני הוא צורך מוכר שתעשיית הפופאלגנדה (PrpPALganda)
בכל רחבי עולם הפוליטיקה והאינטרנט העולמיים. בכך
מבקשים המלעיזים לקצר מאמץ תוך ביצוע איגוף שמאלני רחב
של האמת, להפצת דיברי השקר שלהם במטרה לרפד את דרכם
לעבר מחוזות שאיפתם - לחסל את מדינת היהודים.

לכן טרוריסט ערבי אצלם הוא ''לוחם חופש'' (חופש למי?
לאמת? לחיים בכבוד? לשאהידים להתאבד?), ארץ ישראל
היא 'פלסטין הכבושה', מתנחל הוא מתנחבל, החמאס הוא
פרטנר לשלום ועוד סלוגנים נבערים מדעת שכאלה.

טישטוש האמת היא משימה עיקרית בדרך להשגת מטרות השקר
של השמאל הקיצוני. לכן נוח להם בסיסמאותיהם להציג
את הציונים כנאצים, אם כאמירה ישירה שלעיתים גובלת בהפרת הגיון, מוסר וחוק. ואם כאמירה פתלתלה שיעודה
להטמיע בעורמה תודעה שיקרית כזו.

כמובן שההבדלים המציאותיים זועקים לשמיים.
בגדול, הגרמנים והערבים רצו / רוצים להשמיד את
היהודים / ישראל. יהודי גרמניה וישראל לא רצו ולא
רוצים להשמיד גרמנים / ערבים.

ההבדל שמשבש לשמאלנינו היקרים את הדעת הוא שכיום
היהודים חזקים ויכולים להחזיר מלחמה שערה ולנצח. וזה
מרתיח להם את ה'קאנט'ים והפיוזים שלהם!!!!!!!!

השקרים של האנטי ציונים בסופו של דבר לא הצליחו להצמיח
אף שערה, אפילו לא על לשונו של ערפאת, גדול הדמגו-
פרזיטים הפלסטינים (עד כה).

חכם ציון

http://www.faz.co.il/thread?rep=125605
אני מקווה שתהיה שם
סתם אחד (שבת, 13/12/2008 שעה 11:17)
בתשובה לסתם אחד

אם היית אדם מוסרי וישר דרך כי אז היית מגנה את הפאשיזם והנאציזם המוסלמיים באותה מידה של דבקות שאתה תוקף את יריביך הפוליטיים הקיצוניים שמימינך.

ההשוואתך הנדושה של מפגיני ימין קיצוני נגד ערבים עם מעשי הנאצים בשנות ה-‏30 וה-‏40 מצביעים רק על אטימות ליבך ושיכלך ועל טביעתך העמוקה בסחי הפוליטיקה השמאלנית שמאבדת ערכי מוסר בבואה לדון בזוועות שהערבים ביצעו ומבצעים ביהודים. זוהי בבחינת תופעה שמצביעה על סלחנותם של השמאלנים קיצוניים ל'נאטיב הבורים וההדיוטות' הערבים שהם פיתחו לעצמם מזה שנים. יש לך מעין רחמנות על מסכנותם המוסרית והחברתית, האישית והכללית של הערבים, שברובה היא תולדה של אי קבלתם מלכתחילה את היהודי כשווה להם וכבעל זכויות לאומיות בארץ ישראל.

ניכר בך שאטימותך זו שוללת ממך את יכולתך לאפיין, למיין ולברר את הסוגיות הבסיסיות של הסכסוף היהודי - ערבי בארץ ישראל. אבל אם אתה טועה, אל תנסנ להטעות אחרים. אל תהפוך לשליח השטן הגדול שרוצה רק בהמשך מלחמת התרבות והדת להכחדת ישראל ויתר העולם המערבי.אל תהיה משרתם של רשעים !!!!!

* כשאתה רוצה לתקוף עמדות של ימנמן כזה או אחר, כמו עירן במקרה הפרטי הזה, תשתלד לצטט אותו במדוייק ולא לשפוך רוטב אדיר של דמגוגיה שמאלנית כדי להציגו כפי שנוח לך.

* מי שתאוותו לנישול יהודים מביתם מגיעה ל-‏60 דציבלים חייב להבין שקריאתו של ימנמן לנישול ערבים שמגיעה רק ל-‏5 דציבלים, היא כמו מנגינת החליל לעומת הטראראם של חצוצרת השמאלני.

* אז אצלך הכל מטאפורה. תכתוב על זה משהו ותהפוך את זה לאופרה אפורה ומתה, אולי ייכנסו כמה מזומנים לכיסך ותהיה קפיטליסט לרגע!

חכם ציון

http://www.faz.co.il/thread?rep=125607
אני מקווה שתהיה שם
סתם אחד (שבת, 13/12/2008 שעה 11:42)
בתשובה לסתם אחד

ושוב הדמגוג בפעולה:
''מי שתאוותו לנישול יהודים מביתם מגיעה ל-‏60 דציבלים''

אצל החכם, יהודים המתנגדים להתנחלויות,
בשל היותן מכשול ברור ומכוון להסכם שלום,
הם בעלי 'תאווה לנישול יהודים מביתם'.

כאשר קומץ יהודים עבריינים שגנבו ועדיין גונבים
אדמות של פלסטינים בשטחים מחזיקים מדינה ושני
עמים כבני ערובה, הרי התגובה המתבקשת היא
פינויים המיידי מהשטח. אך אצל החכם, העבריין הוא
היהודי הטוב, והפלסטיני שאת ביתו גנבו הוא טרוריסט
מסוכן, והיהודי שמוחה על המעשה הוא אחד שפל
''שתאוותו לנישול יהודים מביתם מגיעה ל-ְַ60 דציבלים''.

אני חושב ששמיעתו של החכם לקויה.

http://www.faz.co.il/thread?rep=125640
אני מקווה שתהיה שם
ע.צופיה (שבת, 13/12/2008 שעה 20:40)
בתשובה לסתם אחד

למה אתה משתמש במילה ''ימנמן''?

מערכת פורום ארץ הצבי אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים.