פורום ארץ הצבי

(נכתב בתשובה לאבי גולדרייך, 14/01/07 16:47)

http://www.faz.co.il/thread?rep=91143
הפוסל במומו פוסל
יובב (יום ראשון, 14/01/2007 שעה 17:01)
בתשובה לאבי גולדרייך

מעלילים על מרשק ועוד מחציפים לקרוא לכל השאר מעלילים.

גם עובדות שמראים בפרצופך הם עלילת דם?
אולי מרשק התחפש למתנחלת וקילל ערבים? או שמדובר בערבי מחופש למרשק מחופש למתנחלת?
הרי השמאלנים יעשו הכל בשביל להכתים את המתנחלים

http://www.faz.co.il/thread?rep=91152
הפוסל במומו פוסל
אבי גולדרייך (יום ראשון, 14/01/2007 שעה 17:12)
בתשובה ליובב

היום הוא יום העבודה הקלה

לכן נייבב היום כמו יובביניו
מעלילים על היהודים ועוד מחציפים לקרוא לכל השאר מעלילים.

גם עובדות שמראים בפרצופך הם עלילת דם?
אולי היהודים התחפשו למרשקיסטים וקיללו יהודים? או שמדובר ביהודי מחופש לערבי מחופש למרשקיסט?
הרי השמאלנים יעשו הכל בשביל להכתים את המתנחלים

http://www.faz.co.il/thread?rep=91178
הפוסל במומו פוסל
יובב (יום ראשון, 14/01/2007 שעה 21:20)
בתשובה לאבי גולדרייך

אין שום עובדה בפרשת מרשק - לא צו מעצר, לא חקירה לא כלום. פשוט כי הדבר לא ארע. אפס, יוק, כלום.
אפילו תיאורית קונספירציה מוצלחת לא יודעים לייצר אצלכם.

כרגיל, הדרך בה אתה תוקף אותי במקום את הנושא מעידה עליך יותר מכל דבר אחר.

http://www.faz.co.il/thread?rep=91181
הפוסל במומו פוסל
אבי גולדרייך (יום ראשון, 14/01/2007 שעה 21:27)
בתשובה ליובב

מרשק נתפס עם מסור חשמלי במטע זיתים על ידי צפריר רונן מהמושב מולדת.
הוגשה תלונה למשטרה.
העניין פורסם וזכה לתהודה.
זכותך להתעלם מהענין ולעצום עניך לחלוטין - יש לך הרבה זכויות.

http://www.faz.co.il/thread?rep=91186
הפוסל במומו פוסל
יובב (יום ראשון, 14/01/2007 שעה 21:36)
בתשובה לאבי גולדרייך

כל מי שהיה אי פעם במסיק משתמש במסור.
מרשק הגיש תלונה נגדית, כיוון שצפריר רונן ניסה לגנוב את המסור.
אלה הן העובדות.

העלילה כאילו הערבים בסיוע מרשק כורתים לעצמם את הזיתים היא אווילית.

http://www.faz.co.il/thread?rep=91189
הפוסל במומו פוסל
אבי גולדרייך (יום ראשון, 14/01/2007 שעה 21:42)
בתשובה ליובב

אוי אוי אוי גנבו לפושע מרשק את כלי הפשע (מסור ) והוא רץ והגיש תלונה למשטרה. ומה ניתן לצפות ממשטרת ההתנתקות.....
מרשקיסטים עלובים.:)

http://www.faz.co.il/thread?rep=91196
הפוסל במומו פוסל
יובב (יום ראשון, 14/01/2007 שעה 21:46)
בתשובה לאבי גולדרייך

כל פעם שאתה בוחר בתשובה לא עניינית אתה מאושש את צדקת הטענות שאינך מסוגל לענות להן.

http://www.faz.co.il/thread?rep=91197
הפוסל במומו פוסל
אבי גולדרייך (יום ראשון, 14/01/2007 שעה 21:49)
בתשובה ליובב

התשובה ענינית מאוד , מוצא חן בעניך או לא.

http://www.faz.co.il/thread?rep=91699
מה לא ענייני בתשובתו?
א. פרקש (יום שישי, 19/01/2007 שעה 23:02)
בתשובה ליובב

אתה לא ענייני בתגובותיך.

http://www.faz.co.il/thread?rep=91707
מה לא ענייני בתשובתו?
יובב (שבת, 20/01/2007 שעה 0:55)
בתשובה לא. פרקש

נא הדגם

http://www.faz.co.il/thread?rep=91740
הינה הדגימות
א. פרקש (שבת, 20/01/2007 שעה 11:23)
בתשובה ליובב

''כל מי שהיה אי פעם במסיק משתמש במסור.
מרשק הגיש תלונה נגדית, כיוון שצפריר רונן ניסה לגנוב את המסור.
אלה הן העובדות.

העלילה כאילו הערבים בסיוע מרשק כורתים לעצמם את הזיתים היא אווילית.''

וכבר אמרתי יותר מפעם בשנה האחרונה למה, איך, כיצד, איפה.... וכו'.

http://www.faz.co.il/thread?rep=91749
הינה הדגימות
יובב (שבת, 20/01/2007 שעה 12:20)
בתשובה לא. פרקש

חלק מופיע כאן: http://www.makorrishon.net/show.asp?id=11951
לגבי כריתת ענפים במסיק, תצטרך להאמין או לשאול.
לגבי אויליות הטענה, תצטרך שכל ישר.

http://www.faz.co.il/thread?rep=91756
הינה הדגימות
א. פרקש (שבת, 20/01/2007 שעה 12:54)
בתשובה ליובב

מה אתה רוצה להוכיח בכתבה?

שאתה סומך על 'מקור ראשון'? זו הפתעה בשבילי.

אבל בדיוק ג ם משם אני לקחתי את הנתונים כשקבעתי את מה שקבעתי.

אז מה בדיוק רצית לומר?

http://www.faz.co.il/thread?rep=91759
הינה הדגימות
יובב (שבת, 20/01/2007 שעה 13:07)
בתשובה לא. פרקש

אמינותו של 'מקור ראשון' מפוקפקת בעיני בגלל הזדהותו המוצהרת. הנחתי שאתה לא תערער על חיזוקים לדברי המובאים משם.

היוזמה בפתיל הזה היא שלך - טענת כי תגובותי אינן ענייניות, והבאת אוסף אמירות שהעליתי (שכולן היו ענייניות. אולי התכוונת לפקפק באמיתותן, ניחא).

http://www.faz.co.il/thread?rep=91761
הינה הדגימות
א. פרקש (שבת, 20/01/2007 שעה 13:18)
בתשובה ליובב

אז תודה רבה לך שאתה מוסר לי את הכדור להטבעה ומסייע לי לנצח אותך. יש שם את כל האינפורמציה שתומכת בטענתי ושוללת את טענתך.

יוזמה שיוזמה, היוזמה היא של זה ששלח את ההודעה הראשונה בדבר הזיתים.

טענותיך בעיקרן אינן ענייניות כי הן אינן נשענות על עדות/עדויות, אלא על אמירות שלא תמיד מתייחסות בכלל לעניין הזיתים. עדיין לא הצלחתם להביא עדויות ממשיות שעומדות במבחן העובדות שמתנחלים הולכים וגוזמים את זיתי הערבים.

מאחר שכל האירועים האלה מתנקזים לשולי התיישבויות יהודיות ביו''ש הרי שאין כאן קרב על זיתים, אלא יש כאן סכסוך על תחום ההתיישבות היהודית (מצגד הערבים) ועל הלגיטימיות של הישוב היהודי בשטחים (ע''י פעילי שמאל).

וזה כל הסיפור.

עכשיו אתה יכול לצאת ולגזום.

http://www.faz.co.il/thread?rep=91764
הינה הדגימות
יובב (שבת, 20/01/2007 שעה 13:27)
בתשובה לא. פרקש

ידידי, אם נדמה לך שהטבעת, הסל שאתה תלוי ממנו נמצא במגרש אחר, ואין לך יריב לנצח או קהל שיריע.

הדיון הזה החל סביב האמירה של גודרייך ''מרשקיסטים עלובים. שהעבירו את תחום פעילותם מניסור עצי זיית, ועלילת דם על היהודים .'' http://www.faz.co.il/thread?rep=91139
לאמירה הזאת עניתי שכל העיסוק במרשק היא עלילת דם, ולכן השימוש שלו במושג הזה הוא צבוע.

http://www.faz.co.il/thread?rep=91769
הינה הדגימות
א. פרקש (שבת, 20/01/2007 שעה 14:01)
בתשובה ליובב

אני מקווה, ידיד, שכבר הבחנתי שאינני גודרייך.

העיסוק במרשק הוא עלילת דם בדיוק כמו העסוק במתנחלים. לכל אחד יש את עלילת הדם שהוא ראוי לה.

http://www.faz.co.il/thread?rep=91205
הפוסל במומו פוסל
לוי (יום ראשון, 14/01/2007 שעה 22:15)
בתשובה ליובב

המשטרה אמצה תרבות של שקר , כזב , רמיה , רשע ושנאה . זאת בהנחית המערכת המשפטית המושחתת של מדינת ישראל .
השחיתות במשטרה היא כה עמוקה עד אשר הציפיות ממנה להגנה על האזרח הקטן שואפות לאפס .

http://www.faz.co.il/thread?rep=91213
הפוסל במומו פוסל
יובב (יום ראשון, 14/01/2007 שעה 22:55)
בתשובה ללוי

המשטרה עושה את כל אשר ביכולתה בהנתן האילוצים של תקציב, תרבות הסמוך וסוג האוכלוסיה הבוחרת ומתקבלת להיות שוטרים פשוטים.
השחיתות שהימין הביא לשלטון לא עוזרת ובודאי פושה גם שם במידה מסויימת.

http://www.faz.co.il/thread?rep=91253
הפוסל במומו פוסל
לוי (יום שני, 15/01/2007 שעה 8:34)
בתשובה ליובב

עושה ככל יכותה לטייח .
השבב בשפרעם ערך פוגרום ורצח חיל יהודי . הרוצחים ידועים .
הם מהלכים חופשי .
לא הוגש כתב אישום .
מדינת ה.מוק . בכבימויו של אהרון ברק .

http://www.faz.co.il/thread?rep=91206
הפוסל במומו פוסל
לוי (יום ראשון, 14/01/2007 שעה 22:18)
בתשובה ליובב

לא נכון
במסיק זיתים לא נזקקים למשור אלא אם רוצים להעליל על מתנחלים .

http://www.faz.co.il/thread?rep=91215
הפוסל במומו פוסל
יובב (יום ראשון, 14/01/2007 שעה 22:57)
בתשובה ללוי

ומתי לאחרונה היית במסיק?
אני הייתי במסיק באוקטובר באזור בן שמן, ועזרתי להוריד חלק מהענפים. נחש במה השתמשתי.

http://www.faz.co.il/thread?rep=91244
הפוסל במומו פוסל
אבי גולדרייך (יום שני, 15/01/2007 שעה 7:38)
בתשובה ליובב

טוב שהיית במסיק באוקטובר כי המנוול יואל מרשק היה ב''מסיק'' באפריל על נתפש ''מוסק'' עם משור חשמלי.
אכן פנומן המרשק הזה, מצא זיתים על העצים באפריל.

http://www.faz.co.il/thread?rep=91263
הפוסל במומו פוסל
יובב (יום שני, 15/01/2007 שעה 8:49)
בתשובה לאבי גולדרייך

אז הגיע לבצע דילול/שילוד ולא מסיק.

http://www.faz.co.il/thread?rep=91265
הפוסל במומו פוסל
אבי גולדרייך (יום שני, 15/01/2007 שעה 8:52)
בתשובה ליובב

אז יש לי חדשות בשבלך יוביבי.
שילוד עושים בסוף אוקטובר תחילת נובמבר לאחר המסיק.

באפריל ישנה כבר פריחה וניצנים.
מי ש''מוסר ''באפריל הם רק המרשקיסטים מעלילי עלילות הדם הנתעבים

http://www.faz.co.il/thread?rep=91647
ערבים אף פעם לא דופקים את עצמם או את הזיתים
סתם אחד (יום שישי, 19/01/2007 שעה 15:54)
בתשובה לאבי גולדרייך

הם דופקים רק כלבים וגמלים

וזה שיש להם מסור חשמלי זה בגלל שהם כל הזמן מסתובבים עם מסורים.גם לבית שימוש

http://www.faz.co.il/thread?rep=91649
הפוסל במומו פוסל
יובב (יום שישי, 19/01/2007 שעה 16:12)
בתשובה לאבי גולדרייך

שילוד עושים גם כשלעץ יש בעיות, או כשרוצים להשיג יבול גדול לא בשנה הקרובה אלא בזו שלאחריה.
יתכן שיש לזה קשר לאי הודאות אם בשנה הקרובה יואילו בטובם המתנחלים בשטח לאפשר לבעלי המטעים גישה למטעיהם.

חוץ מזה, אני לא מכיר את מרשק ולא דיברתי איתו מעודי. מה שכן, אני מניח שבחקלאות, יש עוד כל מיני פעולות שדורשות מסור.
הטענה 'יש לו מסור, מכאן שהוא בא לייצר עלילה' היא כל כך טפשית שאני לא מאמין שצריך להסביר את זה כ''כ הרבה פעמים.

http://www.faz.co.il/thread?rep=91661
הפוסל במומו פוסל
א. פרקש (יום שישי, 19/01/2007 שעה 17:47)
בתשובה ליובב

כולם רק גוזמים וגוזמים.... אין להם דברים אחרים לעשות בעולם.

בינתיים לא הוכח בכלל שיש פגיעה בזיתי הערבים ביו''ש. אני טענתי, על סמך הגיון ומנהג של חקלאים, שהערבים גוזמים עצים כדי לטייבם אחת לכמה שנים. גיזום גדול הם עושים כאשר העץ מראה ''עייפות'' ופירותיו דלים. והגיזום הזה הוא עד לקו שמעל פיצול הענפים. והערבים מנצלים את המעשה הזה כדי לתקוף את מתיישבים (ואני חושד שזה בהנחיית ובסיוע גורמי 'שלום' ישראלים) ולהשיג הישגים תעמולתיים, תודעתיים.

אחרת אי אפשר להבין ולהאמין למה לא נתפסו מתיישבים כורתים עצים? למה אין הוכחות ממשיות למעשים האלה (ה''הוכחה'' הטובה ביותר שמישהו הביא עד הלום היתה עקבות שמוליכות עד כביש מסויים), למה האירועים האלה מתרחשים אחרי סיום איסוף הזיתים ובתקופת הגיזומים למינהם?

בינתיים אנחנו יודעים שמישהו גוזם זיתים. אין לנו הוכחה מרשיעה שמתיישבים עשו זאת. יש לנו הוכחות בפלסטינים עושים גיזומים בסוף הקיץ ככל חקלאי טוב.

לכן, כל תיאוריות הגיזום של המתיישבים הן רק גוזמאות.

http://www.faz.co.il/thread?rep=91664
הפוסל במומו פוסל
יובב (יום שישי, 19/01/2007 שעה 18:00)
בתשובה לא. פרקש

על סמך התנכלויות המתנחלים המדווחות ע''י התקשורת ומאושרות ע''י צה''ל, המסקנה הסבירה היא כי יש דברים בגו'.

http://www.faz.co.il/thread?rep=91670
הפוסל במומו פוסל
א. פרקש (יום שישי, 19/01/2007 שעה 18:09)
בתשובה ליובב

לא השבת לטענתי.

לעומת זאת דיווחי התקשורת לא נותנים את התמונה המלאה. הרי הם מדווחים לאחר מעשה ויכולים רק להעלות חשדות כמו שכל ילד בגן יכול. לעומת זאת, בדיקה אמיתית עוד לא ראיתי שהתקשורת עושה. צה''ל יכול לאשר כל ידיעה, בדיוק כמו שאני ואתה יכולים. אז תאשר את הידיעות ותמשיך הלאה. כי אין דברים בגו.

http://www.faz.co.il/thread?rep=91673
הפוסל במומו פוסל
יובב (יום שישי, 19/01/2007 שעה 18:14)
בתשובה לא. פרקש

למיטב זכרוני (אין עלי את הקישורים כרגע) צה''ל מאשר קבלת תלונות תושבים וחיילים גם נוכחים במקרים ספציפיים של התנכלויות מתנחלים.
לא ידוע לי על קיום או על אי קיום של עדויות ספציפיות לגבי כריתת זיתים, אבל, שוב לפי עקרון בסיסי, על סמך דרך הפעולה הידוע של קבוצה מסויימת של מתנחלים, האפשרות שהם כורתים עצי זית סבירה יותר מתיאוריות קונספירציה.

http://www.faz.co.il/thread?rep=91674
הפוסל במומו פוסל
א. פרקש (יום שישי, 19/01/2007 שעה 18:26)
בתשובה ליובב

קבלת תלונות אינה עדות לאשמים.

גם הגוזם הערבי יכול לגזום את שדהו בעיתו, לקחת את עצי הגיזום ולמכור אותם בעיר הקרובה לקראת הסקת החורף ולשלשל ממונו לכיסו. לאחר מכן הוא הולך ומתלונן במשטרה שמישהו גזם לו את העצים וחיבל בהם. ואם חיבל, אז בטח אלה היהודים. התלונה נרשמת והוא חוזר למשרדי הפת''ח או הרש''פ ושם מקבל בונוס על סיועו לתעמולת שחרור האדמה הכובשה. עכשיו הוא צריך לשבת בבית לספור את המצלצלין כשהיהודים רודפי השלום כבר ירדפו את המתנחלים וימשיכו לו את העבודה. בכך הוא הרוויח גם כסף וגם סיוע לעמו במלחמת התקומה נגד האוייב הציוני.

בצה''ל ובמשטרה רושמים את התלונה. ומשם יוצאת הודעה מתוזמנת שערבים התלוננו שכרתו להם את הזיתים ואז עיתונאי YNET או ''הארץ'' מוסיפים כל אחד את הערותיהם והערכותיהם ה''מקצועיות'' ומתחילים לספר שהמתנחלים ידועים כאלימים. לפני שנה נערים יהודים רבו עם נערים ערבים וזה הוציא סכין והאחר זרק אבן וכו'.

ואח''כ יובב קורא את הידיעה בעיתון ואומר לעצמו: שוב המתנחלים האלימים החארות האלה. צריך לזרוק אותם מהכיבוש ועשול לנו שקט ושלום. רק הימנים האלה מונעים את השלום ויתר הבלה בלה בלה השיגרתי הזה. והם באים לפורום וכותבים: אבל הוגשה תלונה למשטרה.
יופי נחמה. תלונה במשטרה היא עדות לאשמה כשלהי של מישהו כלשהו. רק תראה מה קורה סביב חקירת מקרי הרצח וגניבות הרכב במדינה. הרי מול כל מקרה אתה צריך עדויות מרשיעות של ממש, ולא רק דיעה פוליטית כלשהיא.

בינתיים עכבר העיר מוליד הר גדול של סיפורים שמזינים את עצמם ברכילות ובסיפורי בדים וככה אתה נשבה לדיעה שמראש היתה בלאו הכי נוחה לך.

אבל אני כאן כדי לומר לך, מצטער אדוני. כדי להאשים מישהו בכריתת זיתים אתה צריך להביא הוכחות ולא רכילות.

http://www.faz.co.il/thread?rep=91683
הפוסל במומו פוסל
יובב (יום שישי, 19/01/2007 שעה 19:15)
בתשובה לא. פרקש

התנכלות מתנחלים היא כנראה קונסיסטנטית.
מספר הוכחות מצולמות לארועים כאלה:
בהנתן אופן התנהגות כזה, הטענה כי הם כורתים עצים אינה בלתי סבירה. קצת קשה לי לשפוט את סבירותה של התיאוריה שלך.
אבל ההיתלות ההמונית תאוריית הקונספירציה המרשקית מאוד מחשידה. על ראש הגנב וגו'.

http://www.faz.co.il/thread?rep=91694
הפוסל במומו פוסל
א. פרקש (יום שישי, 19/01/2007 שעה 22:48)
בתשובה ליובב

אתה רציני בטיעונים שלך?

אתה בדקת את התמונות לפני שקבעת את מה שקבעת?! מוזר. מה עניין ה'הוכחות' לענייננו?

מוזר שאתה מתעקש לבנות תאוריית קונספירציה כנגד המתיישבים עם תמונות כאלה. אני מציע לך לעשות שיעורי בית וגו'.

אין ספק שבעניין 'על ראש הגנב וגו'' של מרשק אתה צודק. קשה ביותר להסביר מה עושה מסור מכני בריכבו בסמוך לשדה זיתים שבמחלוקת הגיזום. קיים חשד סביר למסורו, בדיוק כמו שתתפוס אדם עם אקדח סמוך למקום רצח ביריה. המשטרה היתה אמורה לחקור את העניין ולא השלימה חקירתה. וזה מוזר.

http://www.faz.co.il/thread?rep=91706
הפוסל במומו פוסל
יובב (שבת, 20/01/2007 שעה 0:54)
בתשובה לא. פרקש

התמונות הן רק הדגמה לכך כי קיימים גורמים אלימים בקרב המתנחלים. אני לא יודע למה טרחתי באמת, כיוון שזו עובדה שאינה שנויה במחלוקת, כמו גם התנכלויות לערבים שמנסים לעבד אדמות.

הדבר מצביע על כך כי האפשרות שמתנחלים אכן פוגעים בגידוליי ערבים היא לגמרי לא בלתי סבירה.

לעומת זאת, המצאות מסור ברכבו של אדם הבא לבצע עבודות חקלאיות היא טריביאלית.

http://www.faz.co.il/thread?rep=91743
הפוסל במומו פוסל
א. פרקש (שבת, 20/01/2007 שעה 11:37)
בתשובה ליובב

הדגמה שמדגמה. בת''א יש הרבה יותר מתנחלים אלימים. גם בשכם יש הרבה יותר מתנחלים אלימים. אז מה אתה רוצה לומר בזה?

חביבי, הכל שנוי במחלוקת עד כי תביא לנו הוכחות שמתנחל יהודי כרת עצי זית למתנחל ערבי.

אתה אומר פה דבר מעניין:
''הדבר מצביע על כך כי האפשרות שמתנחלים אכן פוגעים בגידוליי ערבים היא לגמרי לא בלתי סבירה.

לעומת זאת, המצאות מסור ברכבו של אדם הבא לבצע עבודות חקלאיות היא טריביאלית.''

* שישי סיכוי נמוך שמתנחלים יהודים פגעו ''בגידולי'' (זיתים או לא זיתים?) הערבים. הייתי מוסיף ואומר שיש גם סיכוי נמוך שמתנחלים ערבים פגעו ב''גידולי'' הערבים.

* אכם הסיכוי שימצא מסור אחד אצל יהודי לא מתנחל הבא לבצע ''עבודות חקלאיות'' היא ממש אבל ממש טריוויאלית. באמת, למה צריך מפגין יהודי ליסוע לשומרון עם מכסחת זיתים? כנראה לעזור לערבים לכסח להם את הזיתים. כי פשוט הגיע עונת כיסוח הזיתים. הכל חקלאות ולא התנחלות.

http://www.faz.co.il/thread?rep=91751
הפוסל במומו פוסל
יובב (שבת, 20/01/2007 שעה 12:30)
בתשובה לא. פרקש

אתה יכול להפריח כמה עשן שאתה רוצה, אבל המקרה די פשוט.

עובדות:
1. יש גורמים מתנחלים הנוהגים באלימות כלפי ערבים, ומונעים מהם גישה או פעולה בשטחים חקלאיים.
2. עצים של ערבים נכרתו.

היפותזות:
1. מתנחלים כרתו עצים של ערבים.
2. יהודים באו לעזור לערבים לכרות לעצמם את העצים ולהאשים מתנחלים.

עקרון תער אוקהם: הסבר 2 מורכב יותר ולכן היפותזה 1 סבירה יותר.

http://www.faz.co.il/thread?rep=91758
תענה לעניין ואל תפריח עשן
א. פרקש (שבת, 20/01/2007 שעה 13:06)
בתשובה ליובב

מה בדיוק את רוצה לומר ב'עדויות' 1 ו-‏2 שלך? במה זה תומך בטענותיך ושולל את טענותי?

מה בדיוק עושות את ההיפו-היפו שלך למשהו ממשי ואמין? אתה עוסק בחפיף של הלוגיקה.

לפי תיאוריית ההפרכה של קארל פופר כל ההצעות שהעלאת מופרכות ופורחות ברוח ובעשן שאתה מפיץ, כי אין אינן עולות בקנה אחד עם העובדות. אלא הן מחוברות אך ורק ל'מה היית רוצה שיהיה'. וככה לא בונים תיזה.

כדי להשתמש בעקרון 'תער אוקהם' אתה צריך להעלות היפותיזות שיש להן רגליים במציאות, או בשדות הזיתים. בינתיין אתה לא עומד במבחן הלוגי הזה.

http://www.faz.co.il/thread?rep=91762
תענה לעניין ואל תפריח עשן
יובב (שבת, 20/01/2007 שעה 13:19)
בתשובה לא. פרקש

היפותזה = השערה, לא שאני לא חושב שאתה לא יודע, אבל ברור לי שבמסגרת הפרחת העשן נוח לך ליצור כמה שיותר מוקדים של רעש, ונחמד לסגור כמה.

אם אתה חסיד כ''כ גדול של פופר, למה אתה ממשיך להצדיק את 'הקונספירציה המרשקית' כשאתה לא יכול להוכיח אותה?

http://www.faz.co.il/thread?rep=101521
תענה לעניין ואל תפריח עשן
א. פרקש (יום ראשון, 29/07/2007 שעה 11:07)
בתשובה ליובב

היפותיזה שמיפותיזה. אם יש לך ''הוכחות כל כך חותכות'' אז למה אתה לא פונה למשטרה ומציג אותן? כנראה שהמשטרה זקוקה לאנשי מעוף כמוך.

העובדה שאתה מתעקש לטעון טענה כל כך חסרת בסיס (שהרי כבר נתפסו גוזמים ערבים, והסברתי זאת בהודעות קודמות) מראה שאתה מקובע בדעתך ושום עובדה לא תשנה אותה.

''אם אתה חסיד כ''כ גדול של פופר... '' זוהי דוגמית של טיעון קונספרטיבי שאתה מפיץ כדרך שאתה מפיץ על מתנחלים.
אתה שם ''אם'' - כדי שתוכל בהמך ללכת צעד אחורה.
* אתה קובע שאני חסיד, ולא סתם חסיד אלא גדול של פופר --* כן, אני חסיד גדול של פופר. אבל לא של הפופר הקטן, חיית המחמד שלך, אלא של קרל פופר. כלומר, קודם תשחיר את המתנגד לך, אח''כ תסמן את המטרה.
* ''קונספירציה מרשקית'' - העובדה היא פשוטה. מרשק היה מיד לאחר גיזום זיתים במקום. במכוניתו של מרשק היה מכשיר גיזום מכני. מרשק האשים מתנחלים אף שלא ראה אחד מהם מבצע גיזום. יש לך הסבר למסור (לא האשמתי אותו, אלא רק החזרתי לך את הכדור להנחתה)?
מצד שני אתה לא תפסת אף מתנחל עם מסור, ואתה כן מאשים אותם.

אז תסתכל קצת יותר במראה.

http://www.faz.co.il/thread?rep=101535
קישקוש
דוד סיון (יום ראשון, 29/07/2007 שעה 12:55)
בתשובה לא. פרקש

אתה ממשיך לקשקש סיפור שלא היה ולא נברא.
המסור נגנב מטנדר שהיו עליו כלי עבודה במהלך יום העבודה.
התוספת שלך ''מיד לאחר גיזום זיתים במקום'' היא מופרכת.

המשמעות של דבריך הן שאתה מצרף לאירוע טענות מופרכות.
למרות שאתה טוען ש''לא האשמת אותו...'' אתה שוב מסלף את
העובדות.

-----

מה היית אומר אם הייתי טוען שאתה היית שם עם המסור החשמלי מיד לאחר גיזום זיתים?
מה היית אומר או כותב אם כל פעם שאין טענה רצינית אחזור ואטען את אותה הטענה עם התוספת (אני לא מאשים אותו...)?

http://www.faz.co.il/thread?rep=91927
הפוסל במומו פוסל
לוי (יום שני, 22/01/2007 שעה 8:28)
בתשובה ליובב

התמונות אינם הדגמה לכלום. איפה בהן המתנחלים ? אתה כותב ''כייון שזו עובדה שאינה שנויה במחלוקת ...'' היא שנויה במחלוקת ועוד איך !!

http://www.faz.co.il/thread?rep=91934
אתה רואה את העץ?
צדק (יום שני, 22/01/2007 שעה 8:49)
בתשובה ללוי

המתנחלים מאחרי העץ...

תיאור השמאלני בכתבי הקודש:

אִישׁ מֵרֵעֵהוּ הִשָּׁמֵרוּ, וְעַל-כָּל-אָח אַל-תִּבְטָחוּ: כִּי כָל-אָח עָקוֹב יַעְקֹב, וְכָל-רֵעַ רָכִיל יַהֲלֹךְ.
וְאִישׁ בְּרֵעֵהוּ יְהָתֵלּוּ, וֶאֱמֶת לֹא יְדַבֵּרוּ; לִמְּדוּ לְשׁוֹנָם דַּבֶּר-שֶׁקֶר, הַעֲוֵה נִלְאוּ.

חֵץ שוחט (שָׁחוּט) לְשׁוֹנָם, מִרְמָה דִבֵּר; בְּפִיו, שָׁלוֹם אֶת-רֵעֵהוּ יְדַבֵּר, וּבְקִרְבּוֹ, יָשִׂים אָרְבּוֹ.

http://www.faz.co.il/thread?rep=91944
והנה תיאור המתנחבלים
עמיש (יום שני, 22/01/2007 שעה 9:33)
בתשובה לצדק

א שִׁמְעוּ הַדָּבָר הַזֶּה, פָּרוֹת הַבָּשָׁן אֲשֶׁר בְּהַר שֹׁמְרוֹן, הָעֹשְׁקוֹת דַּלִּים, הָרֹצְצוֹת אֶבְיוֹנִים; הָאֹמְרֹת לַאֲדֹנֵיהֶם, הָבִיאָה וְנִשְׁתֶּה. ב נִשְׁבַּע אֲדֹנָי יְהוִה בְּקָדְשׁוֹ, כִּי הִנֵּה יָמִים בָּאִים עֲלֵיכֶם; וְנִשָּׂא אֶתְכֶם בְּצִנּוֹת, וְאַחֲרִיתְכֶן בְּסִירוֹת דּוּגָה. ג וּפְרָצִים תֵּצֶאנָה, אִשָּׁה נֶגְדָּהּ; וְהִשְׁלַכְתֶּנָה הַהַרְמוֹנָה, נְאֻם-יְהוָה. ד בֹּאוּ בֵית-אֵל וּפִשְׁעוּ, הַגִּלְגָּל הַרְבּוּ לִפְשֹׁעַ; וְהָבִיאוּ לַבֹּקֶר זִבְחֵיכֶם, לִשְׁלֹשֶׁת יָמִים מַעְשְׂרֹתֵיכֶם. ה וְקַטֵּר מֵחָמֵץ תּוֹדָה, וְקִרְאוּ נְדָבוֹת הַשְׁמִיעוּ: כִּי כֵן אֲהַבְתֶּם בְּנֵי יִשְׂרָאֵל, נְאֻם אֲדֹנָי יְהוִה. ו וְגַם-אֲנִי נָתַתִּי לָכֶם נִקְיוֹן שִׁנַּיִם, בְּכָל-עָרֵיכֶם, וְחֹסֶר לֶחֶם, בְּכֹל מְקוֹמֹתֵיכֶם; וְלֹא-שַׁבְתֶּם עָדַי, נְאֻם-יְהוָה. ז וְגַם אָנֹכִי מָנַעְתִּי מִכֶּם אֶת-הַגֶּשֶׁם, בְּעוֹד שְׁלֹשָׁה חֳדָשִׁים לַקָּצִיר, וְהִמְטַרְתִּי עַל-עִיר אֶחָת, וְעַל-עִיר אַחַת לֹא אַמְטִיר; חֶלְקָה אַחַת תִּמָּטֵר, וְחֶלְקָה אֲשֶׁר-לֹא-תַמְטִיר עָלֶיהָ תִּיבָשׁ. ח וְנָעוּ שְׁתַּיִם שָׁלֹשׁ עָרִים אֶל-עִיר אַחַת, לִשְׁתּוֹת מַיִם--וְלֹא יִשְׂבָּעוּ; וְלֹא-שַׁבְתֶּם עָדַי, נְאֻם-יְהוָה. ט הִכֵּיתִי אֶתְכֶם, בַּשִּׁדָּפוֹן וּבַיֵּרָקוֹן--הַרְבּוֹת גַּנּוֹתֵיכֶם וְכַרְמֵיכֶם וּתְאֵנֵיכֶם וְזֵיתֵיכֶם, יֹאכַל הַגָּזָם; וְלֹא-שַׁבְתֶּם עָדַי, נְאֻם-יְהוָה. {ס}

http://www.faz.co.il/thread?rep=91946
תיאור מדויק של הפרות השמאלניות
צדק (יום שני, 22/01/2007 שעה 9:41)
בתשובה לעמיש

כופר לא מבין את כתבי הקודש כמו שאינו מבין כל דבר מורכב אחר.
הכופר יכול לעיין בכתבי הקודש, זה יכול לתקן את נישמתו.
אבל לפרש... זה מחוץ ליכולותיו המוחיות.

http://www.faz.co.il/thread?rep=91948
תירוצים עלובים
עמיש (יום שני, 22/01/2007 שעה 9:43)
בתשובה לצדק

זה מתאר בדיוק רב את דעת הנביא עמוס על ההתנחלויות. כל השאר זה סיפורי סבתא.

http://www.faz.co.il/thread?rep=91949
תירוצים עלובים
צדק (יום שני, 22/01/2007 שעה 9:47)
בתשובה לעמיש

ציטטת את כתבי הקודש,
ופירשת על פי שיטת סטאלין.
לא מערבבים מין בשאינו מינו.

נביא לא יכול לתקוף מצוות ועושי מצוות......
רק כופר יכול לתקוף צדיקים.

http://www.faz.co.il/thread?rep=91969
הפוסל במומו פוסל
יובב (יום שני, 22/01/2007 שעה 22:07)
בתשובה ללוי

אין מת נחלים מתנכלים?

http://www.faz.co.il/thread?rep=91975
הפוסל במומו פוסל
צדק (יום שלישי, 23/01/2007 שעה 6:08)
בתשובה ליובב

אין שמאלנים אנסים?

http://www.faz.co.il/thread?rep=91886
הפוסל במומו פוסל
לוי (יום ראשון, 21/01/2007 שעה 18:49)
בתשובה ליובב

התמונות שאני ראיתי היו במתכונת של גיזום חקלאי . אף פעם לא ראיתי תמונה של עץ כרות .
מה פשוט יותר מחיתוך העץ סמוך לקרקע . חתוך אחד וגמרנו . מדוע אם מי שהוא רוצה לחבל יבזבז זמן על עשרה חיתוכים בגובה ? למה להרים את המסור אם אפשר לחבל במאמץ הרבה יותר קטן ?

מערכת פורום ארץ הצבי אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים.