http://www.faz.co.il/thread?rep=90130 | |
בעניין הביסוס | |
עמיש (יום שישי, 29/12/2006 שעה 16:34) בתשובה לדוד סיון | |
לא כל כתבה צריכה להציג את ''הביסוס'', בהחלט יש מקום לכתוב על דברים כשהביסוס נמצא במקומות אחרים. אם אני כותב על יציאת מצרים אני לא צריך להכניס את התנך לכתבה. מאידך, אם יש נתונים ידועים הסותרים את המסקנות בכתבה, על המבקרים להביא את הביסוס לבקורת. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=90135 | |
נכון | |
דוד סיון (יום שישי, 29/12/2006 שעה 19:01) בתשובה לעמיש | |
כל אחד לא חופשי לכתוב כרצונו על ריבוי ראיות מבלי להציגן. מאידך כדי לתת משקל לדבריו עדיף שיציג את הנתונים שברשותו ועליהם מסתמכים דבריו. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=90136 | |
אלא שיש דברים שהם ברקע הכללי המוכר לכל | |
מיכאל שרון (יום שישי, 29/12/2006 שעה 19:12) בתשובה לדוד סיון | |
כגון עניין השחיתות בישראל. כפי שאומר עמיש בדין, אין כאן צורך לגלות כל פעם מחדש את אמריקה. אין כאן טענה חדשה ולא מוכרת שיש לבססה. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=90138 | |
טענות כמו שלך קוראות להצגת הנתונים | |
דוד סיון (יום שישי, 29/12/2006 שעה 19:31) בתשובה למיכאל שרון | |
מי שכמוך מרבה בשימוש במושגים כמו 'השיעור הגבוה בעולם', 'הרמה הכי נמוכה' וגם ''דברים שברקע הכללי המוכר...'', מעיד על עצמו שהוא מכיר את הנתונים ושדבריו מבוססים על הנתונים. לכן כדאי להציג את הנתונים בדרך שתוסיף משקל וערך לדבריו. לכן אין צורך להתעטף באוסף תירוצים מדוע זה מיותר, בלתי אפשרי וכדומה. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=90141 | |
כוונתך ששוב הייתי צריך להציג בשולי המאמר את הקישורים וחומר | |
מיכאל שרון (יום שישי, 29/12/2006 שעה 20:01) בתשובה לדוד סיון | |
על השחיתות בישראל, דבר שעשיתי ודשתי בו פעמים כה רבות, ואף אחרים דשו בו מספר עצום של פעמים? הדוגמא של עמיש אודות הבאת התנ''ך ומראה המקום המדוייק ליציאת מצרים כהוכחה לאיזכורה במקורות, מתאימה כאן להפליא. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=90147 | |
היטבת לנסח | |
דוד סיון (יום שישי, 29/12/2006 שעה 21:07) בתשובה למיכאל שרון | |
אתה דש וחוזר ודש באותה הצורה בלי להוסיף ערך בגלל החסרון שנובע מאי הצגת הנתונים. במקום להוסיף ערך אתה מוסיף תירוצים מדוע לא. אז תהייה בריא ומאושר. | |
מערכת פורום ארץ הצבי אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים. |