http://www.faz.co.il/thread?rep=85864 | |
משהו חסר כאן בדיון: המטרה של ליברמן | |
דוד סיון (יום שישי, 03/11/2006 שעה 8:22) | |
במאמר במעריב (''מילה זו לא מילה'', מוסף שבת, 27.10.2006, עמ' 14) כתב חה''כ אריה אלדד: ''כשהפך את עורו האידיאולוגי, כשהתעלם מדרישותיו הפומביות והעקרוניות והעדיף על פניהן קומבינה פוליטית קצרת טווח - הוכיח ליברמן שהוא בשל להנהגה פוליטית בישראל. המילה שלו כבר ממש לא מילה''. במקום אחר אמר אלדד: ''ליברמן, שלא הסכים להיות המסטיק של שרון, מסכים להיות הסלוטייפ של אולמרט'' (http://www.inn.co.il/News/Flash.aspx/165614). מה קורה כאן? מדוע ולמה נכנס ליברמן לממשלה? האם יש במעשה קידום מטרה שקשורה עם האידיאולוגיה שהציג עד כה? | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=85867 | |
משהו חסר כאן בדיון: המטרה של ליברמן | |
ע.צופיה (יום שישי, 03/11/2006 שעה 9:10) בתשובה לדוד סיון | |
הרכילות טוענת שהוא רצה להשיג את נתניהו בזחילה פנימה. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=85886 | |
אין ספק שבתור רכלן אתה | |
א. פרקש (יום שישי, 03/11/2006 שעה 10:41) בתשובה לע.צופיה | |
מעולה. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=85888 | |
ליברמן רוצה לבנות את עצמו כמנהיג לאומי | |
א. פרקש (יום שישי, 03/11/2006 שעה 10:48) בתשובה לדוד סיון | |
ולכן מבחינתו יש טעם להיכנס לממשלה ובלבד שהיא תמשיך להיות פאסיבית בעניין הפלסטיני ולא תוותר חד-צדדית על שטחים נוספים. הוא יודע שמדיניות להחלפת שטחים לא תצא לפועל, ולכן מתקיים איזון בינו לבין הממשלה. ברגע שאולמרט יתחיל במימוש נסיגה חד-צדדית, ליברמן בחוץ. עד אז האלוהים של ליברמן ואולמרט, גדול. בינתיים ליברמן חושב שהוא יוביל את המאבק בגרעין האיראני. לצערי, לא הוא ולא פרץ מבינים כל כך בדבר. לאולמרט יש לפחות את התפיסה המדינית האסטרטגית שתוכל לתאם את המדיניות עם ארה''ב ולקבל החלטות אסטרטגיות. למזלו של עם ישראל יש לו חיל אויר מעולה המבין את העסק ובונה את עצמו כבר קרוב לעשר שנים להתמודדות עם הבעיה האיראנית. לצורך כך עם ישראל לא זקוק לליברמן. בשביל זה יש את צה''ל ואת האמריקאים שגם הם הנו יכולת תקיפה אווירית מאסיבית באיראן. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=85929 | |
ליברמן רוצה לבנות את עצמו כמנהיג לאומי | |
רוני קליין (שבת, 04/11/2006 שעה 12:51) בתשובה לא. פרקש | |
לצערי, אתה אופטימי מדי בנושא האיראני. גם ליברמן, אני חושש, לא יעזור. ראה מאמר שכתבתי בזמנו: ובהקשר זה ראה התפתחות מהיממה האחרונה: אני חוזר וטוען: אנחנו לא יודעים עם מי יש לנו עסק. זה קורה גם בתחומים אחרים, אבל כאן זאת יכולה להיות טעות הרת-אסון. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=85931 | |
ליברמן רוצה לבנות את עצמו כמנהיג לאומי | |
יובל רבינוביץ (שבת, 04/11/2006 שעה 17:34) בתשובה לרוני קליין | |
הקישור שנתת הוא לעמוד הראשי של דבקה, שהתוכן שלו מתחלף. הקישור הקבוע למאמר שאליו אתה מתכוון הוא, כנראה, http://www.debka.co.il/headline.php?hid=2034 . | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=85977 | |
ליברמן רוצה לבנות את עצמו כמנהיג לאומי | |
רוני קליין (יום ראשון, 05/11/2006 שעה 22:25) בתשובה ליובל רבינוביץ | |
נכון. נראה לי שהקישור הקבוע נולד אח''כ כאשר כתבה אחרת הפכה להיות הכתבה הראשית. מזכיר את הסיפור על היהודי שביקש להתקבל לעבודה של חטיבת עצים. שאלו אותו אם יש לו נסיון קודם. הוא אמר: חטבתי עצים בסהרה. אבל בסהרה אין עצים, אמרו. ענה היהודי: כן. עכשיו כבר אין. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=85979 | |
את מה שליברמן רוצה אף אחד לא יודע עדיין | |
ישראל בר-ניר (יום שני, 06/11/2006 שעה 0:46) בתשובה ליובל רבינוביץ | |
אבל בשלב הזה הוא השיג את העיקר -- ''חותמת כשר'', לגיטימציה כשותף בקואליציה. כרגע זה לא יותר מאשר הישג תעמולתי בלבד אבל, כמו שאמר היו''ר מאו, ''גם מסע ארוך של אלף מילין, מתחיל בצעד קטן אחד''. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=85949 | |
ליברמן רוצה לבנות את עצמו כמנהיג לאומי | |
א. פרקש (יום ראשון, 05/11/2006 שעה 7:32) בתשובה לרוני קליין | |
ראה מה כתבתי על ליברמן: ''בינתיים ליברמן חושב שהוא יוביל את המאבק בגרעין האיראני. לצערי, לא הוא ולא פרץ מבינים כל כך בדבר.'' אז כיצד אתה חושב שהתכוונתי שליברמן יוכל לעזור? | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=85976 | |
ליברמן רוצה לבנות את עצמו כמנהיג לאומי | |
רוני קליין (יום ראשון, 05/11/2006 שעה 22:21) בתשובה לא. פרקש | |
מה שאמרתי על ליברמן היה אובייקטיבית. לא שזאת דעתך. לעומת זאת דעתך בהחלט יוצרת רושם אופטימי מדי לגבי ההתמודדות האפשרית מול איראן. לא בגלל ליברמן, חלילה, אלא כי אתה ממעיט מכוחם ועורמתם של האיראנים ומפריז ביכולתנו הצבאית מולם. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=86049 | |
ליברמן רוצה לבנות את עצמו כמנהיג לאומי | |
א. פרקש (יום שלישי, 07/11/2006 שעה 21:32) בתשובה לרוני קליין | |
נכון. אני ממעיט מכוחם ועורמתם של האיראנים והם משולים בעיני לפרים הצעירים שצועקים ומשתוללים ומתעייפים וכשבאה הפרה אז רק הפר הזקן האיטי והלא עייף יכול להינות מתענוגותיה. הם כמו מתאגרף שלא מפסיק לקפץ, לצעוק ולשלוח ידיים והמתאגרף השני פשוט מכה בחבטה אחת בפני ומפילו לקרשים. אני רק מקווה, וחושב שכל צפוי להיות, שארה''ב או ישראל, מי שיצטרך מבינהן בסוף לבצע את מלאכת הקודש, יבצעו את תפקידם בצורה חדה, אינטליגנטית ושלמה. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=85950 | |
ליברמן רוצה לבנות את עצמו כמנהיג לאומי (2) | |
א. פרקש (יום ראשון, 05/11/2006 שעה 7:34) בתשובה לרוני קליין | |
קרא את תגובתי לך: http://www.faz.co.il/thread?rep=72107 | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=85974 | |
תזכורת מס. 729 | |
יהודה-אודי דוכן (יום ראשון, 05/11/2006 שעה 20:45) בתשובה לא. פרקש | |
ליברמן שמיברמן,כרגיל מתעסקים בשטויות באתר הזה מבלי שאף אחד מבין בין ימינו לשמאלו. להל''ן תזכורת למי ששכח/מעדיף להתעלם: 1. לעולם לא יהיה שלום עם הערבים. 2. לא תקום מדינה פלשתינאית. 3. ארה'ב תפנה עורף לישראל. 4. תפרוץ מלחמה כוללת בין ישראל למדינות ערב. 5. תפול על ישראל פצצה אטומית. 6. ישראל תפסיד במלחמה. 7. הישמעאלים ישלטו בישראל תשעה חודשים. 8. תפרוץ מלחמת דתות עולמית בין האיסלם לנצרות. 9. שני שליש מהעולם יושמד. 10.שבעים אומות העולם (האו''ם?) יעלו על ירושלים להוציאה מעם ישראל. 11..... ההמשך הלא הוא כתוב בספר הספרים. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=85975 | |
שאלה מס. 730 | |
עמיש (יום ראשון, 05/11/2006 שעה 21:38) בתשובה ליהודה-אודי דוכן | |
מתי זה יקרה? | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=85978 | |
לשאלה מס. 730 יש תשובה מוחצת | |
ישראל בר-ניר (יום שני, 06/11/2006 שעה 0:39) בתשובה לעמיש | |
בסיפור הבא אדוארד טלר, המדען הנודע, היה נוהג בהרצאות שלו לציבור הרחב לחשב את משך החיים של השמש עד שהיא תכבה. יום אחד, בסיום החישוב, הוא אמר שסוף העולם (כשהשמש תכבה) יהיה בעוד 550 מיליון שנה. אחד המאזינים שנמנם ולא שמע טוב, קפץ בבהלה ושאל בקול רם ''כמה, כמה?'' טלר השיב לו ''550 מיליון שנה''. המאזין הגיב באנחת רווחה ''לרגע היה נדמה לי שאמרת 530 מיליון שנה''. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=86008 | |
שאלה מס. 730 | |
יהודה-אודי דוכן (יום שני, 06/11/2006 שעה 21:17) בתשובה לעמיש | |
בס''ד אנני יודע בן כמה אתה,בכל זאת קרוב לודאי שזה יקרה עוד בימי חייך ואם יתרע מזלך ותעבור מן העולם לפני כן אל תשמח, בסך הכל תקדים את יום הדין הפרטי שלך. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=86017 | |
שאלה מס. 730 | |
ע.צופיה (יום שלישי, 07/11/2006 שעה 4:59) בתשובה ליהודה-אודי דוכן | |
עמיש ואני בטוח נזכה לראות את כל הנסים והנפלאות של ביאת המשיח,כי אין לנו מקום בעולם הבא ויאלצו להשאירנו בעולם הזה. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=86018 | |
שאלה מס. 730 | |
סתם אחד (יום שלישי, 07/11/2006 שעה 6:46) בתשובה לע.צופיה | |
יש כבר מקום שם, הגיעו כרטיסים במיוחד עבורכם... נא לפנות לבית הכנסת השכונתי של האודי-דוכנים... | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=86035 | |
שאלה מס. 730 | |
יהודה-אודי דוכן (יום שלישי, 07/11/2006 שעה 20:07) בתשובה לע.צופיה | |
בס''ד תקון כמה הנחות מוטעות שלך - ראשית,לפני הניסים והנפלאות של המשיח יהיו 'חבלי משיח' וכפי שבחבלי יולדה הולכים וגוברים הצירים/כאבים ככל שהלידה קרבה כן יגברו היסורים בעם ישראל עד בואו של המשיח. שנית,הסר דאגה מליבך,יש מקום רב בעולם הבא -גם לצדיקים וגם לרשעים (לא באותו יציע כמובן). | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=86057 | |
שאלה מס. 730 | |
ע.צופיה (יום רביעי, 08/11/2006 שעה 5:36) בתשובה ליהודה-אודי דוכן | |
אין לי בעיה עם כל הענין של יסורי משיח.בקשר ליציע ,אני תמיד יושב עם הרשעים. הם אלה שתמיד מרביצים ומציקים לצדיקים. בכלל צדיקים זה משהו משעמם,לא? | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=86068 | |
תגיד לי יא''ד | |
א. פרקש (יום רביעי, 08/11/2006 שעה 10:20) בתשובה ליהודה-אודי דוכן | |
אתה פרשן מוסמך של המשיח? | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=86119 | |
תגיד לי יא''ד | |
ע.צופיה (יום רביעי, 08/11/2006 שעה 19:50) בתשובה לא. פרקש | |
יושבים ביחד ביציע 11 בבלומפילד. אני מביא להם את הפיצוחים. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=86026 | |
אתה טועה, יש גיהינום, שאל את דנטה. | |
חנה אייזנמן (יום שלישי, 07/11/2006 שעה 12:47) בתשובה ליהודה-אודי דוכן | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=86036 | |
אתה טועה, יש גיהינום, שאל את דנטה. | |
יהודה-אודי דוכן (יום שלישי, 07/11/2006 שעה 20:18) בתשובה לחנה אייזנמן | |
בס''ד היכן ראית שאני טוען שאין גיהנום? ודאי שיש. אנני מכיר את דנטה אבל אני מכיר את אחד מראשי ממשלתנו ז''ל שהעלו את נשמתו בסיאנס והוא סיפר שהוא נמצא בגיהנום. אין מה לדאוג לו,הוא לא לבד, הוא סיפר שרוב חברי הכנסת והממשלות לדורותיהן נמצאים שם. נ.ב כמעט שכחתי,הוא גם סיפר שחם שם, מ-א-ו-ד חם. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=86038 | |
אתה טועה, יש גיהינום, שאל את דנטה. | |
חנה אייזנמן (יום שלישי, 07/11/2006 שעה 20:40) בתשובה ליהודה-אודי דוכן | |
התגובה כוונה לעין החסרה, לא לך. סתם קטע - הקדמה דנטה אליגיירי מאת בוטיצ'ילי בתחילת המאה ה 14 נכתבו שתי יצירות אומנות דומות בשתי מסגרות תרבות שונות. הראשונה – ''הקומדיה'' אשר לדנטה אליגיירי, אשר נכתבה בין השנים 1310-1320, וקיבלה את התואר האלוהית מיד עם פרסומה. השניה – המחברת ''על התופת והעדן'' שהיא המחברת ה 28 אצל מחברות עמנואל בן שלמה בן יקותיאל, ונכתבה בין השנים 1320-1330. שתיהן הן יצירות פואטיות אשר נושאן הוא תיאולוגי מובהק- חיזיון העולם הבא, וטיול בעולמות המתים. רבות נכתב על כל אחת מהם ביחד ובנפרד. ''הקומדיה'' פורשה, עובדה, נותחה, הן כיצירה אומנותית והן כיצירה פוליטית- דתית. לעומת זאת, שירו של עמנואל עמד בצידה ונתפס כהעתקה של הקומדיה, ותמיד הוזכרה זו בשורה אחת עם יצירתו. אין ספק בגדולתה של ה''קומדיה'' על זו של ה''מחברת''- בעומק, בממדים השונים, במשמעויות. אך שני המשוררים מציירים את העולם הבא כל אחד בהשקפתו הוא, בכדי להביע ערכים של חיים נכונים, מתוך ההקשר התרבותי שבו הם פועלים. ובכך הם משיגים את מטרתם כל אחד בנפרד: היצירות הן כשבט ביקורת אצל הקוראים על דרכיהם בעולם החיים, ללא הבחנה בין פשוטי עם או ממלאי מקומו של האלוהים עלי אדמות. כולם מגיעים לעולם המתים והמשוררים ראו מה מצפה לכולם בעתידם (http://www.e-mago.co.il/Editor/myth-546.htm). | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=86047 | |
צמד חמד של עובדי אלילים | |
עמיש (יום שלישי, 07/11/2006 שעה 21:17) בתשובה לחנה אייזנמן | |
ולשבחם יאמר שהם נאים זה לזו וזו לזה. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=86136 | |
צמד חמד של עובדי אלילים | |
Israeli101 (יום חמישי, 09/11/2006 שעה 6:44) בתשובה לעמיש | |
''ולשבחם יאמר שהם נאים זה לזו וזו לזה'' נשמע כמו תסקיט מ''הגששים''!! | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=86090 | |
אתה טועה, יש גיהינום, שאל את דנטה. | |
יהודה-אודי דוכן (יום רביעי, 08/11/2006 שעה 12:57) בתשובה לחנה אייזנמן | |
בס''ד ''כולם מגיעים לעולם המתים...'' ומיד בהמשך ''...והמשוררים ראו מה מצפה לכולם בעתידם''. דבר והפוכו- אם כולם מגיעים לעולם המתים הרי שלא יכול להיות עתיד,הלא כן? אני חושב שהיה יותר מדויק לאמר- עולם החיים שלאחר המוות. המדע,שלא כמו שסוברים רבים,ככל שהוא מתקדם הוא רק מחזק את הדת היהודית ויותר ויותר מדענים מתחילים ''לתפוס'' שאין כל אפשרות שהעולם נוצר יש מאין-אלא אם כן יש בורא. רוב בני האדם מודדים את העולם רק באמצעות חמשת החושים שלהם וחושבים ש - 'זה כל מה שיש'. אם יעמיק האדם לחשוב הוא יבין שחושי האדם מוגבלים מאוד ואין הוא ''רואה'' אלא חלק קטן שבקטנים ממה שהעולם באמת מכיל.יש ספקטרום אין סופי של תדרים בחלל האויר שעין האדם אינה רואה ואוזנו אינה שומעת. ה''חכמולוגים'' מעדיפים לחיות באשליה שחושיהם מספקים להם ואוחזים בכל כוחם בטענה הנבובה שהם מאמינים רק במה שהם יכולים לראות ולשמוע. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=86120 | |
אתה טועה, יש גיהינום, שאל את דנטה. | |
חנה אייזנמן (יום רביעי, 08/11/2006 שעה 20:14) בתשובה לחנה אייזנמן | |
אני מביאה שוב את הקטע, כי שכחתי לציין את שם הכותב - מדריך הטרמפיסט בעולם הבא: מפגש בין דנטה לבין עמנואל הרומי חלק א' (http://www.e-mago.co.il/Editor/myth-546.htm) ירון כהן צמח במאמר זה אציג את המפגש התרבותי בין דנטה אלגיירי לבין עמנואל הרומי. שניהם משוררים מהפכנים אשר התבלטו בכתיבתם הדתית והחילונית. המאמר יתמקד בשאלת הזהות והשוני של שירי המסעות אל העולמות הבאים- הקומדיה האלוהית והמחברת על התופת והעדן. תוך כדי כך, נכנס אל עולם מרתק בדימוייו וננסה לפענח את סמליו. הקדמה דנטה אליגיירי מאת בוטיצ'ילי בתחילת המאה ה 14 נכתבו שתי יצירות אומנות דומות בשתי מסגרות תרבות שונות. הראשונה – ''הקומדיה'' אשר לדנטה אליגיירי, אשר נכתבה בין השנים 1310-1320, וקיבלה את התואר האלוהית מיד עם פרסומה. השניה – המחברת ''על התופת והעדן'' שהיא המחברת ה 28 אצל מחברות עמנואל בן שלמה בן יקותיאל, ונכתבה בין השנים 1320-1330. שתיהן הן יצירות פואטיות אשר נושאן הוא תיאולוגי מובהק- חיזיון העולם הבא, וטיול בעולמות המתים. רבות נכתב על כל אחת מהם ביחד ובנפרד. ''הקומדיה'' פורשה, עובדה, נותחה, הן כיצירה אומנותית והן כיצירה פוליטית- דתית. לעומת זאת, שירו של עמנואל עמד בצידה ונתפס כהעתקה של הקומדיה, ותמיד הוזכרה זו בשורה אחת עם יצירתו. אין ספק בגדולתה של ה''קומדיה'' על זו של ה''מחברת''- בעומק, בממדים השונים, במשמעויות. אך שני המשוררים מציירים את העולם הבא כל אחד בהשקפתו הוא, בכדי להביע ערכים של חיים נכונים, מתוך ההקשר התרבותי שבו הם פועלים. ובכך הם משיגים את מטרתם כל אחד בנפרד: היצירות הן כשבט ביקורת אצל הקוראים על דרכיהם בעולם החיים, ללא הבחנה בין פשוטי עם או ממלאי מקומו של האלוהים עלי אדמות. כולם מגיעים לעולם המתים והמשוררים ראו מה מצפה לכולם בעתידם. רבות דובר על ההכרות בין שני המשוררים. בכל מקום שמוזכר שמו של עמנואל עולה מיד שאלת ההכרות עם דנטה ומידת השפעתו של דנטה על יצירתו של עמנואל. אך כאשר נרצה לבחון מהו הערך הכללי העיקרי המובע ביצירות ואיזה משמעות מעביר השיר, אראה שמעבר למידת הכרותם, אם אכן התקיימה, ישנם גורמים נוספים היכולים לגרום לדימיון בין היצירות. נניח כאן את דעתו של קאסוטו ונקבל שעמנואל קיבל את הרעיון לכתוב את יצירתו מתוך מפגש עם יצירתו של דנטה ולאו דווקא עם המשורר עצמו. (קאסוטו משה דויד / דנטה ועמנואל הרומי / מוסד ביאליק תשכ''ו, ט''ז). אם כך, מהו הערך המשתקף ביצירות? במאמר זה אנסה להראות ששתי היצירות משקפות ערכים שונים לחלוטין. ביצירתו של דנטה משתקף ערך ממסדי שלפיו הכנסייה היא הכל. כמו בחיים כך גם ובמוות. העולם הבא הוא העתק והמשך של העולם הזה. רק לאחר ווידוי וטיהור יוכל המאמין להגיע לגאולה ולהיכנס לקהילת הקדושים תחת כנפי הכנסייה. מקומו בעולם הבא נקבע ביחס למערכת חוקים, פשעים וחטאים כנסייתית. וזה הרי מכיוון שהכנסייה היא אשר מחליטה מה טוב ומה רע. כשדנטה יוצא נגד הכנסייה, הריהו יוצא נגד תופסי המשרות אשר השחיתו את הכנסייה. לפרט הוא פונה בכדי לתקן את דרכיו, ולכנסייה הוא פונה בכדי שזו תמצא מחדש את הדרך הנכונה ואת מקומה כקובעת סדרי עולם | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=86124 | |
על דאנטה ועמנואל הרומי | |
עמיש (יום רביעי, 08/11/2006 שעה 21:13) בתשובה לחנה אייזנמן | |
ועוד דבר או שנים, ראו כאן. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=86127 | |
אתה לא מתבייש? | |
ישראל בר-ניר (יום רביעי, 08/11/2006 שעה 23:42) בתשובה לעמיש | |
מאמרים יפים ומלאי תוכן אתה מפרסם בפורום המתחרה, ולנו אתה משאיר רק ''סחורה'' מהסוג שמתאים לצדק? | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=86147 | |
אתה לא מתבייש? | |
עמיש (יום חמישי, 09/11/2006 שעה 7:36) בתשובה לישראל בר-ניר | |
לא. תנאי הפרסום באתרים מסויימים מתאימים לי יותר. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=86148 | |
יובל עושה לך צרות? | |
ישראל בר-ניר (יום חמישי, 09/11/2006 שעה 7:53) בתשובה לעמיש | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=86149 | |
אין לדון במדיניות ההנהלה וגו' | |
עמיש (יום חמישי, 09/11/2006 שעה 8:12) בתשובה לישראל בר-ניר | |
יש מקומות ידידותיים יותר | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=86152 | |
נו טוף, | |
ישראל בר-ניר (יום חמישי, 09/11/2006 שעה 8:28) בתשובה לעמיש | |
חשבתי שאני חבר שלך . . . | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=86153 | |
ששששששששש תזהר | |
עמיש (יום חמישי, 09/11/2006 שעה 8:45) בתשובה לישראל בר-ניר | |
כשהללו יגיעו לשלטון הם יבואו אתך חשבון... | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=86087 | |
אולי יש לנו תשובה | |
דוד סיון (יום רביעי, 08/11/2006 שעה 12:54) בתשובה לא. פרקש | |
ליברמן התמנה לועדת השרים לענייני המאחזים... | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=86089 | |
אולי יש לנו תשובה | |
א. פרקש (יום רביעי, 08/11/2006 שעה 12:56) בתשובה לדוד סיון | |
גם זה נכון, אם כי אינני מאמין שיכולה להיות לו השפעה גדולה כל עוד יש לאולמרט ממשלה יציבה. וכשתהיה לו ממשלה מתפרקת, בלאו הכי היא תהיה עסוקה שהישרדות ולא בבניה. | |
מערכת פורום ארץ הצבי אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים. |