http://www.faz.co.il/thread?rep=82286 | |
זה המסקנות | |
דוד סיון (יום חמישי, 17/08/2006 שעה 11:58) בתשובה לא. פרקש | |
הבעיה העיקרית שלי היא שהמסקנה שלך לא מקובלת עלי: ''לכן הערך החברתי של הגיוס חובה לא נפגע'' (http://www.faz.co.il/thread?rep=82224). אני טוען את ההיפך בעיקר בגלל שמוציאים מהכלל כ-30% מהאזרחים. חלק ניכר מהם (לא המשתמטים...) נפגע מבחינה חברתית. בעיה נוספת היא שאתה מסביר שהצבא (באמצעות סמכויות המיון) קובע ערך חברתי (מי יתגייס ומי לא) אבל טוען שהצבא לא קובע ... בכלל [אני מתנצל על הגניבה] ''אתה מזכיר לי את המערכון הנפלא [שלא ראיתי או שכבר שכחתי] של א. קישון על בית ההסתדרות ''... אתה רואה או לא רואה... '' (עם שמואל סגל ושמואל רודנסקי)'' (http://www.faz.co.il/thread?rep=82279). | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=82291 | |
זה המסקנות | |
א. פרקש (יום חמישי, 17/08/2006 שעה 14:21) בתשובה לדוד סיון | |
אתה פשוט לא מתייחס נכון לדברי. הרי אמרתי שהקריטריונים למיון נקבעים ע''י הצבא ובהסכמת הממשלה (משרד הביטחון). וכמובן שגם הגיוס לצה''ל לא נפגם, ופשוט תראה את אחוזי המתנדבים לחיילות הקרביים שנשארים תמיד ברף העליון של ההתנדבות עד כי מתנדבים נידחים בשל העדר מקום פנוי ואז הם מופנים לחילות ולתפקידים לא התנדבותיים, לכאורה. כלומר המנוע החברתי עובד טוב וזהו הערך החברתי שאני מדבר עליו. זה הערך במובן החיובי. ההחרמה של המשתמטים, הביטוי השלילי של הערך, היא קטֶנה בשנים האחרונות. אני מקווה שלא אצטרך לשלוח גם אותך למערכון על ההסתדרות כדי שסוף סוף תבין אותי.... (-: | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=82297 | |
ידעתי ולכן שלחתי אותך למערכון כבר מקודם. | |
דוד סיון (יום חמישי, 17/08/2006 שעה 15:56) בתשובה לא. פרקש | |
אתה נוהג כאילו כתבת אותו... | |
מערכת פורום ארץ הצבי אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים. |