http://www.faz.co.il/thread?rep=79697 | |
האמת קשה לשקרנים | |
א. פרקש (יום שישי, 30/06/2006 שעה 22:04) בתשובה לדוד סיון | |
אם כך גם סיפור טביעות הנעליים ממטע הזיתים לכיוון התנחלות היא מעין 'משור', רק שחותך בכיוון ההפוך. שהרי כל בעל נעליים היה יכול ללכת את כמה עשרות המטרים האלה, לעלות על כביש או דרך ראשית ולחזור לכפר הערבי הסמוך. לכן יש לומר שעדויות צריכות להיבדק ולהיחקר ע''י צוות חקירה מקצועי שצריך לחבר את כל העדויות והממצאים לסיפור אמין ומוכח מעל לכל ספק אחד. וכל עוד שום סיפור לא נגמר, מן הראוי לא להחשיד ציבור מסויים. או לחילופין, להעלות באופן תיאורטי את כל האופציות הסבירות האפשריות. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=79706 | |
האמת קשה לך | |
דוד סיון (שבת, 01/07/2006 שעה 0:12) בתשובה לא. פרקש | |
העובדות צריכות להיות מוצגות כולל עדויות שונות (העקבות) שקשורות לסיפור. עקבות מוליכים ממטע כרות הן עדות רלוונטית מאד לחקירת ארוע הכריתה (הפשע). יש להעלות את העדות הזאת גם אם היא לא נעימה לציבור מסויים. אבל סיפורים תיאורטיים (המסור) על ארועים תאורטים (פשע שלא בוצע) הם חסרי תועלת. אם אתה לא יודע על פשע, ואין פשע ובכל זאת אתה מעלה תיאוריה זוהי בדיוק החשדת שווא של ציבור או בודדים. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=79716 | |
האמת קשה לך | |
א. פרקש (שבת, 01/07/2006 שעה 1:44) בתשובה לדוד סיון | |
אכן העקבות הן עדות לפשע, או לפשע של עושי הכריתה או לפשע של רוצי להפליל אחרים בכריתה. כמו שאמרתי עד שלא מוצאים את הכורת, העניין נשאר פתוח. עניין המשור הוא תיאורטי בדיוק כמו עניין העקבות. כלומר, זה מעשי וקיים כי היה מסור והיו עקבות. העניין התיאורטי הוא הנסיון לקשור את המשור לפשע הכריתה (כמו הנסיון לקשור את העקבות). יתכן שהם קשורים ויתכן שלא. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=79719 | |
האמת קשה לך | |
מהנדס אזרחי (שבת, 01/07/2006 שעה 2:50) בתשובה לא. פרקש | |
האמת שלו היא שהיהודים אשמים תמיד וזו איננה האמת שלך...אתה אומר תן הוכחות... צדק ''צדק'' שאומר שלשמאלנים לשקר יודעים מלשון לחטוא ולהחטיא אחרים. מה יש לומר חלמאות | |
מערכת פורום ארץ הצבי אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים. |