פורום ארץ הצבי

(נכתב בתשובה לא.פרקש, 18/06/06 10:11)

http://www.faz.co.il/thread?rep=79073
לא הם
דוד סיון (יום ראשון, 18/06/2006 שעה 17:22)
בתשובה לא.פרקש

א. לפי הממצאים זו היתה כריתה בזדון ללא רשות.

ב. אתה יודע טוב מאד שהסיפור על הקיבוצניק עם המסור הוא לא ענייני. יש לכך לא מעט סיבות הנה כמה:
1. הכריתה בסלם בוצעה בנובמבר עוד לפני שהקיבוצניק
היה מעורב שם.
2. העובדה שמישהו בחר לגנוב את המסור מרכב לא שלו לא הופכת את המסור לכלי פשע.
3. גם כאשר גנבו לו את המסור (אפריל) לא נמצאו עצים כרותים.

משמע אם מצאו אקדח מצאו אקדח לא רלוונטי.

ג. כאשר מזהים פשע מחפשים ממצאים בזירת האירוע. כיווני החקירה (כפר יהודי או כפר ערבי) נקבעים על פי הממצאים. לכן בתיאוריה החקירה יכולה להוביל לכפר, עיר או מאחז יהודי...

http://www.faz.co.il/thread?rep=79124
בקיצור
א. פרקש (יום שני, 19/06/2006 שעה 14:00)
בתשובה לדוד סיון

עד שהמשטרה לא תתפוס את הבנדיט עם זייתים על הידיים, ראוי שנתאפק ולא נאשים האחד את השני במעל. ומן המדקדקין אומרים, שאפילו לא להעלות צל צילו של חשד. טוב מראה עיניים מציוץ המסור.

http://www.faz.co.il/thread?rep=79130
אכן, אבל
דוד סיון (יום שני, 19/06/2006 שעה 15:04)
בתשובה לא. פרקש

1. זה צריך להיות נכון לגבי כל הדיונים כאן. מאד חבל
שרוב המשתתפים לא ממש מקבלים את התנאי הזה
2. אם יש לך חשד שנראה לך מבוסס ודאי שרצוי להעלות
אותו לדיון.
3. מי שמעלה צל צילו של חשד צריך להיות מאד זהיר ומנומק היטב.

http://www.faz.co.il/thread?rep=79141
אכן, אבל
א.פרקש (יום שני, 19/06/2006 שעה 18:39)
בתשובה לדוד סיון

ולמרות הכל, אני חותם על הכל.

http://www.faz.co.il/thread?rep=79146
יפה
דוד סיון (יום שני, 19/06/2006 שעה 20:07)
בתשובה לא.פרקש


http://www.faz.co.il/thread?rep=79152
ובכל זאת
דוד סיון (יום שני, 19/06/2006 שעה 21:32)
בתשובה לדוד סיון

ידעתי קודם שעשית דבר והיפוכו. מצד אחד כתבת שאתה חותם על הכל , כולל התנאי שלא מעלים חשד לא מבוסס (18:39). מצד שני כתבת (18:35, http://www.faz.co.il/thread?rep=79139): ''... תמיד בא איזה חוצן עם מסור מכני שגזם לי את החלום''.

http://www.faz.co.il/thread?rep=79153
ובכל זאת
א.פרקש (יום שני, 19/06/2006 שעה 21:59)
בתשובה לדוד סיון

אין קשר בין הדברים. אני לא מאשים את המסור בכלום בעניין הזית. אבל לדעתי זה יכול לשמש כדימוי יפה בהרבה עניינים. ואתה בטח יודע, שדימוי לא חייב בכלל לסמוך על אמת אובייקטיבית שהיא, אלא לפעמים נשענת על תמונה כפי שמצטיירת אצל הצופה מהצד.

אתה יכול למשל להשתמש בדימוי של צפריר רונן שחשף את המסור וגזל אותו לכמה דקות מבעליו. אתה יכול לקרוא לאנשי ההתיישבות העובדת שתומכים בהתנחלויות - ''גוזלי המסורים'', או משהו כזה. כמו שאמרתי, חשוב מה רואים הצופים מבחוץ.

http://www.faz.co.il/thread?rep=79154
נכון, חשוב מה רואים הצופים....
דוד סיון (יום שני, 19/06/2006 שעה 22:02)
בתשובה לא.פרקש

לכן הדימויים שלך לא ראויים, במיוחד אם חתמת.
מצד שני אם החתימה היתה רק דימוי שלא נסמך
על אמת כלשהי...?

http://www.faz.co.il/thread?rep=79177
נכון, חשוב מה רואים הצופים....
א.פרקש (יום שלישי, 20/06/2006 שעה 13:44)
בתשובה לדוד סיון

הכל אמת לאמיתה, ודימויים הנשענים על אשליות הם יוצרי אמת.

http://www.faz.co.il/thread?rep=79187
שכחת להוסיף: בדומה לאנציקלופדיה הסובייטית...
מיכאל שרון (יום שלישי, 20/06/2006 שעה 15:55)
בתשובה לא.פרקש


http://www.faz.co.il/thread?rep=79166
סוכני המכירות
מיכאל שרון (יום שלישי, 20/06/2006 שעה 7:10)
בתשובה לדוד סיון

אין זאת רבותא כה גדולה מצד המכחישים, המלבינים והמאיינים לייצר היצפי עובדות למטרתם ככל שירצו. כל מכחיש שואה עושה זאת, החל מתאורים הנדסיים מפורטים של תנורי ''ההסקה'' באושוויץ וכלה בסטטיסטיקות אודות מספרי ''הפועלים'' היהודים בטרבלינקה וברגן בלזן. אך לא רק מכחישי שואה, אלא גם כל יקיר עבמי''ם, כל קונספירולוג, וגם כל סוכן מכירות שהתפתית לדבר איתו.

כישוריהם של המוסקוביצ'ים ועמלני הפרקש למינהו אינם אלא כישוריהם של סוכני מכירות salesmen

מערכת פורום ארץ הצבי אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים.