http://www.faz.co.il/thread?rep=69260 | |
אם זכרוני אינו מטעה אותי | |
יובל רבינוביץ (יום רביעי, 02/11/2005 שעה 20:37) בתשובה לעמיש | |
מובן, אבל „צדק” סבור אחרת. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=69268 | |
מאידך, העובדה שברניר | |
עמיש (יום רביעי, 02/11/2005 שעה 21:24) בתשובה ליובל רבינוביץ | |
חושב אותו דבר יש בה כדי להטריד | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=69274 | |
אין לך מה לדאוג | |
דוד סיון (יום רביעי, 02/11/2005 שעה 22:19) בתשובה לעמיש | |
אם זה לא פוליטיקה בר-ניר לא ירביץ לך. הנה הגדרה למילה קרובה מאותו השורש (אבן שושן): עִשָּׂרוֹן: עשירית, החלק העשירי; עשירית האיפה.... הנה הגדרה של המושג העשירון העליון: ''עשרת האחוזים של האוכלוסייה הנמצאים בראש הסולם הכלכלי-חברתי (http://lib.cet.ac.il/pages/sub.asp?kwd=5105). הנה מסמך ''היבטים של יישום דוח ועדת שושני על קליטת'' (http://www.knesset.gov.il/mmm/data/docs/m00646.doc) שמשתמש במושג כפי שהוא מוגדר לעיל. ------ עכשיו יש לו לצדק מספיק חומר כדי ללמוד את ההגדרות ואת השימוש במושג ''עשירון''. אנחנו עשינו מספיק; ירצה יאכל, לא ירצה לא יאכל..... ירצה ישתה לא ירצה ישאר צמא..... | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=69280 | |
הכל תלוי ברצון הקוידשבורכהוא | |
רמי נוי (יום רביעי, 02/11/2005 שעה 23:47) בתשובה ליובל רבינוביץ | |
ברצותו עשירון זה עשרה אחוז וברצותו יותר או פחות, כפי שנאמר בתפילות הימים הנוראים :''ברצותו מאריך וברצותו מקצר, לברית הבט ואל תפן ליצר''. אתה הבנת את זה ברוך? | |
מערכת פורום ארץ הצבי אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים. |