פורום ארץ הצבי


http://www.faz.co.il/thread?rep=58050
עוולות-בגלל אדישותנו
ע.צופיה (יום שלישי, 12/04/2005 שעה 16:12)

שלושת העוולות שאתה מונה ואשר הרגיזו אותך ואותי ורבים אחרים,נובעים קודם כל מ''סלחנות'' רבת שנים שלנו כ''רוב דומם'' ,''מעמד ביינים'' ועוד הגדרות המייחסות לרוב הציבור שסולח למעשים אלו ואחרים מתוך אדישות ,אי רצון להתאמץ להגיב וכו.
אלקובי הוא אחד מרבים ש''מתכמן'' את החוק בהתחזות לדתי.לעניות דעתי מבלי להיות בקי בפרטים לתביעה יש בעיה בלהוכיח אשמה מעל לכל ספק לכן העיסקה.
המשמעות של הפרדת שוק ההון מהבנקים רחבה ועמוקה יותר מהנראה לעין ומנהלי הבנקים ועובדיהם יודעים זאת.
אין כנראה ברירה, כפי שפיצו את עובדי הנמלים ,יפצו כנראה את עובדי הבנקים.לנו כציבור זה שווה כל גרוש.
לגבי המנחלים זו רעה חולה שהרבה שנים יחלפו עד שנרפא ממנה אם בכלל.
אנו יצרנו את הגולם הזה ועלינו ל''חסלו''במהירות האפשרית כי בנפשנו הדבר.

http://www.faz.co.il/thread?rep=58051
הבעיה של אלקובי אינה בהתחזותו לדתי
רמי נוי (יום שלישי, 12/04/2005 שעה 16:19)
בתשובה לע.צופיה

אלא בחוק המתיר לרוצחים להמלט ללא עונש על ''אי שפיות זמנית''

לעניות דעתי - כל רוצח - צריך להשפט למאסר עולם, נקודה. וזאת מתוך עיקרון של קדושת החיים שבגללו אני מתנגד לעונש מוות.

http://www.faz.co.il/thread?rep=58052
הבעיה של אלקובי אינה בהתחזותו לדתי
ע.צופיה (יום שלישי, 12/04/2005 שעה 18:02)
בתשובה לרמי נוי

לא טענתי שזו''הבעיה'',טענתי שזו דרך ל''עבוד בעיניים'' על השופטים. עד שהשופטים לא יגיבו בחריפות על תופעה זו בענישת יתר היא לא תעלם.
לגבי ''אי-שפיות זמנית''-כולנו לעיתים יוצאים מהכלים ולא היינו רוצים שתדמיתנו תקבע לפי התנהגות זו.
זה נכון גם במקרים חמורים יותר כגון רצח. אם הקביעה היא מקצועית גרידא אני מוכן לקבל אותה.
בשנים האחרונות היה מקרה של בן שרצח את אביו ודעת הקהל הצדיקה אותו ולמיטב זכרוני הוא שוחרר במהרה או האשה מהצפון שרצחה את בעלה המכה,גם קבלה מאסר קצר.
הם היו רוצחים האם רצית לראות אותם במאסר עולם?
יש ויש.

http://www.faz.co.il/thread?rep=58053
כן - חד משמעית כן
רמי נוי (יום שלישי, 12/04/2005 שעה 18:23)
בתשובה לע.צופיה

מאסר עולם.

אלא אם כן לא הורשעו ברצח. יש עברת הריגה ויש הגנה עצמית שאינה עברה כלל.

מי שרצח - דינו בעיני מאסר עולם עד מותו

מערכת פורום ארץ הצבי אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים.