פורום ארץ הצבי

(נכתב בתשובה לaharon5, 15/06/03 19:57)

http://www.faz.co.il/thread?rep=31460
שיניו של החומס לא בוגדות בחומס. בשרו של הכבש הוא
מיכאל מ. שרון (יום שני, 16/06/2003 שעה 5:51)
בתשובה לaharon5

אשר בוגד במי שמשים עצמו כבש.

אהרון - כתיבתך משחררת. רבים הפכו לכבשים מול מצח הנחושה של המושחתים. ובשרו הרך של הכבש הוא שמזין את מצח הנחושה של המושחת. ומצח הנחושה מרתיע עקב מצג העזות (שאינה מופיעה כגנבים חיוורים ורועדים בלילה) ומייצר בסרט נע יותר ויותר כבשים.

כפי שאמר המשורר אנרי מישו - שיניו של הזאב אינן בוגדות בזאב; בשרו הרך של הכבש הוא אשר בוגד בכבש.

רכות הכבש - כיצד תצדיק זו את עצמה?

סיוע לשחיתות הן על ידי העלמת עין, הן על ידי הכחשה, והן על ידי שיתוף פעולה רוחני באמצעות אידאולוגיה צינית?

יפה לדבר ככה?

אז רכות הסיוע לחמס מצד הכבש מציגה עצמה במילים מוסריות דווקא, של אהבת אנוש חובקת עולם. וכלפי מי?

דאגה כלפי היריב זה מוסר-מה.

דאגה לשלום הצורר - או, זה כבר מוסר נעלה.

רנ-טיזי ומרעיו המוצגים על ידי בוש כמושא למלחמת חורמה ברשע ובפראות הופכים על ידי המוסרנות תומכת השחיתות כשבירים ועדינים:

''לא לגעת, שביר! עוד תפרוץ כאן שריפה''.

השריפה היתה כל הזמן, ולא ביוזמתינו. אז מה התחדש בעניין רנ-טיזי?

''הפורע קדוש'' לוחש בשר הכבש לכבש, והגנת הרב-פורע - הינה תצהיר ''מוסר רב-נעלה'' בפי בשר הכבש.

http://www.faz.co.il/thread?rep=31634
איך רנטיסי קשור לעניין?
אלברט חומסקי (יום חמישי, 19/06/2003 שעה 12:57)
בתשובה למיכאל מ. שרון

העניין חשוב מכדי ללכת לענייני רנטיסי.

יש פה בעיה של לא רק נפוטיזם אלא של החתול ששומר על השמנת אגב זה נכון גם למשפחות ששיכות לימין.

וזה נכון למה שקורה בקיבוצים שהמשוחחרים מהחוק והמאימת החוק ,מצד אחד גונב לו בכיר בקיבוץ מליונים ,מצד שני מונעים חברי הקיבוץ ''התערבות חיצונית'' בטענת -זה עניין פנימי עאלק.

אבל כאשר הקיבוץ נופל הציבור הופך למישפחה גדולה ומעניק כתף תומכת לחבורה הזו שמניחה שיקראו לה נאורה.

מה כל זה קשור לרנטיסי?

מערכת פורום ארץ הצבי אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים.