http://www.faz.co.il/thread?rep=27874 | |
לצערי ערוץ שמונה אינו משודר בלווין. | |
טרה 001 (שבת, 22/03/2003 שעה 8:36) בתשובה למילשטיין א. | |
אולי אגש לראות אצל שכני..רק שלא תחשוב שיש כאן זלזול או מיאוס או מה שלא יהיה..הכל מכוונות טובות. ואני אביא לך דוגמא. לפני שלושים שנה..ויותר..הייתי חבר באחד מקיבוצי העמק. מבלי לפרט- וחוץ מעניינים אישיים-שבהחלט היו גורם- בהחלטה לצאת מהקיבוץ-אני בהחלט יכול לקבוע- בגלל שהשארנו שם הורים- שההחלטה שלי- היתה שצריך לצאת לתקופה של חמש שנים כדי לחוות צורת חיים אחרת- ולהיווכח שהקיבוץ הוא הטוב ביותר- או איך שכתב שכני שמעבר לואדי..צורת החיים הפחות גרועה. אז מה ? האני הוא זה שחזה או ניבא את מצבה של התנועה הקיבוצית ?. לא יעלה על הדעת. בכלל לא. הכל בא מחשיבה פרטית..ותהיה על איך ולמה ומה בכלל ! יתר על כן ישנו ספר שלם- שלא אנקוב בשמו- על הבעיה- של כל עוזבי הקיבוצים- ושמוכיח שכולנו-כל העוזבים - חשבנו על כך. רציתי להסביר- בזאת- שבני הארץ הזו- פשוט חושבים באותה לשון ובאותה צורת חשיבה. ונטילת כתרים- והמשפט:''אמרתי לכם''- לא מקובלת עלינו. שנאמר:''אין נביא בעירו''. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=27884 | |
הצגת התזה ''פרשת דיר יאסין'' | |
מילשטיין א. (שבת, 22/03/2003 שעה 9:22) בתשובה לטרה 001 | |
יוצאי קיבוץ ואחרים שאינם קולטים את ערוץ 8 ומעונינים להיפגש איתי יוכלו לבוא בעוד שבוע וחצי לאודיטוריום מינץ באוניברסיטת בר אילן, ביום ב' 31 במארס. יתקיים שם כנס מדעי על הנושא: ''טרור ומחתרות במזרח התיכון''. בכנס הזה אציג תזה על פרשת דיר יאסין. אני מניח שיהיה מקום גם לתגובות הקהל אז יוכלו כל חכמים המסתתרים מאחורי שמות בדויים לקום נוכח עם ועדה ולהראות כמה הם שווים באמת. ואגב אוניברסיטת בר אילן נמצאת ברמת גן ולא בצפת. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=27887 | |
אונ' בר אילן... באמת מזמן לא התגאת בתלמידך | |
שקד (שבת, 22/03/2003 שעה 9:59) בתשובה למילשטיין א. | |
הרוצח השפל - שאולי הושפע גם מדבריך... | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=27919 | |
את מציעה להוציא את אוניברסיטת בר-אילן מחוץ לחוק? | |
יובל רבינוביץ (שבת, 22/03/2003 שעה 19:43) בתשובה לשקד | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=27926 | |
יובל - כדי שתשטוף את העיניים | |
שקד (שבת, 22/03/2003 שעה 20:31) בתשובה ליובל רבינוביץ | |
אני הצעתי למילשטיין לא לנפנף באונ' בר אילן. עדיף שאני לא אתפוס אמביציה ואמצא את התגובה המתפארת שלו על תלמידו יגאל אמיר. ולך? יש גם משהו ממשי להגיד בעניין? | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=27924 | |
לא רק הרוצח הושפע מדברי אורי גם את- אז? | |
דוד סיון (שבת, 22/03/2003 שעה 20:24) בתשובה לשקד | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=27927 | |
סליחה? | |
שקד (שבת, 22/03/2003 שעה 20:35) בתשובה לדוד סיון | |
אולי לא הבנת, אבל הסוגיה אינה מי הושפע מדברי מילשטיין, אלא למה מילשטיין מצא לנכון להתהדר באפשרות הנ''ל? תשובה? | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=27894 | |
שמחתי באומרים לי שבר-אילן ברמת גן. | |
סתם אחד (שבת, 22/03/2003 שעה 10:48) בתשובה למילשטיין א. | |
וגם שמח בשמחתך זו. מכיון ששמי אינו אומר דבר-אין לכינוי משמעות של הסתרה.[נסיון שלי להופיע בשמי-קיבל ציון נכשל... ...מאשתי.] מאידך -גם הפסקתי לנסוע - לאירועים כאלה אפילו לבאר שבע- שהיא מרחק של כחצי שעה נסיעה מערד. לכן אשמח אם אפשר יהיה לעיין בהרצאה ובדיון בפורום זה או אחר. ואוסיף רק-בהקשר לויכוחים המפרים- שמורי ורבי ד''ר אמנון רז-קרקוצקין, גם 'זכה' מצדי - קצת ל'שיחות נפש' מהסוג המתנהל כאן. ואכן הוכח עם הזמן שגם צדק במקרים רבים. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=27886 | |
לי דווקא יש ערוץ 8, אבל... | |
שקד (שבת, 22/03/2003 שעה 9:52) בתשובה לטרה 001 | |
לא בטוח שאטרח לשבת ולשמוע *שוב* את מילשטיין בוכה על ''מר גורלו''. את כל הסיבות והתירוצים כבר שמעתי כאן, ויותר מפעם אחת. מילשטיין מכפיש באובססיביות בלתי נלאית אישים, קבוצות ותנועה שלמה. ממאמריו עולה לא פעם תחושה של שנאה יוקדת - שנאה המעוורת את עיניי ההיסטוריון וממציאה את ההיסטוריה. באשר לנביאים, אלו, אם קיימים, אינם נזקקים תאוריות (עיין ערך ''שרידות'') ולתואר כדי ''לסדר'' את דפי ההיסטוריה. ולא נותר לי אלא לחזור ולומר את שהערתי כבר בעבר -כשאדם מטיל בוץ ורפש על סביבתו, אל לו להתפלא שהליכלוך דבק גם לידיו. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=27920 | |
אז את הולכת להתרחץ עכשיו? | |
יובל רבינוביץ (שבת, 22/03/2003 שעה 19:47) בתשובה לשקד | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=27921 | |
זה חוש ההומור שלי שנפגם | |
שקד (שבת, 22/03/2003 שעה 20:15) בתשובה ליובל רבינוביץ | |
או שלך אף פעם לא היה? | |
מערכת פורום ארץ הצבי אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים. |