http://www.faz.co.il/thread?rep=18009 | |
גם הקו הקיים נחוץ | |
עמית מנדלסון (יום רביעי, 20/11/2002 שעה 21:13) | |
הקו הקיים נחוץ - אך לא לקשר בין ת''א וירושלים, אלא לקשר בין בית-שמש לבין שתי הערים הנ''ל. בינתיים, המסילה לנתב''ג כמעט הושלמה, ויצאו מכרזים לסלילת מסילה למודיעין. ממודיעין לירושלים, המרחק יותר קצר, וקל יותר לשכנע לסלול את המשך המסילה בקטע זה אחרי שכבר תהיה מסילה מת''א למודיעין. אגב, טעות חמורה בהרבה היא הרכבת הקלה בירושלים, חלומו הרטוב של כל חמאסניק מתחיל - אם שיקולים בטחוניים היו נכנסים לעניין, הרכבת הקלה היתה מוקמת כרכבת תחתית, עם בקרה סבירה על תחנות הרכבת, מה שלא ניתן לבצע ברכבת קלה (חשמלית) הנוסעת במפלס הרחוב, הנגיש לכל. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=18026 | |
הרכבת המהירה בירושלים הוא רעיון ענק | |
אברהמי (יום רביעי, 20/11/2002 שעה 23:04) בתשובה לעמית מנדלסון | |
שאלת הפיגועים היא משנית בראיה ארוכת טווח. ירושלים היא עיר ענקים במימדים ישראליים, עם פריסה קרקעית גדולה ביותר וצפיפות מבנים גדולה מאוד. הדבר מקשה על התנועה המוטורית והוא יוצר עומסי תנועה בלב העיר, בשעות הלחץ. רשת הרכבות תקל על התנועה ותהפוך אותה לנוחה ומהירה, לשביעות הכלל. | |
מערכת פורום ארץ הצבי אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים. |