http://www.faz.co.il/thread?rep=172046 | |
הבורות חוגגת אצלך, isaac01!!! | |
דוד סיון (יום שני, 18/11/2013 שעה 11:52) | |
א. שוב כתבת 6 הודעות (תגובה 172040, תגובה 171041, תגובה 172042, תגובה 172043, תגובה 172044 ו-תגובה 172045) שאין בהן דבר שמפריך את טענותי. הן גם מעידות על שיש לך ליקויים כבדים בהבנת העברית. ב. הראיתי במפורש שהרב מרדכי אליהו קבע שהעץ שנטע בארץ ופירותיו ''... הם של עם ישראל'', לא של הגוי שילך מכאן. הנה הציטוט המלא (http://www.ynet.co.il/articles/1,7340,L-2201836,00.h...): ''כתוב בפסוק 'ארצות גויים ועמל לאומיים ירשו'..מה זה? כשאדם יש לו שדה, יש לו אדמה, בא מישהו ונוטע שם עץ בלי רשות בעל האדמה, ובעל האדמה לא ראה, לא שם לב, או שלא יכל למנוע. אחרי זה בא לו עם כוח – אז הוא אומר לו לבעל העץ: 'אתה נטעת באדמה שלא ברשות, העץ יישאר כאן, הפירות שלי, אתה תלך מכאן!. אז אם הגויים נוטעים עצים באזור שלנו, נוטעים פירות, נוטעים בתים אפילו, וגם בתים שלא בנית ועצים ופירות אשר לא נטעת. מדוע? האדמה היא שלנו, ובנית בית על המקום שלי, אתה נוטע עץ אז המקום שלי וגם הפירות שלי. אז כל הדברים הם של עם ישראל. רק תהיה השאלה אם צריכים להפריש תרומה, או לא להפריש תרומה. לכן אומר: 'ועמל לאומים ירשו' אם לאומים עושים משהו בארץ – הם יעבדו ויעבדו אבל יורישו אותם, זה מגיע לנו – הדבר הזה כולו...'' היו עוד רבנים שקבעו קביעות כאלה. הדברים ברורים וחדים ואתה מספר לנו סיפורים לא רלוונטיים על ההלכה. המסקנות גם הן ברורות: 1. אין לך כל ''מושג במה שאתה כותב'' על הטענות שלי. 2. השפה הגבלסית בה אתה משתמש לא מחפה על העובדה שאינך מבין עברית פשוטה. ''עם הארץ הנך''. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=172054 | |
אתה, isaac01, לא קראת אז אל תקריא! | |
דוד סיון (יום שני, 18/11/2013 שעה 12:39) בתשובה לisaac01@netvision.net.il | |
השפה הגבלסית לא תחפה על הליקויים הכבדים שיש לך בהבנת השפה העברית. ''לא למדת כלום''. ''בור ועם הארץ''? | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=172055 | |
לא חידשת כלום ו''נוהג כגנב בלילה''!. | |
דוד סיון (יום שני, 18/11/2013 שעה 13:23) בתשובה לisaac01@netvision.net.il | |
א. ''לא למדת כלום'' אני מכיר את עמדתו של הרב שרלו בנושא ומכבד את העובדה שאינו מאמין שהרב אליהו פסק כך. ב. אבל במקרה הנדון אני מאמין שהכתב, אבישי בן חיים לא טעה בציטוט. עוד אציין שהפרשנות שלי נכונה. ג. אני גם מכיר היטב, ממקור ראשון, מה קרה וקורה בשטחי יהודה ושומרון בענייני זיתים. ד. אם אתה מערב את דעתו של הרמב''ם מלפני מאות שנים, לי מותר לערב את דעתו של הרב מרדכי אליהו מלפני 11 שנה. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=172057 | |
שוב אתה מפספס!!! | |
דוד סיון (יום שני, 18/11/2013 שעה 14:34) בתשובה לisaac01@netvision.net.il | |
א. מה שכתבת כאן עד עכשיו אלו אמונותיך ולא פסק הלכה. בודאי שאמונותיך לא עדיפות על האמונות שלי. ב. בשום מקום בפתיל הנוכחי לא כתבתי משהו על פסק הלכה. העובדה שאתה לא מפסיק לרמוז על כך היא אסמכתא בוהקת שאינך ענייני או שאינך מבין עברית ג. לפי שיטתך שיקרת ואתה ממשיך לשקר ביודעין. יותר חשוב לציין שהשימוש שאתה עושה בשפה הגבלסית מהווה עדות שכוונתך זדון ורשע. ----- בקיצור טענתך שספירו שיקר מופרכת בעליל. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=172061 | |
אתה, isaac01, כנראה לא יודע!!! | |
דוד סיון (יום שני, 18/11/2013 שעה 18:16) בתשובה לisaac01@netvision.net.il | |
בשום מקום בפתיל הזה לא כתבתי על דעת תורה במובן שאתה מייחס לביטוי, ולא הפניתי לערך כלשהו בויקיפדיה. מתחילת הדרך היה לי ברור שאתה תוקף אותי באלימות מילולית גסה בגלל טענות כלפי שמבוססות על הדמיון הפרוע שלך, במקרה הטוב. בהודעתי הראיתי שיש עובדות המורות על כך שחלק מהדברים שספירו קשר למושג ''דעת תורה'' נתמכים על ידי מאמר ב''מעייני הישועה'', עלון שקשור לרב שמואל אליהו, הרי ש-''הטענה כאילו הוא משקר מוטלת בספק'' (תגובה 171989). בהמשך טענתי שהרב מרדכי אליהו, שהיה הרב הראשי, אמר דברים שמשמעותם היתר לגזל הגוי. אני עדין טוען זאת. למרות טענתך הרי שעד עתה לא הוכחת כלום ובודאי לא הוכחת שספירו שיקר. מכאן שכל טענותיך בהקשר הזה מופרכות. מאחר ולא פסקת בהתקפה האישית הזאת עלי למרות שהבהרתי שאתה 'יורה במטרה דמיונת' (= לא עניינית), הרי ברור שהדמיון שלך הצית כוונת רשע זדונית. מאחר ועד לרגע זה הדמיון הזה מוביל אותך הרי שיש לך בעיה כבדה ומורכבת לפתור עם עצמך. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=172064 | |
אתה, isaac01, מטעה בזדון | |
דוד סיון (יום שני, 18/11/2013 שעה 18:52) בתשובה לisaac01@netvision.net.il | |
אתה שוב מייחס אמירות שמקורן מדמיונך הפרוע בלבד. דברי ספירו שמשמעותם שיש רבנים שתומכים בגזל הגוי ובהטפה לשנאת הגוי. הרב מרדכי אליהו אמר את הדברים שמשמעותם תמיכה בגזל הגוי. עלון של עמותה שהרב אליהו היה בין מייסדייה כתב דברים שמטיפים לשנא הגוי. לכן אין זה משנה לאיזה קטגוריה תכניס את הדברים טענתך שספירו משקר מוטלת בספק גדול. למעשה מרגע שטענת השקר הופיעה היא היתה מופרכת. כל שאר הדמיונות שהצגת כאן ועדין מתעקש להציג כאן מעידים שיש לך בעיה כבדה עם עצמך. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=172069 | |
אתה, isaac01, מטעה בזדון | |
דוד סיון (יום שלישי, 19/11/2013 שעה 4:33) בתשובה לisaac01@netvision.net.il | |
א. ספירו לא ''אמר דעת תורה'' כי איננו מוסמך לכך. מהותית הוא טען שיש הטפה לשנאת הזר ולגזל הגוי. ב. העובדות הן שרבנים (כולל הרב מרדכי אליהו) פירסמו גם בתקשורת דברים שמטיפים לשנאת הזר, ולגזל הגוי. בחלק מן המקרים הם צרפו את חתימת לפרסום (מכתב הרבנים). כוונתם ברורה ולכן אין זה משנה כלל אם הם קראו לכך דעת תורה או לא. ג. אם כך חלק מדבריו של ספירו נכונים ולכן טענת השקר שלך מופרכת. ד. אין לך מושג בעברית אם אתה ממשיך לטעון שאני מסנגר על ספירו או שאני מציג פסקי הלכה. העובדה שאתה גם מתרעם על כך מעידה שהבנת העברית היא בעיה כבדה אצלך. ה. כתוצאה אין לך קשר עם האמת ואינך מבין מהם אמת ושקר. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=172075 | |
להמציא כתב אישום כפי שאתה, isaac01, עושה יותר גרוע משקר!!! | |
דוד סיון (יום שלישי, 19/11/2013 שעה 8:32) בתשובה לisaac01@netvision.net.il | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=172074 | |
אתה טועה ומטעה ולכן משקר ועוסק בדמגוגיה!!! | |
דוד סיון (יום שלישי, 19/11/2013 שעה 8:30) בתשובה לisaac01@netvision.net.il | |
ננעלת על דמיון מופרך. בשום מקום לא חזרתי על הסברו של ספירו. העובדה שאתה בוחר להוציא דברים מהקשרם מצרפת אותך לאלה העוסקים בדמגוגיה כדי לחפות על כשלים תוצרת דמיונם. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=172077 | |
התכוונתי | |
(יום שלישי, 19/11/2013 שעה 11:58) בתשובה לדוד סיון | |
שהפניתה רצ''ב''למשל ישנו הסבר של ספירו מדוע הוא כינה את העלונים האלה ''דעת תורה'' | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=172079 | |
אתה ממשיך במסע הזדון! | |
דוד סיון (יום שלישי, 19/11/2013 שעה 13:15) בתשובה לisaac01@netvision.net.il | |
לא הפניתי אותך להסברו של ספירו!!! בהודעות שהצגתי הפרכה לטענתך כי ספירו משקר עסקתי רק בשמות עלוני בית כנסת או עלוני תורה. לכן כל המרדף שלך אחרי בגין הביטוי ''דעת תורה'' הוא תוצר של דמיון ממוחך. לכן ראוי שאת כל הטענות שלך בהקשר הזה תפנה לראשך, לעצמך. העובדה שאתה ממשיך להמציא סיבות כדי לחזור ולחפות על אי-הבנת הנקרא, אי-הבנת העברית; ולתרץ את פתיחת מסע האלימות המילולית היא עדות לכוונת הזדון שלך. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=172080 | |
הפנית וציטטתי אותך רצ''ב שוב | |
(יום שלישי, 19/11/2013 שעה 13:59) בתשובה לדוד סיון | |
למשל ישנו הסבר של ספירו מדוע הוא כינה את העלונים האלה ''דעת תורה'' | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=172081 | |
הוצאה מההקשר היא דמגוגיה! | |
דוד סיון (יום שלישי, 19/11/2013 שעה 15:48) בתשובה לisaac01@netvision.net.il | |
א. אין בביטוי כפי שהצגת הפניה כלל. כל שיש בו זו קביעה שישנו הסבר... ב. למרות שציטטת את דברי משמעותם איננה כפי שאתה טוען בזדון. ג. באותה ההודעה אחרי ששחזרתי והבהרתי לך את טענתי, קבעתי: ''את התשובות לשאלות האחרות חפש במקומות אחרים. למשל ישנו הסבר של ספירו מדוע הוא כינה את העלונים האלה 'דעת תורה'... במקום זה אתה מחפש אצלי כל מיני תשובות שאין להן שייכות למסקנתי''. משמעות הקטע בשלמותו היא שטענתך הדמגוגית מופרכת. ד. הנסיון שלך לסלף על ידי הוצאה מההקשר לא צלח, מאחר והנסיון הזה הוא בהמשך לסילופים קודמים הרי ברור שכוונתך זדון. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=172096 | |
אתה, isaac01, מטעה בזדון | |
גדעון ספירו (יום רביעי, 20/11/2013 שעה 20:13) בתשובה לדוד סיון | |
אין מנוס מלהסיר מאיזק את מסכת ה''מומחה'' לפסיקה הלכתית לפיה אין פסיקה המעודדת את שנאת הגוי וגזל רכושו. הוא בונה על כך שכולנו בורים בהלכה ועל כן הוא יכול למכור לנו סיפורי סבתא בהלכה ואנו לא נדע. הוא מנסה להוליך שולל ואם אנקוט בשיטתו, הרי הוא שקרן מומחה. יאמר מיד כי היהדות והפסיקה של גדולי ההלכה, כולל הרמב''ם טובעים בשנאת הגוי וגזל רכושו וזה בא לידי ביטוי יומיומי בהתנחלויות שכולן שילוב של גזל שנאת הגוי וגזילת רכושו. לפני שאני מביא את דברי חז''לינו בתחום שנאת הגוי, אתחיל בזכות לחיים. לפי ההלכה היהודית מי שאינו יהודי (גוי) ויהודי שאינו שומר מצוות (חילוני) הדיבר ''לא תרצח'' לא חל עליו. כך זה מבואר בתלמוד: ''המינין והמסורות והמומרים –היו מורידין אותם לבור כדי להמיתם בידיים –[רש''י ע''ז י''ג ע''ב] ולא מעלין [מהבור]'' (תלמוד בבלי, עבודה זרה כו ע''ב). הרמב''ם פסק: ''מאחר והתפרסם שהוא כופר בתורה שבעל פה [מורידים אותו לתוך הבור] ולא מעלין והרי הוא כשאר כל ההאפיקוקרוסין והאומרין אין תורה מהשמים והמוסרין והמומרין, שכל אלו אינם בכלל ישראל ואין צריך לא לעדים ולא התראה ולא דיינים אלא כל ההורג אחד מהן עשה מצווה גדולה והסיר מכשל'' (רמב''ם, משנה תורה, הלכות ממרים, פרק ג, הלכה ב.). משמע, מותר להרוג חילוני. וכך פסק השולחן ערוך: ''מיני ישראל, והם שעובדים לעבודת כוכבים או העושה עבירות להכעיס, אפילו אכל נבלות או לבש שעטנז להכעיס; והאפיקורסים והם שכופרים בתורה ובנבואה מישראל,היו נוהגין בארץ ישראל להרגן. אם היה בידו כוח להרגו בסייף, בפרהסיא, הורגו, ואם לאו, היה בא בעלילות עד שיסבב הריגתו. כיצד? ראה אחד מהם שנפל לבאר והסולם בבאר, קודם ומסלקו ואומר: הריני טרוד להוריד מן הגג ואחזירנו לך, וכיוצא באלו'' (שולחן ערוך, יורה דעה, סימן קנח, סעיף ב). היחס לגוי היחס אל הגוי כבהמה וכשקרן מופיע תדיר אצל גדולי הפוסקים ומתבסס על שני פסוקים מהתנ''ך: בְּשַׂר-חֲמוֹרִים בְּשָׂרָם וְזִרְמַת סוּסִים זִרְמָתָם. (יחזקאל כג, 20)ו- בְּנֵי נֵכָר אֲשֶׁר פִּיהֶם דִּבֶּר-שָׁוְא וִימִינָם יְמִין שָׁקֶר. (תהילים קמד;7- 8). החת''ם סופר קבע באופן גורף שאין לשמוע לרופאי הגויים , בענייני הלכה המתייחסים לרפואה , שכל ניסיונם הוא מחוליי הגויים שגופם ורפואתם שונה משל יהודים (רבי משה סופר, חלק ד, אבן העזר ב, סימן סא. חת''ם סופר, חלק ב, יורה דעה, סימן קא.). כלומר, יש הבדלים ביולוגיים בין יהודים וגויים. ובאותו עניין המליץ הרב עובדיה יוסף לקבל עירוי דם מיהודי ולהניק תינוק מחלב אם יהודיה, מהטעם ''שממידת חסידות וממידת זריזות יש להניקו מחלב ישראלית, הואיל וטבען של ישראל נוח יותר מפני שרגילין במצוות, והם רחמנים וביישנים בטבע'' (הרב עובדיה יוסף, שו''ת יביע אומר, חלק ח – חו''מ, סימן יא). להלן סיפור מעשה מתוך התלמוד הממחיש את החוויה היומיומית ביחס אל הגוי: רבי שילא, מחכמי בבל, העניש במלקות יהודי על שקיים יחסי מין עם גויה. הלך היהודי והלשין לשלטון הפרסי שרב שילא עשה דין לעצמו מבלי לקבל רשות מהמלכות. זימנו את הרב שילא לערכאות ושאלו אותו 'מדוע נתת מכות ליהודי זה?' רב שילא השיב: יהודי זה קיים יחסי מין עם אתון, מעשה שהיה אסור לפי חוקי השלטון הפרסי. שאלו את רב שילא האם יש לו עדים שיהודי זה אכן בעל אתון? אמר להם כן, נעשה לו נס ואליהו הנביא הופיע בדמות אדם והעיד. כשיצאו רב שילא והיהודי מבית הדין הפרסי, שאל היהודי את רב שילא, איך יתכן שאלוהים עושה ניסים לשקרנים? השיב רב שילא שאין זה שקר . קיום יחסי מין עם גויה נחשב כקיום יחסי מין עם חמור שהגויים כאמור ''בשר חמורים בשרם''. החליט היהודי להלשין לשלטון שרב שילא מתייחס אליהם כחמורים. כשהבין זאת רב שילא הכה אותו במקל והרגו בטענה של ''הבא להרגך השכם להרגו''. (תלמד בבלי, ברכות נח ע''א). בימי הביניים התייחסו הרבנים לגויים כאל בהמות. כך למשל מסביר רבנו תם, נכדו של רש''י, מדוע אשת איש הנואפת עם גוי אין זה נחשב כניאוף עם יהודי: משום שביאת גוי לא נחשבת ניאוף וזנות שהרי הגוי נדון כבהמה ככתוב: ''אשר בשר חמורים בשרם'', וידוע ומוסכם שאין זנות לבהמה. (חידושי הריטב''א, מסכת כתובות דף ג עמוד ב). מנימוק זה,שגויים דינם כחמורים, מותר להכניס לבתי קברות של גויים בהמות למרעה, ומותר ליהנות מגופתו של גוי שמת –לאוכלה ולהשתמש בה לריפוי. כך כותב רבי אברהם בן מרדכי הלוי לאחר שקבע שמותר להכניס בהמות לבתי קברות של גויים: ''הלכך בשר מת גוי כבשר חמור לעניין הנאה דכתיב: אשר בשר חמורים בשרם, הא למדת דמותר להתרפאות במומיא אפילו דרך אכילה אפילו בחולי שאין בו סכנה ומותר לישא וליתן בו לעשות בו סחורה ומותר ליהנות מקברי הגויים ובתכריכיו''. (שו''ת גינת ורדים, יורה דעה,כלל א, סימן ה). רבי שמעון בן יוחאי פסק: ''אתם [היהודים] קרויין אדם ואין הגויים קרויין אדם'' (תלמוד בבלי, יבמות סא ע''א). ועוד פסק בן יוחאי כי אין לסמוך על הגויים, גם הטובים שבהם, אין לתת בהם אמון באומרו ''טוב שבגויים הרוג''. (מכילתא דרבי ישמעאל, בשלח, פרשה א). ''חמישה דברים ציווה כנען את בניו: אהבו זה את זה, ואהבו את הגזל, ואהבו את הזימה, ושנאו את אדוניכם ואל תדברו אמת'' (תלמוד בבלי, פסחים קיג ע''ב). הגויים שקרנים ושטופי זימה חמישה דברים ציווה כנען את בניו, אחד מהם: ''אל תדברו אמת'' (תלמוד בבלי, פסחים קיג ע''ב). על פי התפישה הדתית, מעשה האבות ורוחם נחקקים לנצח בצאצאיהם. השקר, העובר אצלם בירושה, הפך לחלק בלתי נפרד ממותם של הגויים. הנימוק שחז''ל נותנים לחוסר נאמנותו של הגוי הוא הפסוק: ''בני נכר, אשר פיהם דיבר שווא וימינם ימין שקר'' (תלמוד בבליף בבא במרא מה ע''א). הרמב''ם, הגדול מכולם, פוסק: אף על פי שהגוי הביא עדים גויים על כך שהרכוש נגנב ממנו. אין הוא נאמן אלא הוא אנס וגזלן. (רמב''ם, משנה תורה, הלכות מכירה, פרק יט, הלכה ד.). חכמים קבעו שאסור ליהודי למסור את בהמתו לשמירה בפנסיון בעלי חיים שבבעלות גויים , משום שדרכם של גויים לבעול בהמות. (תלמוד בבלי, עבודה זרה. כב ע''ב). ועוד פסקו חכמים על הגויים ''חביבה עליהן בהמתן של ישראל יותר מנשותיהן'' (שם). הרמב''ם פסק: ''ואסור להסתפר מהן [אצל הגויים] ברשות היחיד שמא יהרגנו'' (רמב''ם, משנה תורה, הלכות רוצח ושמירת הנפש, פרק יב, הלכה יא). אסור ליהודי להתבודד עם הגויים מפני שהם חשודים על שפיכות דמים, ולא יתלווה עימם בדרך. נפגש עם גוי בדרך באופן אקראי יסטה מדרכו. (רמב''ם, משנה תורה, הלכות רוצח ושמירת הנפש, פרק יב, הלכה ז). ומה באשר לחייו של גוי? הרמב''ם פוסק: ''הגויים שאין בינינו ובינם מלחמה...אין מסבבים להן המיתה ואסור להצילן אם נטו למות, כגון שראה אחד מהן שנפל לים אינו מעלהו, שנאמר: 'לא תעמוד על דם רעך', ואין זה [הגוי] רעך''. (רמב''ם, משנה תורה, הלכות רוצח ושמירת נפש, פרק ד, הלכה יא). כך מצטייר הגוי בנפש היהודי: חמור,שקרן, גזלן, שטוף זימה ושופך דמים. בלקט זה נעזרתי בספרו של ירון ידען, ''הדת קמה על יוצריה'' - הוצאת גוונים 2007) --------------------------------------- הבאתי מעט מזעיר משפע הרפש הגזעני המצוי בהלכה ואין גדולי הפוסקים חפים מכך, החל מהתנ''ך דרך הרמב''ם, רש''י החת''ם סופר ועד ימינו, בהם הרב עובדיה יוסף, הלובביצ'ר, רבני השטחים, זאת ההלכה הנוהגת היום בישראל אבל בעיקר בשטחים הכבושים. הרפש הזה מהווה את ההשראה לשוד, לגניבות, לשריפת מסגדים, להרג פלסטינים ושאר פשעי הכיבוש והאפרטהייד בשטחים הכבושים. הרוח הרעה הזאת באה לידי ביטוי גם בעלוני בתי הכנסת של המתנחלים. זהו הפן המכוער של היהדות הדתית. יש גם פן אחר ביהדות, הומני, שוחר שלום וצדק והוא מיוצג על ידי רבנים לזכויות אדם. הם מיעוט בקרב הדתיים כפי שחבריי ואני מהווים מיעוט בקרב החילונים. נקווה שהשינוי בו נביס את החבורה הרעה של גזענים וגזלנים, קרוב. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=172097 | |
''משפע הרפש הגזעני המצוי בהלכה'' | |
ע.צופיה (יום רביעי, 20/11/2013 שעה 21:17) בתשובה לגדעון ספירו | |
כך כותב אדם שכולו רפש. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=172101 | |
מה שברור הור | |
(יום חמישי, 21/11/2013 שעה 9:04) בתשובה לushargil@gmail.com | |
האתר דעת אמת מציין שהוא ''התנועה לשחרור מהדת, לקידום הנאורות וההשכלה'' ולכן 3+4 | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=172102 | |
מה שברור הוא שאיזק נוכל | |
גדעון ספירו (יום שישי, 22/11/2013 שעה 3:15) בתשובה לisaac01@netvision.net.il | |
ולא סתם נוכל מהשורה, אלא בעל מקצוע מיומן. אילו חולקו דרגות בנוכלות איסק היה מקבל דרגת רב נוכל ודרגה מקבילה בשקרנות שהוא אחיו התאום של הנוכלות. וכל כך למה? כי האיש מעליל עלילות על סמך טקסטים שלא קרא ןמה שקרא לא הבין. הוא קובע כי העתקתי הכל מאתר דעת אמת, ואני בכלל לא ידעתי שיש אתר כזה כך שמעולם לא נכנסתי אליו. בניוד לשקרן איזק שטוען כי לא ציינתי מהיכן לקחתי את הנתונים, ציינתי בתגובתי את המקור בו נעזרתי,שם הספר, הסופר וההוצאה. אלא שהנוכל איזק לא יודע לקרוא אבל קופץ למסקנות כאחרון הפרחחים. בתגובתי ציינתי כי מול היהדות החשוכה של איזק יש יהדת נאורה בדמות רבנים לזכויות אדם, אלא שהגזען איזק מואס ביהדות הנאורה ומתפלש במי האפסיים של יהדות אפלה, גזענית שונאת גויים, מעלילה עליהם כי הם בועלים בהמות במקום את נשותיהם, יהדות שלפי הרמב''ם אין להציל גוי טובע. זו יהדות שמזינה ומפיצה אנטישמיות בעוד היהדות הנאורה שלי מקבלת יחס של כבוד והערכה. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=172107 | |
מה שברור הוא שאיזק נוכל | |
(יום שישי, 22/11/2013 שעה 7:11) בתשובה לגדעון ספירו | |
מה זה רבנים לזכויות האזרח? יש דת כזאת? לא מספיק ראינו בדת האהבה והלחי השנייה? | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=172103 | |
ברור ש-isacc01, משקר ביודעין | |
דוד סיון (יום שישי, 22/11/2013 שעה 5:25) בתשובה לisaac01@netvision.net.il | |
א. ההודעות שלו הגדושות באלימות מילולית הן אסמכתא בוהקת לשנאת יהודים. ב. משקר שספירו העתיק מאתר (http://www.faz.co.il/thread?rep=172098) שספירו לא מכיר. ג. גם ללא ה-תגובה 172096 של ספירו היו מספיק אסמכתאות (ציטוטים מפי הרב מרדכי אליהו) שהפריכו טענות שלו שספירו משקר ביודעין בענייו שנאת הגוי וגזל הגוי. ד. תגובה 172098 היא אסמכתא שבלי לקרוא בעיון הודעות isaac01 בוחר באלימות מילולית. ה. על פי שיטתו isaac01 משקר ביודעין ומכאן שהוא עוסק בנוכלות. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=172111 | |
ברור ש-isacc01, משקר ביודעין | |
דוד סיון (יום שישי, 22/11/2013 שעה 18:50) בתשובה לushargil@gmail.com | |
א. אלימות מילולית שכוללת שקרים וזדון כלפי יהודים היא בהחלט אסמכתא לשנאת יהודים. ישנן לא מעט הודעות כאלה שכתב isaac01 ולכן המסקנה היא שהוא שונא יהודים. ד. isaac01 בוחר באלימות מילולית אח''כ מספר המצאות מדמיונו כתירוצים. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=172112 | |
אתב ממשיך לקשקש תירוצים | |
דוד סיון (יום שישי, 22/11/2013 שעה 19:09) בתשובה לisaac01@netvision.net.il | |
אתה יכול להמשיך לשקר ולצרף הרבה טיעונים לא רלוונטיים כפי שאתה רגיל. מנסיוני אינני מקבל ממך הוראות על מה להסתמך במסקנותי. גם למדתי שאין לסמוך מה שאתה כותב כאן. זה כולל גם את הכתוב ב-תגובה 172050 שייחסת לרב שרלו. למרות זאת כתבתי ב-תגובה 172055 שאני מכיר ממזמן ומכבד את עמדתו בעניין הגזל. אבל מנסיוני למדתי שרבנים אחרים כולל הרב מרדכי אליהו בעצם מתירים גזל הגוי. הגידופים הנבזיים בהם אתה ממשיך להשתמש ממשיכים להיות עדות בוהקת לשנאת יהודים. אבל יותר חשוב הם מצורפים לסילופים ודמגוגיה שאתה isaac01 כותב כאן. זה מה שאני עושה עם בעלי גישה פסולה כשלך - isaac01. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=172118 | |
נו כרגיל, isaac01, עוסק בדמגוגיה!!! | |
דוד סיון (יום ראשון, 24/11/2013 שעה 4:18) בתשובה לisaac01@netvision.net.il | |
isaac01 ממשיך לשקר ולצרף הרבה טיעונים לא רלוונטיים כפי שאתה רגיל. הוא ממשיך לדמיין עוולות ולהאשים חפים מעוול. הוא משקר כאילו ספירו העתיק מאתר ''חצאי משפטים'' בעוד העובדות מלמדות שמדובר בדברים שהוצגו כאן שמבוססים על ספר. isaac001 הוכיח קדחת, ממש כמו שעשה בהודעות בהן התיימר ''להרצות'' על פיזיקה. מנסיון אישי עם השקרים והדמגוגיה פרי דמיונו הקודח של isaac01 אני יודע שאין לסמוך על טענותיו, אלא אם נבדקו היטב. התקשורת מלאה ציטוטים כמו אותו הציטוט מדברי הרב מרדכי אליהו בו מציג הרב הצדקה לגזל הגוי. הצגנו כאן גם ציטוטים מעלון בית כנסת שמעודד שנאת גויים. אבל isaac01 משקר בנפש חפצה שכאילו הדברים לא נאמרו. אחרי הכל העובדות שהוצגו והמוצגות כאן לא מפריעות ל-isaac01 להמשיך במסע הדמגוגי בו החל לפני מס' ימים. בין הדמגוגים הוא עשוי לזכות לכבוד רב... | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=172125 | |
לא הראית שספירו משקר!! | |
דוד סיון (יום ראשון, 24/11/2013 שעה 9:52) בתשובה לisaac01@netvision.net.il | |
לא הראית שספירו משקר. במקרה הטוב הראית שיש פסיקות אחרות וזה בהחלט לא מספיק. העובדה שאתה ממשיך להשמיט עובדה זו היא עדות למעשה הדמגוגיה ובהחלט טענות כלליות מאד בלי כל שריד של אסמכתא כי ספירו העתיק מאתר ''דעת אמת'' ישארו מופרכות. העובדה שאתה חוזר עליהן (''ספירו נכנס לאתר והעתיק בלי לבדוק כלום'') בלי כל אסמכתא מבליטה את מעשה השקר והסילוף שאתה עושה - מעשה הדמגוגיה. ספירו ציין כראוי על מה הוא הסתמך - נתן את שם הספר ושם המחבר. הקישקוש על אותיות קטנות ושאר תירוצים לא ישנו את האמת המתבהרת: עוד נסיון שלך ללשקר ולסלף. לעומת הטענות המופרכות עליהן אתה חוזר, הציטוטים כולל ההקשר שהצגתי כאן מראים כי יש ביסוס לטענתי שספירו לא שיקר כאשר טען כי יש בעלונים שמופצים בבתי כנסת הטפה לשנאת הגוי והיתר לגזול את רכושו. ------ באוסף הטענות שלך אין ולו אסמכתא קטנה אחת שספירו שיקר. ממילא אין בהן כל אסמכתא שטענתי (שיש בסיס לטענתו של ספירו) לא נכונה. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=172127 | |
אתה, isaac01, ממשיך לטעון בלי אסמכתא!!! | |
דוד סיון (יום ראשון, 24/11/2013 שעה 11:03) בתשובה לisaac01@netvision.net.il | |
גם כעת, isaac01, לא הראית ש=''הדבר... מועתק מילה במילה מהאתר...'' אתה, isaac01, אכן יכול להמשיך לטעון שהראית אבל לא טרחת לעשות לעשות את המעשה הפשוט הזה. לא הצגת, isaac01, כל מקור שמפריך את טענתו של ספירו במאמר וטענותיו ב-תגובה 172096 שכתב. מכאן שלא הראית שהוא שיקר. העובדה שבכך אתה, isaac01, ממשיך בגישתך מהודעות קודמות רק מחזקת את העמדה שאין לך כל אסמכתא. כהרגלך, isaac01, הוספת עוד טענות שאינן רלוונטיות. בתמצית אציין כי טענתך, isaac01, כי ספירו שיקר נותרה מופרכת מיסודה. לעומת זאת אני הצגתי את הציטוט מדברי הרב מרדכי אליהו ואת המקור לו. הצגתי ציטוט מעלון בית הכנסת ''מעייני הישועה''. הציטוטים האלה תומכים היטב בטענתי שיש בסיס לטענתו המקורית (במאמר) של ספירו. | |
מערכת פורום ארץ הצבי אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים. |