פורום ארץ הצבי

(נכתב בתשובה לדוד סיון, 05/11/13 19:46)

http://www.faz.co.il/thread?rep=171893
חכם לא תהיה-
(יום שלישי, 05/11/2013 שעה 19:59)
בתשובה לדוד סיון

הראיתי לך את האמנה הפלסטינית שאומרת במפורש בפעם הראשונה על זכות של ''עם פלסטיני(ומבטלת אותה עם העם הערבי
הראיתי לך שהערבים עצמם אומרים שאין עם כזה וזה הכל להשמדת ישראל
הפניתי אותך לציטוטים למאמרים
אבל מי שלא חסכים אתך אינו יודע מאומה
לשיטתך יש עם פתח תקוואי, עם ירושלמי, עם האמבה והשניצל וכדומה

אין לך מושג על מה אתה כותב
אבל לכתוב בתור ידען אתה יודע

ראיתי את זה קודם גם בתגובות בנושאים פיסיקלים וחשבונאיים

אדם ישר היה כותב שיש דעות לכאן ולכאן

אתה לא

http://www.faz.co.il/thread?rep=171907
אתה לא מתמודד
דוד סיון (יום חמישי, 07/11/2013 שעה 15:14)
בתשובה לisaac01@netvision.net.il

- האמנה הפלסטינית איננה הפעם הראשונה בה תובעים הפלסטינים את זכותם על הארץ. בעבר וגם בימים אלה הצגתי כמה מקורות שמהם עולה שטענתך מופרכת.

- מדובר על תודעה לאומית של מקבץ אנשים שמאז תחילת המאה ה-‏20 הולכת ומתחזקת ביחד עם קשר לארץ. אפילו שישנם כמה אנשים שטוענים אחרת בחלק מהתבטאויותיהם זה לא מחזיק מים כי עובדתית התודעה הלאומית ממשיכה להתחזק.

הטיעון שלך מופרך כי זה לא נכון לטעון ''שהערבים עצמם...''. ראשית כי אינך יכול להראות אסמכתא שההכללה הגורפת הזאת נכונה וגם משום שעובדתית התודעה הלאומית מתחזקת והולכת.

- בהקשר הזה אפשר כמוך להסתמך על העובדה שכמה אנשים כמו שלמה זנד אמרו שאין עם יהודי ומזה לטעון כי 'היהודים אומרים שאין עם יהודי''

- על פי מה שכתבת, ''אני מכיר את המאמרים של שמיר שמש וגרוסמן(אלה לא בדיוק מחקרים)'', טיעונך איננו ענייני וגם שקרי. משום:
1. שבעמדתי הזכרת ספרים ולא מאמרים
2. שהשתמשת בהכללה גורפת שאינך יכול להוכיח כלל
3. שאינך מכיר את הספרים שהזכרתי.

- אתה מחלק ציונים מופרכים על סמך טענות מופרכות בעליל וגם תוקף על בסיס אישי. כנראה שאינך יכול להתמודד עם טענות שהעליתי ולכן בוחר בהשמצות אישיות

- גם בנושאים פיסקליים נהגת באותה הדרך ועוד השתמשת במושגים בצורה לא נכונה.

- למרות שאתה טוען למומחיות בפיזיקה ומתפאר בכך אתה מפרש משגים לא נכון. למשל (http://www.faz.co.il/thread?rep=171601): ''חד קוולנטי(חד כיווני - מושג בכימיה),...''

מערכת פורום ארץ הצבי אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים.