| את כתבת,
''למשל, האנרכיסטים המשתפים פעולה עם פלסטינים ושמאלנים מאירופה במאבקים על הגדר בנעלין ובבילעין.הגדר נועדה להגן על אזרחי ישראל מפני טרור. אבל,בכל מחלוקת על תוואי הגדר יש לפנות למערכת המשפט ולבג''ץ.בג''ץ כבר הביא בעבר לשינוי תוואי הגדר. אבל,המפגינים ליד הגדר אינם מעוניינים לפתור את הבעיה. הם מעוניינים להשאיר אותה ולהפגין במטרה ליזום התנגשויות עם חיילים שאינם אחראים לתוואי הגדר על מנת להביא להשמצת ישראל, לדמוניזציה שלה ולדה לגיטימציה. מדוע יפי הנפש הללו אינם מפגינים , למשל, בגבול תימן, שם סעודיה הקימה גדר , שחדרה לתוך שטח תימן, גם וחודרת עם צבאה תדיר לתוך גבול תימן.''
אם אינני טועה, בשורה האחרונה בפיסקה שכתבת מופיע המשפט,
''מדוע יפי הנפש הללו אינם מפגינים , למשל, בגבול תימן, שם סעודיה הקימה גדר , שחדרה לתוך שטח תימן, גם וחודרת עם צבאה תדיר לתוך גבול תימן.''
לבד מההשמצות האחרות המופיעות בתגובה ממנה לקוח הציטוט שלמעלה (''השמאל הקיצוני- אף הוא מיעוט המנסה לכפות דעתו על הרוב ע''י הקמת ארגונים הנתמכים ע''י מדינות זרות ותורמים תרומתם לדמוניציה ודה לגיטימציה של ישראל.זוהי גישה אנטי דמוקרטית של מיעוט הנעזר בגורמי חוץ כדי לכפות את הפתרון הרצוי לו על אזרחי ישראל. כיצד? למשל, ארגון ''בצלם'', במימון מדינות זרות כמו נורבגיה, הולנד, דנמרק ועוד..למשל, מפרסם דוחו''ת על פעילות צה''ל בשטחים. הדוחו''ת מבוססים על מידע המושג מפלסטינים,'')
ברור שהכותבת מציעה למפגינים להפגין בתימן.
אך רבקה מותחת גם כאן את השפה ואת ההגיון כמו גומי, וכותבת בנסיון לשנות את המשמעות של הכתוב,
''אני לא הצעתי ללכת לתימן במקום נעלין א בילעין. אני שאלתי מדוע רק כאן הם מפגינים ולא רק שם.''
אני מודה לרבקה על שלא התכוונה לשלוח את המפגינים ובכללם תושבי הכפרים בילעין ונעלין לתימן.
ואני מודה לגברת על שהיא מרשה לנו ולמפגינים (ולתושבי בילעין') שלא לקחת כל שטות שהיא כותבת באופן מילולי.
אך יקשה עליה לטעון שלא הציעה להם להפגין בתימן.
ולראיה, כתבתי: ''ר. מציעה למפגינים בבילעין ללכת להפגין בתימן.''
אך רבקה טוענת שאני טענתי שהיא הציעה למפגינים 'ללכת לתימן'.
ברור לגמרי מהציטוט מדברי שטענתי שרבקה ''מציעה למפגינים ללכת להפגין בתימן'', ושבכך ראיתי עלבון, ביחוד היות ועשתה שימוש בביטוי 'יפי נפש' באותו המשפט.
כך שברור לכל שרבקה הציעה למפגינים ללכת להפגין בתימן,
וברור שזו הטענה שייחסתי לה בתגובתי.
בדקתי, כפי הנדרש במקרה כזה את תגובותי האחרות בהן אני מזכיר את הצעתה של ר. למפגינים ללכת להפגין בתימן, ובכל מקום שהזכרתי את הצעתה לא חרגתי מתיאור ההצעה כפי שנכתבה על ידה.
ולכן טענתה של ר. שאני בן אדם לא ישר ורע לב, ''בעל מוח חד-צדדי'' שאינו מהסס לסלף את דבריה מתבררת כמופרכת.
ר. תוקפת את ארגון 'בצלם' ואת המפגינים בבילעין ובנעלין כמוצאת שלל רב, ומשתמשת בביטויים שהם לא רק עולבים ופוגעים אלא שייכים בחלקם לתחום לשון הרע, היות והיא מאשימה אותם למעשה בהתנכלות זידונית לאינטרסים של ישראל (''דה לגיטימציה'', ''דמוניזציה'').
יודעת הכותבת, כפי שיודעים הפמפלטיסטים האחרים, שאירגון 'בצלם' והמפגינים בבילעין, שהם חוד החנית של המאבק לשמירה על זכויות האדם בישראל, עומדים חסרי הגנה אל מול מסע ההסתה כלפיהם שהפך לשיגרה במקומותינו. ההתנפלות הזאת שלה ושל אחרים על אירגוני זכויות האדם בישראל, היא המשך טבעי של האווירה האלימה הקיימת כיום בישראל כלפי בני מיעוטים, פלסטינים, פועלים זרים, וכל מי שאינו יהודי או אינו מוכן להיות שותף לפשעים שמדינת ישראל וצה''ל מבצעים כלפי האוכלוסיה הפלסטינית.
רבקה טוענת שאני מסלף את דבריה. פשוט לא נכון. אני בוחר לצטט ולנתח דברים שכתבה ואולי מתחרטת שכתבה, אך הכל שחור על לבן כמו שאומרים. |