http://www.faz.co.il/thread?rep=138948 | |
מ.ש. על יושר אינטלקטואלי - בהקשר העימות ביני ודוד סיון | |
סתם אחד (יום רביעי, 16/09/2009 שעה 1:14) | |
על יושר אינטלקטואלי כבר נאמר: ניכרים דברי אמת. אינדיקטור נוסף: יושר אינטלקטואלי תכופות כרוך בלוחמה למען הצדק. הדבר קשור בכך שיש הלוקחים קשה הפרות בוטות ואבסורדיות של תחושות הצדק הטיבעי הטיבעיות. היה מי שטען באוזני שהנצרות בעיקרה - הפצת אור ולא צדק. אלא שישוע בדרשת ההר מזכיר את עניין הצדק פעמיים, ומייד בתחילת הדרשה (מתי, 5): אשרי הרעבים והצמאים לצדק, כי הם ישבעו (פס' 6). אשרי הנירדפים בגלל הצדק, כי להם מלכות השמים (פס' 10). בכטכיזם של הכנסייה הקתולית יש מקום נירחב נירחב לנושא הצדק החברתי ולאחרונה, בהכרזת 7 החטאים הכבדים לתקופה המודרנית, ניכללת בהם פעולה כנגד הצדק החברתי. ומה הקשר המדוייק בין יושר אינטלקטואלי וערנות לנושא הצדק החברתי? יושר אינטלקטואלי הינו נאמנות לאמת (ישוע אומר לפילטוס, ''לשם כך באתי לעולם, כדי שאעיד על האמת. כל אשר הוא מן האמת, שומע לקולי'', הבשורה לפי יוחנן, 18, 39). האמת הוגדרה עוד על ידי אריסטו כיחס של התאמה בין טענה ובין המציאות: המשפט ''ברד ירד בדרום ספרד הערב'' הוא אמיתי, אם ורק אם אכן ירד הערב ברד בדרום ספרד. ובכן, בניגוד לתורות הפוסט מודרניסטיות למיניהם, האמת כרוכה בזיקה ישירה למציאות הממשית. השאיפה לאמת היא בדיוק השאיפה ליישר את ראייתנו תוך הגברת ההתאמה למציאות. שים לב ש''ליישר'' ו''יושר'' הם מאותו שורש, וכך put right ו-right. וישוע אומר בדרשת ההר, בתרגום Jerusalem Bible הקתולי (אותם פסוקים שהבאתי קודם בעיברית) Happy those who hunger and thirst for what is right; Happy those who are persecuted in the cause of right . והפרת הצדק - השרירות והאבסורדים הצורמים של רשע ואטימות חברתית, אפלייה, נישול מזכויות צודקות, כל אלה הם מבחינת הפרת סדרי עולם, ניסיון להחלפת סדריו הטיבעיים של העולם בסדרים מלאכותיים, שרירותיים, וכבר שייקספיר דיבר בדיוק על כך בתאור מעלליו של המלך הגיבן והרשע ריצ'רד ה-III. וכך, היושר האינטלקטואלי אינו דבר מבודד, אלא כרוך תכופות בזיקה למה שטיבעי ונכון מול אי אהדה למה שמעוות ומרושע ומלאכותי ומושג בכוח האלימות (מכאן גם הזיקה הנוצרית לשלום). תכופות, ולא מעט במקומותינו, אנשים מבצעים מעשי שרירות אבסורדיים תוך דיבור חסוד הנשמע ''צודק כזה'' ובוטח בעצמו. אך אין דבר בין ההתנהלות המרושעת המדברת בטון דיבור צודק, ובין הצדק האמיתי. יש הבדל של יום ולילה בין צדקתנות עצמית ובין צדק ויושרה אך דבר אינו אוטומטי, ועלינו להתחזק על ידי לקיחת חלק בישוע וקבלת מתנות החסד של ישוע, שהוא מן האמת, בסעודת האדון, ובתפילות ובקבלת הדרכה נכונה בחסד מריים ובמתנת רוח הקודש. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=138949 | |
בעניין זה אמר השליח פאולוס ב''איגרת אל הרומים'' : | |
סתם אחד (יום רביעי, 16/09/2009 שעה 1:54) בתשובה לסתם אחד | |
חוקי התורה באו דרך משה. האמת והחסד -דרך ישוע. להגיע לאמת, ליושר אינטלקטואלי, אנו זקוקים לישוע ולמתנות החסד. בלעדיהם, ברגעים מסויימים, מכיון שאנו חלשים, אנו עשויים להדחק לפינות קיומיות. ''ואל תביאנו לידי ניסיון''. מתוך: אבינו שבשמים Pater Noster אבינו שבשמים, יתקדש שמך, תבוא מלכותך, יעשה רצונך כבשמים, כן בארץ. את לחם חוקנו תן לנו היום, וסלח לנו על חטאינו, כפי שסולחים גם אנחנו לחוטאים לנו. ואל תביאנו לידי ניסיון, כי אם חלצנו מן הרע. כי לך הממלכה, הגבורה והתפארת לעולמי עולמים. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=138950 | |
וראו את זה - מרגש במיוחד | |
סתם אחד (יום רביעי, 16/09/2009 שעה 2:34) בתשובה לסתם אחד | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=138956 | |
מ.ש. על יושר אינטלקטואלי - בהקשר העימות ביני ודוד סיון | |
סתם אחד (יום רביעי, 16/09/2009 שעה 5:35) בתשובה לסתם אחד | |
מי שמבסס את דבריו על ספרים שהם שקר גמור אינו יכול לטעון ל ''אמת'' . הברית החדשה נכתבה על ידי אנשים שלא הכירו כלל את ישו שלך . סביב הברית החדשה הוקמה הירארכיה של כל מעשיה היו צבירת עושר ושלטון . במשך יותר מאלף וחמש מאות שנים עסקו הנוצרים בשוד ורצח ''בשם ישו'' . העובדה שאתה מוצא פסוקים שעוסקים בחסד לא משנה את העובדה הזו . כל זה בנוסף לעובדה שבברית החדשה כתובים דברים שהם שקר גס ופשוט כדי לאחז עיניים . | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=138961 | |
מ.ש. כותבי הבשורות | |
סתם אחד (יום רביעי, 16/09/2009 שעה 6:14) בתשובה לסתם אחד | |
''הברית החדשה נכתבה על ידי אנשים שלא הכירו כלל את ישו''. הבשורה לפי יוחנן ניכתבה ע''י אחד מ-12 השליחים - תלמידיו של ישוע. הבשורה המוקדמת ביותר היא של מרקוס. כלפיה יש עדות של ההיסטוריון פאפיאס, שבשנת 125 לספירה אישר שמרקוס תעד בדייקנות ובזהירות את עדות הראייה של פטרוס, תלמידו של ישוע שמונה על ידו לראש כנסייתו. למעשה, הוא אומר, ''מרקוס לא עשה כל שגיאה, ולא כלל אף משפט שיקרי''. ופאפיאס מוסיף שגם מתי (שכתב את הבשורה בעיברית, בקרב היהודים), שימר בדייקנות את תורתו של ישוע. שכן היה אף הוא עד ראייה. לוקס, תלמידו של השליח פאולוס, כתב בדייקנות את הבשורה שהעביר מורהו. ועסק בחקירה מדוקדקת של כל המקורות. בנוסף, החוקרים בנושא גורסים שהיה קיים תעוד שנוצר בזמן אמת - מערך כתוב של אימרותיו ותורתו של ישוע לפרטי פרטים. המתעד מכונה ע''י החוקרים Q - מתוך המלה הגרמנית Quelle - מקור. מי היה אותו Q המיסתורי? זהותו עלומה. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=138963 | |
מ.ש. כותבי הבשורות | |
סתם אחד (יום רביעי, 16/09/2009 שעה 6:24) בתשובה לסתם אחד | |
כאן ממש במסר הזה שלך אתה מאשר שהכותבים לא הכירו את ישו . בילדותי קראו לזה ''טלפון שבור'' . מי זה ''פפיאס'' שאני צריך להאמין לו ? היה אפיפיור אחד שאת שמו אינני זוכר שכינס הכל לספר אחד לפי החלטה שלו . הברית החדשה עברה הרבה שיכתובים והיו הרבה ''בשורה על פי . . . '' שהוכרזו ''כפירה'' והושמדו . למשל ''הבשורה על פי יהודה איש קריות'' . | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=138972 | |
מ.ש. על יושר אינטלקטואלי - בהקשר העימות ביני ודוד סיון | |
סתם אחד (יום רביעי, 16/09/2009 שעה 7:28) בתשובה לסתם אחד | |
אתה אומר: במשך יותר מאלף וחמש מאות שנים עסקו הנוצרים בשוד ורצח ''בשם ישו'' . 1) לא כל מי שחי בארץ נוצרית הוא באמת נוצרי 2) מעשי שוד ורצח היו משחר ההיסטוריה. 3) נוצרי עשוי גם להמצא לפרקים מחוץ לישוע. 4) בעולמנו קיימת השטניות. היא מפתה. אנשים הם רק אנשים. אנשים עשויים לפעול באופן כפייתי, או בהיסטריה, או מתוך חטא הגאווה. צריך חסד מיוחד 5) פרנסיס הקדוש למשל, קדושים רבים, מייצגים חסד נוצרי נפלא, אחדות הלב, והם טהורים. נידרש מאמץ ושמירה על הטוהר של רגע הטבילה. 6) מבטם של אנשים והיקף ידיעתם - ההיבט האפיסטמולוגי - עשויים להיות צרים, והם עשויים לטעות מתוך אמונה. אנו אנושיים. לכן תודעת הכנסיה הולכת ומתפתחת בהיסטוריה - כפי שנאמר בקטכיזם של הכנסיה, שחובר על ידי הקרדינל יוזף רצינגר. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=138965 | |
העמות אינו בינך לבין דוד סיוון | |
סתם אחד (יום רביעי, 16/09/2009 שעה 6:57) בתשובה לסתם אחד | |
אלא בינך לבין עצמך דוד אוחז בדעות איתן נולד לאורן חי . אתה משנה את דעתך כשבשבת . אין להתרגש מהעובדה שהיום גילית את ישו ימ''ש הרי מחר תגלה את בודהה , ומחרתיים את זרתוסתרא. אתה איש לא יציב , חסר חוט שדרה. אתה בהחלט שייך לחסרי החוליות. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=138967 | |
סתם אחד (יום רביעי, 16/09/2009 שעה 7:11) בתשובה לסתם אחד | |
אריה עירן התעורר היום על רגל שמאל, וזה מאורע עצוב ומתסכל עבור מי שהימין ימינה מ'בדם ואש יהודה נפלה...'' לא מספיק ימין עבורו. ''הברית החדשה נכתבה על ידי אנשים שלא הכירו כלל את ישו שלך .'' האם כבר אי אפשר לתת את ההרצאה היומית על אבולוציה מתקדמת בלי הגידופים? מה עשה ישו לידידנו הלא חסוד אריה עירן? ומה פשע פשעו מחברי הברית החדשה, שלפי כל הסימנים ידעו קצת יותר על כתיבה וקדושה מאשר אריה עירן, שבחר המקדים קום [..] לשלח בהם את קללותיו הלא מאורגנות. והוא עוד מאשים את היקר באנשים, מכאל שרון בהיעדר חוט שדרה. הרי כל זוחל על גחון יזהה מיד בעירן את בן מינו הקצת יותר מפותח. הרי זה הכל אבולוציה. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=138973 | |
דברי ליצנות. אני שומר על קו התפתחות אחיד ואינטגרטיבי | |
סתם אחד (יום רביעי, 16/09/2009 שעה 7:35) בתשובה לסתם אחד | |
מאז גיל 13. מיכאל שרון | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=138975 | |
דברי ליצנות. אני שומר על קו התפתחות אחיד ואינטגרטיבי | |
סתם אחד (יום רביעי, 16/09/2009 שעה 7:45) בתשובה לסתם אחד | |
חן חן מיכאל , על ההלצה הטובה על הבוקר. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=138978 | |
מ.ש. למה ככה? אני אוהב את ישוע מגיל טיפש עשרה | |
סתם אחד (יום רביעי, 16/09/2009 שעה 9:09) בתשובה לסתם אחד | |
והכנסתי באופן פעיל יותר את ישוע לתוך חיי לפני 29 שנה. להלן קטע מעיתון על ביקור הקדושה האם תרזה בבירות ב-1982, בזמן הפצצת צה''ל על ביירות, שתליתי ליד שולחן כתיבתי במכון המחקר בו עבדתי אז. אהבתי כל מילה על ישוע ומרים הבתולה בספרו של פנחס שדה, החיים כמשל, שקראתי בגיל הנעורים. מומלץ מאד. גיליתי למשל בשנת 1981 גם את התאולוג הקתולי האב ד''ר פייר טהייאר דה שרדין, שהישפיע על כמה רעיונות מחקריים שקידמתי אז. הוא טען שבניגוד לבודהיזם, בו יש דגש על התפיסה ההוליסטית תוך הזנחת הפרטים - הניתפסים ככרוכים בסבל, הרי שבקתוליות יש ראייה בו זמנית של המכלול יחד עם הפרטים. הכנסתי זאת לעניין הגבוהים בחלוקת קשב. קו מחשבה זה, של ראיית הפרטים, אך לא על חשבון הזנחת המכלול, ולהיפך, אצל הגבוהים בחלוקת קשב, בניגוד לנמוכים ולבינוניים בחלוקת קשב, הינביע תוצאות מחקריות פוריות. אף עניין השילוש הקדוש הוטמע במחקרי, כאשר למשל יכולת האינטגרצייה היא יכולת ראייה מובחנת בו זמנית של כמה תבניות בפוקוס (דבר שכיניתי תפיסה רב מוקדית -הגבוהה אצל הגבוהים בחלוקת קשב, לעומת ראייה חד מוקדית אצל הבינוניים ביכולת חלוקת הקשב. ישוע הוא כל חיי, כמעט מאז ומתמיד. מיכאל שרון | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=138998 | |
מ.ש. למה ככה? אני אוהב את ישוע מגיל טיפש עשרה | |
סתם אחד (יום רביעי, 16/09/2009 שעה 17:03) בתשובה לסתם אחד | |
אתה יכול לחיות כרצונך . אתה יכול לאהוב כרצונך . זה לא מקנה לך בעלות על איזו אמת . עדין נשארות העובדות . את הברית החדשה כתבו אנשים שלא הכירו את ישו . הברית החדשה במתכונתה הידועה היא אסופה של חומר כתוב אשר נערכה ליחידה אחת רק בערך 400 שנה אחרי מות ישו . העריכה הזו צינזרה חלק מהחומר שלא היה לרוחם של העורכים . חומר זה הוכרז ככפירה . הכנסיה הכלל עולמית (קתוליקה) הפכה לגוף שואף כסף וכח מדיני וצבאי . במשך מאות ומאות של שנים הם עסקו בשוד ובהטבלה תוך אילוצים ובשריפת מתנגדים (ברונו) או בחניקתם בחבל (מונטזומה) . מאחר ובפי אנשי הכנסיה מילים של חסד ורחמים ובידיהם שוד ורצח אפשר להוסיף לחטאיהם גם את חטא הצביעות . | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=138981 | |
אין כל קשר לדברים שכתבתי! | |
דוד סיון (יום רביעי, 16/09/2009 שעה 10:49) בתשובה לסתם אחד | |
העניין עומד על: 1. תיזה מופרכת ''הסתפחות מסיבית''. 2. טענה שכביכול מסייעת על מקור נתונים, שגם היא מופרכת. הרצאה כביכול על יושר אינטלקטואלי לא תעשה את הטענות האלה לפחות מופרכות. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=139021 | |
מ.ש. לא אמת. סיון יכול לומר כאן דברים חסרי שחר ולהפיק | |
סתם אחד (יום רביעי, 16/09/2009 שעה 21:09) בתשובה לדוד סיון | |
מפיו ''מרגליות'' ככל העולה על רוחו. כל הבוחן את ה''ויכוח'' רואה מצידי (עם כל הצניעות) מאמץ אינטלקטואלי פורה ומדוייק, כולל חישובים לא פשוטים, אלגנטיות ופארסימוניות בהצגת מסכת טעוני, ומולם תכסיסי עירפול וסיבוך מתחכם, תכסיסי הכנסת ''פיל לבן'' מלאכותי ללא קשר לנושא, אך באופן שנועד להכפישני בעורמה, סיבוך עילג, פילפול ניפתל ומתחכם עד כדי ילדותיות, ובעיקר בילגון של סיון. מילים מילים מילים. ומילים לא טובות. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=139025 | |
אכן מ.ש. לא דובר אמת! | |
דוד סיון (יום חמישי, 17/09/2009 שעה 4:58) בתשובה לסתם אחד | |
במקום להתמודד עם ההפרכה אתה מתעסק בתירוצי מרגליות...! | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=139036 | |
מ.ש. רמאי. אין הפרכה, אלא בליל מילים ליצני, שנכון מבחינה תחבירית | |
סתם אחד (יום חמישי, 17/09/2009 שעה 12:20) בתשובה לדוד סיון | |
התזה שפיתחתי מבוססת על סטטיסטיקה של העם היהודי בשנים 1650-1860 שמביא ארתור רופין בספרו משנת 1931. ועל ידע גלוי אודות שיעורי האוכלוסיה היהודית במאה ה-20. היא מבוססת על עובדות היסטוריות גלויות כגון זכויות היהודים עם עידן הנאורות, והידע על הוספת העוצמה והכוח של שכבות אליטה יהודיות. וידע היסטורי נוסף הנילמד עוד בתיכון. דוד, הפסק להטפל אלי עם פרובוקציות שקרניות. רשימותיך בקישורים זה מילוי חלל במילים ומספרים משום מקום, באקט ליצני מצידך. משפטיך נכונים מבחינה תחבירית, אך חסרי כל קשר לחומר, בליל מילולי. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=139038 | |
התיזה שלך הופרכה (http://www.faz.co.il/thread?rep=139037)! | |
דוד סיון (יום חמישי, 17/09/2009 שעה 14:23) בתשובה לסתם אחד | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=139046 | |
מ.ש. דוד, אתה לא מתבייש? איך הפרכת מה שכתוב בכל ספר לימוד בתיכון | |
סתם אחד (יום חמישי, 17/09/2009 שעה 20:17) בתשובה לדוד סיון | |
ובחומר של הסוכנות הציונית ועוד? למה חשוב לך להגיד ש''מיכאל מסתמך על מקור מפוקפק ושולי'' (ארתור רופין הוא שולי, אגב)? כאשר מדובר בחומר נפוץ, לא רק בספרים ומאמרים רבים, בספרי הלימוד, באטלס קארטה ועוד. - למשל: דמוגרפיה : אחד מהשינויים המרכזיים בעולם היהודי היה הגידול העצום והמהיר במספרם של יהודי אירופה. במהלך המאה ה-19 (בין השנים 1800-1900) הוכפל מספר היהודים באירופה כמעט פי ארבעה! בסוף המאה ה-19 היו בעולם 8.5 מיליון באירופה. זאת כאשר גידול האוכלוסיה האירופית היה באותם שנים 80% , כלומר גידול היהודים היה פי 2.2 מגידול האירופים. - שינויים בתחום הדמוגרפיה: עד למאה ה-18 מנו יהודי העולם פחות ממיליון נפש, כאשר 70% מהם התרכזו באירופה. בראשית המאה ה-19 מנו היהודים כ-3 מיליון נפש, כ-80% מהם באירופה. בסוף המאה ה-19 מנו היהודים כ-10.5 מיליון וב-1914 מנתה אוכלוסיית היהודים בעולם כ-13 מיליון. הגורמים לריבוי הדמוגרפי: או עניין העלייה במעמד הסוציו חברתי ועושר היהודים אחרי תקופת הנאורות והאמנציפצייה - מופיע גם כן בכל ספר לימוד הסטוריה בתיכון בישראל, ובאין ספור מקורות אחרים, בישראל בלבד. איך הפרכת זאת? שינויים בתחום החברתי-כלכלי: החל מהמאה ה-19 עזבו יהודי רוסיה את מקורות הפרנסה המסורתיים לטובת מקורות תעסוקה חדשים, וצמחה שכבה קטנה של בעלי מקצועות חופשיים כמו עורכי-דין ורופאים. הגורמים שהביאו את היהודים לעזוב את מקורות הפרנסה המסורתיים: · הריבוי הדמוגרפי העצום בקרב יהודי רוסיה ופולין אילץ אותם לחפש מקורות פרנסה טובים יותר. · התפתחות האינטליגנציה (ההשכלה) היהודית, שעסקה במקצועות חופשיים. · תהליכי המודרניזציה והחילון ברחוב היהודי. · האצת תהליך העיור וגידול הערים. מה היו ומה הם מקורות התעסוקה החדשים של היהודים באירופה? א) התרחבות המסחר: מספר היהודים שעסקו במסחר גדל בעוד שמספר היהודים שעסקו ברוכלות הלך והצטמצם. לרוב היהודים שעסקו ברוכלות, שהיה מקור פרנסה אופייני ליהודים, נפגעה הפרנסה בגלל תהליך התיעוש והעיור, ולכן יהודים החלו פונים לעסקי המסחר המודרני – הקמת בתי-עסק והקמת רשתות מסחר קמעונאי ובתי-מסחר סיטונאי. ________ איך הפרכת את האפשרות הסבירה שעקב עליית מעמדם של היהודים, בפרט בערים, אירופים רבים, גם ממשפחות עניות ממזרח אירופה הסתפחו לעם היהודי, דבר המסביר את העלייה הענקית במספר היהודים, פי כמה מהעלייה במספר האירופים? הרי סיפוח כזה קורה גם בישראל, כאשר רוסים, אוקראינים ובילורוסים נוצרים מסופחים לעם היהודי למעשה. ________ איך הפרכת את הגלוי וידוע לכל תלמיד תיכון שנבחן בהיסטוריה ברמה של 3 יחידות ומעלה בישראל? לא הפרכת אלא קשקשת הבלים. כאילו מישהם אמרו לך: ''דוד, בחייך, שרבט כמה מילים, וקרא לדבר הזה ''הפרכה''... דוד, אתה לא מתבייש? ועוד אדם מבוגר, לא ילד. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=139048 | |
מ.ש. תיקון: העליה במעמד הסוציו-כלכלי | |
סתם אחד (יום חמישי, 17/09/2009 שעה 20:29) בתשובה לסתם אחד | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=139050 | |
למיכאל שרון; אתה מנוול שקשה למצוא כדוגמתו גם בקרב אויבי ישראל | |
סתם אחד (יום חמישי, 17/09/2009 שעה 22:05) בתשובה לסתם אחד | |
הגדולים ביותר. לשונך עילגת ואתה גרפומן שמאוהב בעצמו אולם חסר מודעות עצמית לחלוטין. אין בך טיפת יושר אישי ומקצועי, שלא לדבר על יחס חברי וקוליגאלי לבכירים ממך בדרגה אקדמית. אין פלא שמקומות העבודה הרבים בהם עבדת ופוטרת מעידים טוב יותר מאלף עדים את היותך איש בעייתי השנוי במחלוקת, בלתי נסבל בעליל עם אופי סופר פרובלמטי. אלו ימים של רחמים וסליחות ולכן מצופה כי אדוני ינהג בצניעות ובענווה ברוח ימים אלו. דברים שבין אדם למקום נסלחים הם, אולם דברים שבין אדם לחברו מחייבים לקרוע קריעה בטרם יסולחו. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=139054 | |
מ.ש. ''אין פלא שמקומות העבודה הרבים בהם עבדת ופוטרת '' | |
סתם אחד (יום חמישי, 17/09/2009 שעה 23:02) בתשובה לסתם אחד | |
לא אמת. כעובד חרוץ, מוכשר, בעל יושרה, תוארתי ע''י מעסיקי כ''נכס למכון'' בו עבדתי 11 שנה. הבעייה היתה שניסו להחזיק בי בכוח, תוך מסירת עבודותי לאחרים, ותוך הצעה ''להיות כמו קיבוצניק אנונימי שצרכיו מסופקים''. ''מצידנו אתה יכול להיות אפילו באילת, העיקר שתביא לנו את החומר שאתה מפתח''. עבדתי במספר מקומות מצומצם, תקופה ארוכה, והחזיקו בי בכל דרך. כשעזבתי את המכון, ניסו ''לשרוף'' אותי על ידי הכפשה, למנוע מסירת החומר שפיתחתי לגורמים אחרים. לא מאמין? יש ברשותי המלצות ממעסיקי. הלוואי עליך. שנה טובה מיכאל שרון | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=139055 | |
קישקוש בלבוש. הבא הוכחות לדבריך! | |
סתם אחד (יום חמישי, 17/09/2009 שעה 23:04) בתשובה לסתם אחד | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=139071 | |
מ.ש. הבא הוכחות שפוטרתי מספר פעמים רב | |
סתם אחד (יום שישי, 18/09/2009 שעה 1:13) בתשובה לסתם אחד | |
הרי ה-CV שלי גלוי, ונמצא גם באתר הזה. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=139075 | |
והחשוב מכל: תשובה כוללת לדוד והערות חשובות | |
סתם אחד (יום שישי, 18/09/2009 שעה 2:20) בתשובה לדוד סיון | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=139095 | |
יש לשים לב שתשובותיו של דוד סיוון קצרות וענייניות | |
סתם אחד (יום שישי, 18/09/2009 שעה 15:54) בתשובה לסתם אחד | |
לעומת תגובותיו של מ.ש שהן ארוכות, מייגעות ומעייפות מאד תוך כדי הרחבת חזית שאינה במקומה. | |
מערכת פורום ארץ הצבי אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים. |