http://www.faz.co.il/thread?rep=120989 | |
אתה כרגיל לא ענייני | |
דוד סיון (יום חמישי, 14/08/2008 שעה 15:33) בתשובה לשובר שתיקה | |
א. אם היית קורא בעיון למה התייחסתי היית גם מבין. במקום להיות ענייני אתה מייצר חוכמולוגיה משעממת. ב. העובדות ההיסטוריות שאני מכיר מעידות שיש עם פלשתינאי. הצהרות פוליטיות כשלך לא יכולות לבטל עובדות היסטוריות. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=120994 | |
אתה כרגיל לא ענייני | |
יד חמה (יום חמישי, 14/08/2008 שעה 16:00) בתשובה לדוד סיון | |
הוא בטח התכוון לומר שאתה מכיר אגדות עוץ לי גוץ לי. שם יש הרבה פלסטינים, שועלים ואפילו דב אחד. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=121001 | |
אתה כרגיל לא ענייני בכל כינוייך! | |
דוד סיון (יום חמישי, 14/08/2008 שעה 17:24) בתשובה ליד חמה | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=120997 | |
תן לי לעזור לך להבין דוד | |
מוכר סיפורים (יום חמישי, 14/08/2008 שעה 16:25) בתשובה לדוד סיון | |
אתה כתבת ש\\''כתבתי שדוד קמה מקדיש לא מעט מקום בספר כדי לטעון שבעצם אין עם פלשתינאי. הסיסכוך אותו הוא מנתח ולגביו מסיק מסקנות הוא היהודי-ערבי. לפי זה הפלשתינאים הם חלק מהצד הערבי (אולי כלי) ואינם צד נפרד בסיכסוך. לכן, על פי דוד קמה הם לא באמת צריכים מדינה.\\'' שובר שתיקה פשוט רצה לגבות את מה שכתבת על מה שדוד קמה טוען וקרוב לודאי שגם צודק. מה אתה לא מבין פה? | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=121002 | |
אם תעזור לכינויים האחרים שלך, אולי תבינו! | |
דוד סיון (יום חמישי, 14/08/2008 שעה 17:25) בתשובה למוכר סיפורים | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=121010 | |
אם תעזור לכינויים האחרים שלך, אולי תבינו! | |
מוכר סיפורים (יום חמישי, 14/08/2008 שעה 22:29) בתשובה לדוד סיון | |
בקיצר, החלטת לקשקש במקום להתמודד. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=121016 | |
אם תעזור לכינויים האחרים שלך, אולי תבינו! | |
דוד סיון (יום שישי, 15/08/2008 שעה 9:28) בתשובה למוכר סיפורים | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=121436 | |
אבל אתה הכי עוזר לכינויים האלה | |
סתם אחד (שבת, 23/08/2008 שעה 9:39) בתשובה לדוד סיון | |
לא הבנת עדיין? | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=121438 | |
אבל זה לא מצליח - הם עדין לא מבינים | |
דוד סיון (שבת, 23/08/2008 שעה 11:28) בתשובה לסתם אחד | |
מערכת פורום ארץ הצבי אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים. |