http://www.faz.co.il/thread?rep=115284 | |
טענות באוויר | |
דוד סיון (יום שלישי, 15/04/2008 שעה 20:24) | |
המאמר שלך, ספינר, מלא טענות שאינן מבוססות כפי שראוי כאשר אתה טוען דברים בנחרצות. אפילו את הצעד הראשון, הצגת המקור לטענותיך (המאמר ביתד נאמן והמאמר של מאיר שלו), לא עשית. מעבר לכך לא ממש הראית שהחילונים לא מבינים את שפת הקודש. לכל היותר הצגת תיזה כזאת. מכאן ברור שלא הראית שזה נכון לגבי מאיר שלו או ע. צופיה. למרות זאת אתה כותב: ''איש אינו מכחיש את יכולת הקריאה שלך בתנ''ך - אלא את ההבנה שלך את לשון הקודש'' (http://www.faz.co.il/thread?rep=115282). גם השימוש במושג 'התיישבות אובדת' מעיד על רצון להשמיץ ולעורר שנאה. מה גם שהתירוץ שכביכול מסביר את הכינוי הזה גם הוא חסר ערך. אז הצגת כמה תיזות או טענות ללא כל ביסוס. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=115296 | |
מי עובד בהתיישבות העובדת? | |
אבי גולדרייך (יום רביעי, 16/04/2008 שעה 5:07) בתשובה לדוד סיון | |
אתה מתעקש שימשיכו לקרוא להתיישבות העובדת ''התיישבות עובדת''? מה יצא לך מזה, אתה נהנה להשלות את עצמך, לאלה שעובדים קוראים מזמן תאילנדים. חזונם של חזן, ויערי, ממש מתגשם לנגד עיננו. אפילו עובדי החנות בגן שמואל משוחחים ביניהם בערבית או ברוסית. וקוראים להם חסן או מוחמד או טיטיאנה,ולא נמרוד או עמרי. (דרך אגב- יהודים שמבינים את לשון הקודש שלא מעניקים לילדיהם שמות כמו נמרוד או עומרי) את הביטוי''התיישבות אובדת'' שמעתי לראשונה מאנשי ה''התיישבות העובדת''. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=115304 | |
אתה מתעקש להצדיק השמצות | |
דוד סיון (יום רביעי, 16/04/2008 שעה 7:37) בתשובה לאבי גולדרייך | |
הנה דוגמה מהדברים שאתה אוהב להם צידוקים: מי משתמש בכינוי נאצים כלפי יהודים חרדים (http://www.faz.co.il/thread?rep=76762)? האם זה מצדיק את הרחבת השימוש בכינויים מהסוג הזה? | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=115309 | |
אתה מתעקש להצדיק השמצות | |
אבי גולדרייך (יום רביעי, 16/04/2008 שעה 10:29) בתשובה לדוד סיון | |
לא הבנתי מה הקשר . | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=115310 | |
אתה מתעקש להצדיק השמצות | |
אבי גולדרייך (יום רביעי, 16/04/2008 שעה 10:40) בתשובה לדוד סיון | |
לא הבנתי מה הקשר אולי מפני שאני ימני ולכן אין מנת המשכל הנמוכה שלי מצליחה להבין את חריפות שכלם המפורסמת של השמאלנים ובהקשר הזה יש בדיחה: דייג , פנסיונר עומד ודג דגים ולבסוף תפסה חכתו דג זהב. למרבה הפלא פתח הדג את פיו ואמר:- אם תשחרר אותי אתן לך את כל מבוקשך. חשב הדייג גירד פדחתו ואמר'' אם כך אני רוצה באר נפט בחצר''. אוףף אמר הדג אתה יודע מה זה באר נפט? זה דבר קשה מאוד אולי יש לך משאלה אחרת? גירד הדייג שוב את מצחו , חשב חשב ואמר: ''אם כך אני רוצה להבין את הגיונם של השמאלנים, אתה יודע הבטיחו שלום עם עלה של זיית תמורת הנסיגות וקבלנו רק את הז' שבזיית וכו, וכו, .. אוףף אמר הדג זהב.. טוב כמה חביות אתה רוצה שהבאר נפט תתן ביום... | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=115312 | |
תפסיק לנסות למכור לוקשים | |
דוד סיון (יום רביעי, 16/04/2008 שעה 10:53) בתשובה לאבי גולדרייך | |
אתה אולי ימני אבל מנת המשכל שלך לא קטנה כלל. אין לך סיבה להתלונן. הנסיון למכור לוקשים שקופים (''לא הבנתי'') לא מתאים לך. אני לא קונה לוקשים גם מבעלי מנת משכל גבוה כשלך. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=115330 | |
תפסיק לנסות למכור לוקשים | |
אבי גולדרייך (יום חמישי, 17/04/2008 שעה 8:48) בתשובה לדוד סיון | |
קראתי את ההקשר ולא הבנתי אותו . לגבי הקישור שהבאת מדובר ברכילות שאף אחד יודע אם היה או לא היה. בכל מקרה, קח בחשבון שכשמדובר באנשים ולא ברובוטים. יש גם יצרים, כעסים, תחרות, ולפעמים אף פותחים אחד על השני את הפה ואומרים דברים שאחר כך מצטערים עליהם ולפני ימים נוראים חובה לפייס ולבקש את סליחת הנפגע עד שיסלח. (אם הם דתיים) היית פעם באסיפת קיבוץ??? אני משוכנע שגם בקיבוץ הולכים החברים לפני ימים נוראים ומתחננים אל מי שפגעו בהם במשך השנה שיסלח להם. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=115331 | |
אתה מתקרב לאיזון | |
דוד סיון (יום חמישי, 17/04/2008 שעה 9:13) בתשובה לאבי גולדרייך | |
סימני ההתקרבות לאיזון: ''מדובר ברכילות'', ''מדובר באנשים ולא ברובוטים''... עכשיו קרא שוב את התגובה שלי לדבריך מאתמול (http://www.faz.co.il/thread?rep=115304) ונסה לענות על השאלה שבסופה. זכור את שכתבת עכשיו כאשר אתה עושה זאת. כן הייתי באסיפת קיבוץ (ביותר מקיבוץ אחד). המושג ''נאצי'' לא הושמע שם. יצרים מדי פעם ודאי שהשפיעו על תרבות הדיון (לא רק הדתיים-חרדים הם לא רובוטים...). אבל עליך לזכור שבפורום, במיוחד לגבי המאמר בראש הפתיל יש זמן להרגיע את היצרים ואפשר בקלות להמנע מביטויי גנאי כאשר אין להם ביסוס. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=115385 | |
אתה מתקרב לאיזון | |
מדבר לעניין (שבת, 19/04/2008 שעה 13:24) בתשובה לדוד סיון | |
הקיבוצניקים יודעים לדבר יפה בבית ורע בחוץ. אם כי בתחילת שנות ה-50 הקיבוצים הכו אחד את השני, התפלגו, רבו ולא דיברו שנים האחד עם השני כולל לא בני משפחה והכל על איזושהי אידיאולוגיה מטומטמת. לא כל אחד מוצלח כל כך שמה. אני מקווה ששימוש במילות גנאי הפך לזרא אצל הקיבוצניקים. יש לך עדכון בעניין זה? | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=115314 | |
טענות באוויר | |
ספינר (יום רביעי, 16/04/2008 שעה 10:59) בתשובה לדוד סיון | |
אם מאיר שלו (הוא לא כל כך שליו כשזה מגיע ליהודים חרדים) טוען שהסיפורים בתורה הרבה יותר דמיונים ולא מציאותיים מאשר הארי פוטר הקוסם וכיפה אדומה -וזה מה שהוא טוען - המסקנה היא שהוא אינו מבין מה משמעות המושג מציאות בלשון הקודש.מה עוד צריך? | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=115315 | |
שים לב להיגיון של דבריך | |
דוד סיון (יום רביעי, 16/04/2008 שעה 11:53) בתשובה לספינר | |
אתה מניח שמאיר שלו לא מבין והופך את ההנחה בצירוף הנחה אחרת (שיתד נאמן כתוב בשפת הקודש) למסקנה. רגע אחד הגדרת הנחה וברגע שני הגדרת את ההנחה כמסקנה. גם אם נקפוץ שלב הרי שלא הראית ש''זה מה שהוא טוען''. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=115318 | |
שים לב להיגיון של דבריך | |
ע.צופיה (יום רביעי, 16/04/2008 שעה 12:22) בתשובה לדוד סיון | |
כי אין לו את ''מה שהוא טוען''. יש לו רק את הפיליטון מיתד נאמן. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=115319 | |
ברור שהוא לא הציג את הדרוש לבחינה שקופה | |
דוד סיון (יום רביעי, 16/04/2008 שעה 13:22) בתשובה לע.צופיה | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=115339 | |
טענות באוויר | |
ספינר (יום חמישי, 17/04/2008 שעה 14:47) בתשובה לדוד סיון | |
אחרי שתקרא, נוכל ל''בסס'' טענות... | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=115346 | |
אתה לא רציני | |
דוד סיון (יום חמישי, 17/04/2008 שעה 18:28) בתשובה לספינר | |
אם אתה כבר רוצה להתייחס ברצינות להערות שלי עליך להציג את שני המאמרים בשלמותם. אחר שתעשה זאת תוכל להציג את הקטעים שתומכים בטענותיך. | |
http://www.faz.co.il/thread?rep=115359 | |
אתה לא רציני | |
ספינר (יום שישי, 18/04/2008 שעה 8:17) בתשובה לדוד סיון | |
כן,המורה | |
מערכת פורום ארץ הצבי אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים. |