|
מי שמציג תיזה חובת ההוכחה עליו | |||
|
|||
במקרה הנידון התיזה היא שלך חובת ההוכחה עליך. אני כבר כתבתי מה לא נכון בדבריך (תגובה 70816, תגובה 71152). בהודעה השניה הסברתי בדיוק גם היכן מופיע בהודעותיך הזילזול בדברי ''סתם אחד'' (''ככה הופכים כל ויכוח למשחק כדורגל''). הדברים שתיארת במאמר ובחלק מההודעות שלך, הם לכל היותר פטרונות. אם אתה טוען שזה משהו אחר, אתה הוא זה שצריך לספק הסברים חזקים ומשכנעים יותר מסתם החלפת מילה במילה יותר חריפה. | |||
_new_ |
מי שמציג תיזה חובת ההוכחה עליו | |||
|
|||
נכון, אני הצגתי תיזה וביססתי, התפישה שלי של הגזענות אפילו תואמת את ההגדרה של אבן-שושן: גזען מי שחושב, שיש עמים מיוחסים, שמגיע להם לחיות במשטר דמוקרטי ויש עמים, שגם שלטון נוסח רש''פ מספיק להם; יש עמים, שמנהיגיהם נדרשים למידה של יושר והגינות ויש כאלה, שמרואן ברגותי טוב להם; יש עמים, שאצלם רוצחים ישובים בכלא ויש כאלה, שמתחשבים ב''חולשות'' ו''טעויות'' ומוחלים להם ועושים אותם ''פרטנרים לשלום'' (אפילו שמרואן ברגותי בעצמו לא מגדיר את עצמו ככזה ומעולם לא אמר, שרציחותיו היו טעות). זאת התפישה, שנגלת מדברי ביילין ושות'. כמה פעמים אני צריך לחזור על אותם דברים בנוסחים שונים, עד שתועיל בטובך להבין ולהתייחס? אולי לא שמת לב, אבל גם אתה הצגת תיזה: שההתנהגות הזאת הינה פטרונות ולא גזענית. לא הוכחת כלום, רק חזרת על אותם מלים פעם אחרי פעם, כאילו הם האמת הצרופה של היקום. הבאת ההגדרות של אבן-שושן אינה מוכיחה דבר: עליך לבסס את טענתך, שמה שאני תארתי במאמר תואם את ההגדרה 2 ולא את ההגדרה 1. אני עדיין מחכה לביסוס הזה. חברך ''סתם אחד'' לא התמודד עם מהות דבריי אלא החזיר ב''אתה בעצמך''. ככה משחקים כדורגל: מגיע כדור אל שערך - בעט בו בכל הכוח, אל תתעסק במהות, העיקר שהכדור יעוף לשערו של היריב. השיטה מאד נפוצה במקומותינו. ההשוואה לכדורגל אינה זילזול, בלשון ספרותית הדבר מכונה ''מטפורה''. ותפסיק לעשות איתי חשבויינעס קטנוניים ''על מי חובת ההוכחה''. אתה לקחת על עצמך את מלאכת הפרכת התיזה שלי - חובת ההוכחה חלה עליך לא פחות מאשר עלי. | |||
_new_ |
כדורגל | |||
|
|||
לא פוטר אותך מהתיחסות לטענה כי אתה כמו הטובל ושרץ בידו. מנהל אורח חיים גזעני פר-אקסלס וטוען טענות בגנות הגזענות. כאשר טוענים טענות ערכיות יש לעשות זאת בראש ובראשונה עם ידיים נקיות. | |||
_new_ |
תוכיח את מה שאתה טוען נגדי | |||
|
|||
בעצם, עדיף שלא תנסה לעשות רושם, כאילו יש לך רבע מושג מה אני, מי אני ואיזה אורך חיים אני מנהל, אתה לא נשמע משכנע. | |||
_new_ |
זה מעט המושג שיש לי | |||
|
|||
''המחבר והעורך הוא תושב תקוע משנת 1989,'' (מתוך אתר המחבר) -------------------------------------------- ''מתנחלים השתלטו על אדמות, היכו פלסטינים ופתחו באש בתקוע שבמחוז בית-לחם, פברואר 2004 תייסיר אבו מפרח, בן 42 אני גר בכפר תקוע, שנמצא מזרחית לבית לחם ובמרחק של כ-12 קילומטרים ממנה, בקו אווירי. בכפר יש כ-8,500 תושבים. בצפון, תקוע גובל עם ג'נאתה וחרמלה ובדרום, עם אל-מני וסעיר. ממערב, הכפר גובל עם מראח רבאח וג'ורת א-שמעה. באמצע שנות ה-70 הוקמה ההתנחלות הראשונה על האדמות של תקוע וקוראים לה התנחלות תקוע. היא נבנתה על הר קנאן א-סקר שנמצא בצפון מזרח תקוע. בהר היו מאות דונמים של אדמה חקלאית עם גידולים של חיטה ושעורה. בשנת 1995, הוקמה התנחלות שנייה על האדמות של תקוע, באזור המזרחי של הכפר. ההתנחלות הזאת ידועה בשם תקוע .C ...... את המשך הסיפור אתה יכול לקרוא כאן : וזה כמובן רק סיפור אחד מיני רבים גזענות במירעה | |||
_new_ |
זה מעט המושג שיש לי | |||
|
|||
המושג הברור שיש לי שאתה אנטישמי המעליל עלילות דם על יהודים. תצטט לנו גם את דר-שטירמר, זה בדיוק אותו הדבר. | |||
_new_ |
מה פתאם אתה מגיב ? | |||
|
|||
הבטחת שאתה מגיב רק פעם אחת ל''סתם אחד''. הגרמניות ממש נשפכת ממך ודווקא מתאימה לך. | |||
_new_ |
מי שמעליל על יהודים? צדק | |||
|
|||
כמו בעבר אתה מעליל על, מקלל, מגדף ומכפיש כל מי שעל פי דימיונך חושב אחרת ממך. הנה מספר קטן של הודעות פרי מוחך האנטי-יהודי: תגובה 71193 תגובה 67292 תגובה 67616 | |||
_new_ |
ממתי שמאלנים הם יהודים? | |||
|
|||
אני מבדיל בין שמאלנים ליהודים. וכדאי שתפנים, על שמאלנים לא ניתן להעליל עלילות. כי אין פשע בעולם שהשמאלנים לא ביצעו, ואין תכונה שלילית שאינה מתכונותיהם של השמאלנים. עלילה במובנה האמיתי חייבת להיות בנויה על שקר מהותי או מסלף. לוגיקה פשוטה........ | |||
_new_ |
אין לך כל מושג, אתה מלקט רכילות ושקרים | |||
|
|||
תקוע לא הוקמה על אדמות חקלאיות של אף אחד אלא על גבעה טרשית ריקה. קודם הוקמה שם האחזות נח''ל, עוד תחת ממשלת מערך. ב-77 היא התאזרחה. בשנות ה-80 היו הרבה תביעות של הערבים על בעלות על הקרקעות, שעליהן הוקמו הישובים ביש''ע. התביעות פוברקו על ידי ההנהגה הג'יהאדיסטית ואירגוני השמאל הקיצוני, רובן נדחו אפילו על ידי בג''ץ שונא המתנחלים, מזה ניתן להסיק עד כמה הזיוף היה בולט. עד היום אין כאן אדמה רבה ראויה לעיבוד חקלאי. אפילו לגינות הפרטיות היה צריך להביא אדמת גן במשאיות. אני קראתי דו''חות ''בצלם'', אלה לקטים של דיזאינפורמציה מכוונת. לצטט מהדו''חות שלהם, זה כמו לצטט מ''הפרוטוקולים של זקני ציון'' או מהדיווחים הרשמיים של רש''פ המזהירים את תושביה בפני סוכריות מורעלות, שצה''ל מפזר בסמוך לבתי הספר שלהם. אחד הדו''חות של ''בצלם'' מאשים את צה''ל בירי לעבר אמבולנסים פלשתינאים - גם לזה אתה מאמין? אלה המקורות שלך? לילה טוב. | |||
_new_ |
זה ב - YNET | |||
|
|||
הלילה עוד צעיר | |||
_new_ |
זה ב - YNET | |||
|
|||
הוכחות מהאתר של הג'יהאד האיסלאמי................ LOL LOL | |||
_new_ |
אם כך, זה בעיניך בטח החמאס | |||
|
|||
''* אורי יבלונקה מוסיף: שישה רועי צאן פלשתינים מהכפר תקוע שבמזרח גוש עציון, נפצעו אמש באורח קל, מנתזי אבנים שעפו לעברם בעקבות ירי. במשטרה חושדים כי הירי בוצע על ידי מתנחלים, על רקע סכסוכי קרקעות בין תושבי ההתנחלות תקוע, לבין תושבי הכפר הערבי תקוע הסמוך. שלושה מתנחלים מהמאחז מעלה רחבעם, בשנות ה-30 לחייהם, עוכבו לחקירה בחשד שהם היורים.גורמים בתקוע הודו כי אכן בוצע ירי אזהרה לכיוון הפלשתינים, בעקבות יידוי אבנים לעבר מכוניות ישראליות....'' אם כולם אומרים לך שאתה שיכור, עדיף שתלך לישון גם אם נדמה לך שאתה מסוגל ללכת ישר | |||
_new_ |
השיכורים נמצאים בסביבתך, תעשה הפסקה בשתיה ותבחין | |||
|
|||
''חושדים'', ''חשד'', זה מספיק רק עבור אנטישמים, השיכורים משתיית בירה גרמנית. הידיעה מבחינתי מצדיקה את חיסולם של אותם הערבים, ומצביעה על פעולה בלתי מספקת של המתנחלים כלפי המרצחים. | |||
_new_ |
מש''ל, גזענות במירעה | |||
|
|||
_new_ |
גזענות ואנטישמיות | |||
|
|||
לכנות יהודי המתגונן מפני מרצחים, גזעני. עבורך גם מורדי גטו ורשה היו גזענים, על שהעזו להתגונן מפני המרצחים הגרמנים. | |||
_new_ |
כמו ה''מתגוננות'' האלה | |||
|
|||
''מתנחלות תקפו פלסטינים בזמן המסיק וקרעו שקים מלאים בזיתים, סינג'ל, מחוז רמאללה, נובמבר 2005 '' .... '' זה נמשך כשעתיים, עד שהמתנחלות הצליחו לקרוע את השקים לגמרי והזיתים התפזרו על האדמה. אני מעריך שהן הצליחו לקרוע שמונה שקים. הן גם הרסו תרמוסים של קפה, כוסות ואוכל שהבאנו איתנו ואת הסולמות והמקלות שבאמצעותם אנחנו מוסקים זיתים. במהלך הקטטה התקשרתי לעאדל כי הרגשתי שאיתי לא מנסה ברצינות לעזור לנו. דיברתי איתו אבל הוא לא הגיע. כשראינו שאנחנו לא מצליחים למנוע מהן להרוס את היבול שלנו, התרחקנו מהמקום, כי פחדנו שהן יתקפו אותנו עם הסכינים ושהחיילים לא ישמרו עלינו. זה היה בסביבות 17:00. החיילים והמתנחלות דחפו והרחיקו אותנו עד הכביש הראשי, שנמצא במרחק של כחצי קילומטר מהמקום שבו רבנו עם המתנחלות. '' או כמו ה''מתגונן'' הזה : מתנחל היכה חקלאי פלסטיני במטע זיתים ליד יאנון ושבר עצמות בפניו, 10.11.05 חבורת פורעים ופורעות נוסח חמילינצקי. זו גזענות במירעה | |||
_new_ |
אינני מבין למה אתה מסתפק במועט | |||
|
|||
בדר-שטירמר הרשימה יותר ארוכה, ואם אתה לא מבין גרמנית תוכל להסתפק בקריקטורות, המובנות בכל שפה. יש קריקטורות דומות בעיתונות המרצחים האהובים עליך, ובעיתונות השמאלנית. | |||
_new_ |
הגרמניוּת שלך מתלטשת | |||
|
|||
יש יותר בסיס עובדתי בעדויות בצלם מסיפורי המתנחלים. ''פלסטינים בסאלם: מתנחלים כרתו 200 עצי זית ''זאת לא פעם ראשונה, בחודש שעבר השחיתו 300 עצים וקצין התיאום הישראלי הבטיח שזו הפעם האחרונה שהוא מרשה למתנחלים לעשות דבר כזה. אבל הנה זה קורה פעם נוספת''. זו גזענות במירעה | |||
_new_ |
הגרמניוּת שלך מתלטשת | |||
|
|||
עדויות בצלם זה כמו העדויות על תקיפת אזרחים גרמנים בפולין, החרבת בתיהם, וגירושם לגרמניה. כהכנה לפלישה הגרמנית לפולין. השמאלנים הם תלמידים טובים בעניני פרובוקציות ועלילות דם כהכנה לרצח. | |||
_new_ |
עשה לך רב | |||
|
|||
יש לכם גם ''רב'' שהוציא פסק הלכה שמותר ליהודים בשטחים למסוק זיתים של פלשתינאים, גם זה בצלם ? אתם חבורת קוזאקים שודדים וחמסנים. | |||
_new_ |
עשה לך רב | |||
|
|||
ממי שמעת על הרב? כרגיל ממקור אנטישמי....... שום דבר בארץ ישראל לא שייך לערבים, הכל שייך ליהודים בלבד. חבריך הרוצחים הערבים, הם הגזלנים, השודדים והחמסנים. | |||
_new_ |
אותו אחד שאמר היה לא תהיה | |||
|
|||
ובסוף היה גם היה | |||
_new_ |
השחתת עצי זית ועלילות | |||
|
|||
האמת שיש בתוכנו לא מעטים, כמו המכונה צדק, שעוסקים בהכפשות, בהפצת שנאה ושקרים נגד יהודים. הללו אפילו לא מנסים להסתיר את הגישה הזאת שמעודדת מעשי עוול. האמת, הצדק והמוסר הם לא קני מידה חשובים עבורם. ''הצדק'' השתבש לנו ולא צריך את בֶצֶלֶם כדי להבין זאת. הנה מה שכותב בן-דרור ימיני, אחד המבקרים הנחושים של ''השמאל'' שנוהג לבדוק את העובדות לפני שהוא משתמש בהן: ''השבוע הושחתו מאות עצי זית. זה ברור מי המשחיתים. אבל מועצת יש''ע החליטה להצטרף למסדר הטירוף הפוליטי: ''מבדיקה שערכנו עולה כי הפגיעה היא ככל הנראה פרובוקציה מבוימת של אנשי שמאל קיצוני המבקשים להכפיש ולהכתים את אחיהם היהודים''. ''..... רוב אלה שמוחים על הוונדליזם ועל הפשיזם היהודי, יש דבר כזה, אינם ''שמאל קיצוני''. מדובר בפטריוטים. יש ביניהם אנשי ימין, גם דתיים, ואפילו רבנים, והם יותר יהודים ויותר הומניסטים, ואין סתירה, מכל אלה שנותנים אישור לעושק מטעי הזיתים (כמו הרב מרדכי אליהו, המנהיג הרוחני של מועצת יש''ע)'' (http://www.nrg.co.il/online/1/ART1/015/382.html). | |||
_new_ |
השחתת עצי זית ועלילות דם שמאלניות | |||
|
|||
אין שמאלני פטריוט, כמו שאין חושך מאיר. ''יש ביניהם אנשי ימין, גם דתיים, ואפילו רבנים'' מי שנמצא ביניהם איננו איש ימין, ואיננו דתי, והרבנים הם רפורמיים. | |||
_new_ |
אז מה בעצם לא נכון, לא ברור | |||
|
|||
ולא צודק בדיווח הזה? וממול, למה למתנחלים אסור להגן על עצמם מפני חדירת גורמים עויינים לתחום יישובם בזמן מלחמה? | |||
_new_ |
ועוד איזה ג'יהאד... אתה לא יודע כמה אתה צודק | |||
|
|||
האדמות החקלאיות שיש בתקוע הרי היו קרקעות בתוליות, שמעט החקלאים שיש בתקוע הפכו לכרמים ומטעים. ישנם שדות של הערבים מהכפר תוקוע צמודים לכביש תקוע - תקוע דרום, אף אחד לא מפריע להם שם. ישנה משפחה ערבית, שביתה נמצא ממש על הגבעה שלנו, לא רחוק מהשער, הם גרים שם עד היום, אף אחד לא לקח מהם כלום. אנחנו סובלים פה מידוי אבנים ואיבדנו חברים בפיגועי טרור. הראשון, דוד רוזנפלד הי''ד נרצח בסכינים על ידי הערבים, שהוא ישב איתם לכוס קפה. זה היה ב-82', הרוצחים השתחררו בעיסקת ג'יבריל ב-85'. מספר אנשים מתוקע ונוקדים נרצחו בפיגועי ירי. ב-2001 נרצחו במכות אבנים שני נערים בני 14, שירדו לוואדי. הנבלות מ''בצלם'' ואוהדיהם מסתובבים מסביב, מלקטים רפש במימון אירופאי (ראה את רשימת התורמים שלהם) ומחדירים ''ידיעות'' לתקשורת. מי שנהנה מזה - זה באמת הג'יהאד האיסלאמי. לא פלא שהם תומכים בעלילת ''הריגתו'' של מומחד א-דורה ועוד אלף ואחד עלילות מהסוג הזה. | |||
_new_ |
זה ב - YNET. אז מה? | |||
|
|||
אתה ניסית פעם להשוות בין סיפור עיתונאי, במיוחד מעיתוני הביבים כמה זה, לבין מה שבאמת קרה בשטח..? איך אתה יודע מה כאן נכון ומה לא נכון ומה לא סיפרו לך בכלל? הלילה עוד צעיר - סבבה, שב כל הלילה, שתה ביוב ותהנה. | |||
_new_ |
עסקתי בהפרכת התיזה עליה מבוסס המאמר | |||
|
|||
כדי להפריך תיזה מספיק לעשות חורים בבסיס התיזה. מי שעושה זאת לא מציג תיזה אלא עוסק בהפרכה של תיזה. זה מה שעשיתי עד עכשיו - הפרכתי את התיזה שלך (לא הצגתי תיזה): הצגתי את התרגיל שלך שהוא החלפת מושגים בהגדרות עליהן מבוסס המאמר. זה חור גדול בתיזה שלך. גם אם תביא הררי נתונים החור הזה לא יעלם. חברך ''סתם אחד'' בחר דוקא להרחיב את התפישה השגויה שלך על ביילין, בהצגת עוד ''גזענים'' על פי הגדרתך. מה עשית? פשוט ניפנפת את דבריו בטיעון ''הכדורגל'' כי לא נוח לך שהוא משתמש בתרגיל שלך ומציג אותך וחבריך כפי שאתה מציג את ביילין. | |||
_new_ |
לא הפרכת כלום בנתיים | |||
|
|||
לא מספיק לומר שיש חור, צריך לבסס את הטענה. היכן הביסוס שלך? אתה חוזר ללא הרף על ''הפרכתי'' ו''תפישה שגויה'' - זו לא הפרכה, זה תקליט שרוט. לפני תגובה או שתיים טענתי, שפטרונות בצורה קיצונית, חוצה גבולות לאומיים היא גזענות, גם נתתי דוגמאות. היכן ההתייחסות הפרטנית לטענות שלי? מה אתה ישר קופץ על עגלתו של ''סתם אחד'' להשמיץ אותי? תהיה קצת רציני ואקדמי. | |||
_new_ |
החור הוא הפרכה - תהיה קצת אקאדמי | |||
|
|||
מי שצריך לבסס את הטענות הוא בעל התיזה, זה הכלל האקאדמי. תקרא היטב את כל ההתייחסות שלי לאורך הפתיל ותיווכח: ''אני חוזר זה לא עושה אותך גזען'' (תגובה 71152). תהיה קצת רציני ואקדמי...!!! | |||
_new_ |
איפה החור ??? | |||
|
|||
זה מה שאתבה כותב: ''הדבקת את המילה גזען להגדרה של פטרון בדרך מעונבת ומבושמת. זהו שימוש מניפולטיבי או ערמומי ...'' בפעם האלף: מיהו הפטרון? למה ההגדרה של פטרון מתאימה יותר? בלי שאתה מסביר את עצמך, אתה לא יכול לטעון לא למניפולטיביות ולא לערמומיות. אתה לא הוכחת כלום, אלא רק חזרת על אותן מלים. היכן התייחסות לדברים, שכתבתי בתגובות? היכן ההנמקה, ההסברים, הדוגמאות - משהו לבסס את דבריך?? גם אם תגיד עוד 10 אלפים פעם, שאני ''הדבקתי את המילה גזען להגדרה של פטרון'' - לא תהיה צודק יותר! אני הייתי יכול להגיד, שאתה, במניפולטיביות הערמומית והרדודה שלך מנסה להציל את חברך ביילין על ידי ריכוך גזענותו בעזרת המילה המתונה פטרון וכל ההפרכה המדומה שלך אינה אלא חור שחור גדול אחד. לפי שיטתך בוויכוח תהיה אמירה זו הוכחה סופית וניצחת, שאתה טועה בכל דבר. שיטות הוויכוח האלה משולות לשיטת ניצחון בשש-בש על ידי הפיכת השולחן. אצל אנשים מסוימים זה אולי משכנע, אבל לא אצלי. תכתוב משהו חדש או תיסוג מהדיון העקר הזה. | |||
_new_ |
התיזה שלך מופרכת, ראה תגובה 71152 | |||
|
|||
היית יכול להגיד הרבה דברים מופרכים גם כאלו שכבר אמרת מקודם: התיזה דמיונית ''שלך אינה אלא חור שחור גדול אחד...'' ולכן מופרכת | |||
_new_ |
התיזה שלך מופרכת, ראה תגובה 71152 | |||
|
|||
ישפטו הקוראים האם יש לך מושג ירוק מהי תיזה ומהי הפרכה. | |||
_new_ |
אני חושש שאתה מוסיף טעות חדשה | |||
|
|||
מדבריך כעת (גם בהודעות קודמות) משתמע שאתה מציע משאל פופולריות בין הקוראים. אבל העניין העקרוני מהי תיזה ומהי הפרכה כבר הוכרע. תיזה (אבן שושן): הנחת יסוד, משפט או רעיון מרכזי שאדם מציגם לעיון ומנסה לפתחם ולהוכיחם. הפרכה: גילוי סתירות, וחורים ברעיון המרכזי או באמצעות הנתונים. לפי הכללים המדעיים להפרכה מספיק למצוא סתירה אחת, חור אחד, כדי שהתיזה תהיה בלתי קבילה או בלתי סבירה. במקרה שמוצאים סתירות פנימיות בתיזה עצמה הרי שהיא מופרכת ואין צורך לבחון את הנתונים. זאת הדרך הנכונה והיא לא שאלה למשאלי פופולריות של הקוראים. | |||
_new_ |
תמשיך לחשוש | |||
|
|||
כשאני ארצה להציע משאל פופולריות בין הקוראים (אל תעצור את נשימתך), אני אגיד זאת במלים ברורות. כעת אמרתי במלים ברורות, שאני משאיר את השאלה לשיפוטם של הקוראים. תפסיק לדמיין למה אני מתכוון ומה משתמע מתוך דבריי ופעם אחת, לשם שינוי, שים לב מה משמעותם כפשט. ההגדרה של אבן-שושן מדברת בפרוש: ''גילוי סתירות... באמצעות נתונים''. לה הצגתה נתונים כלשהם. גם לא ביססת באמצעים כלשהם את טענתך, שיש סתירה פנימית בתיזה שלי. אתה טענת מספר בלתי סביר של פעמים, שיש סתירה ושההגדרה הנכונה היא ''פטרונות'', אבל לא נימקת זאת בשום צורה. אין דרך לעשות זאת ללא נתונים. | |||
_new_ |
אז תמשיך להתווכח | |||
|
|||
אכן על פי אבן שושן אפשר להפריך באמצעות הנתונים. מה שהוא לא כתב זה שדרך לגיטימית להפרכתה של תיזה היא באמצעות גילוי הסתירות הפנימיות בבסיסה. את הדברים הללו למדתי במספר קורסים אקדמאים. אחר כך עשיתי בגישה הזאת שימוש בעבודה על המחקרים שפירסמתי. כל זה עוד לפני שהשתמשתי בהגדרות של אבן שושן. חיזוקים לגישה הזאת קיבלתי גם ממדענים בעלי נסיון עשיר במחקר מדעי בשבועות האחרונים. זה מספיק עבורי כדי להיות משוכנע שאני יודע מהי תיזה ומהי הפרכה. מכאן שאתה יכול להמשיך לטעון אחרת ולבקש את שיפוט הקוראים, אבל זה לא ישנה האמת הזאת. גם אם מניחים (הנחה קיצונית) שאין בתיזה שלך סתירות פנימיות, יש לנו הפרכה על סמך הנתונים. אתה בעצמך הפרכת את התיזה על ידי דחיית הנתונים שהציגו כאן אחרים כלא שייכים (מושקוביץ: תגובה 71195). בקיצור, לא ביססת את התיזה שלך. | |||
_new_ |
תן פעם אחת ניסוח מדויק | |||
|
|||
1. מה הסתירה הפנימית בתיזה שלי? אל תשלח אותי לתגובות קודמות, תן כאן פעם אחת ניסוח מדויק וחד: מהי הסתירה? 2. דחיתי נתונים שלא שייכים כלל לנושא המאמר. על סמך אילו נתונים אתה יכול להפריך את התיזה? לא נתונים העוסקים באישיותו הפגומה של בועז מושקוביץ, זה לא שייך לעניין. נסח פעם אחת באופן ברור: מהם הנתונים המפריכים את טענת המאמר? | |||
_new_ |
צר לי מאד | |||
|
|||
אתה שוב נותן הוראות ופקודות. אז נתת.... !! כבר הצגתי ניסוח מדויק וגם תיארתי את המקרה (הקיצוני) שעושה את הנתונים ש''סתם אחד'' צירף לסיפור כרלוונטיים. זבש''ך. | |||
_new_ |
לא הוראות ולא פקודות | |||
|
|||
אלא דרישה לנמק את מה שאתה טוען. בלי זה אי-אפשר לדבר על שום דבר. | |||
_new_ |
בבקשה | |||
|
|||
1. תגובה 70816, 2. תגובה 71152, 3. תגובה 71252, 4. תגובה 71270. | |||
_new_ |
שאל את מוריך מה זה ''נימוק'' | |||
|
|||
בכל ההודעות האלה אין כל הנמקה: אתה קובע שאני טועה, אין לך כל הסבר לכך, אין כל הסבר לקשר בין ההגדרות של אבן-שושן לטיעונים שלי. פעם אחרי פעם אתה מפנה אותי לאותן התגובות שלך, שחוץ ממלים ריקות אין בהם כלום. ''בסיס מופרך'', ''השיטה שגויה'', ''סתירה פנימית'', ''מניפולצייה רדודה'' ... הדרישה המינימלית כלפי כל מי שמשתמש בביטויים כאלה - לנמק ולהסביר. כאשר דרשתי ממך זאת, התחבאת מאחורי משחקי אגו: מה פתאום נותנים לך הוראות. כשהסברתי את עצמי בפרטים נוספים - התעלמת. הינה דוגמה: תגובה 71187 לתוכן ההודעה הזו לא התייחסת. במקום זאת העדפת לדמיין מיני כוונות נסתרות מאחורי דבריי: ''משאל פופולריות''... מהכין השטות הזאת? כי ביקשתי להפסיק את ההתקוטטות הזאת ופשוט להשאיר את הנושא לשיפוטם של הקוראים? יש לך הזיות? הדיון העקר הזה כבר מזמן נע במעגלים. אם אין לך התייחסות עניינית, פרטנית ומנומקת - אין טעם שתכתוב הודעה נוספת. | |||
_new_ |
השחצנות לא תעזור לך | |||
|
|||
ממה שקראתי במאמר ובתגובות שלך לא ביססת את התיזה המופרכת שלך. הכי מעניין שגילית התנגדות לעבד נתונים שלכאורה תומכים בתיזה המופרכת. מדוע? הרקע הפוליטי של הנתונים. אתה תמשיך להספר בדותות על הנימוקים שלי. אתה גם תוסיף נימוקים שחצניים על מושגים אקדמיים. לך מותר..... ! | |||
_new_ |
באמא שלי איזה שקשוקה... | |||
|
|||
אבל נתחיל מזה שאני מקבל את ההרחבות למושג הגזענות. להלן הטענות כלפי הדבר שאותו אתה מכנה ''תיזה'' 1. המשא ומתן שלנו אינו עם איזה ''עם'' או ''גזע'' או ''דת'' אלא עם ישות מדינית ועל כן הייחוס של חשיבה גזענית או אחרת למשא ומתן עם ישות פוליטית אינו אלא מניפולציה אוילית (וגם מכוערת למדי שנועדה להכפיש בר פלוגתא ואין לה כל מטרה אחרת). 2. המניפולציה הזו היא אוילית גם משום העובדה כי אלו הדורשים מן הרשות הפלשתינאית דרישות ''גבוהות'' לא עושים זאת מתוך אהבה והערכה. 3. שני הצדדים, הן אלו המוכנים לוותר לרש''פ על רמה גבוהה של דמוקרטיה וכו' והן אלו התובעים ממנה את התביעות הללו עושים זאת מנימוקים של תועלת פוליטית לזירוז או עיכוב הסכמים והסדרים ולא ממניעים של הערכה גבוהה או נמוכה ליכולתה של הרש''פ | |||
_new_ |
דוד סיוון, קרא נא את ההודעה של חברך עמיש | |||
|
|||
אולי כדאי שאתה תלמד אותו את הילכות הוויכוח - שלא יפה להשתמש במלים מזלזלות. - שטענותיו הלא מלוות בהוכחות אינן ההוכחה לאיוולת שלי (אולי לאיוות שלו). - שיש להתייחס לנושא ותוכן הדברים כמות שהם ולא לפנטז מהן מניעיו הנסתרים של הכותב ועוד להציג אותם כ''עובדה''. תסגרו את זה אתם, בין החברים. | |||
_new_ |
מערכת פורום ארץ הצבי אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים. |