|
אתה עדין מתחמק | |||
|
|||
כל מאמר ראוי לפרסום - אם הוא לא פוגע בזכויות יוצרים או בחוק. ההסכמה שלי עם תוכנו או של אחרים היא לא תנאי לפירסומו. כאשר אתה תכתוב מאמרים או הודעות בהם אתה מציין ש''לדעתך'' כך או ''לדעתך'' אחרת, תוכל אולי לדרוש זאת מאחרים. ''אם אתה לא רואה את ההבדל - מצטער, אני לא יכול לעזור לך''. הדברים של עמיש נכתבו בהמשך לביקורת שלי (תגובה 70816) ולכן כמוני הוא מתייחס לתוכן. המאמר רדוד המבוסס על מניפולציה אוילית ואינו ראוי להתיחסות. אי-התייחסות לביקורת היא כנראה חלק משיטה של הרוצים לעשות רצח אופי, המטרה העיקרית של המאמר. העובדה שאתה מתברבר ומציב דרישות (שאינך מסוגל לעמוד בהן בעצמך) למבקריך, תוך התחמקות מהתייחסות לביקורת מריחה לא טוב. ''אם אתה לא רואה את ההבדל - מצטער, אני לא יכול לעזור לך'' (מושקוביץ, תגובה 70954). | |||
_new_ |
מה בדיוק אתה רוצה ממנו? | |||
|
|||
הוא כותב מאמר בו הוא מביע עמדתו. מכאן שאין צורך שהוא יחזור על ''לדעתי'' בכל משפט. בדיוק כמו יתר האחרים העושים זאת, כאן ובעתונות הכתובה. במקום שתסתור אותו בעניינים שאותם הוא מעלה, אתה שולל את מבנה/אופיה של הכתבה. | |||
_new_ |
הבה נדייק את מה אני שולל | |||
|
|||
1. אני שולל את הטענה המרכזית של המאמר שנקבעת בלי ספק. 2. אני שולל אותה בגלל השימוש הלא נכון בהגדרות. בעיני ההגדרה של אבן שושן מספקת. 3. אם התיזה של המאמר מופרכת, כפי שאני טוען, אין 4. אני שולל גם את מטרת המאמר: רצח אופי של יריב פוליטי. 5. אני שולל את הטענות המשניות של הכותב, בעז מושקוביץ, שבחר להטיף לי ולאחרים מוסר ולדרוש דרישות (להוסיף את המילה ''לדעתי'' למשל כאשר הוא לא עושה זאת... ) במקום להתייחס לביקורת הזאת. | |||
_new_ |
אז יש לנו מחלוקת גם לגבי הניסוח | |||
|
|||
אבל בוא נחזור לעיקר, אם ככה. מאיזה ביקורת עניינית התחמקתי? המלים כמו ''המאמר רדוד המבוסס על מניפולציה אוילית ואינו ראוי להתיחסות'' - אינן ביקורת עניינית אלא מתן ציון. הציונים לא מעניינית אותי. אתה לא מסכים את הגדרת הגזענות, כפי שאני מבין אותה? אני חושב, שהרחבת המושג למקרים כאלה תואמת את ההגדרה הקלאסית של הגזענות. (ברוח הדברים שלך, אני הייתי יכול להגיד, שאם הגיבור היה לא יוסי ביילין אלא הרב משה לוינגר, היית מסכים עם ההגדרה ואם רצח האופי - אבל זו לא דרך הביטוי שלי, מחק את המשפט הזה מהפרוטוקול.) מה עוד? לא דייקתי בעובדות? ההערכות לא מבוססות על העובדות? (אתה לא חייב להסכים עם ההערכות, אך האם ההערכות שלי מבוססות על העובדות - זו השאלה. | |||
_new_ |
מניפולציה אוילית | |||
|
|||
בדיוק כשם שהיית אומר כי דרישתם של אנשים כאלו ואחרים מן הפלשתינאים לאמץ לעצמם סדרי חיים מערביים דמוקרטיים תקינים נובעת מן ההערכה העצומה והרבה שיש להם כלפי הפלשתינאים ומתוך הכרתם כי הם אכן אנשים טובים ונעלים המסוגלים לעשות זאת ממש כמו תושבי כל מדינות המערב. והרי האמת היא ששני הצדדים, הן אלו המוותרים להם על סדרי ממשל תקינים והן אלו התובעים מהם דמוקרטיה מופתית עושים זאת מנימוקים אחרים לגמרי. ועל כן זו מניפולציה אוילית שלא נועדה אלא לשמש במה לשאר מני בוקי סריקי שאתה מנסה לתלות באנשים שאינך אוהב. | |||
_new_ |
נודניק | |||
|
|||
אתה עדיין לא מבין על מה המאמר, אתה מתייחס לא לתוכנו אלא למה שאתה מפנטז, שאני הייתי אומר בנושר אחר וכל מה שנשאר לך זה לקלל: ''מניפולציה אווילית''. מי שמדבר על איוולת... רד לי מהווריד. | |||
_new_ |
נודניק | |||
|
|||
אם אתה לא יודע להתנהג בנימוס למשתתפי הפורום,אז בשביל מה אתה בכלל מפרסם פה את מאמריך. חפש לך מקום כיאה לשטויותיך. | |||
_new_ |
נודניק מי שעשה אותך | |||
|
|||
אם אני לא מבין זו אשמתך, אבל אשמח אם תסביר. אולי בפעם השניה יצליח לך יותר. | |||
_new_ |
המאמר בנוי על בסיס מופרך | |||
|
|||
הטענה המרכזית שלי אליה כלל לא התייחסת, וגם לא שללת, במשך ארבעה ימים מאז שעלה המאמר היא שהבסיס של המאמר הוא מופרך. כל פעם החלפת טקטיקה אבל בעקשנות לא אמרת דבר מהותי וענייני על הביקורת שלי (תגובה 70816). אתה ממשיך לחזור על הטענה שלך שהביקורת הראשונית של עמיש לא היתה עניינית תוך הוצאת תוכנה מההקשר שבו היא נכתבה (מיד אחרי הביקורת שלי). אני מתחיל לחשוב שהמילה מניפולציה (מתיחת השפה ביוזמה אישית) גם מתאימה לביקורת על המאמר שלך. עוד מניפולציה רדודה שלך: ''ברוח הדברים שלך, אני הייתי יכול להגיד,....... מחק את המשפט מהפרוטוקול''. אם זו לא דרכך מדוע אתה מעלה אותה בכלל? מאחר ואני שולל את התיזה של המאמר מכל וכל, ההתעסקות בעובדות הוא לא ממין העניין. אם כבר הייתי מקבל את התיזה המופרכת שלך הייתי דוקא נוטה להוסיף עובדות כפי שרמזתי בביקורת שלי: ''התנהגות פטרונית - התנהגות די נפוצה במקומותינו (כולל בפורום שלנו)''. אז אפשר היה, למשל, להוסיף לדיון את ההארות של ''סתם אחד'' על גדיעת עצי זית ועוד (תגובה 70944). | |||
_new_ |
המאמר בנוי על בסיס מופרך ? | |||
|
|||
אני מבין מזה, שהטיעון שלי מופרך כי אתה טוען, שהוא מופרך. אני לא יכול להתכווח עם זה. חשבתי, שהתגובה של עמיש עומדת בפני עצמה ולא כהמשך לטענה שלך. אם התגובות האחרות שלו היו מתקנות את הרושם שלי ממנו, הייתי מתנצל. התרגיל ''הייתי אומר, לו דיברתי כמוך... אבל מחק מהפרוטוקול'' הוא תרגיל קיים ברטוריקה. מעניין, באיזו חופשיות אתה וחברך עמיש מוסיפים שמות תואר לשמות עצם: אם מניפוליציה, אז היא בהכרח ''אווילית'' או ''רדודה''. אני מציע לך לקרוא את כתביו של המינגוואי: יש לו כוח ביטוי מרטיט ללא שמות תואר מיותרים. ובכלל, ''מניפולציה רדודה'' - זה מה שאתה מגדיר כמניפולציה רדודה. אי-אפשר להתווכח עם זה. ''ההארות'' של ''סתם אחד'' חורגות רחוק מנושא המאמר, ככה הופכים כל ויכוח למשחק כדורגל: לא להתייחס לעצם העניין אלא להחזיר את הכדור לשער היריב, ''מה אני גזען? - אתה בעצמך גזען!'' אלה אינן ''הארות'' אלא הקנטות, אם אתה רוצה להשתמש בזה - תרגיש חופשי, אבל אל תצפה ממני להתייחסות. בסוף, אתה פוסל את התיזה ולא מעניין אותך מהן העובדות... בעולם, שאני חי בו, העובדות קודמות להערכות, דעות ותיזות. עניין של בסיס השקפת העולם. | |||
_new_ |
תיקון | |||
|
|||
פסלתי את התיזה שלך בשלב ההגדרות - בהתחלה, לא בסוף. הטיעון שלך (גזענות) מופרך כי: 1. אתה מגדיר גזענות לא נכון. 2. העובדות שהצגת לא עוסקות בגזענות (תגובה 70816). נכון העובדות קודמות להערכות, תיזות והשקפת העולם של המתבונן. אם כן, מדוע חש מי שקורא את המאמר שלך שבעיניך ההערכות חשובות יותר? אם כן, מדוע אתה בוחר את העובדות רק לפי השקפת העולם שלך? | |||
_new_ |
איך אני מגדיר את הגזענות? | |||
|
|||
_new_ |
חפש בתחילת המאמר שכתבת.... !!! | |||
|
|||
_new_ |
חיפשתי, אין שם הגדרה | |||
|
|||
המאמר אינו עוסק בהגדרה כוללת אחת ויחידה של הגזענות אלא בזילזול האנשים כמו יוסי ביילין ביכולתם של הערבים לקיים אי-פעם חברה מתורבתת ולבחור במנהיגות מתורבתת. העובדות שבמאמר קשורות לנושא הזה. לדעתי, היחס הפטרוני והמשפיל הזה כלפי הערבים, אשר בין השאר הביא להקמת רש''פ הינו גילוי של גזענות, הדומה לזו שהייתה בימי הסחר בעבדים שחורים. כל זה מוסבר במאמר, אתה לא התייחסת לתוכנו ופסלת את עיקרו, כאשר מלבד דפיקת האגרוף על השולחן לא הצגת הנמקה כלשהי. | |||
_new_ |
אתה יכול כמובן לזלזל | |||
|
|||
רק אל תשכח מה שביילין אומר היום - מדינת ישראל תעשה מחר. וכפי שכבר הוזכר לעיל, מובן שכל הבסיס למאמר אינו אלא מניפולציה אוילית. | |||
_new_ |
היכן זילזלתי ביילין? | |||
|
|||
אתה לא מתמודד עם דבריי אלא עם מה שהיית מעדיף, שאני אגיד כדי שיהיה לך יותר קל. אבל אני לא ארשה לך להכניס לי לפה מלים, שלא אמרתי. לא זילזלתי בו ולו במלה אחת. בהחלט ייתכן, שמדינת ישראל תעשה מחר את מה שהוא אומר היום, זה לא הופך אותו ואת ברגותי לצמד יותר צודק ופחות מסליד. אני בכלל לא שולל את האפשרות, שמדינת ישראל תמשיך ללכת באותה הדרך של הערצה לרודנים ודיכוי עמי המזרח התיכון, יהודים וערבים כאחד, למען האגו הכיסים המנופחים של קומץ נוכלים. הדבר ייתכן בהחלט, במדינה, שבה גם בעלי תואר אקדמי ''דוקטור'' מנהלים ויכוח בעזרת מיחזור אינוספי של מנטרות, שאין בכוחם להוכיח. אתה חוזר שוב על ''מובן'' ו-''מניפוליציה אווילית'' - ברם עדיין לא הצגת כל הנמקה והוכחה ולא הפגנת יכולת כלשהי להתמודד עם דבריי בכלים אינטלקטואליים. | |||
_new_ |
אכן טעות שלי | |||
|
|||
לא קראתי בדייקנות את הודעתך | |||
_new_ |
אתה כנראה לא זוכר מה כתבת | |||
|
|||
הנה נוסח אחד (מכמה שמופיעים במאמר) של ההגדרה: ''הגזען של היום אינו מעלה על דעתו להשמיע ברבים במלים ישירות וברורות, שהערבים אינם שווים אינטלקטואלית ומוסרית לבני-אדם ''הלבנים'', אלא הוא עושה את זה בדרך מעונבת ומבושמת, הוא ''מתחשב'' בערבים, שלדעתו פשוט אינם מסוגלים להתנהג כמו בני תרבות ולהצמיח מתוכם מנהיגות מוסרית''. הדבקת את המילה גזען להגדרה של פטרון בדרך מעונבת ומבושמת. זהו שימוש מניפולטיבי או ערמומי (בעברית מניפולציה היא נְקִיטַת תַּכְסִיס עָרְמָה....) בהגדרות. גם כאשר אתה מוסיף כעת, באיחור, את הביטוי ''לדעתי'' זו עדין מניפולציה לא מכובדת. זו גם משמעות הביקורת שלי על המאמר בתגובה 70816 מה-30.11.2005. ההודעה גם אומרת משהו על התנהגות פטרונית של הכותבים בפורום. לכן אתה חוטא לאמת כאשר אתה כותב שלא התייחסתי לתוכנו של המאמר. ההתנהלות הפטרונית שלך כמו הנסיונות שלך להשפיל אותי, את עמיש וההתייחסות המזלזלת בתגובה 71027 להודעה של ''סתם אחד'' (תגובה 70944), לפני שהתחלת להגיב לביקורת הנזכרת לא עושה אותך גזען. אני חוזר זה לא עושה אותך גזען. זה גם נכון לגבי יוסי ביילין ולגבי פוליטיקאים אחרים (שניסחו ביטויים כמו ''הם שכחו מה זה להיות יהודים'' ואחרים). היחס שלהם הוא אולי פטרוני ושחצני אבל זה לא עושה אותם גזענים. | |||
_new_ |
אם אני מבין אותך נכון | |||
|
|||
אתה מבחין בין ''התנשאות'' ו/או ''יחס פטרוני'' לבין ''גיזענות''. בעוד ששני הראשונים משקפים את עליונותו של המתייחס ובתור שכאלה הם לגיטימיים, האחרון נובע מנחיתותו של זה שמתייחסים אליו. למדתי מה שהוא . . . . | |||
_new_ |
לא הבנת נכון...... !! | |||
|
|||
_new_ |
לאור ה''תרומות'' שלך | |||
|
|||
בהמשך הוויכוח עם מושקוביץ, אני חושב שהבנתי אותך נכון מאוד. | |||
_new_ |
אני חוזר לא הבנת נכון | |||
|
|||
אוסיף לך רמז: לא כתבתי דבר על הלגיטימיות כפי שאתה טוען. | |||
_new_ |
בדקתי את מה שכתבתי לפני שעניתי לך | |||
|
|||
הרי דוגמה של הגדרה: ''משולש הינו צורה גיאומטרית סגורה בעלת שלוש צלעות.'' הציטוט מדברי שאתה מביא אינו הגדרה אלה תאור של התנהגות גזענית נפוצה בזמננו. לא התיימרתי לתת הגדרה כוללת למושג כה מורכב וטעון. אתה מתעקש לכנות את ההתנהגות הזו במלה ''פטרונות'', שהיא גם מושג מורכב וטעון, אבל אין בדבריך כל הסבר לזה. אם כך - תן אתה הגדרות ברורות לגזענות ופטרונות ותסביר מה ההבדל ביניהן, ביחס לתוכן המאמר. האירופאים באפריקה ואסיה גם התנהגו בפטרונות כלפי ''הילידים'', כאשר החברות ''הודו-סין'' האנגלית וההולנדית גזלו מהם מוצרים יקרי ערך במחירים אפסיים תוך שימוש בצבאות פרטיים נגדם. מחייבי העבדות בארה''ב טענו, שטוב לשחורים במצב הזה, הם בלאו הכי לא יידעו מה לעשות עם החופש. אני מקווה, שאתה לא תגדיר את התופעות האלה כסתם פטרונות... הפטרונות, בגילויה הקיצוניים, כשהיא חוצה בברור קווים לאומיים ובין-גזעיים - היא גזענות. (אולי זו ההגדרה, אני לא יודע). אתה יכול להפריך את הטענה הזו? היום ישנם אנשים אשר אינם מאמינים ביכולתם של כל עמי העולם, ללא יוצא מן הכלל, לפתח מסורת דמוקרטית וחברה חופשית וממשיכים במסורת קולוניאלית ישנה של השלטת עריצים צמאי דם וכסף באיצטלה של ''שיחרור לאומי''. בהתאם למסורת הזו השמאל הישראלי השליט על הערבים ביש''ע את ערפאת, ברגותי, דאחלן, אבו-מאזן ושאר פושעים מעוררי סלידה. האוכלוסיה הזו חיה היום בתנאים של דיכוי ושתיפת מוח ג'יהאדית, מצבם הדרדר לאין שיעור לעומת מה שהיה להם לפני ''השיחרור הלאומי'' הג'יהאדי, אפילו תחת השלטון הישראלי. חקרתי את הנושא, כתבתי מאמרים והצעתי אותם לעיון קוראי הפורום על ידי הוספת קישור לאתר שלי. אתה יכול לקרוא לזה ''פטרונות'', ''מרק גזר'' או איך שאתה רוצה, אני טוען שזו גזענות ואם אתה טוען, שמדובר במשהו אחר, תצטרך להביא לכך הסברים חזקים יותר מדרישה לא מנומקת להחליף את המלה ''גזענות'' למלה מרוככת יותר. זו בקשה מוגזמת? השפלתי אותך? העלבתי אותך? ''עמיש'' והתגובה ל''הארה'' של ''סתם אחד'' - אמור לי קודם מה לא נכון במה שכתבתי, אחר כך נדבר על הזילזול. | |||
_new_ |
מי שמציג תיזה חובת ההוכחה עליו | |||
|
|||
במקרה הנידון התיזה היא שלך חובת ההוכחה עליך. אני כבר כתבתי מה לא נכון בדבריך (תגובה 70816, תגובה 71152). בהודעה השניה הסברתי בדיוק גם היכן מופיע בהודעותיך הזילזול בדברי ''סתם אחד'' (''ככה הופכים כל ויכוח למשחק כדורגל''). הדברים שתיארת במאמר ובחלק מההודעות שלך, הם לכל היותר פטרונות. אם אתה טוען שזה משהו אחר, אתה הוא זה שצריך לספק הסברים חזקים ומשכנעים יותר מסתם החלפת מילה במילה יותר חריפה. | |||
_new_ |
מי שמציג תיזה חובת ההוכחה עליו | |||
|
|||
נכון, אני הצגתי תיזה וביססתי, התפישה שלי של הגזענות אפילו תואמת את ההגדרה של אבן-שושן: גזען מי שחושב, שיש עמים מיוחסים, שמגיע להם לחיות במשטר דמוקרטי ויש עמים, שגם שלטון נוסח רש''פ מספיק להם; יש עמים, שמנהיגיהם נדרשים למידה של יושר והגינות ויש כאלה, שמרואן ברגותי טוב להם; יש עמים, שאצלם רוצחים ישובים בכלא ויש כאלה, שמתחשבים ב''חולשות'' ו''טעויות'' ומוחלים להם ועושים אותם ''פרטנרים לשלום'' (אפילו שמרואן ברגותי בעצמו לא מגדיר את עצמו ככזה ומעולם לא אמר, שרציחותיו היו טעות). זאת התפישה, שנגלת מדברי ביילין ושות'. כמה פעמים אני צריך לחזור על אותם דברים בנוסחים שונים, עד שתועיל בטובך להבין ולהתייחס? אולי לא שמת לב, אבל גם אתה הצגת תיזה: שההתנהגות הזאת הינה פטרונות ולא גזענית. לא הוכחת כלום, רק חזרת על אותם מלים פעם אחרי פעם, כאילו הם האמת הצרופה של היקום. הבאת ההגדרות של אבן-שושן אינה מוכיחה דבר: עליך לבסס את טענתך, שמה שאני תארתי במאמר תואם את ההגדרה 2 ולא את ההגדרה 1. אני עדיין מחכה לביסוס הזה. חברך ''סתם אחד'' לא התמודד עם מהות דבריי אלא החזיר ב''אתה בעצמך''. ככה משחקים כדורגל: מגיע כדור אל שערך - בעט בו בכל הכוח, אל תתעסק במהות, העיקר שהכדור יעוף לשערו של היריב. השיטה מאד נפוצה במקומותינו. ההשוואה לכדורגל אינה זילזול, בלשון ספרותית הדבר מכונה ''מטפורה''. ותפסיק לעשות איתי חשבויינעס קטנוניים ''על מי חובת ההוכחה''. אתה לקחת על עצמך את מלאכת הפרכת התיזה שלי - חובת ההוכחה חלה עליך לא פחות מאשר עלי. | |||
_new_ |
כדורגל | |||
|
|||
לא פוטר אותך מהתיחסות לטענה כי אתה כמו הטובל ושרץ בידו. מנהל אורח חיים גזעני פר-אקסלס וטוען טענות בגנות הגזענות. כאשר טוענים טענות ערכיות יש לעשות זאת בראש ובראשונה עם ידיים נקיות. | |||
_new_ |
תוכיח את מה שאתה טוען נגדי | |||
|
|||
בעצם, עדיף שלא תנסה לעשות רושם, כאילו יש לך רבע מושג מה אני, מי אני ואיזה אורך חיים אני מנהל, אתה לא נשמע משכנע. | |||
_new_ |
זה מעט המושג שיש לי | |||
|
|||
''המחבר והעורך הוא תושב תקוע משנת 1989,'' (מתוך אתר המחבר) -------------------------------------------- ''מתנחלים השתלטו על אדמות, היכו פלסטינים ופתחו באש בתקוע שבמחוז בית-לחם, פברואר 2004 תייסיר אבו מפרח, בן 42 אני גר בכפר תקוע, שנמצא מזרחית לבית לחם ובמרחק של כ-12 קילומטרים ממנה, בקו אווירי. בכפר יש כ-8,500 תושבים. בצפון, תקוע גובל עם ג'נאתה וחרמלה ובדרום, עם אל-מני וסעיר. ממערב, הכפר גובל עם מראח רבאח וג'ורת א-שמעה. באמצע שנות ה-70 הוקמה ההתנחלות הראשונה על האדמות של תקוע וקוראים לה התנחלות תקוע. היא נבנתה על הר קנאן א-סקר שנמצא בצפון מזרח תקוע. בהר היו מאות דונמים של אדמה חקלאית עם גידולים של חיטה ושעורה. בשנת 1995, הוקמה התנחלות שנייה על האדמות של תקוע, באזור המזרחי של הכפר. ההתנחלות הזאת ידועה בשם תקוע .C ...... את המשך הסיפור אתה יכול לקרוא כאן : וזה כמובן רק סיפור אחד מיני רבים גזענות במירעה | |||
_new_ |
זה מעט המושג שיש לי | |||
|
|||
המושג הברור שיש לי שאתה אנטישמי המעליל עלילות דם על יהודים. תצטט לנו גם את דר-שטירמר, זה בדיוק אותו הדבר. | |||
_new_ |
מה פתאם אתה מגיב ? | |||
|
|||
הבטחת שאתה מגיב רק פעם אחת ל''סתם אחד''. הגרמניות ממש נשפכת ממך ודווקא מתאימה לך. | |||
_new_ |
מי שמעליל על יהודים? צדק | |||
|
|||
כמו בעבר אתה מעליל על, מקלל, מגדף ומכפיש כל מי שעל פי דימיונך חושב אחרת ממך. הנה מספר קטן של הודעות פרי מוחך האנטי-יהודי: תגובה 71193 תגובה 67292 תגובה 67616 | |||
_new_ |
ממתי שמאלנים הם יהודים? | |||
|
|||
אני מבדיל בין שמאלנים ליהודים. וכדאי שתפנים, על שמאלנים לא ניתן להעליל עלילות. כי אין פשע בעולם שהשמאלנים לא ביצעו, ואין תכונה שלילית שאינה מתכונותיהם של השמאלנים. עלילה במובנה האמיתי חייבת להיות בנויה על שקר מהותי או מסלף. לוגיקה פשוטה........ | |||
_new_ |
אין לך כל מושג, אתה מלקט רכילות ושקרים | |||
|
|||
תקוע לא הוקמה על אדמות חקלאיות של אף אחד אלא על גבעה טרשית ריקה. קודם הוקמה שם האחזות נח''ל, עוד תחת ממשלת מערך. ב-77 היא התאזרחה. בשנות ה-80 היו הרבה תביעות של הערבים על בעלות על הקרקעות, שעליהן הוקמו הישובים ביש''ע. התביעות פוברקו על ידי ההנהגה הג'יהאדיסטית ואירגוני השמאל הקיצוני, רובן נדחו אפילו על ידי בג''ץ שונא המתנחלים, מזה ניתן להסיק עד כמה הזיוף היה בולט. עד היום אין כאן אדמה רבה ראויה לעיבוד חקלאי. אפילו לגינות הפרטיות היה צריך להביא אדמת גן במשאיות. אני קראתי דו''חות ''בצלם'', אלה לקטים של דיזאינפורמציה מכוונת. לצטט מהדו''חות שלהם, זה כמו לצטט מ''הפרוטוקולים של זקני ציון'' או מהדיווחים הרשמיים של רש''פ המזהירים את תושביה בפני סוכריות מורעלות, שצה''ל מפזר בסמוך לבתי הספר שלהם. אחד הדו''חות של ''בצלם'' מאשים את צה''ל בירי לעבר אמבולנסים פלשתינאים - גם לזה אתה מאמין? אלה המקורות שלך? לילה טוב. | |||
_new_ |
זה ב - YNET | |||
|
|||
הלילה עוד צעיר | |||
_new_ |
זה ב - YNET | |||
|
|||
הוכחות מהאתר של הג'יהאד האיסלאמי................ LOL LOL | |||
_new_ |
אם כך, זה בעיניך בטח החמאס | |||
|
|||
''* אורי יבלונקה מוסיף: שישה רועי צאן פלשתינים מהכפר תקוע שבמזרח גוש עציון, נפצעו אמש באורח קל, מנתזי אבנים שעפו לעברם בעקבות ירי. במשטרה חושדים כי הירי בוצע על ידי מתנחלים, על רקע סכסוכי קרקעות בין תושבי ההתנחלות תקוע, לבין תושבי הכפר הערבי תקוע הסמוך. שלושה מתנחלים מהמאחז מעלה רחבעם, בשנות ה-30 לחייהם, עוכבו לחקירה בחשד שהם היורים.גורמים בתקוע הודו כי אכן בוצע ירי אזהרה לכיוון הפלשתינים, בעקבות יידוי אבנים לעבר מכוניות ישראליות....'' אם כולם אומרים לך שאתה שיכור, עדיף שתלך לישון גם אם נדמה לך שאתה מסוגל ללכת ישר | |||
_new_ |
השיכורים נמצאים בסביבתך, תעשה הפסקה בשתיה ותבחין | |||
|
|||
''חושדים'', ''חשד'', זה מספיק רק עבור אנטישמים, השיכורים משתיית בירה גרמנית. הידיעה מבחינתי מצדיקה את חיסולם של אותם הערבים, ומצביעה על פעולה בלתי מספקת של המתנחלים כלפי המרצחים. | |||
_new_ |
מש''ל, גזענות במירעה | |||
|
|||
_new_ |
גזענות ואנטישמיות | |||
|
|||
לכנות יהודי המתגונן מפני מרצחים, גזעני. עבורך גם מורדי גטו ורשה היו גזענים, על שהעזו להתגונן מפני המרצחים הגרמנים. | |||
_new_ |
כמו ה''מתגוננות'' האלה | |||
|
|||
''מתנחלות תקפו פלסטינים בזמן המסיק וקרעו שקים מלאים בזיתים, סינג'ל, מחוז רמאללה, נובמבר 2005 '' .... '' זה נמשך כשעתיים, עד שהמתנחלות הצליחו לקרוע את השקים לגמרי והזיתים התפזרו על האדמה. אני מעריך שהן הצליחו לקרוע שמונה שקים. הן גם הרסו תרמוסים של קפה, כוסות ואוכל שהבאנו איתנו ואת הסולמות והמקלות שבאמצעותם אנחנו מוסקים זיתים. במהלך הקטטה התקשרתי לעאדל כי הרגשתי שאיתי לא מנסה ברצינות לעזור לנו. דיברתי איתו אבל הוא לא הגיע. כשראינו שאנחנו לא מצליחים למנוע מהן להרוס את היבול שלנו, התרחקנו מהמקום, כי פחדנו שהן יתקפו אותנו עם הסכינים ושהחיילים לא ישמרו עלינו. זה היה בסביבות 17:00. החיילים והמתנחלות דחפו והרחיקו אותנו עד הכביש הראשי, שנמצא במרחק של כחצי קילומטר מהמקום שבו רבנו עם המתנחלות. '' או כמו ה''מתגונן'' הזה : מתנחל היכה חקלאי פלסטיני במטע זיתים ליד יאנון ושבר עצמות בפניו, 10.11.05 חבורת פורעים ופורעות נוסח חמילינצקי. זו גזענות במירעה | |||
_new_ |
אינני מבין למה אתה מסתפק במועט | |||
|
|||
בדר-שטירמר הרשימה יותר ארוכה, ואם אתה לא מבין גרמנית תוכל להסתפק בקריקטורות, המובנות בכל שפה. יש קריקטורות דומות בעיתונות המרצחים האהובים עליך, ובעיתונות השמאלנית. | |||
_new_ |
הגרמניוּת שלך מתלטשת | |||
|
|||
יש יותר בסיס עובדתי בעדויות בצלם מסיפורי המתנחלים. ''פלסטינים בסאלם: מתנחלים כרתו 200 עצי זית ''זאת לא פעם ראשונה, בחודש שעבר השחיתו 300 עצים וקצין התיאום הישראלי הבטיח שזו הפעם האחרונה שהוא מרשה למתנחלים לעשות דבר כזה. אבל הנה זה קורה פעם נוספת''. זו גזענות במירעה | |||
_new_ |
הגרמניוּת שלך מתלטשת | |||
|
|||
עדויות בצלם זה כמו העדויות על תקיפת אזרחים גרמנים בפולין, החרבת בתיהם, וגירושם לגרמניה. כהכנה לפלישה הגרמנית לפולין. השמאלנים הם תלמידים טובים בעניני פרובוקציות ועלילות דם כהכנה לרצח. | |||
_new_ |
עשה לך רב | |||
|
|||
יש לכם גם ''רב'' שהוציא פסק הלכה שמותר ליהודים בשטחים למסוק זיתים של פלשתינאים, גם זה בצלם ? אתם חבורת קוזאקים שודדים וחמסנים. | |||
_new_ |
עשה לך רב | |||
|
|||
ממי שמעת על הרב? כרגיל ממקור אנטישמי....... שום דבר בארץ ישראל לא שייך לערבים, הכל שייך ליהודים בלבד. חבריך הרוצחים הערבים, הם הגזלנים, השודדים והחמסנים. | |||
_new_ |
אותו אחד שאמר היה לא תהיה | |||
|
|||
ובסוף היה גם היה | |||
_new_ |
השחתת עצי זית ועלילות | |||
|
|||
האמת שיש בתוכנו לא מעטים, כמו המכונה צדק, שעוסקים בהכפשות, בהפצת שנאה ושקרים נגד יהודים. הללו אפילו לא מנסים להסתיר את הגישה הזאת שמעודדת מעשי עוול. האמת, הצדק והמוסר הם לא קני מידה חשובים עבורם. ''הצדק'' השתבש לנו ולא צריך את בֶצֶלֶם כדי להבין זאת. הנה מה שכותב בן-דרור ימיני, אחד המבקרים הנחושים של ''השמאל'' שנוהג לבדוק את העובדות לפני שהוא משתמש בהן: ''השבוע הושחתו מאות עצי זית. זה ברור מי המשחיתים. אבל מועצת יש''ע החליטה להצטרף למסדר הטירוף הפוליטי: ''מבדיקה שערכנו עולה כי הפגיעה היא ככל הנראה פרובוקציה מבוימת של אנשי שמאל קיצוני המבקשים להכפיש ולהכתים את אחיהם היהודים''. ''..... רוב אלה שמוחים על הוונדליזם ועל הפשיזם היהודי, יש דבר כזה, אינם ''שמאל קיצוני''. מדובר בפטריוטים. יש ביניהם אנשי ימין, גם דתיים, ואפילו רבנים, והם יותר יהודים ויותר הומניסטים, ואין סתירה, מכל אלה שנותנים אישור לעושק מטעי הזיתים (כמו הרב מרדכי אליהו, המנהיג הרוחני של מועצת יש''ע)'' (http://www.nrg.co.il/online/1/ART1/015/382.html). | |||
_new_ |
השחתת עצי זית ועלילות דם שמאלניות | |||
|
|||
אין שמאלני פטריוט, כמו שאין חושך מאיר. ''יש ביניהם אנשי ימין, גם דתיים, ואפילו רבנים'' מי שנמצא ביניהם איננו איש ימין, ואיננו דתי, והרבנים הם רפורמיים. | |||
_new_ |
אז מה בעצם לא נכון, לא ברור | |||
|
|||
ולא צודק בדיווח הזה? וממול, למה למתנחלים אסור להגן על עצמם מפני חדירת גורמים עויינים לתחום יישובם בזמן מלחמה? | |||
_new_ |
ועוד איזה ג'יהאד... אתה לא יודע כמה אתה צודק | |||
|
|||
האדמות החקלאיות שיש בתקוע הרי היו קרקעות בתוליות, שמעט החקלאים שיש בתקוע הפכו לכרמים ומטעים. ישנם שדות של הערבים מהכפר תוקוע צמודים לכביש תקוע - תקוע דרום, אף אחד לא מפריע להם שם. ישנה משפחה ערבית, שביתה נמצא ממש על הגבעה שלנו, לא רחוק מהשער, הם גרים שם עד היום, אף אחד לא לקח מהם כלום. אנחנו סובלים פה מידוי אבנים ואיבדנו חברים בפיגועי טרור. הראשון, דוד רוזנפלד הי''ד נרצח בסכינים על ידי הערבים, שהוא ישב איתם לכוס קפה. זה היה ב-82', הרוצחים השתחררו בעיסקת ג'יבריל ב-85'. מספר אנשים מתוקע ונוקדים נרצחו בפיגועי ירי. ב-2001 נרצחו במכות אבנים שני נערים בני 14, שירדו לוואדי. הנבלות מ''בצלם'' ואוהדיהם מסתובבים מסביב, מלקטים רפש במימון אירופאי (ראה את רשימת התורמים שלהם) ומחדירים ''ידיעות'' לתקשורת. מי שנהנה מזה - זה באמת הג'יהאד האיסלאמי. לא פלא שהם תומכים בעלילת ''הריגתו'' של מומחד א-דורה ועוד אלף ואחד עלילות מהסוג הזה. | |||
_new_ |
מערכת פורום ארץ הצבי אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים. |