|
מעריב כבר מזמן עיתון ימני | |||
|
|||
_new_ |
מעריב כבר מזמן עיתון ימני | |||
|
|||
יש רשימה ארוכה של עיתונים,בטאונים,אתרי אינטרנט וכדומה. כנראה שהציבור מעדיף את האמינות השמאלית מההתלהמות הימנית. | |||
_new_ |
מעריב כבר מזמן עיתון ימני | |||
|
|||
עשית סקר ? יש לך נתונים ? | |||
_new_ |
מעריב כבר מזמן עיתון ימני | |||
|
|||
על כל מה שאתה כותב אתה עורך סקר או מביא נתונים? | |||
_new_ |
מעריב כבר מזמן עיתון ימני | |||
|
|||
לפי הצורך . על הילודה הבאתי נתונים ויש לי נוספים מתוך הספר ''דוח מצב המדינה 2009'' הטענה שלך ''מספר הבטאונים ואמצעי תקשורת אחרים בעלי אוריינטציה ימנית אינו קטן ממספרם בשמאל'' תהייה בעלת ערך עם נתונים . | |||
_new_ |
מעריב כבר מזמן עיתון ימני | |||
|
|||
אשתדל להביא. | |||
_new_ |
מעריב כבר מזמן עיתון ימני | |||
|
|||
סבבה . | |||
_new_ |
מעריב כבר מזמן עיתון ימני | |||
|
|||
קל להיווכח כי כולל העיתונות הדתית והחרדית יש רוב גדול לעיתונים שאפשר להגדירם כימניים. | |||
_new_ |
מעריב כבר מזמן עיתון ימני | |||
|
|||
יש מאות של עיתונים שמאליים בקיבוצים ובמקומות אחרים . יש מקומונים . הם ימין או שמאל ? יש עיתונים כלכליים . מגזינים אקדמיים . ירחונים ועוד ועוד . | |||
_new_ |
מעריב כבר מזמן עיתון ימני | |||
|
|||
אני מתכון לעיתונות שמגמתה הפוליטית ברורה, כמו מקור ראשון. כמובן עיתונים בתפוצה ארצית. | |||
_new_ |
מעריב כבר מזמן עיתון ימני | |||
|
|||
אל תזלזל בעיתונים אקדמיים . שם זורם השמאל . שם נוצר המכנה המשותף של השמאל . בדיוק כמו עתונים של הזרמים הדתיים ושל הקיבוצים . המקומונים הם בתפוצה עצומה . למרות שיש בהם ביטויים שונים הרי שהם בעיקר ימניים . | |||
_new_ |
מעריב כבר מזמן עיתון ימני | |||
|
|||
הגבלתי את עצמי לעיתונות בתפוצה ארצית. מקומונים ובטאונים אינם משקפים מגמה. | |||
_new_ |
מעריב כבר מזמן עיתון ימני | |||
|
|||
זו קביעה נחרצת מדי . האקדמיה היא הקרקע לצמיחת השמאל . הבטאונים האקדמאים מפיצים את האידאולוגיות השמאליות . המקומונים הם לוקאל פטריוטים וככאלה הם נוטים לימין . | |||
_new_ |
סתם שקר מגוחך | |||
|
|||
איזה ''בטאונים אקדמאים מפיצים את האידאולוגיות השמאליות ''? | |||
_new_ |
סתם שקר מגוחך | |||
|
|||
כל כתב עת אקדמי שעוסק בהסטוריה או בפילוסופיה או במדע המדינה . למשל המקום אליו קישר אותי דוד סיון לפני כשבוע בניסיון להראות שרוברט אקסלרוד בעד פיתרון מסוים של הסכסוך הפלסטיני . | |||
_new_ |
סתם שקר מגוחך | |||
|
|||
הבעת דעה בכתב עט בעלת השקפת עולם שמאלנית, למשל, אינה הופכת את כתב העט לכלי ביטוי של השקפת העולם הזו.רק מדיניות מוצהרת של עורכי הבטאון, או העיתון, או העדפה ברורה של מאמרים בעלי השקפת עולם מסוימת נותנים אופי מובהק לבטאון או לעיתון. | |||
_new_ |
סתם שקר מגוחך | |||
|
|||
לא מדובר בבטאונים שמאלניים מוצהרים . מדובר בהפצת התשתית הרעיונית של השמאל ''הבטאונים האקדמאים מפיצים את האידאולוגיות השמאליות '' . אגב כדאי שתדע שמאז עידן הנאורות והפילוסופים שעסקו בהיבטים של שלטון ומדינאות הקו הכללי הוא ''שמאל'' וזה אקדמי לגמרי . מאידך , רוב המחקרים והממצאים העוסקים בעולם המציאותי חסר האידאולוגיות , מוצאים שהעולם נוהג ב''ימניות'' . | |||
_new_ |
הטענות שלך הן הצהרות פוליטיות | |||
|
|||
אני מסופק אם תוכל להראות שיש אסמכתא אקאדמית לדבריך. | |||
_new_ |
הטענות שלך הן הצהרות פוליטיות | |||
|
|||
תבחר מגזין אקדמי נפוץ ותבחן אותו בעיניים ימניות . הקישור שלך למאמר בהשתתפות רוברט אקסלרוד הוא דוגמא . | |||
_new_ |
הטענות שלך הן הצהרות פוליטיות | |||
|
|||
כפי שהערכתי אינך מראה אסמכתא. נגמרו לי הכפיות חפש אותן במקום אחר. | |||
_new_ |
הטענות שלך הן הצהרות פוליטיות | |||
|
|||
ציטוט ''הקישור שלך למאמר בהשתתפות רוברט אקסלרוד הוא דוגמא .'' | |||
_new_ |
הטענות שלך הן הצהרות פוליטיות | |||
|
|||
גם אם תמשיך לצטט את עצמך זה לא יעזור לך. אינך מציג כל אסמכתא שתומכת בטענותיך. | |||
_new_ |
סתם שקר מגוחך | |||
|
|||
לא ברור לי כיצד אתה מגדיר ''שמאל'' ו''ימין''. אני מניח שזו, כמו אצל רובנו, הגדרה אישית ולכן היא ממש לא מעניינת. כל אחד מעוניין להפיץ את השקפת עולמו, כולל אתה ואני, וכל כלי ביטוי תקשורתי לגיטימי לכך. | |||
_new_ |
סתם שקר מגוחך | |||
|
|||
אתה יכול לנסות לטשטש את הגבולות . מקובל לכנות ''שמאל'' את מי שדיעותיהם תואמות את הלוך המחשבה של וולטייר , רוסו , מונטסקייה ורוח המהפכה הצרפתית . מאבק למען זכויות האדם , שיוויון זכויות , נגד גזענות , צדק סוציאלי , צדק כלכלי , סיוע לנחשלים עצמאות לאומית וכדומה הם שמאל . | |||
_new_ |
אז אתה שמאל | |||
|
|||
על פי ההגדרה שלך הדברים שכתבת כאן מעידים שאתה שייך לשמאל. | |||
_new_ |
אז אתה שמאל | |||
|
|||
נכון מאד . אין ספק זה שמאל . אפילו אבנרי נגד זכויות שוות לערבים , אבנרי גם נגד מדינה לפלסטינים ובעד הכיבוש הישראלי . אבנרי גם בעד השיטה הכלכלית הקומוניסטית . אני בעד מאבק למען זכויות היהודים , שיוויון זכויות ליהודים , נגד אפליית היהודים , צדק סוציאלי ליהודים , צדק כלכלי ליהודים , סיוע ליהודים נחשלים עצמאות לאומית ליהודים . דיעותי אינן תואמות את הלוך המחשבה של וולטייר , רוסו , מונטסקייה ורוח המהפכה הצרפתית . אני נגד שיוויון לכולם אלא בעד ייתרון ליהודים . | |||
_new_ |
אז אתה שמאל | |||
|
|||
הטענות שלך ביחש לשכר הבכירים עושות אותך שמאל לפי הגדרתך. קרא אותה שוב (תגובה 149661). ביחד עם דבריך בדיון על שכר הבכירים ותראה שדברי נכונים. | |||
_new_ |
אז אתה שמאל | |||
|
|||
אני נגד שיוויון לכולם אלא בעד ייתרון ליהודים . אם זה שמאל אז טוב . | |||
_new_ |
אז אתה שמאל | |||
|
|||
הטענות שלך בדבר שכר הבכירים עושות אותך שמאל לפי הגדרתך. אלה הדברים שכתבת שעושים אותך כזה: א. ''פערי השכר גורמים להרס החברה הישראלית מלמטה'' (תגובה 149647). ב. ''פערי השכר הורסים את החברה הישראלית מלמטה'' (תגובה 149664). | |||
_new_ |
גם אתה שמאל | |||
|
|||
מה הבעיה ? אני שמאל על פי יעדים אלה - אני נגד שיוויון לכולם אלא בעד ייתרון ליהודים . אם זה שמאל אז טוב . פערי השכר גורמים להרס החברה הישראלית מלמטה . אם זה שמאל אז טוב . יהודים פרו ורבו . אם זה שמאל אז טוב . את פלסטין יש לחסל . אם זה שמאל אז טוב . את הפלסטינים יש לטרנספר . אם זה שמאל אז טוב . | |||
_new_ |
גם אתה שמאל | |||
|
|||
זה שמאל ימני. משהו חדש בפוליטיקה, כדאי שתפתח את זה. | |||
_new_ |
גם אתה שמאל | |||
|
|||
תברר אצל דוד סיון . ח ח ח ח | |||
_new_ |
אתה שמאל כמו שלי יחמוביץ למשל | |||
|
|||
אתה לא מפסיק להביע דעות שבהגדרתך הן שמאל. הביטוי האחרון שבהם היה ''פערי השכר גורמים להרס החברה הישראלית מלמטה''. גם התבטאויות אחרות שהצגת כאן בעבר נופלות בתוך ההגדרה שלך כאיש שמאל. אלה עובדות נכונות. נכון גם שאתה מעדיף להסתתר מאחורי דעות ועמדות של ימין קיצוני. אלא שזה לא מציל אותך מהלט, התווית ''שמאל'' | |||
_new_ |
אתה שמאל כמו שלי יחמוביץ למשל | |||
|
|||
אתה יכול להתכתב עם ע.צופיה ולהסביר לו בדייקנות איזה שמאל אני . מה שעדין לא הבנת זה שלי לא איכפת שתקרא לי שמאל או ימין או פאשיסט או מורמוני . . . | |||
_new_ |
אתה שמאל כמו שלי יחמוביץ למשל | |||
|
|||
כבר מזמן הבנתי שלך לא איכפת אבל אתה בכל זאת מנסה להכחיש. ההודעות שלך הן עדות שאינך מבין זאת. | |||
_new_ |
אתה שמאל כמו שלי יחמוביץ למשל | |||
|
|||
כבר מזמן הבנתי שאתה לא מבין אבל אתה בכל זאת מנסה להכחיש. ההודעות שלך הן עדות שאינך מבין זאת. | |||
_new_ |
אתה שמאל כמו שלי יחמוביץ למשל | |||
|
|||
אתה מצד אחד תומך בטרנספר (ימין קיצוני) ומצד שני כמו שלי יחימוביץ מקטר על פערי שכר, על ההפסדים בקרנות הפנסיה שלך ועוד (שמאל). שוב יצאת עם עמדות סותרות מצד אחד של ימין קיצוני ומצד שני של שמאל נאור. לפי תגובותיך, עם אחד המאפיינים האלה אינך חי בשלום. בעניין הסתירות אתה שותף לישראלים רבים... המבקשים לנכס לעצמם את הטוב מכל העולמות. | |||
_new_ |
|
|||
לפעמים צריך לחרוג קצת מאמות המידה הרגילות המאפשרות להגדיר עמדה פוליטית. כאשר עמדותיו של אדם 'תזזיתיות' - הוה אומר אינן עקביות לפי קני מידה פוליטיים וחברתיים או אפילו תיאורטיים - הרי אין מנוס מלחפש את התשובה לבעיה במאפיינים פסיכולוגיים-אישיותיים. העמדות של אריה עירן אינן עולות בקנה אחד עם גישה ערכית עקבית. גם הוא עצמו אינו מסדר את עמדותיו לפי מערכת עקרונות מוסריים ופוליטיים ברורים. במקום זה הוא מוצא מוצא בעמדה ה'דרוויניסטית' כביכול, שלפי דעתו חופפת את היעדר העקביות הערכי בעמדותיו ואפילו מצדיקה אותו. אך זה, כפי שראה כל מי שבדק קצת לעומק את מחוייבותו של עירן לתיאוריה של מוצא המינים (או את הבנתו של תיאוריה זו), הוא רק כיסוי, - כיסוי לנקודת מוצא פסיכולוגית בעיקרה (אישיותית ולא פוליטית) ממנה נובעות עמדותיו של עירן: נרקיסיזם מלא המתווה את תגובתו של עירן בכל עניין ועניין. השיחות עם עירן בנושאים תיאורטיים או עקרוניים הן מתסכלות ומיותרות, לא בגלל שמגן הוא על עמדותיו בנחישות של סומא, אלא בגלל שגם הוא עצמו אינו מבין שהחוט המוליך המשותף לעמדותיו בנושאים השונים הוא הצורך הבלתי ניתן לשליטה אצלו לעשות 'מה שבא לו' ו'מתי שבא לו'. דוד סיון מנסה להעמיד את רוח העיוועים הזאת בפרופורציה פוליטית-חברתית: ''בעניין הסתירות אתה שותף לישראלים רבים ...המנסים לנכס לעצמם את הטוב מכל העולמות.'' אך זה לא המקרה כאן (אלא אם נבחין במאפיינים הנרקיסיסטיים של האופי הישראלי בכלל). עם אריה עירן זה כלל לא עניין של 'ימין' או 'שמאל', - הבעיה אינה הצבע העקרוני של העמדה הפוליטית אלא ההיעדר המוחלט כמעט של היכולת להבין ולנסח עמדה עקרונית באופן עקבי אצל עירן. | |||
_new_ |
|
|||
למרות שלפתע אתה כותב שורות ארוכות עדין אין לך תבונה . העמדת עצמך כמנתח פסיכולוגי של אחרים מגוחכת , במיוחד על פי חוסר היכולת שלך להגיע למסקנות ישירות מדברים יסודיים . הפגמים שלך רבים ומגוונים . אתה מתנהג בצורה מכוערת בדיונים . במקום להתייחס לנושא אתה מתייחס לכותב . אתה אינך מאשר דברים שלמעשה מוסכמים עליך . זה מגעיל . לכל אורך הדיונים כאן לא כתבת אפילו פעם אחת באופן חיובי על היהודים בישראל . אתה מתיימר להבנה פילוסופית ואינך מעיז לדון בנושאים פילוסופיים ==> מפחד . אתה משקר בעזות מצח ומעוות את דברי אחרים . זה בגלל שאינך מסוגל לסתור את הזולת ואינך מבין דקויות וגם חוסר משמעת עצמית . הכתיבה קצרת השורות שלך לאורך זמן מעידה על מקובעות נוקשה בחשיבה ובהרגלים . עמדתך בנושא עופרת בעזה הבעת עשרות פעמים באופן חד-גוני ומשעמם . למרות הערת האחרים בפורום נשארת באותו מקום . זה סימן נוסף לנוקשות המחשבתית שלך . נסה לשפר את עצמך כי יש לך המון עבודה . במקום לנסות לנתח אישיות של אחרים . | |||
_new_ |
הלואי - הטוב שבכל העולמות . | |||
|
|||
לא ברור לי היכן קשה לך להבין . אני רוצה שיהיה טוב ליהודים . האחרים הם עבורי או ידיד או אויב . זה כל כך פשוט . אני רוצה הרבה יהודים ומעט אחרים . אני רוצה מצב בטחוני טוב ליהודים . אני רוצה מצב כלכלי טוב ליהודים . את האויבים שלי ושל העם שלי שייקח השד . אתה יכול לקרוא לזה ימין או שמאל . זה עם הפואמות קורא לזה נרקיסיזם . זה אגואיזם פשוט וטוב . | |||
_new_ |
הטוב שבכל העולמות | |||
|
|||
אתה הוא זה שמרבה לקרוא לזה ימין או שמאל. אני, רק הראיתי לך שבדרך הזאת אתה מייצר סתירות. | |||
_new_ |
הטוב שבכל העולמות | |||
|
|||
הדברים פשוטים למדי . מלכתחילה ''שמאל'' היה מושבם של הנציגים הפשוטים בפרלמנט הצרפתי . אחר כך ''שמאל'' נעשה כינוי נפוץ של האוואנגרד הכלכלי והחברתי . כך התגלגלו הדברים שסוציאליסטים כונו שמאל וקומוניסטים כונו שמאל קיצוני . בישראל בתחילה היו מקי ומפם שמאל קיצוני , אחדות העבודה שמאל מתון ויש מי שהחשיבו גם את מפאי לשמאל , אך זה דיון נפרד . בחלוף השנים וככל שהמאבק הכלכלי- מעמדי נחלש בישראל ובמקביל נכבשו סיני , רמת הגולן וייתרת ארץ ישראל קיבלו את הכינוי ''שמאל'' אנשי ''השלום'' , מחזירי שטחים מסוגים שונים ולוחמי זכויות הערבים כרוכים עם חופש העיתונות . כעת אתה טוען כלפי שאני מייצר סתירות . מנין ? מכך שאתה מדביק לי תגיות וזה לא מסתדר . פעם אני שמאל בעינך כי אני בעד חלשי ההכנסה ופעם אני ימין בעינך כי אני נגד מתן לפלסטינים . אם תמנע מלתייג לא תהייה לך סתירה . תמיכה בצרכי מעוטי ההכנסה אינה ניגוד של טרנספר . | |||
_new_ |
הטוב שבכל העולמות | |||
|
|||
אתה מרבה להשתמש במושג שמאל על דרך השלילה. כל שעשיתי היה להראות שהמושג הזה מגדיר חלק משמעותי מדבריך. כל זה לפי ההגדרה שניסחת הסתירות מתחילות בדברים שאתה מייחס למושג הזה שדבק בדבריך. הן נמשכות כי עמדות אחרות שאתה מביע מנוגדות באופן קיצוני. מצד אחד דברים שאתה כותב על ''צדק סוציאלי'', על פערי שכר, מבטאים שמאל קיצוני על פי ההגדרה שלך. העמדות שלך בדבר הטרנספר (ניקנוק, למשל) מנוגדות לעמדות השמאליות שלך. זאת הסתירה העיקרית. | |||
_new_ |
הטוב שבכל העולמות | |||
|
|||
אתה חוזר על אי הבנתך , למרות ההסבר . תמיכה בשכבות החלשות זה נושא אחד ותמיכה בטרנספר של הערבים זה נושא אחר . אין כאן סתירה למרות שכתבת ''מצד אחד דברים שאתה כותב על ''צדק סוציאלי'', על פערי שכר, מבטאים שמאל קיצוני על פי ההגדרה שלך. העמדות שלך בדבר הטרנספר (ניקנוק, למשל) מנוגדות לעמדות השמאליות שלך'' אתה תמיד יכול לנסות להראות את הסתירה בין דאגה ליהודים עניים לבין גירוש ערבים . | |||
_new_ |
גם אתה שמאל | |||
|
|||
הסיסמה פרו ורבו לא תעזור לנו הרבה כשלעצמה צריך ליצור מציאות שמתאימה לה השמאל - כך נראה לי - הפנה עורף לא רק לסיסמה אלא גם ליהודים. לא איכפת לו אם לא יהיו יהודים בעוד כמה דורות - תשאל את פורסטר זה כמובן יהיה ''לגיטימי'' בעיני רבים.למה לא, בעצם? תשאל את סיוון השמאל מעלה על נס את חופש הפרט והחידקל, וכל סיסמאות ההבל של זכויות האזרח הב-הב-הב-הב במטרה לרסק את מהות הקהילה היהודית, עזרה הדדית, ערבות הדדית ואחריות ציבורית שהם הבסיס לכל פרו ורבו יהודי. בלי קהילה ותמיכתה, היהודי נמשל לחרגול באויר אל תצפה ממנו שיוליד ילדים. השמאל ריסק את מהות הקיבוץ - הקהילה - והפך אותו ליחידת רווח כמו כל פיצוציה ברחוב אין מעבר לפרט ולתענוגותיו וסיפוקיו שום ערך נחשב זה המצב לכן אנשים כמו יוסלה יכולים לזעוק השכם והערב על שפגעו באיזה פלסטיני שחצה גדר כי זה הפרט והפרט חשוב יותר מכל מדינת ישראל ולכן חיילת יכולה לגנוב מסמכים צבאיים ולזכות לאהדת חצי העם ה''פרטיים'' כי היא רק הורסת את מדינת היהודים אבל נלחמת למען הצדק הפרטני של כל פרט הזכאי לכל הזכויות לכן רק חינוך יהודי יכול להביא לרעיון שלך תשועה. | |||
_new_ |
חזרת עם סיסמאות מטופשות וטיפוח השנאה | |||
|
|||
הפרקטיקה המטופשת הזאת הרי מריצה יהודים חרדים להפגין תמיכה בשונאי ישראל. הפרקטיקה המטופשת הזאת הרי נלחמה נגד הציונות ומטרתה להקים מדינה יהודית, באמצעות בריתות עם אויבי ישראל. היום כבר ברור שהקמת המדינה היא, היא הביטחון לקיומו של העם, והפרקטיקה הזאת שלך היא הביטחון לחיסולו. | |||
_new_ |
חזרת עם סיסמאות מטופשות וטיפוח השנאה | |||
|
|||
1 - אתה טועה בענין ''הביטחון לקיומו של העם'' . 2 - גם אתה מטפח שינאה . 3 - אתה קורבן של שינאה . 4 - אינך רואה צדדים חיוביים בדת ישראל . 5 - אינך נביא ואפילו לא עתידן . | |||
_new_ |
אתה מתיימר אבל לא יודע ולכן לא דובר אמת! | |||
|
|||
1. אינני טועה שהקמת המדינה היתה והיא הביטחון לקיומו של העם. 2. ההתעוררות שלך לנסות להגן על ספינר באמירה מופרכת חוזרת על עצמה. בודאי שאינך יכול להגן על מטפח השנאה שקורא לעצמו ספינר. הרי הוא משקר במצח נחושה כאשר הוא מתאר עמדות של אחרים. הוא עושה זאת במטרה ברורה. 3. אתה כמובן קורבן של ססימאות חסרות שחר. 4. אתה משקר כי אינך יודע. 5. לא עסקתי בנבואה לכן הטענה שלך קנטרנית ולא רלוונטית. | |||
_new_ |
אתה מתיימר אבל מעט מאד אמת יש בכתיבתך בפורום . | |||
|
|||
1 - אתה טועה . משנת 135 ואד שנת 1948 העם התקיים ללא מדינה . 2 - אינני יודע מה המטרות של ספינר . אך הוא כותב לפעמים דברים נכונים . 2א' - גם אתה ''מתאר עמדות של אחרים. . . .[ו]עושה זאת במטרה ברורה.'' 3 - זו לא סיסמא סתמית זו אמת . 4 - אתה מצליח להסתיר זאת טוב . 5 - זה בגדר נבואה ''היום כבר ברור שהקמת המדינה היא, היא הביטחון לקיומו של העם, והפרקטיקה הזאת שלך היא הביטחון לחיסולו.'' | |||
_new_ |
אתה מתיימר אבל מעט מאד אמת יש בכתיבתך בפורום . | |||
|
|||
1. אתה טועה משום שלא משום שאני חולק עליך בדבר קיומו של העם היהודי.נתוני המאה ה-20 גם הם עדות שאתה טועה. 2. אם אינך יודע אז אל תתערב. 3. אני מתאר עמדות של אחרים אבל בודאי לא בדרך הנבזית שספינר עושה זאת. 4. אתה ממשיך בטענות שאין לך שום אסמכתא לגביהן. 5. אתה קורא לזה נבואה. אני קורא לזה מסקנות מהעבר. | |||
_new_ |
מערכת פורום ארץ הצבי אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים. |