|
|
|||
הדרישה מאריה עירן שיסביר אם שירת בצבא נובעת ישירות מהתקפותיו על אבנרי וקינן. דרישה זו נובעת ממעשיו של עירן ואין לה קשר למה שאני מעדיף. ]/[ הגדרת דברי כ'דרישות חצופות'' שערורייתית היות והגילוי הנאות שעירן מחויב בו נובע ישירות מהדרישות הגסות שהוא דורש מאורי אבנרי ומעמוס קינן. כל שאני מצפה מאחרים אני מקיים בעצמי. ואילו הייתי (כפי שעושה עירן) טוען שאורי אבנרי פגע באינטרסים הבטחוניים של מדינת ישראל הייתי מקדים לטענתי גילוי נאות של פרטי השרות שלי. וכמובן לא הייתי תוקף את אבנרי שכלל אינו משתתף בשיחה תוך שימוש בפרטים אישיים. תקיפותיו של אריה עירן על אבנרי, על עמוס קינן ועל אחרים כענבל בר-און, גסות וחודרות לתחום האישי ללא הצדקה ותוך עברה על חוק לשון הרע. ]/[ לפי ההגיון שלך הייתי יכול לדרוש שתספר לנו על פרטי שירותך הצבאי היות ואתה דורש שאפרט את שלי. ברור שזה לא הנושא. הנושא הוא התקיפה הגסה שתקף אריה עירן שני אישי ציבור תוך עברה על חוק לשון הרע, והגילוי הנאות המתבקש מתקיפה זו. | |||
_new_ |
לפי חוסר ההיגיון שלך... ! | |||
|
|||
לפי חוסר ההיגיון שלך העגבניות הן תפוזים, והעיסוק החצוף בלא רלוונטי הם חוכמה. לפי ההיגיון... ! | |||
_new_ |
אתה שוכח דבר פשוט . | |||
|
|||
אורי אבנרי כותב כאן בפורום . הוא עושה זאת בעקביות בכל שבוע . ובדרך כלל בימי ראשון . מאותו הרגע שדבריו מתפרסמים כאן הוא יעד לביקורת מכל סוג ובכל עוצמה . עמדתו בעד השלום מנוגדת לשלי לפחות בחמישים אחוז . עמדתי בנושא היא בעד ילודה ויחסי לשלום או למלחמה נובע מיחסי זה . במצב הזה הוא דוגמא טובה לאדם ערירי . היות וקינן הוזכר הרי גם שתי בנותיו הוכנסו לדיון . גם קינן היה פעיל אקטיבי למען השלום . גם עמדתו מנוגדת לשלי בחמישים אחוז . אני מתנגד לשלום בחמישים אחוז . אך לנסיגה מהשטחים שכבשנו בשנת 1967 אני מתנגד במאה אחוזים . עמדה זו נובעת מהצורך בגידלו המחודש של העם היהודי . ובנושא הגילוי הנאות שמי גלוי וידוע אך אתה מקפיד שלא להזדהות ולאור עמדתך החוזרת עד בלי סוף ונחשבת בוגדנית על ידי רוב הציבור הרי זה הסבר מדוע אתה נוהג כך . אכן , אורי אבנרי פגע בעבר במעשיו וכיום במאמריו בבטחונה של מדנת ישראל בכלל ובאוכלוסייתה היהודית בפרט . על אלה לא יכול לחפות שרותו כחייל בשנת 1948 . המצב ההוא חלף מזמן . | |||
_new_ |
מערכת פורום ארץ הצבי אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים. |