פורום ארץ הצבי Enter the forum
Articles
Discussions
About FAZ
FAZ people
columns
Links
Previous page
Bulletine Board

SearchFeedbackAdd to Favorites
RSS Feed
מה זה?
(נכתב בתשובה לדוד סיון, 29/12/07 20:38)
אני חושב שאתה טועה ובגדול
המורה להיסטוריה (שבת, 29/12/2007 שעה 20:44)
בתשובה לדוד סיון
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

האם ממשלות זרות אינן גוף זר מובהק?
_new_ הוספת תגובה



שלום עכשיו לא גוף זר
דוד סיון (שבת, 29/12/2007 שעה 20:48)
בתשובה להמורה להיסטוריה
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

_new_ הוספת תגובה



שלום עכשיו לא גוף זר
המורה להיסטוריה (שבת, 29/12/2007 שעה 21:00)
בתשובה לדוד סיון
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

דוד סיון, אל תברח מהשאלה בתמימות מעושה !

האם ממשלות זרות אינן גוף זר מובהק?
_new_ הוספת תגובה



יש לך קשיי הבנה
דוד סיון (שבת, 29/12/2007 שעה 21:11)
בתשובה להמורה להיסטוריה
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

ההתייחסות שלי היתה עניינית לאמירה הבאה: ''שלום עכשו הינו גוף זר...'' (תגובה 109807).

על השאלה שלך לא עניתי כי אני מקווה שאתה יכול למצוא את התשובה.
_new_ הוספת תגובה



יש לך קשיי הבנה
המורה להיסטוריה (שבת, 29/12/2007 שעה 21:34)
בתשובה לדוד סיון
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

דוד סיון, אל תברח מהשאלה בתמימות מעושה !
אתה ענית לי ולא ל-y 7 0 0 0 . את השאלה הזו שלך ראוי שתשאל אותו.

אבל כשאתה עונה ומתייחס לטיעוני, אז ראוי שתענה רק למה שאני שואל ועל סמך מה שאני טוען ועל תכניס לויכוח ביננו קביעות מופרכות שמסייעות לך לברוח מהאמת ולהשיב לי תשובה אמיצה.
ראוי שתפנה את את השאלה ''ההתייחסות שלי היתה עניינית לאמירה הבאה: ''שלום עכשו הינו גוף זר...'' (תגובה 109807) למי שהאלה את הקביעה הזאת.

ובכן,
האם ממשלות זרות אינן גוף זר מובהק?
_new_ הוספת תגובה



התשובה שקיבלת, תגובה 109827, היא מספיק טובה
דוד סיון (יום ראשון, 30/12/2007 שעה 6:53)
בתשובה להמורה להיסטוריה
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

_new_ הוספת תגובה



התשובה שקיבלת, תגובה 109827, היא מספיק טובה
אריה עירן (יום ראשון, 30/12/2007 שעה 15:42)
בתשובה לדוד סיון
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

אני רואה את הדברים בפשטות . אין לי מקורות וקישורים ואמי לא ממש חכם . אם שלום עכשיו יועמדו לדין ויצאו חייבים זה מספיק ויותר ממספיק . אם יהיה אחרת זה עדין לא מטהר אותם .
אם החיוב יהיה בגין עבירה טכנית גם זה הפללה ציבורית . נא לזכור כי אל-קפונה לא נפל בגלל זנות ,רציחות , ,סמים ,אלכוהול אלה בגלל אי תשלום מס הכנסה עבור רווחים מרשת מכבסות . אז מה ?
_new_ הוספת תגובה



התשובה שקיבלת, תגובה 109827, היא מספיק טובה
דוד סיון (יום ראשון, 30/12/2007 שעה 19:18)
בתשובה לאריה עירן
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

לפי הנסיון כאן, אצלך הריח הפוליטי של ה''מכבסה''
משנה אם זו תהיה הפללה ציבורית או לא. העובדה
שאתה מפחית מחשיבות ההפללה הציבורית בעניין כריתת
עצי הזית היא אינדיקציה.

מי שמנסה לשוחח על ענייני ''הפללה ציבורית'' כדאי
לו להיות משוחרר לגמרי מענייני הריח הפוליטי.
_new_ הוספת תגובה



התשובה שקיבלת, תגובה 109827, היא מספיק טובה
אריה עירן (יום ראשון, 30/12/2007 שעה 20:29)
בתשובה לדוד סיון
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

אני מעוניין להבין אותך .
האם אתה אומר שיש הכרעת דין נגד אירגון שכרת עצים ?
יש כאן בפורום טיעון ששלום עכשיו מעל כספית במטרות המוצהרות . אם הם יופללו בבית משפט ורק אז הם יהיו מופללים ציבורית . זה יהיה נכון גם אם הסעיף יהיה טכני .
גם הציבור הרחב יקבל את זה , לא רק אני .
_new_ הוספת תגובה



התשובה שקיבלת, תגובה 109827, היא מספיק טובה
דוד סיון (יום שני, 31/12/2007 שעה 6:04)
בתשובה לאריה עירן
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

אז בבקשה. טענתי ואני טוען שיש כריתת עצים בזדון, יש אירגונים שמצהירים על כוונתם לעשות דברים כאלו. טענתי ואני טוען שישנם מאחזים בלתי חוקיים ושהדבר ידוע לרשויות אכיפת החוק. יש גם לפחות מקרה אחד שעצים נעקרו ו''נלקחו'' ובדרישת המנהל האזרחי הוחזרו אבל לא שמענו על העמדה לדין. טענתי ואני טוען שגם כאשר הרסו רשויות אכיפת החוק מתקנים לא חוקיים (שלצורך הקמתם נכרתו עצים) לא הועמד אף אחד לדין אבל המתקנים קמו מחדש. אתה לא ממש גינית את התופעות. ובכלל טענת בתוקף שזה דבר קטן ושולי; על כל זה לא טענת, כמו כעת, על הפללה והפללה ציבורית.

לעומת זאת, שמועה על שלום עכשיו, שהופצה לא בדיקה רצינית מעוררת בך את הצורך לדבר על הפללה והפללה ציבורית. מצד אחד ''מאד'' חשוב לך המעמד הציבורי של חשודים מצד שני כלל לא. מכאן שיש בסיס לטענתי כי אצלך הריח הפוליטי של ה''מכבסה'' משנה אם זו תהיה הפללה ציבורית או לא.
_new_ הוספת תגובה



עוד בדיחה מבית היוצר של סיוו.......ן
צדק (יום שני, 31/12/2007 שעה 8:53)
בתשובה לדוד סיון
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

''שמועה על שלום עכשיו, שהופצה לא בדיקה רצינית...........''

צלי רשף, עורך הדין של שלום אכשוא וממקימיה הודיע לבית המשפט
ששלום אכשוא איננה גוף משפטי !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

צלי רשף הודיע ששלום עכשוא שיקרה את בתי המשפט בישראל במשך עשרות שנים,
וכל עתירותיה הן פסולות ובלתי חוקיות.

זו גם עדות על שמאלניותם הקיצונית של הפרקליטות ובית המשפט שאיפשרו את הפשע המתמשך הזה.

http://www.inn.co.il/News/News.aspx/168878 - בתאריך 8/11/2007 נמסרה הודעה לבית המשפט השלום בת.א 1454/07 (נספח 3), מטעם עו''ד צלי רשף ת.ז: 5156489, ממייסדי תנועת ''שלום עכשיו'' כדלקמן:

''3. ...אין ולא קיים גוף משפטי המאוגד תחת השם ''תנועת שלום עכשיו – ש.ע.ל מפעלים חינוכיים'', כנטען על ידי התובע(הח''מ).''

בסיפא של הודעתו כתב עו''ד צלי רשף כי ''ומאחר והנתבעת ''שלום עכשיו'' איננה אישיות משפטית הכשירה להיתבע, יתבקש בית המשפט הנכבד לדחות את התביעה כנגד הנתבעת וכפועל יוצא מכך, להורות על ביטול פסק הדין שניתן כנגדה ביום 27.5.07''.

-------------

שמאלנים הם עבריינים מטיבעם !!
_new_ הוספת תגובה



פסק הדין: קישור ישיר
y 7 0 0 0 (יום שני, 31/12/2007 שעה 9:17)
בתשובה לצדק
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

_new_ הוספת תגובה



פסק הדין: קישור ישיר
אריה עירן (יום שני, 31/12/2007 שעה 9:32)
בתשובה לy 7 0 0 0
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

אני רוצה לדעת , מה קורה כאן ?
איפה יוסלה ?
איפה אבנרי ?
איפה דוד סיון ?
_new_ הוספת תגובה



איפה יוסלה?
יוסלה  (יום שני, 31/12/2007 שעה 16:19)
בתשובה לאריה עירן
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

אריה עירן לא קרא בשמו של יוסלה לשווא.
יוסלה תמיד מוכן.

עירן, המעיד על עצמו שהוא איש פשוט
(ויוסלה מאמין לו), אוהב מרקים של טעם אחיד.

הבעיה של העם היהודי היא פיסית-גופנית בלבד:
הגברת הילודה, והמשך השליטה על יהודה ושומרון
כטריטוריה העתידית של ה'פרו ורבו'.

וחוץ מזה, מרקיז, הכל בסדר.

ובכן, יוסלה מאמין לאריה עירן, שאין לאחרון מושג
מה קורה:

''אני רוצה לדעת , מה קורה כאן ?''

ויוסלה גם רואה שמאז תחילת השתתפותו באתר
אריה עירן לא עשה הבחנה אתית אחת עקבית.

זה אומר דרשני. לא פלא שדוד סיוון חש שאריה עירן
מטה את קנה המידה האתי שלו לפי הנושא.

אבל האמת היא שאריה עירן דוחה את המימד המוסרי-אתי
על הסף - כי הכרה באספקט הזה של הדיון בכיבוש
משמיטה את הקרקע מתחת רוב הטיעונים שאריה עירן
מעלה.

במובן הזה אריה עירן מעניין (ולכן יוסלה גם מגיב לקריאתו
הנואשת של עירן לעזרה), כי הוא מייצג 'זרם' ביהדות
החילונית שבדרך כלל כלל אינו מוגדר כזרם: האוסף המיקרי
כביכול של יהודים ישראליים בני המעמד הבינוני שמודעותם
ללקחי השואה נעצרת או נגמרת במקום בו מתחילה
האובססיה שלהם לטריטוריה ולחיזוקים פיזיים של היהדות.

בכל חברה במצב אזרחי נורמלי המגמה הזו או ה'זרם' הזה
היו נטמעים לתוך המעמד הבינוני כמעט ללא תוצאה
פוליטית מוחשית, אולי במקרים קיצוניים זה היה מתבטא
כמגפה של קונפורמיזם פוליטי-אזרחי מנוון.

אך במציאות הישראלית ה'נכות' האתית-פוליטית הזאת באה
לידי ביטוי ביצירת קבוצה פוליטית שהשפעתה משמעותית
בבחירות למרות ערכה המספרי הקטן יחסית.
אלה הם האנשים שבשל 'ספקנותם'-כביכול העלו לשלטון
את בנימין נתניהו אחרי רצח רבין. אלה הם ה'קונפורמיסטים'
היהודיים שלא למדו את לקח הקונפורמיזם הפוליטי תחת
שלטון הפשיזם באיטליה ובגרמניה.

וזה בדיוק האופן שבו אריה עירן פועל: ישראל 'מעל לכל' (über alles).
הריבוי היהודי, הטריטוריה היהודית, העתיד היהודי בעולם
שאין בו אף אחד אחר. הסטוריה עתידית שכולה מלחמת
הישרדות. לא ספרות, לא אמנות, לא תרבות, לא פוליטיקה.
אפילו בשיעורי אזרחות כבר לא יהיה צורך - כי הרי לפי הקריטריונים
של עירן הכל מותר בשם הקיום היהודי [בשם מה שעירן רואה כמלחמת
הישרדות, כאשר למעשה מדובר בבצע ולא בהישרדות]. מותר לרצוח
(סליחה, 'לחסל'), מותר לגנוב ('להפקיע'), מותר לעקור יבולים ואנשים
ממקומם ('פינוי-פיצוי'), ורצוי להשהות את השמירה על זכויות אזרחיות
(זכויות אדם) עד להודעה חדשה. מה נותר ללמד בכיתה בשיעור
האזרחות של אריה עירן? איזה ערכים אפשר להנחיל לנוער לפי שיטתו?

יוסלה חושב שכל הדיון בנושא 'שלום עכשיו' משמש הזדמנות נאותה
לכל ה'קונפורמיסטים' לפרט את מה שהם רואים ככשלון מוסרי או משפטי
של גוף המייצג חלק של השמאל. ויוסלה, שלא היה חסיד גדול של
'שלום עכשיו מלכתחילה, חושב שאם אכן היתה עבירה על החוק, יש להעניש
את העוברים על החוק בהתאם.

אבל כשמסתכלים על ההתלהבות שבה עירן (כמעט נופלות לו המכנסיים
מרוב התלהבות) מתנפל על החטאים של 'שלום עכשיו', אפשר לחשוב
שעירן 'המיר את דתו' והפך להיות איש אתי, איש שערכי המוסר
הכלליים והיהודיים נר לרגליו. אך הרי מהיכרותנו עם הנ''ל אנו כבר יודעים
שגס ליבו בשיקולי מוסר בכל הנוגע להתנהלות של ישראל בשטחים,
ואנו כבר יודעים שלפי שיטתו גם העתיד של ישראל הוא עתיד שאין בו מקום
לשיקולים אתיים, אלא רק שיקולים ביולוגיים. הרי לפי תכניתו העם היהודי
הוא הגולם- הפרנקנשטיין - של האומות, יצור חסר בינה ותואר.

עירן מייצג את היהודי החדש בארץ ישראל, היהודי שיוסלה היה מעדיף
לשכוח - היהודי התומך בכל מעשה עוולה כלפי הזר והגר וכל מי שאיננו
יהודי, היהודי שבכל פעם שמזכירים לו את עברו כקורבן השואה רק משתמש
בהזדמנות כדי להציע פשעים באותו סגנון ('טרנספר גדול, לא קטן').

יוסלה מקווה שדברים אלה יביאו את אריה עירן על סיפוקו.
אם אתה שוב חש מצוקה, אמור בקול את השם 'יוסלה' ותיענה.
_new_ הוספת תגובה



הבדיחות של צדק
דוד סיון (יום שני, 31/12/2007 שעה 11:58)
בתשובה לצדק
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

1. נניח שמחר מישהו פונה לבית המשפט השלום בת''א ומגיש תביעה בגין דברים שכתב ''צדק''. מאחר ו''צדק'' זה רק כינוי שלך דינה של תביעה זאת להיזרק כי ''צדק'' אינה אישיות משפטית.

2. אם אין גוף משפטי שנגדו הגיש אריה קניג את התביעה דינה של התביעה להיזרק.

3. מאמר בערוץ 7 אינו אסמכתא במקום פסק דין.

מי שכותב על נושאים מהסוג הזה בלי ההבנה הבסיסית הזאת
בעצם מספר בדיחות במקרה הטוב.
_new_ הוספת תגובה



ההונאה של סיון
צדק (יום שני, 31/12/2007 שעה 12:37)
בתשובה לדוד סיון
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

צדק לא הולך לבית משפט תחת השם צדק..........
הוא הולך אליו תחת שמו הפרטי המדויק.
הדוגמה שלך היא ליצנות לשמה.

הנוכלים השמאלנים שיקרו את בית המשפט והופיעו לפניו בשם בדוי ושקרי.
עורך הדין שלהם הודה בהצהרה לבית המשפט שהם נוכלים ושקרנים,
וכל עתירותיהם היו הונאה נמשכת של עשרות שנים.
_new_ הוספת תגובה



הטפשות של צדק
דוד סיון (יום שני, 31/12/2007 שעה 13:45)
בתשובה לצדק
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

היה כתוב: נניח שמחר מישהו פונה לבית המשפט השלום בת''א
ומגיש תביעה בגין דברים שכתב ''צדק'' (תגובה 109907). מדובר
על מישהו שהולך לבית המשפט לא על ''צדק'' שהולך לשם.

זו לא חוכמה גדולה לפרש את הקטע הפשוט הזה הפוך.
_new_ הוספת תגובה



הטפשות של סיון
צדק (יום שני, 31/12/2007 שעה 15:24)
בתשובה לדוד סיון
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

כל מה שכתבת הוא זיבול מוח אחד גדול, ואין לו שום קשר לפשע של שלום אכשוא.
נסיונך המטופש להסביר לנו את הידוע והברור הוא פטתי וליצני.
מזל שלא הסברת לנו שהתביעה הוגשה על נייר, ואם היית מגיש אותה חרוטה על לוחות חימר,
היה בית המשפט דוחה אותה..........

הנושא הוא השקר המתמשך של שלום אכשוא,
ולא שימושה של שלום אכשוא בשקר שלה על מנת להתחמק מביצוע גזר דין.
_new_ הוספת תגובה



אינך מבין על מה אתה מתווכח
דוד סיון (יום שני, 31/12/2007 שעה 16:16)
בתשובה לצדק
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

אריה קניג הגיש תביעה לבית המשפט. בית המשפט פסק לפי בקשתו, במעמד צד אחד, פיצוי שישולם על ידי ''תנועת שלום עכשיו – ש.ע.ל מפעלים חינוכיים''. כאשר ניסה מר קניג לגבות לא הצליח. הוא פנה לבית המשפט לבקש סעד והוסבר לו כפי שעל פי המוגדר בחוק הוא תבע שם ''וירטואלי'' בלבד.

קניג קיבל את מבוקשו מבית המשפט, במעמד צד אחד. אבל מה שהוא ביקש לא היה מספיק כדי לגבות. כך גם יקרה אם מישהו יתבע את ''צדק'' (על דברים שכתב כאן) ויזכה כי ה''צדק'' שאנחנו מכירים אינו ישות משפטית אלא אם יחייבו את המערכת להסגיר עליך פרטים כך שיוכלו למצוא אותך. אם אז תישאר התביעה מנוסחת נגד ''צדק'' לא יוכלו לגבות את פסק הדין ממך.

ההתלהמות לא תעזור לך לשנות את העובדות הרלוונטיות.
גם כל מיני כינויים לא יעזרו לך בהקשר הזה. אם תמשיך בדרך הזאת תעלה חרס בידך ותציג את עצמך באור לא מכובד.
_new_ הוספת תגובה



אינך מבין על מה אתה מתווכח
צדק (יום שני, 31/12/2007 שעה 16:29)
בתשובה לדוד סיון
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

שכחת לספר לנו שהשמש זרחה, הציפורים צייצו או שלא,
העורך דין עלה במדרגות, פתח את הדלת.......

עבדול חאלים, השם הוירטואלי הזה הוא השם שבו הופיעה שלום אכשוא בפני בית המשפט.
כאשר היא הגישה מאות תביעות השם הוירטואלי הזה היה מעשי מאד מאד......
כאשר שלום אכשוא הפסידה במשפט היא גילתה בטפשותה את השקר בו השתמשה במשך עשרות שנים.
כמו שידוע ''סוף גנב לתליה'' ו''לשקר אין רגליים''.

מעניין מתי רגלי השקר עליהן הולך סיון יתעייפו, ויחשפו את השקר שלהן.
_new_ הוספת תגובה



צדק עדין לא מבין תגובה 109917
דוד סיון (יום שני, 31/12/2007 שעה 16:42)
בתשובה לצדק
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

כפי שטענתי קודם עד שלא יוצג פסק הדין לטיעונים
שלך אין משמעות, אפילו אם תכתוב אותם בחרוזים.
_new_ הוספת תגובה



מסתבר ש''שלום עכשיו'' רימתה את בית המשפט
אבי גולדרייך (יום שני, 31/12/2007 שעה 19:04)
בתשובה לדוד סיון
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

במקרה עמונה- שלום עכשו דרשה את הפינוי וההריסהבית המשפט נתן את פסק הדין לזכות התובעת''שלום עכשיו''.
את התביעה הוביל עורך דין מיכאל ספרד בשם שלום עכשו.

מסתבר כי כל פעולת עמונה באה בחטא כסעד משפטי לגוף שאינו קיים.

שלום עכשיו הינה תנועה שכול כולה
''מותג ציבורי-תקשורתי'' ומשכך הרי שהרישומים הכוזבים שנעשו בכתבי העתירות
והתביעות במשך השנים כול כולם למען קבלת במה תקשורתית, שהשתמש באחד הזירות המכובדות האחרונות שנותרו בשלטון הדמוקרטי, מעוז החוק והיכל הצדק- בית המשפט ככלי לכוונותיו הנלוזות.
לא ייתכן שהאחראים לא יתנו את הדין!!

ואכן הוגשה בימים אלה עתירה לבג''ץ לביטול כל פסקי הדין שהושגו במרמה על ידי אנשי המותג התקשורתי ''שלום עכשו''.

האם המשמעות היא שניתן יהיה לדרוש פיצוי כספי ישירות מהרמאים ? למשל מדרור אטקס, ושותפיו על השגת דבר במרמה.
האם את נזקי חורבן עמונה אפשר יהיה לתבוע מהתובעים.?

העתירה ''http://community.msn.co.il/comm_display_topic_thread...
_new_ הוספת תגובה



לא כדאי לקפוץ לפני הסוסים
דוד סיון (יום שני, 31/12/2007 שעה 20:00)
בתשובה לאבי גולדרייך
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

העתירה מבוססת על פרשנות של אדם שהפסיד בתביעה משום שכנראה לא ניסח אותה ''נכון''. התביעה שנדונה במעמד צד אחד נכשלה לבסוף על בסיס טעות בהגדרת הנתבע. לפני שנים הגשתי תביעה נגד איש אחד ולא נתתי את כתובתו אבל לא טעיתי בשמו. בית המשפט בכל עשה לי מה שעשו לא מזמן לאוריה (אריה) קניג.

פסקי הדין בעניין תביעת לשון הרע של קניג לא נמצאים לפנינו. כך שקשה לנו להחליט על הם התבססו. מאחר וזו לא הפעם הראשונה שהאיש מפסיד בדרכו המשפטית כדאי לכולנו שנמתין ונראה מה יקרה בבית המשפט לפני שנחליט אם לצעוק או לבכות.
_new_ הוספת תגובה



התשובה שקיבלת, תגובה 109827, היא מספיק טובה
אריה עירן (יום שני, 31/12/2007 שעה 9:14)
בתשובה לדוד סיון
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

OK . אני מבין את מה שאתה כותב . אתה כותב שיש כריתת עצים בזדון . נשווה את זה נניח לחבלה חמורה . אתה כותב שיש ארגונים שמצהירים על כוונה כזו . נניח כמו אוהדי כדורגל . יש מקרה מזוהה של לקיחת עצים והחזרתם . אין העמדה לדין .
אפילו כאשר אני הולך אתך דרך כזו , אין העמדה לדין . לפני שלום עכשיו או אתה או בצלם או אדם טבע ודין או אחרים יכלו ויכולים לעבור דרך טחנות המשפט ולעשות דין - לא צדק !
לגבי החשדת שלום עכשיו . אני לא יודע וגם לא מתאמץ לחקור . אני ממתין כמו אחרים . אם ימצאו ראיות ואם תהיה הרשעה רק אז הם יענשו . הפללתם הציבורית החלקית קיימת כבד היום . לא במובן המשפטי-חוקי אלא במעמדם בעיני הציבור .
אסביר לך את עמדתי . זו נכונה גם ואולי אף יותר כלפי בצלם . יש אספקט של צדק או מוסר , אליהם אני לא נכנס בכלל כעת . יש צד של אינטרס לאומי . ג'נטלמנים אלה מסייעים לקידום השלום כפי שהם מבינים , אבל פעולותיהם מסייעות למעשה ליריבינו-אויבינו הפלסטינים . אם הייתי במריבה עם השכן בבנין לידי היכן למקם את הגדר המפרידה ובני היה תומך בדעתו של השכן , אני הייתי כועס מאד . אם עורך דין שאני שוכר להגן על עמדתי בבית משפט היה אומר שהשכן צודק ולא אני הוא היה מאבד את רישיונו . לכן בקצת פחות תיחכקום אומרים עליהם שהם בוגדים .
אפילו כשמדובר בריח צואה אני מעדיף את ריח הצואה שלי על ריח הצואה של זולתי . כך בנוי העולם . גם חריגים שמרגישים אחרת יש .גם זה חלק ממבנה העולם .
אחרי שדננו בזה נשארה הערכת הנושא . בהקשר המצומצם זה נושא שערכו הכספי כמה ? מיליון דולר 10 מיליון ? כמה ?
הסיכסוך עם הפלסטינים ערכו לכל צד כמה ? 50 מיליארד דולר ? הזייתי הולכים לאיבוד במאבק הגדול . הורסים בניין רב קומות וגם זוג אופניים נמעך .
ואם נרחיב אז למה להרחיב רק עד 5/6/67 ? כי נוח לאחד הצדדים ? לי נוח ולא רק נוח אלא כך אני באמת רואה את הנושא . תחילתו בתקומת ישראל בסוף המאה ה- 19 . ובדרך מאז היה הרבה .
הפלסטינים בפרט והערבים בכלל הפסידו בסיכסוך שאותו הם הציתו .
יהודים כמו יוסלה ואבנרי , רז ואופנהיימר , גלאון ועוז נוהגים ברוך ורחמנות . אני נוקשה יותר ויש נוקשים ממני .

אחרון הוא נושא ההתנחלויות ''הבלתי חוקיות'' . כל העולם בנוי התנחלויות בלתי חוקיות . ביהודה ושומרון יש מקומות מגורים שהגברת ששון מצאה והציגה כהתנחלויות בלתי חוקיות . אי חוקיותם משמעה רק , אך ורק העדר אישור ממשלתי להקמתם . מקומות מגורים אלה נקראים ''התנחלויות'' הגיע הזמן שיקראו ''ישוב'' , עיר , חוה , כפר וכן הלאה . לא רק יהודים מתגוררים במקומותישוב שלא אושרו בידי הממשלה . גם ישובים פלסטינים . לדעתך דין אחד לכולם ?
_new_ הוספת תגובה



התשובה שקיבלת, תגובה 109827, היא מספיק טובה
דוד סיון (יום שני, 31/12/2007 שעה 11:43)
בתשובה לאריה עירן
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

אם כך כל הסיפור שלך על הפללה ציבורית או אחרת לא שווה.
אם כך צדקתי כאשר טענתי שאותך מעניין רק הריח הפוליטי של ה''מכבסה''.

אם כך אין כל בסיס לדיון על עניינים של החוק ואכיפתו.
_new_ הוספת תגובה



התשובה שקיבלת, תגובה 109827, היא מספיק טובה
אריה עירן (יום שני, 31/12/2007 שעה 16:07)
בתשובה לדוד סיון
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

במומך אתה פוסל .
_new_ הוספת תגובה



אריה נגמרו לך הטענות הענייניות ?
דוד סיון (יום שני, 31/12/2007 שעה 16:25)
בתשובה לאריה עירן
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

יש לך הסבר אחר מדוע עברת לתקיפה אישית?
מעניין שזו תופעה שחוזרת על עצמה!
_new_ הוספת תגובה




חזרה לפורום
מערכת פורום ארץ הצבי אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים.



© פורום ארץ הצבי