|
הוכחות? | |||
|
|||
אתה כנראה לא מבין את הדברים שאני כותב או שאתה מנסה במודע להדביק פרשנות מופרכת לדברי. למען הסר ספק הנה שוב התמצית של דברי: ''התמונה והסיפור של בומה הם עובדות נוספות בסיפור הגזל'' (תגובה 99379). בנתיים אף אחד מחבורת המכחישים כמוך לא טרח לגלות עניין בבירור אמיתי של הדברים. עד אשר אתה ושאר המכחישים לא תציגו בדל, משהו, יותר משכנע מדבריו של בומה אתם משחיטים דברים לריק. אתה יכול לעשות שימוש בעצות של ''צדק'' אלוף המכחישים והגדפנים (תגובה 99382) ולנצח בויכוח עקר. האלטרנטיבה היותר טובה היא לנסות ולהתמודד בהיגיון עם העובדות בסיפור הגזל המתועד היטב כאן בפורום ובמקומות ואתרים אחרים. | |||
_new_ |
[•] הוכחות? | |||
|
|||
[• הוסרו ביטויים לא ראויים.] אין תעוד ואין בטיח . | |||
_new_ |
הוכחות? | |||
|
|||
שוב, קראתי את פילפוליך בדיונים אחרים ולא אתן לך להתחמק. 1. ''הם כאן לפחות כמה מאות שנים והם עם לפחות כמאה שנה'' מאיפה אתה לוקח את זה? 2. ''העובדות שאיכר פלשתינאי שמעבד חלקת אדמה במהלך עשרות שנים'' אתה מתייחס לזה כאל עובדה. היכן ההוכחה? 3. ''האלטרנטיבה היותר טובה היא לנסות ולהתמודד בהיגיון עם העובדות בסיפור הגזל המתועד היטב כאן בפורום'' סליחה? תמונה של ספסל היא ''עדות מתועדת''? 4. ''בנתיים אף אחד מחבורת המכחישים כמוך לא טרח לגלות עניין בבירור אמיתי של הדברים.'' מנין לך שהסיפור אמיתי? איך נוכל אנו ''חבורת המכחישים להוכיח שאין לנו אחות? אז הינה הוכחה: אין דו''ח צבא, אין דו''ח משטרה, והתמונה בעצם צולמה בתל-אביב בחצר בית החרושת לספסלים אחרי שייצרו את הספסל במיוחד עבור מועצת קרני שומרון. אז מה דעתך? | |||
_new_ |
שאלות של מי שלא הבין? | |||
|
|||
השאלות שלך מעידות שלא קראת היטב את הדברים שכתבתי כאן או בדיונים אחרים. חלק עיקרי מהדברים מסוכמים במאמר ''שאלה של מוסר יהודי?'' (דיון 4197) ובקישורים שנזכרים בו. לגבי כמה מאות שנים קרא את ''אמת על ארץ־ישראל, 1914-1878 '' (דיון 2650). כבר בשנת 1800 היו כאן כמה מאות. הטענה שלך ''... התמונה בעצם צולמה בתל-אביב...'' מעידה שאינך מכיר את השטח האמור כפי שבומה מכיר. נראה אותך מציג תמונות כאלו שצולמו בתל-אביב. אולי כדאי לך להתארגן ביחד עם לוי (תגובה 99409) ולהקים אולפן הכחשה בחצר שלו. | |||
_new_ |
שוב פעם לא מבינים את סיון? | |||
|
|||
גדל פה דור של ציונים נבערים שאין בהם את התוכן המהותי המדעי המטיב ובר-המוח שאין כדוגמתו בלה בלה בלה . רמי יכול להתנחם כי הבנה של תורתו המדעית של סיון אינה עניין של מה?.. כן מה בכך , יתאזר בסבלנות מר רמי , יכניס עצמו לעובי הקורה לתוכה ממש בבפנוכו שלה , ואולי פה ושם יחוש בזרם חם של הבנה , של תודעה צרופה של תבונה , זה תהליך , כמו כל תהליך , הצורך לא מעיד שיש כוונה טהורה , ורק התוצאה היא כשלעצמה פתח לתהליך אף יותר מעמיק מקודמו. | |||
_new_ |
שוב פעם לא מבינים את סיון? | |||
|
|||
לא הבנתי אותך זוהר בדשא. אגב שם מקורי ביותר . | |||
_new_ |
מערכת פורום ארץ הצבי אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים. |