|
יאללי יאללי | |||
|
|||
הממ, למותר לציין שהרשע בהגדה הנו היחידי שמעלה שאלות ענייניות שאינן עוסקות בתיקון עולם איזוטרי ו/או חיפוש משיח-בן-דוד מתחת לגרגרי האפיקומן. הבן השלישי גם אינו עוסק בשבח ודברי קילוסין לדברים הבעייתיים האחרים הנאמרים בהגדה, כך שאני בהחלט מקבל את רשעותו האפיקורסית בבחינת ההתבוננות מהצד. ואגב, גם אני גר בחו''ל. | |||
_new_ |
הרשע כקיביצער | |||
|
|||
וזה תמצית כל הסיפור. וגם אתה ממרק את המצפון שלך בפילפולים תאורטיים על דמוקרטיה וזכות הדיבור והשורה התחתונה היא שההטפות באות ממי שלא צריך לשאת בתוצאות, לא מתנסה במציאות, ועושה לעצמו עבודה קלה בטענה ששם אפשר לראות דברים בעין מפוכחת. בכלל לא ולא מוחלט!!! | |||
_new_ |
הטוב כבנאלי | |||
|
|||
האמת היא שאני מתפתה לענות לך בסגנון של משתתף אחר ומכובד בפורום במקרה זה [1], אולם עדיף, ככל הנראה, לפחות בשלב הראשוני לנסות ולרדת עמך אל הרמה הפאקאלית ולהציג שאלת-חמץ קלאסית: האם תמצית דבריך היא שמי שלא יושב בתוך המדמנה שלא יכתוב ביקורת – ומי שכבר בתוך המדמנה שלא יעשה גלים? האם הדיבורים מחו''ל על זכויות וחובות דמוקרטיות פסולות? האם המבט מחו''ל והדעה על מחוזות החלב והדבש אינן ערבות לאוזן הישראלית? האם העלאת פרספקטיבה בינלאומית לשאלות אלה אינה רצוייה במידה ואינה תומכת ב'סינדרום האדם הטוב'? דבר אחד אני יכול להבטיח לך: לו הייתי מעוניין לנקוט ב'אפקט פילאטוס' הרי שמזמן הייתי מתבטא בצורה אחרת, אם בכלל. ----------------------------- [1] אני משער שבסגנון עליו רמזתי כאן ניתן היה להשיב משהו בסגנון ''נכון, אני נהנה להטיף מוסר מחו''ל ולמרק את מצפוני; נכון זה תענוג גדול שלא לשאת בתוצאות; נכון, אני אוהב לעשות לעצמי עבודה קלה מרחוק'' וכיוצ''ב, לפחות כשאותו משתתף נאלץ לענות לרטוריקה הזוייה, עפ''ר רטוריקה דתית במהותה. | |||
_new_ |
הרשע כקיביצער | |||
|
|||
אני מציע לאסור בחוק על יורדים לכתוב באינטרנט. | |||
_new_ |
הרשע כקיביצער | |||
|
|||
לק''י נדמה לי שבעבר כבר דנו בזה - ולדעתי ראוי ורצוי שאזרחים ישראלים וגם יהודים מחו''ל ישתתפו בנעשה בארץ. בכל מקרה אם הדיון יחזור אמשח לשמוע דעות אחרות. אליצור | |||
_new_ |
מערכת פורום ארץ הצבי אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים. |