פורום ארץ הצבי Enter the forum
Articles
Discussions
About FAZ
FAZ people
columns
Links
Previous page
Bulletine Board

SearchFeedbackAdd to Favorites
RSS Feed
מה זה?
(נכתב בתשובה לע.צופיה, 23/11/06 21:55)
ע.צופיה, מה עניין לענייניים?
א. פרקש (יום שישי, 24/11/2006 שעה 16:15)
בתשובה לע.צופיה
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

1. זיכרוני טוב לעילא ולעילא - אני מתייחס כרגע לעמדותיך באשכול הזה. בכל מקרה לזה לא צריך זיכרון ארוך טווח.
2. לנערים לא היה ''ברשותם כלי נשק וכלי משחית''. היה להם רק אגרופן אחד וסכין קומנדו אחת וגם כלי עבודה והגנה שלגרזנים, סכינים ופטישים. עם זה אי אפשר לכרות זיתים. הגיוני הדבר שכלים אלה ''נועדו לסייע בבניין הסוכה ולא למטרות תקיפה''. מתנחלים בוגרים נושאים איתם כלי נשק של ממש והם משתמשים בהם רק למטורת הנאצלות להם הם נועדו.
3. אתה קובע דבר שלא מופיע בכתבה ומייחס לצעירים כוונת ביצוע עתידי של מעשה אלימות/ פשע כלשהו כשאתה אומר כאילו זה מובן וידוע רק לך: ''כמובן שהמתנחערים טרם הספיקו לבצע את זממם.אך כוונתם היתה ברורה.. '' אשמח אם תיתן לנו קישור לטענתך.
4. דווקא מקרה מסוג זה שונה מכל פרופיל של אירועי גדיעת העצים, דבר היותר ממרמז שאין לאירוע חשמונאים כל קשר ודמיון לגדיעת הזיתים (לעומת עדויות והוכחות לגדיעת עצים ע''י הערבים עצמם).
5. יש איזכור למחלוקת על הבעלות על השטח. הכתבה ב-NRG מצניעה את לב הבעיה שתשפוך אור מציאותי יותר על האירוע. בסופו של דבר העורך השאיר רק משפט אחד לאחר שפסל פיסקה שלמה: ''המינהל האזרחי הוזעק להכריע למי שייכים עצי הזיתים.'' וזהו. זה לא טענות של ''משתתף אחר שכמובן אינו מביא אסמכתא לטיעונו''. זה מעיד על סכסוך על בעלות ממשי, אם לא הבנת.
6. אם אתה רוצה להתריע על מתן מידע חלקי ע''י משתתפים בפורום ראוי שלפחות אתה תקיים את הבשורה שאתה מתריע עליה.
_new_ הוספת תגובה



באמת נזכרתי שכשהייתי ילד
עמיש (יום שישי, 24/11/2006 שעה 16:18)
בתשובה לא. פרקש
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

נהגנו להשתמש באגרופנים בשביל לבנות סוכות.
_new_ הוספת תגובה



באמת נזכרתי שכשהייתי ילד
א. פרקש (יום שישי, 24/11/2006 שעה 16:23)
בתשובה לעמיש
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

אני משוכנע שגם לא השתמשת באגרופן לכריתת עצי זית.

אבל להגנה עצמית זה יכול עיתים להיות יעיל. אם אין בסביבה כלים שיורים כדורים.
_new_ הוספת תגובה



באמת נזכרתי שכשהייתי ילד
ע.צופיה (יום שישי, 24/11/2006 שעה 17:21)
בתשובה לעמיש
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

או ל''גנוב'' סוכות.
_new_ הוספת תגובה



ע.צופיה, מה עניין לענייניים?
ע.צופיה (יום שישי, 24/11/2006 שעה 17:20)
בתשובה לא. פרקש
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

אותה פרשנות שאתה עושה על מעשי הנערים מחשמונאים אתה יכול (או מישהו מ''הצד שכנגד'')לעשות לגבי מעשי הנערים הפלשתינאים.
טענתי כל הזמן היא שהרב סגל מביא מידע מקוטע ואני מתריע על זה.איני מוצא הצדקה לא למעשי זה ולא למעשי ההוא.
האמת אינה בבעלות אף אחד וההגינות היא צו השעה.
_new_ הוספת תגובה



אין לך מושג מה היה בידיהם! המקור האחרון שאפשר לסמוך על מהימנותו
חנה אייזנמן (יום ראשון, 26/11/2006 שעה 12:37)
בתשובה לא. פרקש
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

הוא - nrg!
_new_ הוספת תגובה



ע.צופיה, מה עניין לענייניים?
ע.צופיה (יום ראשון, 26/11/2006 שעה 14:22)
בתשובה לא. פרקש
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

תראה,אנחנו מתקשקשים מסביב לזנב.
אני כתבתי מה שהבנתי מהידיעה ואתה מגיב מה שאתה מבין ממנה.
מאחר ונלאתי מלשכנע אותך ומנגד איני מקבל את פרשנותך, אז בוא נעצור פה ונמשיך לפתיל הבא.
_new_ הוספת תגובה



ע.צופיה, מה עניין לענייניים?
א. פרקש (יום שני, 27/11/2006 שעה 9:07)
בתשובה לע.צופיה
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

אז תפסיק לקשקש בזנב צופיה הנכבד. אני מביא ציטוט ולא פרשנות. ואתה מביא ''ציטוטים'' שעברו את הפרשנות שלך.
_new_ הוספת תגובה



ע.צופיה, מה עניין לענייניים?
ע.צופיה (יום שני, 27/11/2006 שעה 14:52)
בתשובה לא. פרקש
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

כפי שכתבתי(ונדמה לי שעוד מישהו כתב לך על זה)איני מקבל לא את העובדות שלך,לא את העדויות ולא את הפרשנות שלך.
אני מתיר לך לא לקבל גם את העובדות ,העדויות והפרשנויות שלי.
איש תחת זיתו וגפנו יחיה.
_new_ הוספת תגובה



ע.צופיה, מה עניין לענייניים?
א. פרקש (יום שני, 27/11/2006 שעה 19:11)
בתשובה לע.צופיה
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

זהו, שהעובדות הם לא שלי, אלא הם אלו שדוד סיון הביא בעבר והלינקים האקטואלים שהביא אליצור סגל. כשכתוב בידיעה ש-''המינהל האזרחי הוזעק להכריע למי שייכים עצי הזיתים'' אז אני לא מפרש זאת כדרכך ש-''כנראה שהמשטרה יודעת למי שייך המטע.'' אלא שמה שאנחנו מסיקים מהכתבה שהבעלות על השטח לא היתה ידועה למשטרה נכון לזמן האירוע. למה אתה צריך להכניס את הספקולציות שלך להודעה?
וזהי רק דוגמית.
_new_ הוספת תגובה



ע.צופיה, מה עניין לענייניים?
ע.צופיה (יום שני, 27/11/2006 שעה 20:05)
בתשובה לא. פרקש
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

זה שהנערים עוכבו לחקירה מוכיחה לי כי מי שהיה צריך לדעת ידע.המינהל האזרחי הוזעק להכריע? לא כתוב על ידי מי ומה להכריע.
שוב אגיד. ממש אין לי עמדה ברורה בשאלה מי כורת עצי זיתים או מי מפריע למסיק.אני התייחסתי לדיווח מקוטע של ידיעה מסוימת וזהו.הויכוח שאתה גורר אותי ממש לא לענין מבחינתי.
_new_ הוספת תגובה



ע.צופיה, מה עניין לענייניים?
לוי (יום שני, 27/11/2006 שעה 20:10)
בתשובה לע.צופיה
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

הנערים עוכבו לחקירה כי השוטרים קבלו הנחיה להתעלל במתנחלים . השוטרים רוצים להתקדם בחיים ומבצעים מה שהמשטרה המושחתת מצווה עליהם .
_new_ הוספת תגובה



ע.צופיה, מה עניין לענייניים?
ע.צופיה (יום שני, 27/11/2006 שעה 20:13)
בתשובה ללוי
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

תשמע, בררתי את בענין. השוטרים קיבלו טלפון ישר מזהבה גלאון ומיד יצאו לשטח.
מעניין,איך היא ידעה על הנערים?
תראה עד איפוא הגיעה השחיתות.!
_new_ הוספת תגובה



ע.צופיה, מה עניין לענייניים?
לוי (יום שני, 27/11/2006 שעה 21:09)
בתשובה לע.צופיה
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

הם לא קבלו הוראה מזהבה גלאון הם קבלו הוראות מקצינים כמו ניסו וממנובלים אחרים .
אותם שוטרים מסוממים כובלים נער שלא חטא בידיים וברגלים ואנס סידרתי לא כובלים בכלל .
משטרה מושחתת .
_new_ הוספת תגובה



ע.צופיה, מה עניין לענייניים?
א. פרקש (שבת, 02/12/2006 שעה 0:59)
בתשובה לע.צופיה
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

''עיכוב לחקירה'' זה נוהל ידוע במשטרה, וביטוי סטנדרטי ואוטומטי בעיתונות. גם אם הנחקרים עוכבו 5 דקות ברישומי כניסה לתחנת המשטרה וחקירתם נמשכה רבע שעה. אל תבנה מגדלים על דמיונך הפורה. אין בעיכוב לחקירה כל הסקת אשמה.

לעומת זאת, מי שכורת עצי זית ונתפס, נרשמת כנגדו עבירה של ממש עם תיעוד של עדויות וממצאים.
_new_ הוספת תגובה



''אל תבנה מגדלים על דמיונך הפורה.''
ישראל בר-ניר (שבת, 02/12/2006 שעה 1:31)
בתשובה לא. פרקש
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

מה הוא עושה כל הזמן?
_new_ הוספת תגובה



''אל תבנה מגדלים על דמיונך הפורה.''
א. פרקש (שבת, 02/12/2006 שעה 1:35)
בתשובה לישראל בר-ניר
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

אכן, הוא לא מפסיק לבנות מגדלי בבל בדימיונו הפורח.
_new_ הוספת תגובה



ע.צופיה, מה עניין לענייניים?
ע.צופיה (שבת, 02/12/2006 שעה 6:44)
בתשובה לא. פרקש
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

'' התמימים והפראים'' מחשמונאים.
זה עוד יוסרט פעם בעתיד.
_new_ הוספת תגובה



ע.צופיה, מה עניין לענייניים?
מהנדס אזרחי (יום שני, 27/11/2006 שעה 9:44)
בתשובה לע.צופיה
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

הלנו אתה או נגדנו?

אם לא הייתי חושב שאתה יהודי הייתי אומר שאתה ערבי
_new_ הוספת תגובה



זאת עוד אחת מהשאלות שכל שמאלני מתחמק ממנה
צדק (יום שני, 27/11/2006 שעה 9:57)
בתשובה למהנדס אזרחי
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

שאלתי שמאלנים רבים מאד, בעל פה ובכתב, בפורומים,
''איך אוכל לדעת אם ההודעה נכתבה בידי ערבי או שמאלני?''

העובדה שאינם מסוגלים להשיב לשאלה הבסיסית הזו
מצביעה על הזדהותם המוחלטת עם האויב הערבי.
על היותם בוגדים בכל מאודם.
_new_ הוספת תגובה



או לחילופין זה מצביע על כך
עמיש (יום שני, 27/11/2006 שעה 11:30)
בתשובה לצדק
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

שלא היה מזיק לך להצטייד בעוד קצת שכל.
_new_ הוספת תגובה



עוד לא נתקלתי בשמאלני המהווה אתגר
צדק (יום שני, 27/11/2006 שעה 12:06)
בתשובה לעמיש
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

השכל שלי הספיק עד היום כדי להביס כל שמאלני וכל כופר.
וזה כולל שמאלנים עם תעודות מכאן ועד להודעה חדשה.

כדאי שהשמאלנים יצטיידו בשכל.........
תלוו קצת שכל מהעכבר במטבח שלכם

העיקר הוא שהשמאלני ה''חכם'' מתחמק מהשאלה שכל השמאלנים מתחמקים ממנה.
כי שמאלני=ערבי, אין הבדל !!
_new_ הוספת תגובה



חבל על המילים שאתה מבזבז
עמיש (יום שני, 27/11/2006 שעה 13:19)
בתשובה לצדק
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

אני לא רואה שום פסול בלהיות ערבי או סיני או בן כל עם אחר.
יצא לי להיות יהודי, יכול היה גם להיות אחרת.
_new_ הוספת תגובה



חבל על המילים שאתה מבזבז
צדק (יום שלישי, 28/11/2006 שעה 5:49)
בתשובה לעמיש
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

אתה לא רואה פסול בתמיכה ברוצח ערבי, זו הבעיה.

היכן אדם נולד איננו נתון לבחירתו.
דעתו והמוסר שלו הם בחירתו האישית ומיבחנו.

ואתה בחרת להזדהות עם הרוצחים הערבים,
עד שלא ניתן להבדיל בין דבריך לדברי רוצח ערבי.
_new_ הוספת תגובה



לאור הגזענות שבדעותיך אני מעדיף פלסטינים
לופי (יום שני, 27/11/2006 שעה 11:50)
בתשובה לצדק
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

_new_ הוספת תגובה



[•] לאור הגזענות שבדעותיך אני מעדיף יהודים
צדק (יום שני, 27/11/2006 שעה 12:08)
בתשובה ללופי
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

[• הוסר ביטוי לא ראוי]

ועראפת מדבר על זכויות האדם,
ומנגלה מרצה על שבועת הרופאים,
וסטאלין נואם על ערך חיי אדם...
_new_ הוספת תגובה



בור ופרימיטבי
לופי (יום שני, 27/11/2006 שעה 13:37)
בתשובה לצדק
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

מדבר על יהדות ומוסר.

עדיף כבר החמאס על אלה שמתרגמים לעברית את עולמו הרוחני.
_new_ הוספת תגובה



העדפותיך לא מפתיעות אותי
צדק (יום שלישי, 28/11/2006 שעה 5:54)
בתשובה ללופי
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

אני תמיד טענתי שאנטישמים שמאלנים כמוך,
מעדיפים ערבים רוצחי תינוקות על יהודים מתפללים.

זה המוסר של ה''נאורים''......
_new_ הוספת תגובה



העדפותיך לא מפתיעות אותי
לופי (יום שלישי, 28/11/2006 שעה 9:29)
בתשובה לצדק
הדפס תגובה/פתילקישור ישיר לתגובה זו

תמיד ידעתי שפרמיטיבים פנאטים כמוך מעריצים ערבים

_new_ הוספת תגובה




חזרה לפורוםהסיפור המלא
מערכת פורום ארץ הצבי אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים.



© פורום ארץ הצבי