|
לבר-ניר מותר | |||
|
|||
צריך להתחשב בעובדה שאין לו סבלנות לאסוף עובדות כי יותר מידי ''איכפת'' לו. מה שמדאיג היא העובדה שהוא כאילו לא מסוגל להבין שיש עובדות נוספות ואחרים מכירים אותן. זה במיוחד נכון שההשמצה כבר מוכנה בקנה. | |||
_new_ |
דוד, אתה מתרחק מויכוח אמת כמו מאש | |||
|
|||
האם קשה לך לקחת עניין אחד שאתה חלוק עליו ולשכנע אותנו עניינית שבר-ניר טועה ושדרך הפרשנות שלך משכנעת יותר? | |||
_new_ |
הבנתי אותך כבר בשבוע שעבר | |||
|
|||
אתה בא לפורום כדי להתווכח ולהתאמן בויכוח (תגובה 84199): ''אני רק מתרגל את עצמי בויכוח.....'' זאת היתה התגובה שלך לשאלה במקום לענות עליה. אני נמצא בפורום ללמוד על המציאות שלי ולדון עם המשתתפים בצורה עניינית. אם התגובה שאני מקבל על שאלה פשוטה וברורה היא לא עניינית בתוספת השמצות וגידופים דיון מעניין ומכובד כבר לא יהיה. כאשר מוצגות עובדות לא נכונות בודאי שאין טעם להכנס לדיון לפני שמיישרים את עניין העובדות. זה מקורה של ההערה שלי על הפרשנות שהוצגה כציטוט במאמר הפותח של פתיל זה. אם שאלות והערות, ענייניות, נענות בצורה כזו לא יהיה דיון משמעותי. אם בעצם מדובר בהצגת המשך של גישה שעניינה ''אילוץ'' עובדות לשרת מטרה לא ראויה, לא יהיה דיון משמעותי. ----- דיון משמעותי = דיון שאפשר ללמוד ממנו ברצינות על עובדות ופרשנויות של אחרים. ----- הערה אישית: 1. לפני יום כיפור היתה לי שיחה עם ידיד טוב מאד שלי ששנים רבות החליף עם הקראוון שלו גבעות ביהודה ושומרון. הוא ידיד שלי כי איתו אפשר לשוחח (אין צורך להתווכח), גם על דברים שאין עליהם הסכמה. 2. לפני יום כיפור ישבתי כמה שעות עם בן אדם שפונה מגוש קטיף. והיה דיון מעניין - לא ויכוח. 3. אם יתפתחו כאן דיונים מהסוג הזה אהיה מוכן להצטרף מדי פעם. בקיצור, ויכוח לשם ויכוח לא מעניין אותי. | |||
_new_ |
הבנתי אותך כבר בשבוע שעבר | |||
|
|||
לגבי תגובה 84199 שכחת להוסיף את ה- (-:. אבל כנראה שקצת הומור ועוד לפני כיפורים זה אסון.... | |||
_new_ |
פרקש, מי שמשחק באש | |||
|
|||
מרטיב בלילה. זו סיבה טובה לשמור על מרחק מאש. | |||
_new_ |
כעת יש לך תשובה נוספת תגובה 84355 | |||
|
|||
_new_ |
מערכת פורום ארץ הצבי אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים. |