|
השקר הוא כנר לרגלי המשמיצים | |||
|
|||
דווקא הפסקה השיקרית הזו בקביעתו של דוד סיון משכה את עיני. ''בשנים האחרונות יש לא מעט ידיעות על יהודים שמוסקים זיתים במטעי פלשתינאים כאילו היו שלהם'' אין אף ערבי מתושבי בורין שיכול להציג ולוא בדל של נסח טאבו שיש לו בעלות על ס''מ מרובע מכרמי הזתים שהוא מוסק בהן. בדיוק כמו ש95% מערביי יו''ש אינם יכולים להציג בעלות על כרמי הזיתים. הסיבה היא שכרמי הזיתים שנשדדו בתקופת הפלישה הערבית מבעליהם הֿיְהוּדִים נחשבו לרכוש השליט ובהמשך לרכוש הסולטן העותומני. הראיה היא , שבכל כרמי הזיתים ניתן עד היום למצוא עצי זיית שגילם 2000 שנהומעלה תקופה בה ללא כל ספק הבעלות היתה יהודית. הערבים מסקו את הזיתים כאריסים ברי רשות בלבד ולא כבעלים. גם בתקופת השלטון הירדני רוב כרמי הזיתים הם באדמות מדינה. הנסיון של השמאל לנכס בכח רכוש יהודי לערבים במקום לבעלים המקורי היהודי הוא נסיון נואל בדיוק כמו פלאי ה''מסור עכשו'' מסור השקרים של הנוכל מהרש''ק . ולסיכום אני מביא כאן פסקא מספר במצוי בספריתי (אורגינאלי משנת 1695 ) הספר נכתב ע''י הגיאוגרף Hadriani Renaldi בספר מובאים תיאורי מקומות של כל היישובים והחרבות הארץ ישראל פלסטינה של אותם שנים.וכה נאמר על הכפר בורין: urbs in tribu judeanon hefe hanceandem quorom episcopus memoratur+ Bacatha sunt hanc eandem velinet jusefus urbem (בורין )in conciliis quibusdam offtendimus fupra ad vocem בשנת 1695 הכפר היה למעשה נטוש. (palestina ex monomentis עמוד 495 ספר מקורי. | |||
_new_ |
זו האמת | |||
|
|||
המציאות היא ש''בשנים האחרונות יש לא מעט ידיעות על יהודים שמוסקים זיתים במטעי פלשתינאים כאילו היו שלהם''. זאת עובדה. לכן המשפט בראשון בהודעה שלך הוא שקרי. בדרך כלל מה שמתחיל בשקר לא נשמע אמין וחבל לבזבז עליו זמן. | |||
_new_ |
צפיתי להתחכמות מעין זו | |||
|
|||
בערך כמו ההתחכמות של מהרשק שמיד לאחר שנמצא אצלו ה''מסור עכשו'' רץ למשטרה להתלונן שגנבו לו את המסור. | |||
_new_ |
האמת קשה לשקרנים | |||
|
|||
מי שכמוך מלכלך על אחרים בקלות דעת כדי לכסות על עמדתו האמיתית יכול גם לצפות שהשקרים שלו שקופים, ויחשפו. כך היה הפעם (וגם בפעמים קודמות). אם מישהו יקח את מכוניתך ממקומה ברחוב אתה תרוץ להתלונן במשטרה. אם תדע מי הגנב תעשה זאת הרבה יותר מהר. אם אתה אזרח שומר חוק, תעשה זאת גם אם תדע מי לקח. זה פשוט תפקיד המשטרה להחזיר את הגניבה. השוטר שיבוא לקריאתך יקח את הגנב לחקירה גם אם הוא נבהל והחזיר את מכוניתך רגעים לפני שהגיע השוטר. יחד עם זאת השוטר יכול להחליט להשאיר את תוצאות החקירה רדומות ולא לפעול כלפי הגנב מעבר לחקירה. אם אבוא למכוניתך ואקח ארגז כלים בטענה שהוא מופרכת כלשהי (למשל שהוא שימש לביצוע פריצה לבנק שלא היתה) תתלונן עלי במשטרה שגנבתי לך את ארגז הכלים. המשטרה קודם תעצור אותי על הגניבה ואולי גם תקשיב לתלונתי המופרכת שבעצם ירטטי כלים ששימשו לפריצה (... שלא היתה). זה בעיקרון גם סיפור המסור: מישהו לא מצא חן בעיניו שפטריוטים יהודים שבאים לשטח כדי שהפלשתינאים יוכלו לעבוד במטעים שלהם. הוא ניסה להפחיד את הפטריוטים בכל מיני דרכים ולא הצליח - הם המשיכו לבוא. אז בא לו הרעיון המטופש לגנוב את המסור ולטעון ש''מצא'' את כלי הפשע שלא בוצע. גם אם הטענה שלו היתה נכונה אסור לו לגנוב את המסור. לכן הוא נלקח לחקירה. אתה כמו אחרים שחוזרים ומעלים את הסיפור הזה מחדש מסתמכים על מידע חלקי מאד ועושים מעצמכם צחוק. | |||
_new_ |
האמת קשה לשקרנים | |||
|
|||
אם כך גם סיפור טביעות הנעליים ממטע הזיתים לכיוון התנחלות היא מעין 'משור', רק שחותך בכיוון ההפוך. שהרי כל בעל נעליים היה יכול ללכת את כמה עשרות המטרים האלה, לעלות על כביש או דרך ראשית ולחזור לכפר הערבי הסמוך. לכן יש לומר שעדויות צריכות להיבדק ולהיחקר ע''י צוות חקירה מקצועי שצריך לחבר את כל העדויות והממצאים לסיפור אמין ומוכח מעל לכל ספק אחד. וכל עוד שום סיפור לא נגמר, מן הראוי לא להחשיד ציבור מסויים. או לחילופין, להעלות באופן תיאורטי את כל האופציות הסבירות האפשריות. | |||
_new_ |
האמת קשה לך | |||
|
|||
העובדות צריכות להיות מוצגות כולל עדויות שונות (העקבות) שקשורות לסיפור. עקבות מוליכים ממטע כרות הן עדות רלוונטית מאד לחקירת ארוע הכריתה (הפשע). יש להעלות את העדות הזאת גם אם היא לא נעימה לציבור מסויים. אבל סיפורים תיאורטיים (המסור) על ארועים תאורטים (פשע שלא בוצע) הם חסרי תועלת. אם אתה לא יודע על פשע, ואין פשע ובכל זאת אתה מעלה תיאוריה זוהי בדיוק החשדת שווא של ציבור או בודדים. | |||
_new_ |
האמת קשה לך | |||
|
|||
אכן העקבות הן עדות לפשע, או לפשע של עושי הכריתה או לפשע של רוצי להפליל אחרים בכריתה. כמו שאמרתי עד שלא מוצאים את הכורת, העניין נשאר פתוח. עניין המשור הוא תיאורטי בדיוק כמו עניין העקבות. כלומר, זה מעשי וקיים כי היה מסור והיו עקבות. העניין התיאורטי הוא הנסיון לקשור את המשור לפשע הכריתה (כמו הנסיון לקשור את העקבות). יתכן שהם קשורים ויתכן שלא. | |||
_new_ |
האמת קשה לך | |||
|
|||
האמת שלו היא שהיהודים אשמים תמיד וזו איננה האמת שלך...אתה אומר תן הוכחות... צדק ''צדק'' שאומר שלשמאלנים לשקר יודעים מלשון לחטוא ולהחטיא אחרים. מה יש לומר חלמאות | |||
_new_ |
האמת קשה לשקרנים | |||
|
|||
איני סבור שגולדריך עושה מעצמו צחוק . הוא מצביע על צביעות האנטישמי גוזם העצים . | |||
_new_ |
האמת קשה לשקרנים | |||
|
|||
דברי ברל כצנלסון: היש עם בעמים, אשר בניו הגיעו לסילוף כזה, שכלי ונפשי, שכל מה שעושה עמם, כל יצירתו וכל ייסוריו, הם בזויים ושנואים. וכל מה שעושה אויב עמם, כל שוד וכל רצח וכל אונס ממלא את לבם רגש הערצה והתמכרות?....ובארץ ידבקו בו חיידקים של שנאה לעצמנו... עד כדי כך שיראה את הגאולה בנאצים הפלשתינים, שהצליחו לרכז כאן בארץ את האנטישמיות הזואולוגית של אירופה עם תאוות הפגיון שבמזרח. | |||
_new_ |
צפיתי להתחכמות מעין זו | |||
|
|||
אתה לא מבין המסור משמש לחימום הבית מה לא הבנת?! | |||
_new_ |
זו האמת | |||
|
|||
זו לא המציאות .זו לא האמת זו בסה''כ אנטישמיות המצוטטת ע''י אנטישמים . הידיעות הן שקריות ומופצות ע''י כלי תקשורת וגופים אנטישמיים . למרבה הצער המשטרה המושחתת פוליטית מתעלמת מתלונות יהודים ואפילו עוצרת אותם ואינה חוקרת כלל ערבים . השופטים פוסקים לפי השקפתם הפוליטית לכן ההסתמכות שלך על גופים שלטוניים מושחתים אלו הנה שגויה . | |||
_new_ |
העדויות ההסטוריות שאתה מצטט | |||
|
|||
הן ניכסי צאן ברזל של העם היהודי ושל האמת. הייתי שמח אם היית מביא יותר אינפורמציה מהמצוי בספר או אפילו צילומי דפים, שרטוטים, סכמות, מפות ישנות וכו'. אני בכל מקרה אעשה חיפוש באינטרנט ובספרייה כדי לראות אם יש משהו בכיוון שהצגת. | |||
_new_ |
מערכת פורום ארץ הצבי אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים. |