|
מאמר זרוע באמירות גזעניות | |||
|
|||
הנסיון לקשור בין החשדות כלפי האלוף רון-טל ( אשר אגב, הם עדיין בגדר חשדות). לבין הרקע ההתיישבותי שלו, בבחינת כל מתנחל הוא גנב, הוא נואל ודוחה. גם הנסיון הדמגוגי להפוך את ישראל למדינת אפרטהייד אין בו שמץ של אמת. בתור ''איש שמאל'' כביכול, יש לספירו הצעה ''הומנית'' נוספת: להכריח את ראש עיריית ירושליים ללחוץ ידי נשים בניגוד לאמונתו. בתור אדם חילוני לחלוטין ( אשר אין לו שמץ של אמונה בדיני הטהרה), אני דוחה את הכפייה האנטי דתית הזו על הסף. מעניין שה''ליברל'' ספירו, לא מציע להכריח את הנשים הערביות להוריד את הרעלה בפרהסיה. הרי לפי תפיסתו זו מנהג פרימיטיבי, ברברי ואנטי פמיניסטית. חס וחלילה!!לגבי הערבים יש להוד צביעותו יחס מיוחד. | |||
_new_ |
מאמר זרוע באמירות איתנות | |||
|
|||
ספירו לא אמר שכל מתנחל הוא גנב, אבל אם המגיב יאיר הבין זאת כך, אני מברך את ספירו, משום שכל מתנחל שותף לגניבת אדמתו של העם הפלסטיני. בענין סירובו של ראש העיר ירושלים ללחוץ ידי נשים, מתקבל הרושם, שיאיר לא הבין את הכתוב. ספירו לא מציע לראש העיר החרדי להסיר את סימני ההיכר החרדים מבגדיו. לכן לא מובנת תגובתו של יאיר לגבי הסרת הרעלה של נשים ערביות. כל שאמר הוא, כי כאשר הוא מופיע כאיש ציבור בטקסים רשמיים, אזי כפי שתיאטרון ירושלים לא מופרד בין עזרת נשים לגברים, כך הוא מחוייב ללחוץ ידם של כולם ללא אפלייה. נשמע מאד הגיוני. | |||
_new_ |
לדעתי, אם היית מבהיר את זה במקור | |||
|
|||
לא היו עולות שאלות מסוג זה. | |||
_new_ |
נובע באופן ישיר מהמאמר | |||
|
|||
אני מצטט: ''השודד הזה עשה קופה פעמיים: פעם אחת מהרכוש הגנוב באפרת..'', כלומר מהמאמר נובעת הטענה שמעצם היותו מתנחל הוא גנב מהפלשתינים ( רכוש גנוב). אם אתה מוסה, מסכים עם הטענה, הרי גם אתה, אם אינך ערבי, מחזיק רכוש גנוב ועליך להחזירו לפלשתינים הדוגמא שהבאת לגבי תיאטרון ירושלים אכן מוכיחה שלא הבנת את דברי. עזרת נשים מופרדת בתיאטרון, הייתה מהווה כפייה דתית. לעומת זאת להכריח את ראש העיר ללחוץ ידי אשה, זו כפייה אנטי דתית בדיוק כמו להכריח אישה מוסלמית או חרדית להסיר את המטפחת המכסה את שערה. | |||
_new_ |
מאמר זרוע באמירות איתנות | |||
|
|||
ספירו לא אמר שכל מתנחל הוא גנב, אולם אם יאיר הבין זאת כך, שלוחה ברכתי לספירו, משום שכל מתנחל שותף לגניבת אדמתו של העם הפלסטיני. אשר לראש עיריית ירושלים, דומה כי יאיר לא הבין את הכתוב. ספירו לא הציע לראש העיר החרדי להסיר את סימני ההיכר החרדים מבגדיו, לכן לא מובנת הערתו של יאיר על הסרת רעלות של נשים ערביות. כל שאמר, הוא, כי כאשר הוא מופיע כאיש ציבור בטקסים חילוניים, אזיי כפי שאולם הטקסים לא מחולק בין עזרת נשים וגברים, כך הוא חייב ביחס שוויוני שפירושו לעניינינו, ללחוץ את ידי כולם ללא אפלייה מגדרית, לאומית או דתית. | |||
_new_ |
מערכת פורום ארץ הצבי אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים. |