|
אם את רוצה להחמיא, למה עילום השם? | |||
|
|||
מה יש להסתיר או להתבייש? את הרי צודקת ומאמר דוד ראוי לשבח, לא כן? זאת האמת, לא? אז מה מונע ממך להופיע בזהותך? | |||
_new_ |
סליחה אדוני, אבל מה אתה קופץ? | |||
|
|||
_new_ |
הבעיה של שרון - או מדוע הוא עוסק בזהות? | |||
|
|||
אחרי ש''שיכנע'' רבים להדיר את רגליהם מהדיון כאן, באמצעות תקיפות אישיות, באה מגי ולא מפחדת. זה משבש למיכאל מ. שרון את המציאות ''התיאורתית'' על ארץ-ישראל של פעם. לכן הוא שואל על עילום השם. פעם לפני שנים מיכאל מ. שרון החליט שהוא חוקר. על פי עדותו הוא הוציא תחת ידו מחקרים. אלא שמאז זרמו הרבה מים בירדן. העולם השתנה וגם שרון השתנה. כאשר הוא עוסק בהיסטוריה של ארץ-ישראל יש לו בעיה מתודית. הוא מתחיל מתאוריה שרע ושכל הרוע נובע ממהותם של אנשי העליה השניה המעטים. יותר נכון המיעוט שבתוכם שהשתייך לתנועת העבודה. אבל במקום לבדוק את העובדות - לפתוח ספרים ומאמרים שעוסקים בתקופה הוא בחר בדרך מחקר מוזרה: היסקים ותיאוריות נוספות על העבר ומגיע למסקנות אותן סימן מראש. דוד סיוון עשה בדיקה והפריך את התיאוריה שהמציא-בנה שרון. מר שרון התרגז ובחר להתקיף את סיוון ואחרים על רמה אישית (מה שהוא תמיד עושה כאשר מישהו משבש את התיאוריה שלו והופך אותה ללא קבילה). המטרה שלו להפחיד את המשתתפים..... מגי לא פוחדת ולכן הביעה את דעתה על המאמר של סיוון. בעיני שרון זה בלתי אפשרי אלא אם ''מגי'' זה כינוי. מה לעשות יש הפתעות בחיים. מר שרון: תיאוריה על העבר בוחנים על פי עובדות ונתוני העבר ולא על ידי תיאוריות נוספות. כמו חוקרים טובים שרון מתחיל מתיאוריה שהוא חשב והמציא | |||
_new_ |
הבעייה היחידה בדבריך שהתקיפות לגופו של הכותב ולא לגוף הדברים | |||
|
|||
מתחילות מצד אחרים - כלפי. אין דין יוזם כדין מגיב להכפשות והשתלחות אישית | |||
_new_ |
הבעיות מר שרון הן שלך | |||
|
|||
אתה מנסה לרבע את המעגל, דבר בלתי אפשרי. כל עוד לא מבקרים אוך הכל הולך על מי מנוחות. כאשר באה הביקורת אתה מתגונן באמצעות התקפה: ההתקפה שלך מתחילה כאילו בעדינות, כאילו עניינית, ומחריפה אם עונים לך. אין מה לעשות, מר שרון, הבעיה העיקרית שלך היא מתודת ''המחקר'' שלך. הבעיה הנובעת, הכעס על מבקריך, היא שמניעה את ההתקפות שלך על המבקרים את גישתך לנושא. בנושא המאמר ברור שעמדתך היא שגויה והעובדה שלא טרחת להציג עובדות ומקורות היא בעיה שלך. אלא שאתה בחרת להתקיף: את סיון, את עמיש, אחרים ואפילו את מגי בצורה מאד לא עניינית ואפילו ירדת להשמצות ותקיפות אישיות. דין המכפיש הוא חמור בכל מקרה, במיוחד אם הוא יודע זאת. אני מתקשה לחשוב שאתה לא ידעת.... | |||
_new_ |
אמירותיך מצלצלות קוהרנטיות. רק שאין להם כל קשר לטקסט שלי | |||
|
|||
כבודו כותב פראזות כלליות שאפשר להדביק אותם לכל טקסט של כל אדם במסגרת הכפשה. הבעייה היא שהמילים הריקות וה''מוכיחות'' נעדרות כל קשר למה שכתבתי. פטפטת של משועמם אינטרנט. | |||
_new_ |
כעת מיכאל מ. שרון עוסק בהכחשת העובדות | |||
|
|||
אני, כמובן, מתכוון לעובדות שנשמרו מהדיון הזה. אותן הוא, מיכאל מ. שרון, לא יכול למחוק. אבל הכחשה זה כבר סיפור אחר. כדי להראות שלא מדובר בפראזות כלליות, לא בהכפשה ושהמילים (מהתגובה הקודמת) מבוססות אזכיר כמה מהדברים ששרון מנסה להכחיש כעת בתוספת השמצה על מישהו נוסף (''הבעייה היא שהמילים הריקות וה''מוכיחות'' נעדרות כל קשר למה שכתבתי. פטפטת של משועמם אינטרנט''). 1. השמצת עמיש: ''ועוד - רשות הדיבור לבורוכוב'' (תגובה 56456). ברור שצריך להמשיך ולקרוא גם את התגובות של עמיש. 2. על טענות שמבוססות על הוצאת דברים מהקשרם ושימוש לא ראוי בציטוטים: ''על הציטוטים שהבאת'' (תגובה 56436). 3. ''התרגיל של שרון'' (תגובה 56454). 4. השמצת סיוון כאילו הוא מכחיש שואה למרות שהוא שמציג את העובדות בעוד שרון עוסק בהיסקים על בסיס תיאוריה שלא הוכחה. אתה מנסה לסלף סיוון משתדל להציג עמדה על בסיס העובדות: ''אעיר בכ''ז הערה אחת'' (תגובה 56461). אז מי מציג עצמו כמכחיש וכפטפטן לא משועמם? בכל מקרה עדיף שלא תכנס לעוד ועוד השמצות כי בסופו של דבר אתה תיפגע ''בשמך הטוב''...... | |||
_new_ |
כל הכבוד לדוד סיון על העבודה היסודית והמקצועית... | |||
|
|||
נטולת כל רבב, משוא פנים או פן פוליטי כלשהו. פשוט העובדות הנכונות לאשורן. לשרון בעל הלשון החלקלקה; של נעליך מעל רגליך בבואך לבקר את דוד או את חלוצי העליה השניה שדאגו לבניין הארץ כשאתה עוד היית במצב צבירה נוזלי. | |||
_new_ |
תודה על המחמאות | |||
|
|||
''נטולת כל רבב''? אני חושב שחוקר מנוסה שגם מכיר את הנושא היה מוצא אי אלו.... שוב תודה. | |||
_new_ |
מי שכותב בכל הפורומים ברשת כמעט 24 שעות ביממה זה אתה | |||
|
|||
פטפטת האינטרנט היא שלך. מה לעשות שצג המחשב סובל הכל. | |||
_new_ |
אם את רוצה להחמיא, למה עילום השם? | |||
|
|||
לא הבנתי. אני בהחלט בזהותי. | |||
_new_ |
מערכת פורום ארץ הצבי אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים. |